Vanavond heb ik al een afspraakquote:
Niks dat ik niet kan afzeggenquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:02 schreef thumper het volgende:
[..]
Vanavond heb ik al een afspraakWat doe je morgenavond?
Ok, date!quote:
Dusssss, waar & wanneer?quote:
Sowwyquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:34 schreef Talietje het volgende:
* Talietje zingt zachtjes... sloowchat tralalala![]()
* Christine trekt een zusterschortje aanquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:46 schreef T42 het volgende:
en ik was maar efkes weg![]()
mis ik weer vanalles
*Teuntje heeft het heet. (zou dat de verwarming zijn of hij zelf)
quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:05 schreef Christine het volgende:
[..]
* Christine trekt een zusterschortje aan
Heeft u iemand nodig om uw temperatuur op te nemen, meneer?
* Christine trekt een pruillipjequote:Op donderdag 7 juli 2005 15:22 schreef T42 het volgende:
[..]
hoe wis je dat dit 1 van mijn fantasieën is?
jij mag altijd mijn temperatuurtje opneme, test ook de voorkant maar meteen
![]()
[me= *T42 hoopt niet alleenquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:30 schreef Christine het volgende:
[..]
* Christine] trekt een pruillipje[/me]
Maar als u echt zo heet bent, meneer.... dan kan ik u beter meteen in uw bedje stoppen...
U heeft wel veel praatjes he, voor een zieke... misschien bent u wel helemaal niet echt ziek *streng probeert te kijken*quote:
der leeft iets daar onder ziet u? ene keer is die groot andere keer uuh.. kleinquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:36 schreef Christine het volgende:
[..]
U heeft wel veel praatjes he, voor een zieke... misschien bent u wel helemaal niet echt ziek *streng probeert te kijken*
Gaat u maar even op bed liggen.... broek uit.... huphup, niet zo treuzelen!
* Christine kijkt onder het bed.... wat nou... er leeft helemaal niks onder het bed... en zeker geen... euh..quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:39 schreef T42 het volgende:
[..]
der leeft iets daar onder ziet u? ene keer is die groot andere keer uuh.. klein![]()
kijk nu word hij groterquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:42 schreef Christine het volgende:
[..]
* Christine kijkt onder het bed.... wat nou... er leeft helemaal niks onder het bed... en zeker geen... euh..
*slik*
Ineens valt het kwartje... .u bedoelt dat er iets leeft onder de dekens? Laat mij dat eens nader inspecteren...
laat me raden....met zeilenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:21 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan heeft het weekend weer druk waarschijnlijk![]()
Iets in die trend jaquote:
ja, dan krijg je ut echt druk van het weekend. Zou niet te lang sjoppen. dan heb je nog wat xtra energiequote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Iets in die trend ja
Zaterdag wat dingetjes shoppe in leiden (bij Christine of Erotheek, Expo), gelijk kappertje pakken en dan 's avonds genieten.. Ze gaat 2 weekjes weg, dus moet echt sufneuken van het weekend![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |