que-ceque cést?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:18 schreef Jeff1981 het volgende:
wat leuk, je kan topics met dezelfde naam openen
hmm ik wil jequote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:07 schreef Jeff1981 het volgende:
Aventura, ik had je een MF-er genoemd, ware het niet dat dat een compliment voor je zou zijn
Moeder Funkerquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:12 schreef Talietje het volgende:
MF?
Daar hoeft het voor mij niet voor te onwerenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:29 schreef SHE het volgende:
Als vanouds weer bloed en bloedgeil !
Straks gaat het lekker onweren..het ultieme neukweer![]()
Dat staat er ook niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:32 schreef cafca het volgende:
[..]
Daar hoeft het voor mij niet voor te onweren
Ja, dat snap ik ook welquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:39 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat staat er ook niet.
IK persoonlijk vind onweer altijd lekker om bij te neuken...net als dat ik zon lekker vind, motregen, sneeuw en ijzel.Onweer daarentegen vind ik dan even lekkerderderder
Na een lange , hete zomernacht...BBQ aansteken, eten, flink whisky door je giecheltje en dan diep in de nacht met je blote reet in het gras ploffen en vreselijk ordinaire, plakkerige sex hebbenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook wel
Geef mij anders maar een lekkere zwoele nacht in de buitenlucht....
Wow, ja! en dan mag het van mij op het hoogtepunt gaan onweren.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:43 schreef SHE het volgende:
[..]
Na een lange , hete zomernacht...BBQ aansteken, eten, flink whisky door je giecheltje en dan diep in de nacht met je blote reet in het gras ploffen en vreselijk ordinaire, plakkerige sex hebben
Woeiiiiiiiiiiiiiii![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:29 schreef SHE het volgende:
Straks gaat het lekker onweren..het ultieme neukweer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |