quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:20 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Jaaaaa..triooooo..maar dan anders![]()
* Gutteguttegut neemt het heft in handen en pakt marjo op...scheurt wild haar kleren van haar lijf en draait haar om...quote:
* -Marjo- doet net alsof ze tegen sputtert...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:45 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut neemt het heft in handen en pakt marjo op...scheurt wild haar kleren van haar lijf en draait haar om...
Venderwe kijkt van afstandje toe...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:52 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
* -Marjo- doet net alsof ze tegen sputtert...
* Gutteguttegut houdt marjo nog steviger vast als hij met 1 vinger voorzichtig tussen haar benen voelt...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:52 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
* -Marjo- doet net alsof ze tegen sputtert...
* -Marjo- doet haar benen ietsjes uit elkaar om de vinger nog beter te voelen...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:08 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut houdt marjo nog steviger vast als hij met 1 vinger voorzichtig tussen haar benen voelt...
* Gutteguttegut kijkt omlaag en ziet iets glinsteren....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:11 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
* -Marjo- doet haar benen ietsjes uit elkaar om de vinger nog beter te voelen...
* -Marjo- geniet van het puntje van de tong van Gutteguttegut...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:22 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut] kijkt omlaag en ziet iets glinsteren....[/me]
Dat ga ik even van dichtbij bekijken![]()
[me=Gutteguttegut ziet iets geils en steekt zn tong uit...
Heeyyyyy Gmmutjequote:
da's nie goe niequote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:39 schreef SignOTheTimes het volgende:
* SignOTheTimes zit heerlijk met zichzelf te spelen
* Gutteguttegut laat het puntje van zn tong als een razende tussen de lipjes van marjo door flitsen, af en toe haar klitje rakend...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:32 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
* -Marjo- geniet van het puntje van de tong van Gutteguttegut...
* -Marjo- voelt wat er groeit tussen Gutteguttegut zijn benen. Oeiii, da's niet mis...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:53 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut] laat het puntje van zn tong als een razende tussen de lipjes van marjo door flitsen, af en toe haar klitje rakend...[/me]
[me=Gutteguttegut geniet van het schokken van marjo dr lichaam..en voelt tegelijk iets tussen zn benen groeien...
* Gutteguttegut draait marjo op dr rug en laat zien hoe geil hij is...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:05 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
* -Marjo- voelt wat er groeit tussen Gutteguttegut zijn benen. Oeiii, da's niet mis...
* -Marjo- schrikt. Zo geil heb ik je nog nooit gezien...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:13 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut draait marjo op dr rug en laat zien hoe geil hij is...![]()
[me=T42 zou die reacktie wel eens wille zienquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:15 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
* -Marjo-] schrikt. Zo geil heb ik je nog nooit gezien...[/me]
* Gutteguttegut ziet het geile voorvocht uit zn eikel komen en doet snel marjo dr benen omwijd...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:15 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
* -Marjo- schrikt. Zo geil heb ik je nog nooit gezien...
oehhhh wat een geile woordenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:25 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut ziet het geile voorvocht uit zn eikel komen en doet snel marjo dr benen omwijd...
* -Marjo- komt het heerlijkheid tegemoet en kan niet wachten het te voelen...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:25 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut ziet het geile voorvocht uit zn eikel komen en doet snel marjo dr benen omwijd...
* Sannetie rent naar boven haalt de massage olie. Ontdoet zich onderweg van haar sjirtje en haatje. En gaat op haar buikje op de bank liggen. ahhh een lekkere ontspannende massage..kommaar...komaaarrrquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:31 schreef SignOTheTimes het volgende:
* SignOTheTimes masseert zachtjes de schouders van Sannetie om haar weer op te knappen en zoent haar zachtjes in haar nek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |