niet meer? als het te alleen is moet je dat effe late wetequote:Op maandag 4 juli 2005 19:20 schreef Talietje het volgende:
* Talietje sloft naar haar bed...
*plof*
ik kom er niet meer uit
ik hoef alleen sjowhan in mn bed okequote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:23 schreef T42 het volgende:
[..]
niet meer? als het te alleen is moet je dat effe late wete![]()
Ja? Waar dan? En met wie?quote:
Ok, ik kom eraanquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:00 schreef Christine het volgende:
[..]
Ehm.... thuis... met iemand die langs komt.
aja das zeker wel geilquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:18 schreef Christine het volgende:
[..]
Hehe wil je meedoen dan?
Ik heb wel zin in een lekkere DP
Dikke Paal?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:18 schreef Christine het volgende:
[..]
Hehe wil je meedoen dan?
Ik heb wel zin in een lekkere DP
Hehe hou jij je maar niet van de domme, lekker dingquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:19 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Dikke Paal?
Duo Penotti?
Domme Plasser?
Dansende Pedo?
![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:29 schreef Christine het volgende:
[..]
In één keer goed. U gaat door voor de koelkast
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:28 schreef Christine het volgende:
[..]
Hehe hou jij je maar niet van de domme, lekker ding
ja dat ben je gewoonquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:33 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
![]()
ze zei lekker ding tegen muh...
zou het?quote:
Uhuhquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:33 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
![]()
ze zei lekker ding tegen muh...
uuhquote:
Liev..quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:40 schreef Christine het volgende:
[..]
Uhuh
* Christine loopt onschuldig kijkend een beetje rond, en slaat ineens onverwacht van achteren haar armen om Gut's middel....
And a lekker ding you are
TPquote:
Zeg maar helemaal niks, lekker dingquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:23 schreef Gutteguttegut het volgende:
eeeh...ikkuh...eeeh...lekkah...
* Gutteguttegut weet ff niet wat ie nu moet zeggen...
* Gutteguttegut zwijgt en laat zich heerlijk geil zoenen door Christinequote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:01 schreef Christine het volgende:
[..]
Zeg maar helemaal niks, lekker ding
* Christine plant een dikke kus recht in je nek
En TP...
geile geluksbalquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:15 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut zwijgt en laat zich heerlijk geil zoenen door Christine![]()
bied me meteen vrijwillig aanquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:15 schreef Christine het volgende:
Het regent.
Perfect weer om in bed te blijven.
Wie doet er gezellig mee?
Ja hoorquote:
Hey... that was my linequote:Op woensdag 6 juli 2005 16:52 schreef thumper het volgende:
[..]
Ja hoor"Je moet alles toch een keer geprobeerd hebben?"
![]()
Whenever wherever you want babyquote:Op woensdag 6 juli 2005 16:53 schreef Christine het volgende:
[..]
Hey... that was my line
Name the place and time baby
Vanavond heb ik al een afspraakquote:
Niks dat ik niet kan afzeggenquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:02 schreef thumper het volgende:
[..]
Vanavond heb ik al een afspraakWat doe je morgenavond?
Ok, date!quote:
Dusssss, waar & wanneer?quote:
Sowwyquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:34 schreef Talietje het volgende:
* Talietje zingt zachtjes... sloowchat tralalala![]()
* Christine trekt een zusterschortje aanquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:46 schreef T42 het volgende:
en ik was maar efkes weg![]()
mis ik weer vanalles
*Teuntje heeft het heet. (zou dat de verwarming zijn of hij zelf)
quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:05 schreef Christine het volgende:
[..]
* Christine trekt een zusterschortje aan
Heeft u iemand nodig om uw temperatuur op te nemen, meneer?
* Christine trekt een pruillipjequote:Op donderdag 7 juli 2005 15:22 schreef T42 het volgende:
[..]
hoe wis je dat dit 1 van mijn fantasieën is?
jij mag altijd mijn temperatuurtje opneme, test ook de voorkant maar meteen
![]()
[me= *T42 hoopt niet alleenquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:30 schreef Christine het volgende:
[..]
* Christine] trekt een pruillipje[/me]
Maar als u echt zo heet bent, meneer.... dan kan ik u beter meteen in uw bedje stoppen...
U heeft wel veel praatjes he, voor een zieke... misschien bent u wel helemaal niet echt ziek *streng probeert te kijken*quote:
der leeft iets daar onder ziet u? ene keer is die groot andere keer uuh.. kleinquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:36 schreef Christine het volgende:
[..]
U heeft wel veel praatjes he, voor een zieke... misschien bent u wel helemaal niet echt ziek *streng probeert te kijken*
Gaat u maar even op bed liggen.... broek uit.... huphup, niet zo treuzelen!
* Christine kijkt onder het bed.... wat nou... er leeft helemaal niks onder het bed... en zeker geen... euh..quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:39 schreef T42 het volgende:
[..]
der leeft iets daar onder ziet u? ene keer is die groot andere keer uuh.. klein![]()
kijk nu word hij groterquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:42 schreef Christine het volgende:
[..]
* Christine kijkt onder het bed.... wat nou... er leeft helemaal niks onder het bed... en zeker geen... euh..
*slik*
Ineens valt het kwartje... .u bedoelt dat er iets leeft onder de dekens? Laat mij dat eens nader inspecteren...
laat me raden....met zeilenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:21 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan heeft het weekend weer druk waarschijnlijk![]()
Iets in die trend jaquote:
ja, dan krijg je ut echt druk van het weekend. Zou niet te lang sjoppen. dan heb je nog wat xtra energiequote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Iets in die trend ja
Zaterdag wat dingetjes shoppe in leiden (bij Christine of Erotheek, Expo), gelijk kappertje pakken en dan 's avonds genieten.. Ze gaat 2 weekjes weg, dus moet echt sufneuken van het weekend![]()
A lot of cyberstuff..enzo...quote:
Owwwwww daarom antwoordde je niet gisterenquote:
Ik was pas laat thuis hoor...en heb niet alleen maar zitten cyberen..ook een heel goede gesprek gehad.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:39 schreef melismay het volgende:
[..]
Owwwwww daarom antwoordde je niet gisteren
Good for you handsome
Verder alles goed met je?
Ik mag niet liegen, dus ja, ik noem je nog steeds hansomequote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:45 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ik was pas laat thuis hoor...en heb niet alleen maar zitten cyberen..ook een heel goede gesprek gehad.
Zucht...ze noemt me nog steeds handsome
het gaat redelijk, kan dingen lekker van me af zetten als ik cyber naast dat het gewoon lekker is...
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:32 schreef Sannetie het volgende:
[..]
ja, dan krijg je ut echt druk van het weekend. Zou niet te lang sjoppen. dan heb je nog wat xtra energie...moeten....moeten....willen bedoel je
![]()
Het blijft de komende 20 jaar nog wel ff wennenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:48 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik mag niet liegen, dus ja, ik noem je nog steeds hansome
Ben blij dat je je gedachten ervan af kan zettenDikke kus om je daar nog iets beter bij te helpen
![]()
Hihiquote:
Geil, al was ik wel al doodmoe toen hij eindelijk hier wasquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:25 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Hihije hebt me gister heerlijk op gang geholpen
![]()
Vertel..hoe was jou nacht?![]()
Heb je hm nog even herrinerd aan de foto's en filmpjes???quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:30 schreef Christine het volgende:
[..]
Geil, al was ik wel al doodmoe toen hij eindelijk hier was
Hij stond trouwens een kwartiertje te vroeg op de stoep, zodat ik in mijn handdoekje de deur open deed, nog nat van het douchen.... ipv in een sexy lingeriesetje, maar ik heb helemaal geen lingerie meer aan hoeven trekken
Verder was het heel rustig, lekker en vertrouwd... alleen toen ik hem om een tweede ronde smeekte, viel hij in slaap... om het vervolgens deze morgen weer helemaal goed te maken
Ik heb me wel vermaakt
Van jou altijd schatquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:24 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Het blijft de komende 20 jaar nog wel ff wennen
Je bent een schat....beetje geil vandaag?![]()
Oeh..lekkahquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |