Inderdaad, vertel eens?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:58 schreef Kapiteinschaaldier het volgende:
Wat is de bedoeling eigenlijk van dit topic?
ja maar wel serieus...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:03 schreef Kapiteinschaaldier het volgende:
Dus iemand willen reetneuken is wel toegestaan hier?
* Christine doet een stapje dichterbij kapiteinschaaldier en kijkt hem recht in de ogen...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:58 schreef Kapiteinschaaldier het volgende:
Wat is de bedoeling eigenlijk van dit topic?
Inderdaad!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:04 schreef Talietje het volgende:
[..]
ja maar wel serieus...het is hier geen onz
Hot-damn!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:04 schreef Christine het volgende:
[..]
* Christine doet een stapje dichterbij kapiteinschaaldier en kijkt hem recht in de ogen...
Wil je een theoretische uitleg, of zal ik je een praktijklesje geven van wat het geilheidstopic precies inhoudt??
Correctie: het is alsof je [BH2] SC'ers opsluit op [EIL] met een enorme portie [UVT],quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:01 schreef bolivian het volgende:
[..]
N'mind, ik zie het al.
BH2 slowchat, maar dan wél expliciet,.
that's...errr... a good thing.... right?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:12 schreef bolivian het volgende:
[..]
Correctie: het is alsof je [BH2] SC'ers opsluit op [EIL] met een enorme portie [UVT], [afbeelding].
Zolang het maar niet het gevolg is van een vliegramp wel ja,quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:13 schreef Talietje het volgende:
[..]
that's...errr... a good thing.... right?
dude!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:15 schreef desiredbard het volgende:
talietje racht sjowhan met haar zweepje recht over zijn bek ??
voor hard sm kan je het keldertje inquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:15 schreef desiredbard het volgende:
talietje racht sjowhan met haar zweepje recht over zijn bek ??
(IS het erotica of hard sm hier?)
zoietsquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:28 schreef desiredbard het volgende:
ah ok
Talietje giegelt wulps nadat zij een masserede hand op haar strakke kontje voelt
(zo beter?)
je vergeet;quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:36 schreef desiredbard het volgende:
persoonlijk ben ik toch meer van grijpt haar bij haar schouders, draait haar om , kijkt haar recht in haar ogen en zegt: "wat ben jij mooi" en buigt zich voorover om haar teder op haar ietwat vochtige en geopend de lippen te zoenen.
Doe je zelf aan die praktijkles of heb je daar een kudde negers voorquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:04 schreef Christine het volgende:
Wil je een theoretische uitleg, of zal ik je een praktijklesje geven van wat het geilheidstopic precies inhoudt??
Ik doe niet aan kuddes... ik wil heel hebberig alles voor mezelf hebbenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:56 schreef Rouser het volgende:
[..]
Doe je zelf aan die praktijkles of heb je daar een kudde negers voor![]()
Was dat met Kapiteinschaaldier?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:58 schreef Christine het volgende:
Oh, dit is toch ook de plek om te vertellen dat het gezellig was vannacht??? En vanmorgen... twee keer![]()
En morgen weer?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:58 schreef Christine het volgende:
Oh, dit is toch ook de plek om te vertellen dat het gezellig was vannacht??? En vanmorgen... twee keer![]()
Seks plan ik nooit van te voren... ik heb ook geen partner.quote:
hobbelt braaf naar gut...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:25 schreef Gutteguttegut het volgende:
Ok, O.T. pls...
Ik was met Talietje en Christine bezig in het vorige topic
Dames... back to work![]()
Euh, meneer denkt de baas te zijn?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:25 schreef Gutteguttegut het volgende:
Ok, O.T. pls...
Ik was met Talietje en Christine bezig in het vorige topic
Dames... back to work![]()
* Gutteguttegut valt achter over en trekt Christine met zich mee... in de val maakt hij haar BH los...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:33 schreef Christine het volgende:
[..]
Euh, meneer denkt de baas te zijn?
Dat zullen we nog wel eens zien
* Christine kust gutje teder en zachtjes op zijn mond, en duwt hem plots ruw achterover op de bank.
Ga je toekijken schat? Je mag ook meedoen...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:36 schreef Talietje het volgende:
* Talietje gaat vanuit de stoel verderkijken
Zo, dit heb je vaker gedaan... BH's losmaken...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:40 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut valt achter over en trekt Christine met zich mee... in de val maakt hij haar BH los...
Zo vallen we met een zachte plof op de bank....wetende dat je borsten nu vrijspel hebben...![]()
Jammer, jammer... ik had voor jou ook leuke plannen....quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:44 schreef Talietje het volgende:
* Talietje gaat zometeen de stad in
I think I'll just watch this time![]()
Nopequote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Had je ook zin om mee te doen, sexy thing??
*winkwink*
ze is al weg (helaasquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:47 schreef Christine het volgende:
[..]
Jammer, jammer... ik had voor jou ook leuke plannen....
Je kan je nog bedenken??
ander keertje?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:47 schreef Christine het volgende:
[..]
Jammer, jammer... ik had voor jou ook leuke plannen....
Je kan je nog bedenken??
..wow..jij bent sterker dan ik had verwacht...en nu...?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:42 schreef Christine het volgende:
[..]
Zo, dit heb je vaker gedaan... BH's losmaken...
Maar dat gaat zomaar niet! Ik pak je polsen beet, en hou je tegen de bank gedrukt.
Macht... eens kijken wat ik daarmee kan doen...
Wat mij betreft is u welkom....Christine?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:00 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan doet dan ook wel weer mee, als dat mag tenminste
Tuurlijkquote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:03 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
..wow..jij bent sterker dan ik had verwacht...en nu...?![]()
[..]
Wat mij betreft is u welkom....Christine?
Beterrrrrr....quote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:06 schreef Christine het volgende:
[..]
Tuurlijk
* Christine heeft gut nog steeds hulpeloos onder zich op de bank.
Het is koud, en mijn harde tepels prikken plagend op je borst... Heh, laat ik maar eens beginnen met een paar onschuldige kusjes....
* Christine kijkt om zich heenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:08 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Beterrrrrr....
* Gutteguttegut voelt iets groeien in zn opeens veeeel te krappe broekje....
Sjowhan?...Help me!!!
Mijn hand beginnen heeeel voorzichtig met het verkennen van je goddelijke lichaam, ik streel je zij, je buikje en je borsten...zalig....quote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:13 schreef Christine het volgende:
[..]
Christine kijkt om zich heen
Volgens mij is er niemand om je te helpen, schat...
Ik ga met mijn knieën om je heen op de bank zitten en zoen je eerst zacht, maar steeds gulziger. Je handen leidt ik langzaam naar mijn lichaam, benieuwd wat je met me gaat doen...
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:32 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan kan weinig doen, zit met fluffy's vast, achtergelaten door Talietje
* Sjowhan vind het maar akelig.. zo irritant, kan niets doen, en zij is weg.. En ik moet zo een uurtje werken.. hoe moet dit nouquote:
Zal ik de brandweer voor je bellen?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
* Sjowhan vind het maar akelig.. zo irritant, kan niets doen, en zij is weg.. En ik moet zo een uurtje werken.. hoe moet dit nou
Hmmm... ik voel hoe je handen over mijn lichaam glijden, en geniet van elke aanraking... even val ik uit mijn rol en vergeet dat ik vanavond het roer in handen had... ik kreun zacht...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:36 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Mijn hand beginnen heeeel voorzichtig met het verkennen van je goddelijke lichaam, ik streel je zij, je buikje en je borsten...zalig....
* Gutteguttegut voelt zn broekje kleiner en kleiner worden...
graag, met een grote tang moeten die dingen wel kapot te krijgen zijnquote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:38 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Zal ik de brandweer voor je bellen?![]()
sorryquote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:52 schreef Christine het volgende:
[..]
Brrr, dat doet me denken aan de tandarts van vanmorgen
Uiteraard.... bend overquote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
sorry
* Sjowhan had het niet zo bedoeld, krijg ik nu spank?
Hmmmmm * Christine kijkt bedenkelijk...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
* Sjowhan gaat maar zitten, meesteres, wees lief voor me plieeieieiesss?![]()
Wat is er dan met een t-a-n-g?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Hmmmmm * Christine kijkt bedenkelijk...
Nou vooruit, voor deze ene keer zal ik je sparen... als jij belooft niet meer over grote tangen te beginnen....
quote:
* Sjowhan is kortademig, en kan het niet lang volhouden, ziet Christine naderen.. hij laat het lot maar over zich heenkomen, want hij is gewoon stout geweest...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik had je gewaarschuwd, mister...
* Christine rent achter Sjowhan aan, die juist op tijd weg weet te sprinten...
Al snel loop ik in op Sjowhan, en met een snoekduik stort ik boven op hem, met de bedoeling hem een flinke pak slaag te geven voor het gebruiken van het T-woord...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
* Sjowhan is kortademig, en kan het niet lang volhouden, ziet Christine naderen.. hij laat het lot maar over zich heenkomen, want hij is gewoon stout geweest...
Ik weet even niet wat ik precies moet doen... had het immers anders verwacht aangezien ik gewoon erg stout geweest was om tang te gebruiken in me zin.. Maar al gauw weet ik mezelf te herstellen en bied zijn excuses aan Christine aanquote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:21 schreef Christine het volgende:
[..]
Al snel loop ik in op Sjowhan, en met een snoekduik stort ik boven op hem, met de bedoeling hem een flinke pak slaag te geven voor het gebruiken van het T-woord...
Helaas verlies ik mijn evenwicht, waardoor we alletwee op de grond vallen, en wel heel erg verleidelijk boven op elkaar terecht komen...
Eén moment van spanning... wat zou er gebeuren... maar dan biedt hij zijn excuses aan. Wel heel gemakkelijk om er zo vanaf te komen, maar ik ben vergevingsgezind.... nu alleen beloven dat je me niet meer zal herinneren aan dat voorval van vanmorgen....quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik weet even niet wat ik precies moet doen... had het immers anders verwacht aangezien ik gewoon erg stout geweest was om tang te gebruiken in me zin.. Maar al gauw weet ik mezelf te herstellen en bied zijn excuses aan Christine aan
Dat voorval bij de tandarts bedoel je?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:28 schreef Christine het volgende:
[..]
Eén moment van spanning... wat zou er gebeuren... maar dan biedt hij zijn excuses aan. Wel heel gemakkelijk om er zo vanaf te komen, maar ik ben vergevingsgezind.... nu alleen beloven dat je me niet meer zal herinneren aan dat voorval van vanmorgen....
Verstandskies getrokken.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat voorval bij de tandarts bedoel je?![]()
* Sjowhan vraagt zich beetje af wat er precies was/is gebeurt...
* Sjowhan is niet bang, hij kan de meesteres best wel aanquote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:34 schreef Christine het volgende:
[..]
Verstandskies getrokken.
En don't get me started again....
* Talietje komt aangeslopen en geeft sjowhan een pets op zn kontquote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
* Sjowhan] is niet bang, hij kan de meesteres best wel aan[/me]
( [me=Sjowhan 's onder-verstandskiezen zijn getrokken. Was er ontzettend bang voor, maar toen het gebeurd was had ik een gevoel van: was dit het nou)
quote:
mwah dat valt wel meequote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik moet trouwens wel oppassen voor geile jaloerse vrouwen overigens
zou het toch een beetje door drank komen? dat vrouwen dan veel hitsiger zijn?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:24 schreef Mukie het volgende:
[..]
mwah dat valt wel mee
zo erg als het gisteren was, is het nu niet meer
Als ik drank op heb of een joint ben ik ALTIJD meer histigquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
zou het toch een beetje door drank komen? dat vrouwen dan veel hitsiger zijn?
veels te jong als in < 18?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:26 schreef Mukie het volgende:
[..]
Als ik drank op heb of een joint ben ik ALTIJD meer histig
Maar dan ben je op een eindexamenfeest van een vriendinnetje met allemaal vriendjes die veeeeeeeeel te jong zijn, dat is dan wel ff een domper
18 en 19 jaquote:
Mja, dan is het inderdaad te jong helaas.. Neem aan dat je nog wel wat speeltjes achter de hand had?quote:
Altijdquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja, dan is het inderdaad te jong helaas.. Neem aan dat je nog wel wat speeltjes achter de hand had?
Kijk, de ultieme hulpmiddeltjes als het even tegenvaltquote:
Zag hier idd al iets van een vibo langskomen jaquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Kijk, de ultieme hulpmiddeltjes als het even tegenvalt
Me dinnetje heeft nog geen middeltjes, maar denk dat dat binnenkort wel gaat veranderen
zo snel hoeft dat ook nietquote:
de jointjes zijn op maar drankheb ik nog wel wat ligge in de koelkastquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:26 schreef Mukie het volgende:
[..]
Als ik drank op heb of een joint ben ik ALTIJD meer histig
Maar dan ben je op een eindexamenfeest van een vriendinnetje met allemaal vriendjes die veeeeeeeeel te jong zijn, dat is dan wel ff een domper
ieks stalkerquote:Op zondag 3 juli 2005 18:54 schreef T42 het volgende:
[..]
de jointjes zijn op maar drankheb ik nog wel wat ligge in de koelkast![]()
Nah, kijken en niet aankomen is mn motto voor vandaag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |