quote:
mwah dat valt wel meequote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik moet trouwens wel oppassen voor geile jaloerse vrouwen overigens
zou het toch een beetje door drank komen? dat vrouwen dan veel hitsiger zijn?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:24 schreef Mukie het volgende:
[..]
mwah dat valt wel mee
zo erg als het gisteren was, is het nu niet meer
Als ik drank op heb of een joint ben ik ALTIJD meer histigquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
zou het toch een beetje door drank komen? dat vrouwen dan veel hitsiger zijn?
veels te jong als in < 18?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:26 schreef Mukie het volgende:
[..]
Als ik drank op heb of een joint ben ik ALTIJD meer histig
Maar dan ben je op een eindexamenfeest van een vriendinnetje met allemaal vriendjes die veeeeeeeeel te jong zijn, dat is dan wel ff een domper
18 en 19 jaquote:
Mja, dan is het inderdaad te jong helaas.. Neem aan dat je nog wel wat speeltjes achter de hand had?quote:
Altijdquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja, dan is het inderdaad te jong helaas.. Neem aan dat je nog wel wat speeltjes achter de hand had?
Kijk, de ultieme hulpmiddeltjes als het even tegenvaltquote:
Zag hier idd al iets van een vibo langskomen jaquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Kijk, de ultieme hulpmiddeltjes als het even tegenvalt
Me dinnetje heeft nog geen middeltjes, maar denk dat dat binnenkort wel gaat veranderen
zo snel hoeft dat ook nietquote:
de jointjes zijn op maar drankheb ik nog wel wat ligge in de koelkastquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:26 schreef Mukie het volgende:
[..]
Als ik drank op heb of een joint ben ik ALTIJD meer histig
Maar dan ben je op een eindexamenfeest van een vriendinnetje met allemaal vriendjes die veeeeeeeeel te jong zijn, dat is dan wel ff een domper
ieks stalkerquote:Op zondag 3 juli 2005 18:54 schreef T42 het volgende:
[..]
de jointjes zijn op maar drankheb ik nog wel wat ligge in de koelkast![]()
Nah, kijken en niet aankomen is mn motto voor vandaag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |