Niks mis mee toch?!quote:Op maandag 11 juli 2005 16:25 schreef SignOTheTimes het volgende:
Het is gewoon pikstaanderig weer... bij elk voorbij wandelend rokje loopt het water door mijn mond!
Als het alleen bij water in je mond blijft valt de "schade" mee.quote:Op maandag 11 juli 2005 16:25 schreef SignOTheTimes het volgende:
Het is gewoon pikstaanderig weer... bij elk voorbij wandelend rokje loopt het water door mijn mond!
Je mag op die van mij oefenen hoor!quote:Op maandag 11 juli 2005 16:31 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Als het alleen bij water in je mond blijft valt de "schade" mee.![]()
![]()
* Sannetie is toch blij dat ze geen mannendingapparaatjepiel heeft![]()
klopt maar dat is toch altijd ietsje pietsje meer te verbergen als een stijve mannendingapparaatjepielquote:Op maandag 11 juli 2005 16:42 schreef SignOTheTimes het volgende:
Al is met een kletsnatte slip lopen ook niet alles natuurlijk!.
pardon? oefenen voor wat? songfestival ofzowwwquote:Op maandag 11 juli 2005 16:41 schreef SignOTheTimes het volgende:
[..]
Je mag op die van mij oefenen hoor!
* SignOTheTimes laat zijn broek zakken en schenkt Sannetie zijn enorme stijve mannendingapparaatjepiel!
Ik denk dat wel elkaar gewoon moeten helpen om van die geilheid af te komen (al is het natuurlijk een euforisch gevoel)!quote:Op maandag 11 juli 2005 16:45 schreef Sannetie het volgende:
[..]
klopt maar dat is toch altijd ietsje pietsje meer te verbergen als een stijve mannendingapparaatjepiel![]()
Ik las jouw post daarstraks gewoon niet goed...quote:Op maandag 11 juli 2005 16:46 schreef Sannetie het volgende:
[..]
pardon? oefenen voor wat? songfestival ofzowww![]()
Hehehehehe.....quote:Op maandag 11 juli 2005 16:46 schreef Sannetie het volgende:
[..]
pardon? oefenen voor wat? songfestival ofzowww![]()
heej leef jij ook nogquote:Op maandag 11 juli 2005 16:31 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Als het alleen bij water in je mond blijft valt de "schade" mee.![]()
![]()
* Sannetie is toch blij dat ze geen mannendingapparaatjepiel heeft![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:56 schreef Talietje het volgende:
die is alweer de laatste 3 topics actief hoor
sssssssst en doorzuigenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 02:01 schreef Talietje het volgende:
dat is jouw fouten nou weg hier met dat geslowchat
![]()
ow dus als je mij met stijve been ziet lopen weet je genoegquote:Op maandag 11 juli 2005 16:45 schreef Sannetie het volgende:
[..]
klopt maar dat is toch altijd ietsje pietsje meer te verbergen als een stijve mannendingapparaatjepiel![]()
*gaat er even goed voor zitten...quote:
Dag Talietje..heeeel veeeel plezierquote:
*pakt woordenboek erbij...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:00 schreef T42 het volgende:
[..]
Ik heb nu iets met stiek erin gaat makelijker![]()
* melismay geeft Gut een lange en innige zoen... Ik herken mezelf niet meer op t forum door die mooie avaquote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:07 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
*pakt woordenboek erbij...
Is dit dialect?![]()
je bent niet de enigequote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:08 schreef melismay het volgende:
[..]
* melismay geeft Gut een lange en innige zoen... Ik herken mezelf niet meer op t forum door die mooie ava![]()
Hey!!! Hoe is het met jou dan?quote:
* Gutteguttegut zoent innig terug en laat zn handen voorzichtig op melismay dr billen rusten...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:08 schreef melismay het volgende:
[..]
* melismay geeft Gut een lange en innige zoen... Ik herken mezelf niet meer op t forum door die mooie ava![]()
Nieuwe saaie opdracht?!quote:
Oe.... Jij mag datquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:16 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut zoent innig terug en laat zn handen voorzichtig op melismay dr billen rusten...![]()
Mmmmm..zalig...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:21 schreef melismay het volgende:
[..]
Oe.... Jij mag dat![]()
* melismay laat haar handen onder Gutjes shirt glijden...
* melismay trekt Gut's shirt uit en gaat dicht tegen zijn naakte bovenlijf aanstaan... Heb ik je al eens verteld dat je lekker bentquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:24 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Mmmmm..zalig...
* Gutteguttegut sluit zn ogen en geniet van de aanraking van melismay dr warme handen..
geen opdracht hebben is inderdaad saaiquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:18 schreef melismay het volgende:
[..]
Nieuwe saaie opdracht?!
* melismay geeft Grollie een klein kusje op zijn wang, wil natuurlijk geen ruzie krijgen met the misses
Ja heb je maar je mag het zo vaak tegen me zeggen als je wiltquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:29 schreef melismay het volgende:
[..]
* melismay trekt Gut's shirt uit en gaat dicht tegen zijn naakte bovenlijf aanstaan... Heb ik je al eens verteld dat je lekker bent
Jouw avatar is ook cool!!!
Ey, en ikke dan?? Ben je mij vergeten???quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:37 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ja heb je maar je mag het zo vaak tegen me zeggen als je wilt
ben nog niet tevreden met mn avatar...wordt aan gewerkt..
er zijn er meer met een gulp hier hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:40 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ey, en ikke dan?? Ben je mij vergeten???
Er was iets met gulp enzo...
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:40 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ey, en ikke dan?? Ben je mij vergeten???
Er was iets met gulp enzo...
Ik zat al klaar....een tijdjequote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:20 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
*gaat er even goed voor zitten...
Ja, kon even niet achter de pc enzo...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:41 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
[..]
Ik zat al klaar....een tijdje
triotje?
Altijd fijn dat je zulke dingen zo maar mag zeggen....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:37 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ja heb je maar je mag het zo vaak tegen me zeggen als je wilt
* Gutteguttegut doet het zelfde bij melismay en trekt ook haar shirtje uit en geniet van haar heerlijke dansende boezem in een super geile bh...
ben nog niet tevreden met mn avatar...wordt aan gewerkt..
Moet zo weg, dus Marjo, he's all yoursquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:41 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
[..]
Ik zat al klaar....een tijdje
* Gutteguttegut gaat ff lunchen..i'll be back 4 more....
triotje?
Oeh, daar ga ik even (mis)bruik van maken....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:47 schreef melismay het volgende:
[..]
Moet zo weg, dus Marjo, he's all yours
Jij ook al??quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:58 schreef Venderwel het volgende:
Mmmmm....venderwel biedt zich aan voor Marjo!
Alleen als je wilt natuurlijk!quote:
Jaaaaa..triooooo..maar dan andersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |