Hey!!! Hoe is het met jou dan?quote:
* Gutteguttegut zoent innig terug en laat zn handen voorzichtig op melismay dr billen rusten...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:08 schreef melismay het volgende:
[..]
* melismay geeft Gut een lange en innige zoen... Ik herken mezelf niet meer op t forum door die mooie ava![]()
Nieuwe saaie opdracht?!quote:
Oe.... Jij mag datquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:16 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut zoent innig terug en laat zn handen voorzichtig op melismay dr billen rusten...![]()
Mmmmm..zalig...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:21 schreef melismay het volgende:
[..]
Oe.... Jij mag dat![]()
* melismay laat haar handen onder Gutjes shirt glijden...
* melismay trekt Gut's shirt uit en gaat dicht tegen zijn naakte bovenlijf aanstaan... Heb ik je al eens verteld dat je lekker bentquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:24 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Mmmmm..zalig...
* Gutteguttegut sluit zn ogen en geniet van de aanraking van melismay dr warme handen..
geen opdracht hebben is inderdaad saaiquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:18 schreef melismay het volgende:
[..]
Nieuwe saaie opdracht?!
* melismay geeft Grollie een klein kusje op zijn wang, wil natuurlijk geen ruzie krijgen met the misses
Ja heb je maar je mag het zo vaak tegen me zeggen als je wiltquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:29 schreef melismay het volgende:
[..]
* melismay trekt Gut's shirt uit en gaat dicht tegen zijn naakte bovenlijf aanstaan... Heb ik je al eens verteld dat je lekker bent
Jouw avatar is ook cool!!!
Ey, en ikke dan?? Ben je mij vergeten???quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:37 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ja heb je maar je mag het zo vaak tegen me zeggen als je wilt
ben nog niet tevreden met mn avatar...wordt aan gewerkt..
er zijn er meer met een gulp hier hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:40 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ey, en ikke dan?? Ben je mij vergeten???
Er was iets met gulp enzo...
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:40 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ey, en ikke dan?? Ben je mij vergeten???
Er was iets met gulp enzo...
Ik zat al klaar....een tijdjequote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:20 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
*gaat er even goed voor zitten...
Ja, kon even niet achter de pc enzo...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:41 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
[..]
Ik zat al klaar....een tijdje
triotje?
Altijd fijn dat je zulke dingen zo maar mag zeggen....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:37 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ja heb je maar je mag het zo vaak tegen me zeggen als je wilt
* Gutteguttegut doet het zelfde bij melismay en trekt ook haar shirtje uit en geniet van haar heerlijke dansende boezem in een super geile bh...
ben nog niet tevreden met mn avatar...wordt aan gewerkt..
Moet zo weg, dus Marjo, he's all yoursquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:41 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
[..]
Ik zat al klaar....een tijdje
* Gutteguttegut gaat ff lunchen..i'll be back 4 more....
triotje?
Oeh, daar ga ik even (mis)bruik van maken....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:47 schreef melismay het volgende:
[..]
Moet zo weg, dus Marjo, he's all yours
Jij ook al??quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:58 schreef Venderwel het volgende:
Mmmmm....venderwel biedt zich aan voor Marjo!
Alleen als je wilt natuurlijk!quote:
Jaaaaa..triooooo..maar dan andersquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:20 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Jaaaaa..triooooo..maar dan anders![]()
* Gutteguttegut neemt het heft in handen en pakt marjo op...scheurt wild haar kleren van haar lijf en draait haar om...quote:
* -Marjo- doet net alsof ze tegen sputtert...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:45 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut neemt het heft in handen en pakt marjo op...scheurt wild haar kleren van haar lijf en draait haar om...
Venderwe kijkt van afstandje toe...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:52 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
* -Marjo- doet net alsof ze tegen sputtert...
* Gutteguttegut houdt marjo nog steviger vast als hij met 1 vinger voorzichtig tussen haar benen voelt...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:52 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
* -Marjo- doet net alsof ze tegen sputtert...
* -Marjo- doet haar benen ietsjes uit elkaar om de vinger nog beter te voelen...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:08 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut houdt marjo nog steviger vast als hij met 1 vinger voorzichtig tussen haar benen voelt...
* Gutteguttegut kijkt omlaag en ziet iets glinsteren....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:11 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
* -Marjo- doet haar benen ietsjes uit elkaar om de vinger nog beter te voelen...
* -Marjo- geniet van het puntje van de tong van Gutteguttegut...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:22 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut] kijkt omlaag en ziet iets glinsteren....[/me]
Dat ga ik even van dichtbij bekijken![]()
[me=Gutteguttegut ziet iets geils en steekt zn tong uit...
Heeyyyyy Gmmutjequote:
da's nie goe niequote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:39 schreef SignOTheTimes het volgende:
* SignOTheTimes zit heerlijk met zichzelf te spelen
* Gutteguttegut laat het puntje van zn tong als een razende tussen de lipjes van marjo door flitsen, af en toe haar klitje rakend...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:32 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
* -Marjo- geniet van het puntje van de tong van Gutteguttegut...
* -Marjo- voelt wat er groeit tussen Gutteguttegut zijn benen. Oeiii, da's niet mis...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:53 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut] laat het puntje van zn tong als een razende tussen de lipjes van marjo door flitsen, af en toe haar klitje rakend...[/me]
[me=Gutteguttegut geniet van het schokken van marjo dr lichaam..en voelt tegelijk iets tussen zn benen groeien...
* Gutteguttegut draait marjo op dr rug en laat zien hoe geil hij is...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:05 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
* -Marjo- voelt wat er groeit tussen Gutteguttegut zijn benen. Oeiii, da's niet mis...
* -Marjo- schrikt. Zo geil heb ik je nog nooit gezien...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:13 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut draait marjo op dr rug en laat zien hoe geil hij is...![]()
[me=T42 zou die reacktie wel eens wille zienquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:15 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
* -Marjo-] schrikt. Zo geil heb ik je nog nooit gezien...[/me]
* Gutteguttegut ziet het geile voorvocht uit zn eikel komen en doet snel marjo dr benen omwijd...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:15 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
* -Marjo- schrikt. Zo geil heb ik je nog nooit gezien...
oehhhh wat een geile woordenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:25 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut ziet het geile voorvocht uit zn eikel komen en doet snel marjo dr benen omwijd...
* -Marjo- komt het heerlijkheid tegemoet en kan niet wachten het te voelen...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:25 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut ziet het geile voorvocht uit zn eikel komen en doet snel marjo dr benen omwijd...
* Sannetie rent naar boven haalt de massage olie. Ontdoet zich onderweg van haar sjirtje en haatje. En gaat op haar buikje op de bank liggen. ahhh een lekkere ontspannende massage..kommaar...komaaarrrquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:31 schreef SignOTheTimes het volgende:
* SignOTheTimes masseert zachtjes de schouders van Sannetie om haar weer op te knappen en zoent haar zachtjes in haar nek!
* SignOTheTimes kruipt bovenop Sannetie, neemt een lekkere dot massage olie en begint zachtjes de rug van Sannetie in te smeren. Ook haar schouders en haar nek komen aan de beurt.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:00 schreef Sannetie het volgende:
[..]
* Sannetie rent naar boven haalt de massage olie. Ontdoet zich onderweg van haar sjirtje en haatje. En gaat op haar buikje op de bank liggen. ahhh een lekkere ontspannende massage..kommaar...komaaarrr![]()
nogal ja!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:55 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Wat rustig hiero en dat terwijl het weer goed is:-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
* GewoneMan kruipt knus tegen Moksterquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:46 schreef Mokster het volgende:
Zucht.... en altijd als ik dan weer ns in de stemming ben, dan zakt het hele topic in...
Waarom nou altijd overdag alleen maar geile praat? Waarom niet als ik er ben??
Jaaaaa! Gezelschap!!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:54 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
* GewoneMan kruipt knus tegen Mokster
* GewoneMan zoent met passie terug en wrijft langzaam met zijn hand over de benen van Moksterquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:01 schreef Mokster het volgende:
[..]
Jaaaaa! Gezelschap!!
Mokster geeft GewoneMan een zoen vol op de mond!
dan zitten we op andere geile plekjesquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:46 schreef Mokster het volgende:
Zucht.... en altijd als ik dan weer ns in de stemming ben, dan zakt het hele topic in...
Waarom nou altijd overdag alleen maar geile praat? Waarom niet als ik er ben??
Mokster krijgt van de zoen en het wrijven over haar benen een kriebelig gevoel in haar onderbuik. Als vanzelf gaan haar benen iets uit elkaarquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:02 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
* GewoneMan zoent met passie terug en wrijft langzaam met zijn hand over de benen van Mokster![]()
Damn... Moet ik toch eens iets gaan doen dan!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:03 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
dan zitten we op andere geile plekjes
* GewoneMan voelt wat verder tussen dr benen en laat zijn andere hand onder het truitje naar haar borsten glijdenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:11 schreef Mokster het volgende:
[..]
Mokster krijgt van de zoen en het wrijven over haar benen een kriebelig gevoel in haar onderbuik. Als vanzelf gaan haar benen iets uit elkaar
Ben niet zo handig nog en krijg dat met dat bruine kleurtje enzo niet voor elkaar... Blond...
Join the clubquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:12 schreef Mokster het volgende:
[..]
Damn... Moet ik toch eens iets gaan doen dan!
* Mokster wordt nat tussen haar benen en krijgt harde tepels... terwijl ze GewoneMan blijft zoenen gaat haar hand op zoek naar zijn gevoelige plekjes...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:14 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
* GewoneMan voelt wat verder tussen dr benen en laat zijn andere hand onder het truitje naar haar borsten glijden
(dat doe je door /me te typen aan het begin van de regel en dan veranderd dat in jouw naam)
* GewoneMan ontdoet Mokster langzaam van haar broek en string/slip en duwt voorzichtig een vinger naar binnen. langzaam erin en eruit en proeft Mokster...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:21 schreef Mokster het volgende:
[..]
* Mokster wordt nat tussen haar benen en krijgt harde tepels... terwijl ze GewoneMan blijft zoenen gaat haar hand op zoek naar zijn gevoelige plekjes...
en bedankt!!
ik ook dan, anders ben ik Mokster kwijt, en we hebben nog wat af te makenquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:35 schreef Gutteguttegut het volgende:
Hmm..
* Mokster geniet met volle teugen.... terwijl GewoneMan zijn vingers aflikt, volgt de mond van Mokster de zoektocht van haar handen.... richting GewoneMan's allergevoeligste plekje...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:25 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
* GewoneMan ontdoet Mokster langzaam van haar broek en string/slip en duwt voorzichtig een vinger naar binnen. langzaam erin en eruit en proeft Mokster...
mmmmm
oeeeeeeeeeehhhhhhhhhquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:47 schreef Mokster het volgende:
[..]
* Mokster geniet met volle teugen.... terwijl GewoneMan zijn vingers aflikt, volgt de mond van Mokster de zoektocht van haar handen.... richting GewoneMan's allergevoeligste plekje...
Laat me raden je hebt je pen laten vallen en je bent te lui om deze op te rapenquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:40 schreef ThaOne het volgende:
Leuke meiden aanwezig die spontaan onder mijn bureau willen kruipen en mijn saaie dag opfleuren?
Oh ja?quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:27 schreef Sannetie het volgende:
Tjeempie, je kan wel merken dat het woensdagmiddag is..alle kindertjes zijn vrij![]()
![]()
* Sannetie heeft gisteren haar 4wekelijkse "gone in 60seconds" beleefd![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |