neuken?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:37 schreef Talietje het volgende:
wat een zouteloze opmerking sjowhan
* Talietje flikkert een pot zout over em heen
kut voor je op naar de volgende... ps heb je dr nr?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:06 schreef Silentuz het volgende:
* Silentuz was ook geil, todat zijn 'aanstaande' vriendin het nodig vond om te vertellen dat ze me niet leuk vind, en ik haar wel
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:08 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
kut voor je op naar de volgende... ps heb je dr nr?![]()
voor foto's bedoel je?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:12 schreef D-Evil het volgende:
iemand nog een leuk open dirretje ?
euj doe niet zo grof mênquote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:08 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
kut voor je op naar de volgende... ps heb je dr nr?![]()
ja!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:24 schreef Talietje het volgende:
[..]
euj doe niet zo grof mên
* Talietje Talietje is supergeil vanavooooond
ik hield me in hoorquote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:24 schreef Talietje het volgende:
[..]
euj doe niet zo grof mên
* Talietje Talietje is supergeil vanavooooond
vertelllllllquote:Op zondag 10 juli 2005 13:54 schreef Talietje het volgende:!!! ik heb een vet lief en geil cadeautje gekregen
pics? titel van de DVD ? niet dat ik aagjuh ben hoorquote:Op zondag 10 juli 2005 14:14 schreef Talietje het volgende:
lieve blauwe vibo gekregen, en hij heeft een lesbo dvd gekocht die we samen hebben gekeken
grinzz
oehhhh spannendddddddddddquote:
Lesbo 101, eerste dvd uit 4quote:Op zondag 10 juli 2005 14:52 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
pics? titel van de DVD ? niet dat ik aagjuh ben hoor![]()
Jij snapt utquote:Op maandag 11 juli 2005 15:24 schreef T42 het volgende:
damn was ut stil hier niemand iets gedaan? ow w8 da zijn ze nu aan het doen
Dat wordt handkarrenquote:Op maandag 11 juli 2005 15:52 schreef Enil het volgende:
vriendin net op vakantie gegaan :|
Jij ooooooooooooooooooooooooooookquote:
Hiya sweetness!!quote:Op maandag 11 juli 2005 16:07 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Jij ooooooooooooooooooooooooooook
Hooooooooooi geilertjequote:
Met jou altijd, dat weet jequote:
Welke rest?quote:Op maandag 11 juli 2005 16:18 schreef SignOTheTimes het volgende:
Maar goed, aangenaam allemaal! Ik lees eerst nog even rustig mee... de rest krop ik nog eventjes op!
Ok, doen we ..heb er wel ff zin inquote:
Dat vroeg ik me dus ook al afquote:
* melismay loopt op Gutje af en en geeft hem een lange tongzoen... Dan moeten we ook geen tijd verspillen...quote:Op maandag 11 juli 2005 16:20 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ok, doen we ..heb er wel ff zin in![]()
quote:Op maandag 11 juli 2005 16:18 schreef SignOTheTimes het volgende:
Maar goed, aangenaam allemaal! Ik lees DOE eerst nog even rustig mee... de rest krop ik nog eventjes op!
* Gutteguttegut smelt bijna onder deze geile druk maar trekt zich op tijd overeind om melismay mee te sleuren naar de trein....quote:Op maandag 11 juli 2005 16:22 schreef melismay het volgende:
[..]
* melismay loopt op Gutje af en en geeft hem een lange tongzoen... Dan moeten we ook geen tijd verspillen...
Oe... In de trein!quote:Op maandag 11 juli 2005 16:26 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut smelt bijna onder deze geile druk maar trekt zich op tijd overeind om melismay mee te sleuren naar de trein....
Ik ga naar huis en neem je mee![]()
![]()
Niks mis mee toch?!quote:Op maandag 11 juli 2005 16:25 schreef SignOTheTimes het volgende:
Het is gewoon pikstaanderig weer... bij elk voorbij wandelend rokje loopt het water door mijn mond!
Als het alleen bij water in je mond blijft valt de "schade" mee.quote:Op maandag 11 juli 2005 16:25 schreef SignOTheTimes het volgende:
Het is gewoon pikstaanderig weer... bij elk voorbij wandelend rokje loopt het water door mijn mond!
Je mag op die van mij oefenen hoor!quote:Op maandag 11 juli 2005 16:31 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Als het alleen bij water in je mond blijft valt de "schade" mee.![]()
![]()
* Sannetie is toch blij dat ze geen mannendingapparaatjepiel heeft![]()
klopt maar dat is toch altijd ietsje pietsje meer te verbergen als een stijve mannendingapparaatjepielquote:Op maandag 11 juli 2005 16:42 schreef SignOTheTimes het volgende:
Al is met een kletsnatte slip lopen ook niet alles natuurlijk!.
pardon? oefenen voor wat? songfestival ofzowwwquote:Op maandag 11 juli 2005 16:41 schreef SignOTheTimes het volgende:
[..]
Je mag op die van mij oefenen hoor!
* SignOTheTimes laat zijn broek zakken en schenkt Sannetie zijn enorme stijve mannendingapparaatjepiel!
Ik denk dat wel elkaar gewoon moeten helpen om van die geilheid af te komen (al is het natuurlijk een euforisch gevoel)!quote:Op maandag 11 juli 2005 16:45 schreef Sannetie het volgende:
[..]
klopt maar dat is toch altijd ietsje pietsje meer te verbergen als een stijve mannendingapparaatjepiel![]()
Ik las jouw post daarstraks gewoon niet goed...quote:Op maandag 11 juli 2005 16:46 schreef Sannetie het volgende:
[..]
pardon? oefenen voor wat? songfestival ofzowww![]()
Hehehehehe.....quote:Op maandag 11 juli 2005 16:46 schreef Sannetie het volgende:
[..]
pardon? oefenen voor wat? songfestival ofzowww![]()
heej leef jij ook nogquote:Op maandag 11 juli 2005 16:31 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Als het alleen bij water in je mond blijft valt de "schade" mee.![]()
![]()
* Sannetie is toch blij dat ze geen mannendingapparaatjepiel heeft![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:56 schreef Talietje het volgende:
die is alweer de laatste 3 topics actief hoor
sssssssst en doorzuigenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 02:01 schreef Talietje het volgende:
dat is jouw fouten nou weg hier met dat geslowchat
![]()
ow dus als je mij met stijve been ziet lopen weet je genoegquote:Op maandag 11 juli 2005 16:45 schreef Sannetie het volgende:
[..]
klopt maar dat is toch altijd ietsje pietsje meer te verbergen als een stijve mannendingapparaatjepiel![]()
*gaat er even goed voor zitten...quote:
Dag Talietje..heeeel veeeel plezierquote:
*pakt woordenboek erbij...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:00 schreef T42 het volgende:
[..]
Ik heb nu iets met stiek erin gaat makelijker![]()
* melismay geeft Gut een lange en innige zoen... Ik herken mezelf niet meer op t forum door die mooie avaquote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:07 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
*pakt woordenboek erbij...
Is dit dialect?![]()
je bent niet de enigequote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:08 schreef melismay het volgende:
[..]
* melismay geeft Gut een lange en innige zoen... Ik herken mezelf niet meer op t forum door die mooie ava![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |