neuken?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:37 schreef Talietje het volgende:
wat een zouteloze opmerking sjowhan
* Talietje flikkert een pot zout over em heen
kut voor je op naar de volgende... ps heb je dr nr?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:06 schreef Silentuz het volgende:
* Silentuz was ook geil, todat zijn 'aanstaande' vriendin het nodig vond om te vertellen dat ze me niet leuk vind, en ik haar wel
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:08 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
kut voor je op naar de volgende... ps heb je dr nr?![]()
voor foto's bedoel je?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:12 schreef D-Evil het volgende:
iemand nog een leuk open dirretje ?
euj doe niet zo grof mênquote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:08 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
kut voor je op naar de volgende... ps heb je dr nr?![]()
ja!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:24 schreef Talietje het volgende:
[..]
euj doe niet zo grof mên
* Talietje Talietje is supergeil vanavooooond
ik hield me in hoorquote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:24 schreef Talietje het volgende:
[..]
euj doe niet zo grof mên
* Talietje Talietje is supergeil vanavooooond
vertelllllllquote:Op zondag 10 juli 2005 13:54 schreef Talietje het volgende:!!! ik heb een vet lief en geil cadeautje gekregen
pics? titel van de DVD ? niet dat ik aagjuh ben hoorquote:Op zondag 10 juli 2005 14:14 schreef Talietje het volgende:
lieve blauwe vibo gekregen, en hij heeft een lesbo dvd gekocht die we samen hebben gekeken
grinzz
oehhhh spannendddddddddddquote:
Lesbo 101, eerste dvd uit 4quote:Op zondag 10 juli 2005 14:52 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
pics? titel van de DVD ? niet dat ik aagjuh ben hoor![]()
Jij snapt utquote:Op maandag 11 juli 2005 15:24 schreef T42 het volgende:
damn was ut stil hier niemand iets gedaan? ow w8 da zijn ze nu aan het doen
Dat wordt handkarrenquote:Op maandag 11 juli 2005 15:52 schreef Enil het volgende:
vriendin net op vakantie gegaan :|
Jij ooooooooooooooooooooooooooookquote:
Hiya sweetness!!quote:Op maandag 11 juli 2005 16:07 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Jij ooooooooooooooooooooooooooook
Hooooooooooi geilertjequote:
Met jou altijd, dat weet jequote:
Welke rest?quote:Op maandag 11 juli 2005 16:18 schreef SignOTheTimes het volgende:
Maar goed, aangenaam allemaal! Ik lees eerst nog even rustig mee... de rest krop ik nog eventjes op!
Ok, doen we ..heb er wel ff zin inquote:
Dat vroeg ik me dus ook al afquote:
* melismay loopt op Gutje af en en geeft hem een lange tongzoen... Dan moeten we ook geen tijd verspillen...quote:Op maandag 11 juli 2005 16:20 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ok, doen we ..heb er wel ff zin in![]()
quote:Op maandag 11 juli 2005 16:18 schreef SignOTheTimes het volgende:
Maar goed, aangenaam allemaal! Ik lees DOE eerst nog even rustig mee... de rest krop ik nog eventjes op!
* Gutteguttegut smelt bijna onder deze geile druk maar trekt zich op tijd overeind om melismay mee te sleuren naar de trein....quote:Op maandag 11 juli 2005 16:22 schreef melismay het volgende:
[..]
* melismay loopt op Gutje af en en geeft hem een lange tongzoen... Dan moeten we ook geen tijd verspillen...
Oe... In de trein!quote:Op maandag 11 juli 2005 16:26 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut smelt bijna onder deze geile druk maar trekt zich op tijd overeind om melismay mee te sleuren naar de trein....
Ik ga naar huis en neem je mee![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |