Een demonstratie op zijn tijd is nooit weg....quote:Op maandag 4 juli 2005 15:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ook
En kon je het voelen...?
Anders wil ik het wel even demonstreren...
Jaquote:
Eeeh...NEEEE..ik kon het niet voelenquote:Anders wil ik het wel even demonstreren...
* Christine sleurt Gutje mee naar een hoekje, doet haar rokje omhoog en duwt Gutje's hoofd naar beneden........quote:Op maandag 4 juli 2005 15:57 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ja...
[..]
Eeeh...NEEEE..ik kon het niet voelen![]()
.. demonstreer maar [insert]geilheidsmiliey[/insert]
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:03 schreef Christine het volgende:
[..]
* Christine sleurt Gutje mee naar een hoekje, doet haar rokje omhoog en duwt Gutje's hoofd naar beneden........
Zo beter, meneer?
Hey...quote:Op maandag 4 juli 2005 16:05 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
* Gutteguttegut bedenkt zich geen moment en steekt zn lange tong uit en voelt zachtjes met het puntje van zn tong aan de zoete lipjes van Christine...
Yummie...![]()
Deze demonstratie is overduidelijk, * Grollie verlaat snel het strijdtoneel....quote:Op maandag 4 juli 2005 16:05 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
* Gutteguttegut bedenkt zich geen moment en steekt zn lange tong uit en voelt zachtjes met het puntje van zn tong aan de zoete lipjes van Christine...
Yummie...![]()
* Gutteguttegut voelt dat Christine geniet en gaat vol overgave door met lange halen haar zachte poesje te likken..... af en toe stoppend om met het stevige puntje van zn tong wat circeltjes te draaien om haar gevoeligste plekje...quote:Op maandag 4 juli 2005 16:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Hey...ik zei voelen, niet proeven....
Maar mmmmmm..... je geeft me niet eens de tijd om te protesteren.....
* Christine leunt kreunend een beetje achterover
Licht blozend, verward en licht in mijn hoofd, genietend, trek ik je snel omhoog...... dit is veel te lekker..... maar ik voel me een beetje bekekenquote:Op maandag 4 juli 2005 16:16 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut voelt dat Christine geniet en gaat vol overgave door met lange halen haar zachte poesje te likken..... af en toe stoppend om met het stevige puntje van zn tong wat circeltjes te draaien om haar gevoeligste plekje...
* Gutteguttegut snapt hetquote:Op maandag 4 juli 2005 16:23 schreef Christine het volgende:
[..]
Licht blozend, verward en licht in mijn hoofd, genietend, trek ik je snel omhoog...... dit is veel te lekker..... maar ik voel me een beetje bekeken
niet meer? als het te alleen is moet je dat effe late wetequote:Op maandag 4 juli 2005 19:20 schreef Talietje het volgende:
* Talietje sloft naar haar bed...
*plof*
ik kom er niet meer uit
ik hoef alleen sjowhan in mn bed okequote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:23 schreef T42 het volgende:
[..]
niet meer? als het te alleen is moet je dat effe late wete![]()
Ja? Waar dan? En met wie?quote:
Ok, ik kom eraanquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:00 schreef Christine het volgende:
[..]
Ehm.... thuis... met iemand die langs komt.
aja das zeker wel geilquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:18 schreef Christine het volgende:
[..]
Hehe wil je meedoen dan?
Ik heb wel zin in een lekkere DP
Dikke Paal?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:18 schreef Christine het volgende:
[..]
Hehe wil je meedoen dan?
Ik heb wel zin in een lekkere DP
Hehe hou jij je maar niet van de domme, lekker dingquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:19 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Dikke Paal?
Duo Penotti?
Domme Plasser?
Dansende Pedo?
![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:29 schreef Christine het volgende:
[..]
In één keer goed. U gaat door voor de koelkast
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:28 schreef Christine het volgende:
[..]
Hehe hou jij je maar niet van de domme, lekker ding
ja dat ben je gewoonquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:33 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
![]()
ze zei lekker ding tegen muh...
zou het?quote:
Uhuhquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:33 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
![]()
ze zei lekker ding tegen muh...
uuhquote:
Liev..quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:40 schreef Christine het volgende:
[..]
Uhuh
* Christine loopt onschuldig kijkend een beetje rond, en slaat ineens onverwacht van achteren haar armen om Gut's middel....
And a lekker ding you are
TPquote:
Zeg maar helemaal niks, lekker dingquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:23 schreef Gutteguttegut het volgende:
eeeh...ikkuh...eeeh...lekkah...
* Gutteguttegut weet ff niet wat ie nu moet zeggen...
* Gutteguttegut zwijgt en laat zich heerlijk geil zoenen door Christinequote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:01 schreef Christine het volgende:
[..]
Zeg maar helemaal niks, lekker ding
* Christine plant een dikke kus recht in je nek
En TP...
geile geluksbalquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:15 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut zwijgt en laat zich heerlijk geil zoenen door Christine![]()
bied me meteen vrijwillig aanquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:15 schreef Christine het volgende:
Het regent.
Perfect weer om in bed te blijven.
Wie doet er gezellig mee?
Ja hoorquote:
Hey... that was my linequote:Op woensdag 6 juli 2005 16:52 schreef thumper het volgende:
[..]
Ja hoor"Je moet alles toch een keer geprobeerd hebben?"
![]()
Whenever wherever you want babyquote:Op woensdag 6 juli 2005 16:53 schreef Christine het volgende:
[..]
Hey... that was my line
Name the place and time baby
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |