Inderdaad, vertel eens?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:58 schreef Kapiteinschaaldier het volgende:
Wat is de bedoeling eigenlijk van dit topic?
ja maar wel serieus...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:03 schreef Kapiteinschaaldier het volgende:
Dus iemand willen reetneuken is wel toegestaan hier?
* Christine doet een stapje dichterbij kapiteinschaaldier en kijkt hem recht in de ogen...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:58 schreef Kapiteinschaaldier het volgende:
Wat is de bedoeling eigenlijk van dit topic?
Inderdaad!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:04 schreef Talietje het volgende:
[..]
ja maar wel serieus...het is hier geen onz
Hot-damn!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:04 schreef Christine het volgende:
[..]
* Christine doet een stapje dichterbij kapiteinschaaldier en kijkt hem recht in de ogen...
Wil je een theoretische uitleg, of zal ik je een praktijklesje geven van wat het geilheidstopic precies inhoudt??
Correctie: het is alsof je [BH2] SC'ers opsluit op [EIL] met een enorme portie [UVT],quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:01 schreef bolivian het volgende:
[..]
N'mind, ik zie het al.
BH2 slowchat, maar dan wél expliciet,.
that's...errr... a good thing.... right?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:12 schreef bolivian het volgende:
[..]
Correctie: het is alsof je [BH2] SC'ers opsluit op [EIL] met een enorme portie [UVT], [afbeelding].
Zolang het maar niet het gevolg is van een vliegramp wel ja,quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:13 schreef Talietje het volgende:
[..]
that's...errr... a good thing.... right?
dude!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:15 schreef desiredbard het volgende:
talietje racht sjowhan met haar zweepje recht over zijn bek ??
voor hard sm kan je het keldertje inquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:15 schreef desiredbard het volgende:
talietje racht sjowhan met haar zweepje recht over zijn bek ??
(IS het erotica of hard sm hier?)
zoietsquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:28 schreef desiredbard het volgende:
ah ok
Talietje giegelt wulps nadat zij een masserede hand op haar strakke kontje voelt
(zo beter?)
je vergeet;quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:36 schreef desiredbard het volgende:
persoonlijk ben ik toch meer van grijpt haar bij haar schouders, draait haar om , kijkt haar recht in haar ogen en zegt: "wat ben jij mooi" en buigt zich voorover om haar teder op haar ietwat vochtige en geopend de lippen te zoenen.
Doe je zelf aan die praktijkles of heb je daar een kudde negers voorquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:04 schreef Christine het volgende:
Wil je een theoretische uitleg, of zal ik je een praktijklesje geven van wat het geilheidstopic precies inhoudt??
Ik doe niet aan kuddes... ik wil heel hebberig alles voor mezelf hebbenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:56 schreef Rouser het volgende:
[..]
Doe je zelf aan die praktijkles of heb je daar een kudde negers voor![]()
Was dat met Kapiteinschaaldier?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:58 schreef Christine het volgende:
Oh, dit is toch ook de plek om te vertellen dat het gezellig was vannacht??? En vanmorgen... twee keer![]()
En morgen weer?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:58 schreef Christine het volgende:
Oh, dit is toch ook de plek om te vertellen dat het gezellig was vannacht??? En vanmorgen... twee keer![]()
Seks plan ik nooit van te voren... ik heb ook geen partner.quote:
hobbelt braaf naar gut...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:25 schreef Gutteguttegut het volgende:
Ok, O.T. pls...
Ik was met Talietje en Christine bezig in het vorige topic
Dames... back to work![]()
Euh, meneer denkt de baas te zijn?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:25 schreef Gutteguttegut het volgende:
Ok, O.T. pls...
Ik was met Talietje en Christine bezig in het vorige topic
Dames... back to work![]()
* Gutteguttegut valt achter over en trekt Christine met zich mee... in de val maakt hij haar BH los...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:33 schreef Christine het volgende:
[..]
Euh, meneer denkt de baas te zijn?
Dat zullen we nog wel eens zien
* Christine kust gutje teder en zachtjes op zijn mond, en duwt hem plots ruw achterover op de bank.
Ga je toekijken schat? Je mag ook meedoen...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:36 schreef Talietje het volgende:
* Talietje gaat vanuit de stoel verderkijken
Zo, dit heb je vaker gedaan... BH's losmaken...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:40 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut valt achter over en trekt Christine met zich mee... in de val maakt hij haar BH los...
Zo vallen we met een zachte plof op de bank....wetende dat je borsten nu vrijspel hebben...![]()
Jammer, jammer... ik had voor jou ook leuke plannen....quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:44 schreef Talietje het volgende:
* Talietje gaat zometeen de stad in
I think I'll just watch this time![]()
Nopequote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Had je ook zin om mee te doen, sexy thing??
*winkwink*
ze is al weg (helaasquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:47 schreef Christine het volgende:
[..]
Jammer, jammer... ik had voor jou ook leuke plannen....
Je kan je nog bedenken??
ander keertje?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:47 schreef Christine het volgende:
[..]
Jammer, jammer... ik had voor jou ook leuke plannen....
Je kan je nog bedenken??
..wow..jij bent sterker dan ik had verwacht...en nu...?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:42 schreef Christine het volgende:
[..]
Zo, dit heb je vaker gedaan... BH's losmaken...
Maar dat gaat zomaar niet! Ik pak je polsen beet, en hou je tegen de bank gedrukt.
Macht... eens kijken wat ik daarmee kan doen...
Wat mij betreft is u welkom....Christine?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:00 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan doet dan ook wel weer mee, als dat mag tenminste
Tuurlijkquote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:03 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
..wow..jij bent sterker dan ik had verwacht...en nu...?![]()
[..]
Wat mij betreft is u welkom....Christine?
Beterrrrrr....quote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:06 schreef Christine het volgende:
[..]
Tuurlijk
* Christine heeft gut nog steeds hulpeloos onder zich op de bank.
Het is koud, en mijn harde tepels prikken plagend op je borst... Heh, laat ik maar eens beginnen met een paar onschuldige kusjes....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |