quote:
mwah dat valt wel meequote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik moet trouwens wel oppassen voor geile jaloerse vrouwen overigens
zou het toch een beetje door drank komen? dat vrouwen dan veel hitsiger zijn?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:24 schreef Mukie het volgende:
[..]
mwah dat valt wel mee
zo erg als het gisteren was, is het nu niet meer
Als ik drank op heb of een joint ben ik ALTIJD meer histigquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
zou het toch een beetje door drank komen? dat vrouwen dan veel hitsiger zijn?
veels te jong als in < 18?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:26 schreef Mukie het volgende:
[..]
Als ik drank op heb of een joint ben ik ALTIJD meer histig
Maar dan ben je op een eindexamenfeest van een vriendinnetje met allemaal vriendjes die veeeeeeeeel te jong zijn, dat is dan wel ff een domper
18 en 19 jaquote:
Mja, dan is het inderdaad te jong helaas.. Neem aan dat je nog wel wat speeltjes achter de hand had?quote:
Altijdquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja, dan is het inderdaad te jong helaas.. Neem aan dat je nog wel wat speeltjes achter de hand had?
Kijk, de ultieme hulpmiddeltjes als het even tegenvaltquote:
Zag hier idd al iets van een vibo langskomen jaquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Kijk, de ultieme hulpmiddeltjes als het even tegenvalt
Me dinnetje heeft nog geen middeltjes, maar denk dat dat binnenkort wel gaat veranderen
zo snel hoeft dat ook nietquote:
de jointjes zijn op maar drankheb ik nog wel wat ligge in de koelkastquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:26 schreef Mukie het volgende:
[..]
Als ik drank op heb of een joint ben ik ALTIJD meer histig
Maar dan ben je op een eindexamenfeest van een vriendinnetje met allemaal vriendjes die veeeeeeeeel te jong zijn, dat is dan wel ff een domper
ieks stalkerquote:Op zondag 3 juli 2005 18:54 schreef T42 het volgende:
[..]
de jointjes zijn op maar drankheb ik nog wel wat ligge in de koelkast![]()
Nah, kijken en niet aankomen is mn motto voor vandaag.quote:
bin there en die zijn meestal niet liefquote:
k zie nu pas dat je ava veranderd isquote:
Whehehequote:
als je nou niet zo verweg woonde was ik wel zo aardig om je te brenge hoorquote:Op maandag 4 juli 2005 13:34 schreef Talietje het volgende:
ja ik ik moet zo goftedomme naar school
dikke pijp voor ze! het regent echt snoeihard en veel
Das behoorlijk anti geilquote:Op maandag 4 juli 2005 13:34 schreef Talietje het volgende:
ja ik ik moet zo goftedomme naar school
dikke pijp voor ze! het regent echt snoeihard en veel
waar de neuk ligt beek en donk ofzoquote:Op maandag 4 juli 2005 13:35 schreef T42 het volgende:
[..]
als je nou niet zo verweg woonde was ik wel zo aardig om je te brenge hoor![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 13:36 schreef Gutteguttegut het volgende:
jaquote:Das behoorlijk anti geil![]()
quote:Over de knie dan maar?![]()
quote:
quote:
als je het kunt vinde mag je bij me over de kniequote:Op maandag 4 juli 2005 13:40 schreef Talietje het volgende:
[..]
waar de neuk ligt beek en donk ofzo!
[..]
[..]
ja
[..]
![]()
[..]![]()
* Talietje hobbelt braaf richting Gutteguttegutquote:Op maandag 4 juli 2005 13:43 schreef Gutteguttegut het volgende:
![]()
* Gutteguttegut pakt Talietje bij haar hand en trekt haar langzaam en heel voorzichtig naar zich toe...
jij ook al!quote:Op maandag 4 juli 2005 13:52 schreef T42 het volgende:
[..]
als je het kunt vinde mag je bij me over de knieen rest mag je zelf verzinne
![]()
extra aanbod alle 2 me knieenquote:Op maandag 4 juli 2005 13:57 schreef Talietje het volgende:
[..]
* Talietje hobbelt braaf richting Gutteguttegut
[..]
jij ook al!! ik zal even in mn agenda kijken
![]()
* Gutteguttegut draait zn arm om Talietje heen en kijkt daar van heel dichtbij diep in de ogen en zegt:quote:Op maandag 4 juli 2005 13:57 schreef Talietje het volgende:
[..]
* Talietje hobbelt braaf richting Gutteguttegut
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:07 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut draait zn arm om Talietje heen en kijkt daar van heel dichtbij diep in de ogen en zegt:
[afbeelding]
Jahquote:
Al bied ik alles wat ik zou kunnen geven, dan nog is er 1 persoon die haar al alles geeft wat ze nodig heeft....quote:Op maandag 4 juli 2005 14:28 schreef T42 het volgende:
hmm word spannend wie bied talietje het meestwhaha
Ben ik dat??quote:Op maandag 4 juli 2005 14:35 schreef Gutteguttegut het volgende:
Al bied ik alles wat ik zou kunnen geven, dan nog is er 1 persoon die haar al alles geeft wat ze nodig heeft....
Heeeey..lekker ding!!!quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:35 schreef Gutteguttegut het volgende:
lief hoorquote:Jah![]()
![]()
* Gutteguttegut is even de kluts kwijt...das niet verwacht en toch gekregen...
quote:Al bied ik alles wat ik zou kunnen geven, dan nog is er 1 persoon die haar al alles geeft wat ze nodig heeft....
![]()
Woei, die zag ik niet aankomenquote:Op maandag 4 juli 2005 14:41 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Heeeey..lekker ding!!!
* Gutteguttegut geeft Christine een enorme pakkert in dr nek.......
voel je je tepels hard worden?...ik wel![]()
ik moet er zometeen doorheen voor een kwartiertje schoolquote:Op maandag 4 juli 2005 14:42 schreef Christine het volgende:
[..]
Woei, die zag ik niet aankomen
Ik ben echt helemaal nat nu (en niet alleen van de regen)
ik kom net thuis van schoolquote:Op maandag 4 juli 2005 14:43 schreef Talietje het volgende:
[..]
ik moet er zometeen doorheen voor een kwartiertje school
als je nat word maar niet door de regen is het toch niet zo ergquote:Op maandag 4 juli 2005 14:43 schreef Talietje het volgende:
[..]
ik moet er zometeen doorheen voor een kwartiertje school
lucky youquote:
ja dat gaat dus niet... sjowhan woont vlakbij leidenquote:Op maandag 4 juli 2005 14:48 schreef T42 het volgende:
[..]
als je nat word maar niet door de regen is het toch niet zo ergen als je terug komt zou je lekker met zun 2e in de douche of bad kunne springe
![]()
Helaas jaquote:Op maandag 4 juli 2005 14:52 schreef Talietje het volgende:
ja dat gaat dus niet... sjowhan woont vlakbij leiden
nee dank jequote:Op maandag 4 juli 2005 14:28 schreef T42 het volgende:
hmm word spannend wie bied talietje het meestwhaha
ik ga woensdag avond feest tent vol alcohol bewake zin in feestje talietje?![]()
mukie mag ook wel maar die ziet mij als stalker![]()
![]()
ow was het dat ik dacht gewoon dat het aan de nu ontwikelde hitte lagquote:Op maandag 4 juli 2005 15:11 schreef Grollie het volgende:
Het is overduidelijk zomer want dit topic loopt ineens weer!
Juistquote:
Hihiquote:Op maandag 4 juli 2005 14:42 schreef Christine het volgende:
[..]
Woei, die zag ik niet aankomen
Ik ben echt helemaal nat nu (en niet alleen van de regen)
Weer...welk weer?quote:
Vertel eens iets nieuwsquote:Op maandag 4 juli 2005 15:27 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Weer...welk weer?
* Gutteguttegut is altijd geil
Hmmm..ondertussen al algemeen bekend........quote:Op maandag 4 juli 2005 15:30 schreef melismay het volgende:
[..]
Vertel eens iets nieuws
Ik had je teruggemaild, had je dat al gezien?![]()
Dat ik t weet wil nog niet zeggen dat het algemeen bekend isquote:Op maandag 4 juli 2005 15:34 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Hmmm..ondertussen al algemeen bekend........![]()
* Gutteguttegut gaat snel mail checkuh
Jij hier?quote:Op maandag 4 juli 2005 15:36 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat ik t weet wil nog niet zeggen dat het algemeen bekend is![]()
LOL, dan is het het nu welquote:Op maandag 4 juli 2005 15:36 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat ik t weet wil nog niet zeggen dat het algemeen bekend is![]()
Hey! Jou heb ik ook al veel te lang niet gesprokenquote:
ja en dan ben ik aangemeld op MSN, ben jij er nietquote:Op maandag 4 juli 2005 15:42 schreef melismay het volgende:
[..]
Hey! Jou heb ik ook al veel te lang niet gesproken
Ik ookquote:Op maandag 4 juli 2005 15:27 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Weer...welk weer?
* Gutteguttegut is altijd geil
Een demonstratie op zijn tijd is nooit weg....quote:Op maandag 4 juli 2005 15:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ook
En kon je het voelen...?
Anders wil ik het wel even demonstreren...
Jaquote:
Eeeh...NEEEE..ik kon het niet voelenquote:Anders wil ik het wel even demonstreren...
* Christine sleurt Gutje mee naar een hoekje, doet haar rokje omhoog en duwt Gutje's hoofd naar beneden........quote:Op maandag 4 juli 2005 15:57 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ja...
[..]
Eeeh...NEEEE..ik kon het niet voelen![]()
.. demonstreer maar [insert]geilheidsmiliey[/insert]
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:03 schreef Christine het volgende:
[..]
* Christine sleurt Gutje mee naar een hoekje, doet haar rokje omhoog en duwt Gutje's hoofd naar beneden........
Zo beter, meneer?
Hey...quote:Op maandag 4 juli 2005 16:05 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
* Gutteguttegut bedenkt zich geen moment en steekt zn lange tong uit en voelt zachtjes met het puntje van zn tong aan de zoete lipjes van Christine...
Yummie...![]()
Deze demonstratie is overduidelijk, * Grollie verlaat snel het strijdtoneel....quote:Op maandag 4 juli 2005 16:05 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
* Gutteguttegut bedenkt zich geen moment en steekt zn lange tong uit en voelt zachtjes met het puntje van zn tong aan de zoete lipjes van Christine...
Yummie...![]()
* Gutteguttegut voelt dat Christine geniet en gaat vol overgave door met lange halen haar zachte poesje te likken..... af en toe stoppend om met het stevige puntje van zn tong wat circeltjes te draaien om haar gevoeligste plekje...quote:Op maandag 4 juli 2005 16:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Hey...ik zei voelen, niet proeven....
Maar mmmmmm..... je geeft me niet eens de tijd om te protesteren.....
* Christine leunt kreunend een beetje achterover
Licht blozend, verward en licht in mijn hoofd, genietend, trek ik je snel omhoog...... dit is veel te lekker..... maar ik voel me een beetje bekekenquote:Op maandag 4 juli 2005 16:16 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut voelt dat Christine geniet en gaat vol overgave door met lange halen haar zachte poesje te likken..... af en toe stoppend om met het stevige puntje van zn tong wat circeltjes te draaien om haar gevoeligste plekje...
* Gutteguttegut snapt hetquote:Op maandag 4 juli 2005 16:23 schreef Christine het volgende:
[..]
Licht blozend, verward en licht in mijn hoofd, genietend, trek ik je snel omhoog...... dit is veel te lekker..... maar ik voel me een beetje bekeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |