bin there en die zijn meestal niet liefquote:
k zie nu pas dat je ava veranderd isquote:
Whehehequote:
als je nou niet zo verweg woonde was ik wel zo aardig om je te brenge hoorquote:Op maandag 4 juli 2005 13:34 schreef Talietje het volgende:
ja ik ik moet zo goftedomme naar school
dikke pijp voor ze! het regent echt snoeihard en veel
Das behoorlijk anti geilquote:Op maandag 4 juli 2005 13:34 schreef Talietje het volgende:
ja ik ik moet zo goftedomme naar school
dikke pijp voor ze! het regent echt snoeihard en veel
waar de neuk ligt beek en donk ofzoquote:Op maandag 4 juli 2005 13:35 schreef T42 het volgende:
[..]
als je nou niet zo verweg woonde was ik wel zo aardig om je te brenge hoor![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 13:36 schreef Gutteguttegut het volgende:
jaquote:Das behoorlijk anti geil![]()
quote:Over de knie dan maar?![]()
quote:
quote:
als je het kunt vinde mag je bij me over de kniequote:Op maandag 4 juli 2005 13:40 schreef Talietje het volgende:
[..]
waar de neuk ligt beek en donk ofzo!
[..]
[..]
ja
[..]
![]()
[..]![]()
* Talietje hobbelt braaf richting Gutteguttegutquote:Op maandag 4 juli 2005 13:43 schreef Gutteguttegut het volgende:
![]()
* Gutteguttegut pakt Talietje bij haar hand en trekt haar langzaam en heel voorzichtig naar zich toe...
jij ook al!quote:Op maandag 4 juli 2005 13:52 schreef T42 het volgende:
[..]
als je het kunt vinde mag je bij me over de knieen rest mag je zelf verzinne
![]()
extra aanbod alle 2 me knieenquote:Op maandag 4 juli 2005 13:57 schreef Talietje het volgende:
[..]
* Talietje hobbelt braaf richting Gutteguttegut
[..]
jij ook al!! ik zal even in mn agenda kijken
![]()
* Gutteguttegut draait zn arm om Talietje heen en kijkt daar van heel dichtbij diep in de ogen en zegt:quote:Op maandag 4 juli 2005 13:57 schreef Talietje het volgende:
[..]
* Talietje hobbelt braaf richting Gutteguttegut
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:07 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut draait zn arm om Talietje heen en kijkt daar van heel dichtbij diep in de ogen en zegt:
[afbeelding]
Jahquote:
Al bied ik alles wat ik zou kunnen geven, dan nog is er 1 persoon die haar al alles geeft wat ze nodig heeft....quote:Op maandag 4 juli 2005 14:28 schreef T42 het volgende:
hmm word spannend wie bied talietje het meestwhaha
Ben ik dat??quote:Op maandag 4 juli 2005 14:35 schreef Gutteguttegut het volgende:
Al bied ik alles wat ik zou kunnen geven, dan nog is er 1 persoon die haar al alles geeft wat ze nodig heeft....
Heeeey..lekker ding!!!quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:35 schreef Gutteguttegut het volgende:
lief hoorquote:Jah![]()
![]()
* Gutteguttegut is even de kluts kwijt...das niet verwacht en toch gekregen...
quote:Al bied ik alles wat ik zou kunnen geven, dan nog is er 1 persoon die haar al alles geeft wat ze nodig heeft....
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |