Inderdaad, vertel eens?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:58 schreef Kapiteinschaaldier het volgende:
Wat is de bedoeling eigenlijk van dit topic?
ja maar wel serieus...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:03 schreef Kapiteinschaaldier het volgende:
Dus iemand willen reetneuken is wel toegestaan hier?
* Christine doet een stapje dichterbij kapiteinschaaldier en kijkt hem recht in de ogen...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:58 schreef Kapiteinschaaldier het volgende:
Wat is de bedoeling eigenlijk van dit topic?
Inderdaad!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:04 schreef Talietje het volgende:
[..]
ja maar wel serieus...het is hier geen onz
Hot-damn!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:04 schreef Christine het volgende:
[..]
* Christine doet een stapje dichterbij kapiteinschaaldier en kijkt hem recht in de ogen...
Wil je een theoretische uitleg, of zal ik je een praktijklesje geven van wat het geilheidstopic precies inhoudt??
Correctie: het is alsof je [BH2] SC'ers opsluit op [EIL] met een enorme portie [UVT],quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:01 schreef bolivian het volgende:
[..]
N'mind, ik zie het al.
BH2 slowchat, maar dan wél expliciet,.
that's...errr... a good thing.... right?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:12 schreef bolivian het volgende:
[..]
Correctie: het is alsof je [BH2] SC'ers opsluit op [EIL] met een enorme portie [UVT], [afbeelding].
Zolang het maar niet het gevolg is van een vliegramp wel ja,quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:13 schreef Talietje het volgende:
[..]
that's...errr... a good thing.... right?
dude!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:15 schreef desiredbard het volgende:
talietje racht sjowhan met haar zweepje recht over zijn bek ??
voor hard sm kan je het keldertje inquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:15 schreef desiredbard het volgende:
talietje racht sjowhan met haar zweepje recht over zijn bek ??
(IS het erotica of hard sm hier?)
zoietsquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:28 schreef desiredbard het volgende:
ah ok
Talietje giegelt wulps nadat zij een masserede hand op haar strakke kontje voelt
(zo beter?)
je vergeet;quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:36 schreef desiredbard het volgende:
persoonlijk ben ik toch meer van grijpt haar bij haar schouders, draait haar om , kijkt haar recht in haar ogen en zegt: "wat ben jij mooi" en buigt zich voorover om haar teder op haar ietwat vochtige en geopend de lippen te zoenen.
Doe je zelf aan die praktijkles of heb je daar een kudde negers voorquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:04 schreef Christine het volgende:
Wil je een theoretische uitleg, of zal ik je een praktijklesje geven van wat het geilheidstopic precies inhoudt??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |