Dit is Faithless ft. Estelle mettt ff zoeken... "Why go"quote:FrEeZzE:
zoek die nieuwe single van Faithless, met die clip dat die vrouw door de stad loopt te dansen!
Sixpense none the Richer - Kiss me?quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:15 schreef ooge het volgende:
hoe heet dat nummer ookalweer waarin zo'n wijf zingt "kiss me" en de rest vd tekst weet ik nie is heel bekent nummer dat wel maar kom er net niet op
ja dat is hemquote:
Lutricia McNeal - Ain't that just the wayquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:45 schreef fRiEtJeSaTe het volgende:
Hoe heet dat liedje met die gezette zwarte vrouw met dat fietsenrekgebit. Weet dat het een goed nummer is kan me alleen niet meer herinneren hoe het ging![]()
Vrij recent rustig nummer.
Shakira - La Tortura.quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:33 schreef ReVu het volgende:
Ik zoek dat nummer wat gebruikt wordt bij de commercial van temptation island op veronica... Het is zo'n spaans-achtig nummer!
http://www.google.com/search?complete=1&hl=en&lr=&q=suffer+alone+blue+escape+disappear+lyrics&btnG=Searchquote:Op donderdag 7 juli 2005 10:21 schreef Gstyles het volgende:
''If I suffer than you too, i am not alone out in the blue'' van wie is deze danceplaat??????
Was niet richting jou bedoeld, meer richting een zeker iemand.quote:
Ik ken het origineel van DJ Vlok (=Peter van Vlokhoven). Vlok was ooit dj bij Totaal 94.9 FM, een dance station in Nijmegen. Die coupletten en teksten werden oorspronkelijk ingezongen/ ingerapt op het instrumentaal van Twenty 4 Seven's Keep on trying.quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:51 schreef innerSheep het volgende:
hoe kut het nummer van galaga en da cloot ook is, ik vroeg me af of iemand wist van wie de melodie is in "what do you say to the DJ"....
idem...quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:59 schreef Muziekstad2000 het volgende:
JEUH!!!!Ik meld mij alweer voor de 100ste keer aan in dit topic-onderdeel!
![]()
Nope dat is um niet. Tis een recent nummer.quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:17 schreef Yonderboi het volgende:
[..]
Lutricia McNeal - Ain't that just the way
Yves LaRock - Zookey (lift your leg up) {Bob Sinclar mix} [2005]quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:06 schreef behAARD het volgende:
he ik was laatst op het Latin Village festival en daar draaiden ze een house nummer met steeldrums ofzo, een beetje reggae jamaicaans achtig met een stem die de hele tijd zei:" Push your leg up!" Weet iemand hoe dit nummer heet? alvast bedankt
Martin Solveig - Madanquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:40 schreef _Jeroen_ het volgende:
Op een 'buitenfeest' hoorde ik laatst een nummer dat ik moeilijk kan beschrijven, het heeft wat weg van Negrocan - Cada Vez. Uit video-opnamen heb ik wat stukjes geknipt en die achter elkaar geplakt. Het geheel is hier te beluisteren: muziek_feest_geknipt.mpg
Weet iemand wie de artiest van dit nummer is en/of hoe het nummer heet? Bedankt!
dat zal de onderste van http://www.imdb.com/title/tt0111503/soundtrack wel zijn denk ik.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:22 schreef menesis het volgende:
liedje
Dit liedje komt uit de film true lies alleen wie weet hoe het heet? eenofandere tango.
let niet op dat domme gelul btw![]()
En dan nog één: hoe heet het nummer waarme de film final fantasy mee eindigt? Met die wegvliegende vogel over de besneeuwde bergen...
gokje : beegees the joke is on me?quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:36 schreef NRH het volgende:
Gezocht: Een liedje dat gebruikt wordt in een raclame die tegenwoordig veel op tv is (maar ik vergeet altijd welke reclame) waarin een man onder begeleiding van een gitaar vrij droevig zingt. Ik meen iets te herinneren van "I'm laughing but they're laughing at me", maar Google biedt geen uitkomst. Wie helpt me?
I started a joke is de titel.quote:
@ mods: als dit linkje niet mag, verwijder de link dan maarquote:Het gaat om Dit Nummer
Yes! Dat is 'em. Bedanktquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:30 schreef bartrid het volgende:
[..]
dat zal de onderste van http://www.imdb.com/title/tt0111503/soundtrack wel zijn denk ik.
Jep, dat is 'm, thanks!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:52 schreef Messenga het volgende:
Dat is Around The world van ATC volgens mij.
gevonden via de playlist van slam-fm. Ik wist nog wanneer ik m ongeveer gehoord hadquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:36 schreef buxol het volgende:
redelijk nieuw nummer met de sample van "DHS - the house of god"
housenummer met MC, live-achtig.
someone?
many thanksquote:Op donderdag 7 juli 2005 10:22 schreef Drinkemaatje het volgende:
[..]
http://www.google.com/search?complete=1&hl=en&lr=&q=suffer+alone+blue+escape+disappear+lyrics&btnG=Search
Israel Kamakawiwo'ole - Somewhere Over The Rainbowquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:04 schreef satecl het volgende:
hoe heet dat nummer van die reclame op de radio...die reclame begint met de woorden: 'de menz..'
hoe heet dat nummer van die reclamen...?
Gewoon een shot in the dark:quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:35 schreef Scarface_ het volgende:
Hey, ik zoek een nummer waarin ze in het refrein iets met ''of a woman'' zingen. Word door een neger gezongen (volgens mij) en nee ik bedoel niet Shaggy - Strength of a woman :-)
Die was het iddquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:46 schreef Berkery het volgende:
Kim Carnes - Bette Davis Eyes
ThnQquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:32 schreef blieblie het volgende:
[..]
Israel Kamakawiwo'ole - Somewhere Over The Rainbow.
Is trouwens de reclame van Menzis.
Zoek en gij zult vinden: http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B000001FRS/qid=1120856185/sr=1-5/ref=sr_1_5/103-0592002-8991805?v=glance&s=musicquote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:00 schreef Juan Zueco het volgende:
Nu op Net5. Sea of Love.
Wie is de originele? uitvoerder van dit wonderschone lied? En dan bedoel ik de artiest wiens plaatje in de film wordt gedraaid.
Alvast dank.
J.
Phil Phillips & The Twilights it is. Prachtige bandnaam en een prachtig nummer.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:57 schreef Yonderboi het volgende:
[..]
Zoek en gij zult vinden: http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B000001FRS/qid=1120856185/sr=1-5/ref=sr_1_5/103-0592002-8991805?v=glance&s=music
Al vaak gevraagd:quote:Op zaterdag 9 juli 2005 01:11 schreef pmeter het volgende:
Ik zoek het nummer bij de reclame van "www.natuurenmilieu.nl". Je ziet daar een specht tegen een metalen paal pikken en later een rendier onder een viaduct etc. Het is een heel zielig/emotioneel maar erg mooi nummer. Over het scherm gaan de teksten: "waar kan de natuur nog heen" en daarna "geef de natuur een kans". Het nummer lijkt een beetje op "now we are free" uit de film Gladiator. Het zijn strings op de achtergrond met een soort klaagzang door een mooie vrouwenstem.
Ik zou erg graag willen weten welk nummer het is. Kent iemand het?
Duizendmaal dank! Het leek op de gladiator, maar het blijkt nog dezelfde uitvoerende ookquote:Op zaterdag 9 juli 2005 01:24 schreef Mark het volgende:
Al vaak gevraagd:
...
Oorspronkelijke titel: Sanvean: I am your shadow
Uitvoerende(n): Lisa Gerrard
yello - oh yeah?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:20 schreef MrDrako het volgende:
Ik zoek de titel van een nummer dat vaak bij van die strip scenes in films word gebruikt.
Voor degene die soulplane heeft gezien, als die blonde doos in het vliegtuig dat black men magazine opent en ze opschrikt van de enorme penis
je hoort meestal zo'n stukje dat klinkt als "Pow Pow, Oooohh yeaaa'"
en dat oooh yeaa met zo'n zware stem (pow pow is geluid, geen stem)
Warning Sign wellicht?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:38 schreef Versie1 het volgende:
Was donderdag bij concert van coldplay. Daar zong hij een heel rustig nummer... and I miss you...
Iemand de titel van dit nummer?
thanx
redelijk nieuwquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:37 schreef buxol het volgende:
[..]
gevonden via de playlist van slam-fm. Ik wist nog wanneer ik m ongeveer gehoord had
Black Legend -You See The Trouble With Me (We'll Be In Trouble Radio Edit)
Natasha Bedingfield - Unwrittenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:18 schreef -Marjo- het volgende:
Ik zoek het volgende nummer:
Dame zingt iets als: Yesterday's History
Iemand een idee???
Nee, die is het niet...quote:
Super nr.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:30 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Yves LaRock - Zookey (lift your leg up) {Bob Sinclar mix} [2005]
dalida - buenas noches mi amorquote:ik ben opzoek naar het afsluitende liedje van het programma Nos Avondetappe.
volgens mij is de zangeres Dally Da(h) ofzo.
Alvast Bedankt
maar dat is ondertussen al een halfuur geleden ongeveer, dus enig waardevolle reactie denk ik niet dat dat er nog in zit.quote:Net was er een nummer op de radio, die kwam voor colplay
Het leek een beetje op'queen oid, alleen der was ook een vrouw die er bij zong, het was een beetje orkest achtig, met violen en piano en vage blaas instrumenten affentoe, rustig nummer, maar de nodige climax op het end
Ik kan het niet echt goed beschrijven, alleen het nummer klonk zwaar bekend, en vond em wel mooi alleen ik weet niet hoe die heet en jah misschien dat iemand het nummer hier net ook gehoord heeft...
Alvast bedankt..
Queen - Barcelona?quote:Op maandag 11 juli 2005 02:34 schreef MOD het volgende:
uit gesloten topic:
[..]
maar dat is ondertussen al een halfuur geleden ongeveer, dus enig waardevolle reactie denk ik niet dat dat er nog in zit.
nop al gecheckt, al mn albums overgens, maar stond er niet tussen, dus waarschijnlijk niet eens queen.. helaas.. was mooi nummerquote:
quote:Op maandag 11 juli 2005 09:25 schreef Mark het volgende:
1 Chris Isaak - Wicked Games
2 Klinkt als Carl Orff's Carmina Burana (Oh Fortuna)
..en als je zoekt op Freddie Mercury & Montserrat Caballe?quote:
Virtual Insanityquote:Op maandag 11 juli 2005 00:21 schreef menesis het volgende:
Laatst was ik met een vriend wat muziek aan het maken in reason en toen had hij een stukje van een nummer van Jameroquai ingespeeld. Ik ben nog even verder gegaan met dat stukje, maar ik ben nu wel erg benieuwd naar het origineel!
Kort samengevat: hoe heet it nummer van Jameroquai?
stukje geluid
white stripes - seven nation army?quote:Op maandag 11 juli 2005 09:57 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik zoek de tune van het tvprogramma "The Trip" op MTV. Het is een gitaar die je hoort spelen, maar er wordt in dat stukje niet gezongen.
Nou vanavond maar even downloaden, zit nu op het werk. Kijken of dit het is wat ik bedoel.quote:Op maandag 11 juli 2005 10:02 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
white stripes - seven nation army?
Lala land in Den Haag. www.industrial.nlquote:Op maandag 11 juli 2005 01:41 schreef tulpje6 het volgende:
Ik zoek ergens een CD zaak waar je CD's van Qntal kan kopen of bestellen (of een bieb waar je ze kan lenen ofzo). Tis een gothic achtig bandje.
Van een CD van hun (al wat oudere-volgens mij heet die CD 'II' maar dat weet ik niet zeker) vind ik de nummers 'palestinalied' en 'fruhling' erg leuk (denk dat ze zo heten iig) en van een nieuwe CD van ze (denk ik) heb ik laatst het nummer 'Flamma' of zoiets gehoord, ook erg lekker dansbaar.
Rest van die CD nog niet gehoord ofzo.
Ik ken de hele band verder niet, weet niet hoeveel CD's ze al hebben etc maar goed ben dus wel op zoek naar zaakje waar ze CD's van Qntal verkopen....volgens mij komen ze in augustus trouwens naar Summer Darkness in Tivo, Utrecht. Zullen ze miss ook wel zelf CD's verkopen maja daar wil ik niet op hoeven wachten hehe.
Jawel, die is hier namelijk al vaker gevraagdquote:Op maandag 11 juli 2005 10:07 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Nou vanavond maar even downloaden, zit nu op het werk. Kijken of dit het is wat ik bedoel.
Op heb ik de 1e en 2e CD van Coldplay maar ik kan me niet herinneren dat daar een vrouwenstem in zit...quote:Net was er een nummer op de radio, die kwam voor colplay
Het leek een beetje op'queen oid, alleen der was ook een vrouw die er bij zong, het was een beetje orkest achtig, met violen en piano en vage blaas instrumenten affentoe, rustig nummer, maar de nodige climax op het end
Ik kan het niet echt goed beschrijven, alleen het nummer klonk zwaar bekend, en vond em wel mooi alleen ik weet niet hoe die heet en jah misschien dat iemand het nummer hier net ook gehoord heeft...
Alvast bedankt..
Niemandquote:Op zondag 10 juli 2005 20:16 schreef Slofsky het volgende:
Ik zit al de hele dag met het nummer van de nieuwe Randstad commercial in m'n hoofd. Commercial is op http://www.yourfuture.tv/site2.0/player/yourfuture/custom/default.asp?id=737&partner=randstad&site=yourfuture','','scrollbars=no,resizable=no te zien en te beluisteren.
Weet iemand misschien welk nummer er op de achtergrond wordt gespeeld?
quote:Op maandag 11 juli 2005 18:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Liever kwijt zijn waar je echt van houdt
Dan iets houden wat je toch niet mist
Dichterbij dan Ooit
Of natuurlijk VelvetMusic.nlquote:Op maandag 11 juli 2005 01:41 schreef tulpje6 het volgende:
Ik zoek ergens een CD zaak waar je CD's van Qntal kan kopen of bestellen (of een bieb waar je ze kan lenen ofzo). Tis een gothic achtig bandje.
Van een CD van hun (al wat oudere-volgens mij heet die CD 'II' maar dat weet ik niet zeker) vind ik de nummers 'palestinalied' en 'fruhling' erg leuk (denk dat ze zo heten iig) en van een nieuwe CD van ze (denk ik) heb ik laatst het nummer 'Flamma' of zoiets gehoord, ook erg lekker dansbaar.
Rest van die CD nog niet gehoord ofzo.
Ik ken de hele band verder niet, weet niet hoeveel CD's ze al hebben etc maar goed ben dus wel op zoek naar zaakje waar ze CD's van Qntal verkopen....volgens mij komen ze in augustus trouwens naar Summer Darkness in Tivo, Utrecht. Zullen ze miss ook wel zelf CD's verkopen maja daar wil ik niet op hoeven wachten hehe.
Issie ook in een dance uitvoering?quote:Op maandag 11 juli 2005 21:15 schreef THE_BASE het volgende:
Ik hoorde gisteren ergens een Franse versie van 'The Promise You Made', ooit gezongen door Cock Robin en pas in dance-versie uitgebracht door Kate Ryan (Franse artieste).
Veel informatie, maar ook door Google, kom ik niet op de Franse versie.. hopelijk weet één van jullie welke ik zoek! Bedankt!!!
Maak van Kate Ryan een Belgische en je komt al snel op "La promesse".quote:Op maandag 11 juli 2005 21:15 schreef THE_BASE het volgende:
Ik hoorde gisteren ergens een Franse versie van 'The Promise You Made', ooit gezongen door Cock Robin en pas in dance-versie uitgebracht door Kate Ryan (Franse artieste).
Veel informatie, maar ook door Google, kom ik niet op de Franse versie.. hopelijk weet één van jullie welke ik zoek! Bedankt!!!
LIVING OUTSIDE MYSELF - Gino Vannelliquote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:40 schreef Impreza_driving_Nutcase het volgende:
Ik zoek een liedje, dat in 1981 enkele weken op nummer 1 heeft gestaan
Zanger had een Italiaanse naam, en zong/praatte in het liedje ook italiaans
Soort rap
Heeft iemand een idee???
Pino d'Angio- Ma Quale Idea ?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:40 schreef Impreza_driving_Nutcase het volgende:
Ik zoek een liedje, dat in 1981 enkele weken op nummer 1 heeft gestaan
Zanger had een Italiaanse naam, en zong/praatte in het liedje ook italiaans
Soort rap
Heeft iemand een idee???
Toby Mac - Slam?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:22 schreef progressive het volgende:
ik zoek de song van deze trailer:
http://www.apple.com/trailers/fox/transporter_2/
op 3/4 hoor je iemand zingen "this is...." welke song is dat?
Ik heb het gecheckt:quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:49 schreef JaWi het volgende:
Hoi.
Ik zoek een nummer, heb een opname gemaakt dit weekend met mijn telefoon.
Ok, kwaliteit is bagger maar de persoon die dit nummer kent zal hem zeker herkennen.
Het is alleen de laatste minuut helaas.
http://rapidshare.de/files/2994897/Video024.3gp.html
Openen met Quicktime.
En ja, erna komt Hazes.
Ok, ik dacht al zoiets, maar dat is niet deze uitvoering denk ikquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:57 schreef Mosselman het volgende:
[..]
Ik heb het gecheckt:
Mozart - Piano Sonata No. 11 (in A major, K-331 - All turca)
Dat tussen haakjes kan varieeren.
Echt niemandquote:Op zondag 10 juli 2005 20:16 schreef Slofsky het volgende:
Ik zit al de hele dag met het nummer van de nieuwe Randstad commercial in m'n hoofd. Commercial is op http://www.yourfuture.tv/site2.0/player/yourfuture/custom/default.asp?id=737&partner=randstad&site=yourfuture','','scrollbars=no,resizable=no te zien en te beluisteren.
ik kan het niet openen, maar maybe ligt dat aan mijn computerquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:52 schreef Quickie_Bat het volgende:
Weet iemand wie dit zijn? En hoe het nummer heet?
Ik had het gedownload alszijnde Metallica, maar die zijn het dus niet
Luister hier
http://www.manditory.com/lyrics.html#Wandererquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:52 schreef Quickie_Bat het volgende:
Weet iemand wie dit zijn? En hoe het nummer heet?
Ik had het gedownload alszijnde Metallica, maar die zijn het dus niet
Luister hier
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:05 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
http://www.manditory.com/lyrics.html#Wanderer
Ja ook ik zoek me dood naar dat nummer van Randstadquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:39 schreef Slofsky het volgende:
[..]
Echt niemand? Nouja dan geef ik het op
.
Incognito - Don't You Worry About A Thing?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:09 schreef JeRa het volgende:
Op 538 komt af en toe een lichtelijk vervelend nummer (imho) voorbij; gezongen door wat dames en bevat de tekst 'don't you worry bout a thihiiiiihihing' en 'aaaahaaahahaaaaahaaa' (). Iemand een idee hoe het heet?
Ha, een medestander! Heb ook echt alle tracks opgezocht met het woord Fabulous erin, maar zonder succes. Even een mailtje sturen naar Randstadquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:16 schreef lenin het volgende:
[..]
Ja ook ik zoek me dood naar dat nummer van Randstad
Racoon - Happy Family ?quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:44 schreef Da_Koen het volgende:
Ik zoek het volgende nummer:
Het is een nieuw nummer een begint met gefluit, volgens mij is dat gefluit ook het refrein....
iemand?
Nee, het moet een dance nummer zijn als het goed is.quote:
Carolina Marquez - The Killer's Song?quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:54 schreef Da_Koen het volgende:
[..]
Nee, het moet een dance nummer zijn als het goed is.
Ik ken het nummer eigenlijk niet, maar heb dat domme fluit deuntje de heletijd in mijn hoofd
Dat is gewoon Yankee Doodlequote:Op maandag 11 juli 2005 22:24 schreef tino30 het volgende:
Hier wordt ik dus helemaal gestoord van... Wie weet hoe dat nummer heet van die clip/commercial van MTV. Die met die gitaar en Banjo/Ukelille... Country nog wat.....
Israel Kamakawiwo - Somewehere over the Rainbow/Wonderfull Worldquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:32 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Dat is gewoon Yankee Doodle
Maar eh, het nummer uit de reclame van Menzis verzekeringen.. wie kan mij helpen?
Ja, dat is emquote:Op woensdag 13 juli 2005 12:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Israel Kamakawiwo - Somewehere over the Rainbow/Wonderfull World
da's toch die reclame?
jammer maar bedankt! Ik hoop dat ze hem uitbrengen want hij is erg leukquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:57 schreef Slofsky het volgende:
lenin, heb net een emailtje gekregen over de Randstad commercial.
"Het is geschreven door Billinger en Marsman. De uitvoerende leden zijn van Gem, een Nederlandse Band. Voorlopig is de muziek alleen onder de comercial te horen."
quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:14 schreef Erosjuhhh het volgende:
je ziet op mtv laatste tijd een reclame van mtv zelf met een pop en een man die beide banjo spelen
iemand enig idee welk liedje?
staat nog niet eens 10 posts boven jouwesquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:32 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Dat is gewoon Yankee Doodle
Maar eh, het nummer uit de reclame van Menzis verzekeringen.. wie kan mij helpen?
The Sunclub- Fiesta??quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:34 schreef Leatherneck het volgende:
Ik ben ook op zoek naar een nummer. Volgens mij is het een vrij nieuw nummer, maar aangezien ik niet echt "into" de nummers ben die vandaag de dag gedraaid worden, weet ik niet hoe het nummer heet. Het nummer is een beetje "Club" achtig en wat ik me er nog van kan herinneren is dat er allemaal klei-poppetjes in die clip waren. Was net te laat om te zien hoe het nummer heette, maar de clip eindigde met een kat (ook van klei) die op een radio piste of zo.
Kan iemand me helpen?
Wie biedtquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:49 schreef JaWi het volgende:
Hoi.
Ik zoek een nummer, heb een opname gemaakt dit weekend met mijn telefoon.
Ok, kwaliteit is bagger maar de persoon die dit nummer kent zal hem zeker herkennen.
Het is alleen de laatste minuut helaas.
http://rapidshare.de/files/2994897/Video024.3gp.html
Openen met Quicktime.
En ja, erna komt Hazes.
Jem - They?quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:41 schreef multi-tool het volgende:
Ik zoek een nummer dat begint met een klassiek strijkstuk en dan gaat een meid een beetje hoog zingen en er zitten nog wat kinderstemmetjes in. Het is een vrij nieuw nummer alleen weet ik absoluut de naam er niet van. Het wordt veel gedraaid op de radio.
wilde 't ook net vragen...quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:53 schreef geenaam het volgende:
Ik hoorde net een nummer in de avondetappe op Nos. Daarin draaiden ze een Frans nummer. Mart smeets zei dat het nummer iets van le que roule heette ofzo. Ja mijn Frans is erg slecht. Weet iemand welk nummer ik bedoel? Het was een rustig nummer.
Zoek eens op Here we Goquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:27 schreef Barthez het volgende:
Ik zoek de artiest en titel van dit liedje
Nee sorry.. tis hem niet.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:27 schreef Barthez het volgende:
Nope, tnx..quote:
Omdat ik het fragment zo leuk vindt:quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:27 schreef Barthez het volgende:
quote:Autor : Garcia
Tytul : Bamboleo
Oh oh oh oh, here we go
Oh ya ya Bamboleo oh a ya
Garcia rave, Garcia blow, Garcia rave
everybody come on!
here we, here we go!
*
Oh oh oh oh, it's my party, volare, cantare
let's get up everybody
Oh oh oh oh, it's my party, volare, cantare
let's come on everybody
Sunny days, everybody's out
at the beach, at the pool or just fooling around
we're having fun with me and my crew
while checking out the chicks that are checking out you
here she comes, well what do you do?
listen to the words of Tony and I'll help get you through
take a wink wink off your eye, dance, say bye bye
see you at the party, don't bring another guy!
* Ref
** :
Oh ya ya Bamboleo oh a ya (Bamboleo)
** Ref
Rap spanish
Te puedes preparar que esta fiesta va a empezar
Vamonos! tu y yo encontre a la pista
que vamos a bailar, e chico, preparate, muevete, muevete
al compas conmigo, que te quiero tener muy cerca
ven aqui, ven aqui, muevete, coger me la cintura
Vamonos! Vamonos!
* Ref
** Ref two times
Garcia rave, Garcia blow, Garcia rave
now clap your hands
Garcia rave, Garcia blow
come on everybody! here we, here we go!
1! 2! 3! come on!!
* Ref
** Ref two times
### MUZYCY.pl ###
Spandau Ballad - Truequote:Op donderdag 14 juli 2005 01:11 schreef Twizla het volgende:
Nelly - N Day Say van wie was het origineel? waarvan ik die sample hoor in die plaat?
Spandau Balletquote:
Desireles - Voyage, Voyagequote:Op donderdag 14 juli 2005 17:38 schreef WheelyBoy het volgende:
ik heb vanmiddag een nummer gehoord op de radiozender veronica,
Was een nummer gezongen door een vrouw, naar mijn weten een nummer met Franse tekst, waaronder Faja, Faja veel gezongen werd dacht ik.
Het orgineel zou een 80/90 geweest moeten zijn, en heel misschien is er wel iemand die het nummer niet zo lang geleden ge-coverd heeft vandaar dat ik over het orgineel praat maar dat weet ik niet zeker![]()
iemand toevallig?![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:45 schreef Berkery het volgende:
"Do You Know What I Mean?" is dat
thnx dat is hem!quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:09 schreef Berkery het volgende:
[..]
Desireles - Voyage, Voyage
Cover is van Nightflyer geloof ik
Probeer Aztec Camera - Jump eensquote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:30 schreef BL_Henkie het volgende:
Ik heb deze vraag al een half jaar geleden gesteld en probeer het nu nog eens.
Ik ben op zoek naar een cover van Van Halen's Jump uitgevoerd door een zangeres op akoestisch gitaar (hele rustige nummer)
En Google is not my best friend met een aantal zoekresultaten van 1280.000 hits![]()
Da's idd Leila K - Open Sesamequote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:56 schreef skiczukie het volgende:
Kan iemand mij de titel van het nummer geven én de artiest van .. het nummer eindigt met 'Abracadabra open sesame, E Z?' Leila-K? Zegt iemand dit wat?
Volgens mij is dat Vangelis - Chariots Of Fire...quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:45 schreef -XX- het volgende:
Heeft iemand de film Madagaskar gezien?
Weet een van jullie mischien hoe dat nummer, bij dat stukje dat die zebra en die leeuw ( dacht ik ) in slowmotion op elkaar af komen rennen om elkaar te omhelzen...
Tanks alvast![]()
Heb het zelf gevonden.quote:Op zondag 10 juli 2005 14:17 schreef witte_ het volgende:
Hallo,
Ik ben net terug sinds gisteren van Lloret de Mar en ik ben op zoek naar een spaans nummer dat daar continue bijna gespeeld werd.
Zowel in de disco's als in de voorbij rijdende spaanse wagens..
Er komt nogal redelijk veel gebrul in voor en het is in de r&b/rap stijl.
Iemand die me kan helpen?
Alvast bedankt
grtz
Dat nummer heet wellicht 'Nachtrijders'quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:21 schreef Koepert het volgende:
Even een beroep doen op de 'oudere' Fok!er. Ik zoek een nummer, btje onbekend obscuur gevalletje. Nederlandstalig, over een spook/zwartrijder in de nacht (wat ook als tekst in t nummer voorkomt) "hij reed door de donkere nacht" zoiets iig. erg rustig nummer met een 'bekend/ aanstekelijk' deuntje. IEMAND enig idee waar ik t over heb ? * Kijkt stiekem naar Muziekstad![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:28 schreef Berkery het volgende:
[..]
=edit= Zie net dat het orgineel van F. Limpens is en ik 'm ergens op mp3 heb
Helaas t is m niet, komt wel in de buurt maar t gaat echt over n beetje 'onguur type' in d e nacht spookrijder/dief zoiets Maar ik weet geen tekst; alleen dat t erg herkenbaar is als t aankomt op het refrein door n "achtergrondkoor" Qua idee komt het wel in de buurt van dat "koortje" wat 'nachtriiijjjjders' zingt/fluistertquote:
* had al zo'n gevoel dat ie in de gaten gehouden werd...*quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:21 schreef Koepert het volgende:
Even een beroep doen op de 'oudere' Fok!er. Ik zoek een nummer, btje onbekend obscuur gevalletje. Nederlandstalig, over een spook/zwartrijder in de nacht (wat ook als tekst in t nummer voorkomt) "hij reed door de donkere nacht" zoiets iig. erg rustig nummer met een 'bekend/ aanstekelijk' deuntje. IEMAND enig idee waar ik t over heb ? * Kijkt stiekem naar Muziekstad![]()
kan niemand mij helpen danquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:33 schreef ook_gek het volgende:
http://www.yourdailymedia.com/media/1121179448
Hoe heet het nummer dat onder dit filmpje zit? Is een bekend nummer maak kan niet op de naam komen![]()
Superlitio- Que Vo Hacer misschien?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 05:31 schreef Mik-xa het volgende:
ER zijn op dit moment 3 spaanse hits in ons land. 1 is Gasolina, 2 is die van Shakira, maar er is nog een 3e.
En daar ben ik naar op zoek (de titel en artiest)
Ik weet totaal niet hoe de tekst gaat, maar het is iets met blablablabla... vez o vez .. blablbalbal un otro vez! ..
Beetje salsa achtig en er zit ook een trompet in ofz.. Wie? (ik hoor het de hele tijd in discotheken enz)
Nee dit is m dus ook nietquote:Op zaterdag 16 juli 2005 04:22 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
* had al zo'n gevoel dat ie in de gaten gehouden werd...*
Henk Wijngaard - Nachtrijders [1978] is het dus niet???
(Nachtrijders)
In de ene hand de knuppel
In de andere hand het stuur
(Nachtrijders)
Aan z'n lippen hangt een sjekkie
Sigaretten zijn te duur
Op het dashboard een kan koffie
Ja die ligt er al van thuis
(Nachtrijders)
Op z'n kaart vind hij z'n route
En die brengt hem ver van huis
refr.:
De nachtrijder raast langs de wegen
De and're mensen liggen op 1 oor
En komt 'ie af en toe een makker tegen
Dan knipperen z'n lichten als een groet en hij gaat door
(Nachtrijders)
Van het noorden naar het zuiden
Door die eindeloze nacht
(Nachtrijders)
En dan geeft 'ie meestal plankgas
Want er wordt op hem gewacht
En moet hij soms even rusten
Slaapt 'ie bij het licht der maan
(Nachtrijders)
Maar dat duurt meestal maar even
Dan moet hij weer verder gaan
refr.(2x)
(Nachtrijders)
(Nachtrijders)
Het nummer zegt me niets, maar wat een uiterst vermakelijk filmpjequote:
Die wil ik ook weten!!!quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:06 schreef steviehouse het volgende:
Ik zoek een nummer van ongeveer de jaar 2000. ik weet dat het is lang geleden maar ik hoop dat iemand kun me helpen. Ik weet alleen iets over de clip. Er is een man met zijn vriendin in een bed met witte laken op de bed. Zij gaat onder de laken en hij volgt. Zij gaat verder van hem weg en hij kan haar niet meer zien. Dan vindt hij nog een vrouw die hij zoent dan komt zijn vriendin terug. Zijn vriendin is boos en dat is alles dat ik kan herinner. Als iemand mij een beetje hulp kan geven zou ik heel blij zijn.
zeker, erg cool! Nummer doet mij een beetje Hed Kandy achtig aan maar die meuk ken ik verder nietquote:Op zaterdag 16 juli 2005 09:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het nummer zegt me niets, maar wat een uiterst vermakelijk filmpje
summerlove - rememberquote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:30 schreef bierjoost het volgende:
Zomerhitje van een jaar of twee geleden op de beat van summerjam, met als tekst 'maybe just remember' en ergens 'in a while' erin... Ligt op het puntje van mijn tong.
quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:06 schreef steviehouse het volgende:
Ik zoek een nummer van ongeveer de jaar 2000. ik weet dat het is lang geleden maar ik hoop dat iemand kun me helpen. Ik weet alleen iets over de clip. Er is een man met zijn vriendin in een bed met witte laken op de bed. Zij gaat onder de laken en hij volgt. Zij gaat verder van hem weg en hij kan haar niet meer zien. Dan vindt hij nog een vrouw die hij zoent dan komt zijn vriendin terug. Zijn vriendin is boos en dat is alles dat ik kan herinner. Als iemand mij een beetje hulp kan geven zou ik heel blij zijn.
Articial funk-Together zo oud is die nog niet,hij is van 2003quote:
quote:
Faith Hill - There you'll be [2001]quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:01 schreef satecl het volgende:
een liedje met de tekst: 'everywhere I am there will you be' ofzo...wordt door een vrouw gezongen en is een rustig/romantisch liedje...wie weet hoe die heet..?
The Good Men - Give it up [1993] inderdaadquote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:55 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Bedoel je: The Good Man - Give It Up?
Is al een redelijk oud nummer, ik dacht 12 jaar oud.
damn t is em ja. thanks alot. jij bent vandaag mijn 'man van de dag'. zet maar in je cv.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:55 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Bedoel je: The Good Man - Give It Up?
Is al een redelijk oud nummer, ik dacht 12 jaar oud.
ach laat ik eens iets geks zeggen:quote:Op zaterdag 16 juli 2005 05:31 schreef Mik-xa het volgende:
ER zijn op dit moment 3 spaanse hits in ons land. 1 is Gasolina, 2 is die van Shakira, maar er is nog een 3e.
En daar ben ik naar op zoek (de titel en artiest)
Ik weet totaal niet hoe de tekst gaat, maar het is iets met blablablabla... vez o vez .. blablbalbal un otro vez! ..
Beetje salsa achtig en er zit ook een trompet in ofz.. Wie? (ik hoor het de hele tijd in discotheken enz)
Sugarhill Gang - Rappers delight [1979]quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:13 schreef UFOtje het volgende:
Ik zoek al enige tijd een nummer met de volgende terugkerende tekst:
"bawitdaba-da-bang-da-dang-diggy-diggy-diggy-said-the
Boogie-said-up-jump-the-boogie"
Deze samples ken ik van Kid rock - Bawitdaba. Maar in het nummer wat ik zoek zijn het niet de orginele vocals van Kid rock.
Het is een "breakbeat"-achtig nummer.
Voor de kenners..... In Tivoli (Utrecht) is dit nummer weleens op donderdagavond te horen, voordat er Drum 'n' bass gedraaid wordt.
Iemand?
Nee, helaas.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:27 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Sugarhill Gang - Rappers delight [1979]
heel erg bedankt DarcMarc. Na het zoeken van die naam vind ik dat de album is van 2003 maar de single is van 2002, maar nog steeds niet zo oud als ik had gedacht. Maar weer heel erg bedanktquote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:30 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
[..]
Articial funk-Together zo oud is die nog niet,hij is van 2003
niemand?? het is echt met zo'n vet piep-stemmetje...en veel muziek(weet niet wat voor instrument soort fluitend...)quote:Op zaterdag 16 juli 2005 08:30 schreef satecl het volgende:
ik zoek ook een oud nummer(echt heeeeeeeeeeel bekend, ik denk dat het spaans is)...met veel muziek en een vrouw zingt het: I can push myself ja la la la la la la laaaaaaaaalala....:?:? zoiets
wie o wie weet het een beetje...hij kwam vanochtend op skyradio...?
Zie hier. Jeff Wayne dus.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:55 schreef Cylvia het volgende:
hoi ik ben op zoek naar de titelsong van de eerste war of the worlds versie. En de uitvoerende artiest.
Volgens mij ging de tekst
'chances of them coming from mars are a million to one, he said...'
en toen?
Ah bedankt!! Zat er al de hele dag mee... lijden en verlossen enzo je weet wel thanks!!!quote:
www.ster.nlquote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:17 schreef lj_lightning het volgende:
wie weet hoe het nummer heet uit de reclame van Univé? die met die haarspeldwel leuk liedje
![]()
dat trance nummer is van Marco V en heet Goddquote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:51 schreef onlogisch het volgende:
Ha mensen
Ben opzoek naar 2 nrs.
De eerste is van een reclame die ik de laatste tijd veel op de radio heb gehoord.
Heel rustig nr. en een vent zingt 1 zin " Somewhere over the rainbow"
2e nr. Is een trance/hardcore nr. wat ik vorige week zaterdag ook op Sensation black hoorde
Een vrouwelijke stem zingt " Do you believe in a God that open eyes, Do you believe in a God that satisfies, Or do you believe in me" <--- oid
Bvd
Stille Willie van ik weet niet meer wie ?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:21 schreef Koepert het volgende:
Israel Kamakawiwo'Ole - Somewhere Over The Rainbow.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:51 schreef onlogisch het volgende:
Ha mensen
Ben opzoek naar 2 nrs.
De eerste is van een reclame die ik de laatste tijd veel op de radio heb gehoord.
Heel rustig nr. en een vent zingt 1 zin " Somewhere over the rainbow"
BB Band - Stille Willie [1981] zou dat dan moeten zijnquote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:09 schreef cafca het volgende:
[..]
Stille Willie van ik weet niet meer wie ?
gem it is... www.gemmusic.nl (zie het msgboard)quote:Op zondag 10 juli 2005 20:16 schreef Slofsky het volgende:
Ah, juist. Ik zat met de BB&Q Band in mijn hoofd, maar dat klopte niet, dacht ikquote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:33 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
BB Band - Stille Willie [1981] zou dat dan moeten zijn![]()
Nope is m ook niet; hij lijkt dan nog meer op eerder genoemde suggestiequote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:33 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
BB Band - Stille Willie [1981] zou dat dan moeten zijn![]()
Iemand nog een idee?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:13 schreef UFOtje het volgende:
Ik zoek al enige tijd een nummer met de volgende terugkerende tekst:
"bawitdaba-da-bang-da-dang-diggy-diggy-diggy-said-the
Boogie-said-up-jump-the-boogie"
Deze samples ken ik van Kid rock - Bawitdaba. Maar in het nummer wat ik zoek zijn het niet de orginele vocals van Kid rock.
Het is een "breakbeat"-achtig nummer.
Voor de kenners..... In Tivoli (Utrecht) is dit nummer weleens op donderdagavond te horen, voordat er Drum 'n' bass gedraaid wordt.
Iemand?
Def Squad? even geluisterd, maar deze bedoel je ook niet lijkt mequote:Op zondag 17 juli 2005 11:13 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Iemand nog een idee?
Sugarhill Gang - Rappers delight [1979] blijkt het dus niet te zijn!
Dank!
The Thrills - Big Surquote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:02 schreef paulmatthijs het volgende:
google schiet normaal wel op als je gewoon wat losse dingen probeert van de tekst, maar nu niet... misschien herkent iemand het? ik kan me twee korte fragementjes herinneren, neem de tekst niet te letterlijk
1: `going back to big surf'
2: `were the monkeys'
het klinkt vrij recent, een beetje nada surf/grant lee buffalo achtig... iemand?
Nog iemand die mij kan helpen? Volgens een vriend van me had het ook de tekst "summerlove" een aantal maal in zich.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 10:33 schreef femmerink het volgende:
Net terug uit Turkije, daar draaiden ze in de discotheken iedere keer een mega gaaf nummer. Alleen weet ik de titel niet. Het refrein gaat steeds I feel so freeeeeeeeee. Verder is het een onwijs trance nummer. Ik moet hem hebben!
Gem: Help ik zoek een nummer-artiest deel 144 (link gaat naar de vorige pagina van dit topic waar het beantwoord wordt)quote:Op zondag 17 juli 2005 16:27 schreef geertje89 het volgende:
In de nieuwste reclame van Randstad op de tv zit een lied wat ik wel leuk vind, en ik probeer erachter te komen hoe het heet en van wie het is, maar op de site van de ster is niks te vinden, weet hier iemand toevallig iets?
Oke ik doe een gok: Acda & De Munnik met: "Mooi liedje" of "Geen liedje"quote:Op zondag 17 juli 2005 16:48 schreef Toad het volgende:
Zojuist op radio tour de france. Het nummer heet 'Liedje'. Wie zingt het?
Nee, het klonk niet als A&dM. En volgens mij was de titel alleen 'liedje'. Toch dank voor je poging.quote:Op zondag 17 juli 2005 16:51 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Oke ik doe een gok: Acda & De Munnik met: "Mooi liedje" of "Geen liedje"
Ali B en Yes-R (dat is iig zn neefje ofzo) - Leipe Mocro Flavourquote:Op zondag 17 juli 2005 17:03 schreef luukskywalker het volgende:
Ik ben op zoek naar een heel fout liedje van een donkere vj uit aruba of bonaire of zo, de clip is samen met zijn broertje of neefje en het echt een fout liedje met veel gemompel erin:) Sorry voor de wazige omschrijving maar ik heb echt geen idee hoe ik het anders moet uitleggen
Midge Ure - Breathe ?quote:Op zondag 17 juli 2005 18:46 schreef Bouncer2002 het volgende:
Wordt gezongen door 1 of meerdere mannen, met een vrij hoge stem..
Wat ik van de tekst kan verstaanis "breathhhhh .... give your gift of love to me"
beetje vage omschrijving he, maar meer heb ik ook niet
Within Temptation - Stand my ground?quote:Op zondag 17 juli 2005 23:15 schreef Maikuuul het volgende:
Volgens mij is het een liedje van evenesance of een andere groep ( nederlandse rockband) het gaat van : for the crying .... got me facing la la la la, en iets van : saved my pride :/ kuuut dit is irritant om uit te leggen
Ides Of March - Vehiclequote:Op zondag 17 juli 2005 21:35 schreef boeiuh het volgende:
Was net te horen in de film Lock Up op Veronica...
refrein ging zoiets als:
Cause i love ya,
I need ya
I want ya
Oftewel: Carmina Burana van Orff (Oh Fortuna) of Peer Gynt van Grieg (Hall of the Mountain King)quote:Op maandag 18 juli 2005 00:34 schreef Intxaurraga het volgende:
Hoi, ik zoek de titel van een nummer![]()
In de categorie klassieke muziek. Het is een bekend muziekstuk met een deuntje dat erg langzaam begint, en zich steeds herhaalt, en steeds sneller en opzwepender wordt. Iemand?
Jaa, bedankt, die tweede is het volgens mijquote:Op maandag 18 juli 2005 00:52 schreef Mark het volgende:
[..]
Oftewel: Carmina Burana van Orff (Oh Fortuna) of Peer Gynt van Grieg (Hall of the Mountain King)
quote:Op zondag 17 juli 2005 23:13 schreef Whizzkith het volgende:
Ik zoek titel+artiest van het liedje aan het einde van dit stukje muziek:
Klik
![]()
Jahquote:
Akcent - Kylie (iets andere tekst, maar deze bedoel jequote:Op maandag 18 juli 2005 00:38 schreef mic_forever het volgende:
Hoe heet dat nummertje ook alweer
text is iets van
get with me into the groove , soo i see you movee
Wordt hoog gezongen
Is eent trance/dance nummer
Best "populair".
Edit: Laat maar zitten: Heb hem al gevondenquote:Op maandag 18 juli 2005 07:29 schreef Orcaman1984 het volgende:
Weet iemand de titel van het jazz-liedje in die KPN Mobile reclame.?.
Jep, thanksquote:Op maandag 18 juli 2005 01:52 schreef DJ_Fritz het volgende:
[..]
Akcent - Kylie (iets andere tekst, maar deze bedoel je) lekker nummer ist!
Oke!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:14 schreef steviehouse het volgende:
[..]
heel erg bedankt DarcMarc. Na het zoeken van die naam vind ik dat de album is van 2003 maar de single is van 2002
Jordan and Baker - Explodequote:Op zondag 17 juli 2005 23:13 schreef Whizzkith het volgende:
Ik zoek titel+artiest van het liedje aan het einde van dit stukje muziek:
Klik
![]()
iemand ??quote:Op maandag 18 juli 2005 01:38 schreef Faviola het volgende:
Het is onduidelijk maar het is bekend nummer, vooral de melodielijn dus ik denk vast wel dat iemand het weet, is beetje r&b
hier de link: (270 kb): http://www.dvdrondertitels.nl/najib_achtergrond.mp3
Ken de film niet, maar bedoel je:quote:Op maandag 18 juli 2005 15:22 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Hoe heet dat nieuwe trancenummer dat dat fluitmelodietje uit het nummer Twisted Nerve uit Kill Bill 1 gebruikt? (Het is dat melodietje dat Elle Driver fluit in het ziekenhuis)
.. Jackson?quote:Op maandag 18 juli 2005 16:05 schreef Quickie_Bat het volgende:
Hoe heet dat nummer met iets van "You had a bad day...." ?
Vrij populair nu....
Daniel Powter - Bad Dayquote:Op maandag 18 juli 2005 16:05 schreef Quickie_Bat het volgende:
Vrij populair nu....
sitting,waiting,wishingquote:Op maandag 18 juli 2005 16:05 schreef Quickie_Bat het volgende:
Vrij populair nu....
Misschien is het een nummer van Yann Tiersen van de score van Amelie. Die heb ik in ieder geval gehoord. Ik dacht aan het begin van de uitzending wanneer de kaart van Frankrijk in beeld kwam. Mooie muziek is dat trouwens.quote:Op zondag 17 juli 2005 18:10 schreef DaGroninger het volgende:
ik zoek een liedje van de tour de france, dat hoor je op de achtergrond als de klassementen getoond worden op tv. Vorig jaar (misschien is het dit jaar ook wel zo) hoorde je dat als de kaart van frankrijk in 3D in beeld kwam en de ettape van de dag bij langs werd gelopen. het is dus geen tune die je op de radio hoort bij de nos, want die heb ik wel. die kan je hier ook krijgen:
http://www.nos.nl/nosstud(...)tem/tunes/index.html
het is een instrumentaal nummer
D-Note - Shed My Skin?quote:Op zondag 17 juli 2005 23:20 schreef snotje het volgende:
Kent iemand die klip nog van zo'n kerel met zwarte nagellak op die heeeeel vaag aan het dansen is op het strand? De tekst is iets van "I don't care what people say" (....) "...walk away" ofzo.
Zoek ik al een jaar ofzo:d
Het zou ook nog de Bolero kunnen zijn van Ravel.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:52 schreef Mark het volgende:
[..]
Oftewel: Carmina Burana van Orff (Oh Fortuna) of Peer Gynt van Grieg (Hall of the Mountain King)
uiteraard: alles van Faithless is goedquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:09 schreef blieblie het volgende:
[..]
Dit is Faithless ft. Estelle mettt ff zoeken... "Why go".
Het origineel (zonder Estelle) is ook erg goed.
Jaaaaaa die bedoel ik, echt super bedanktquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Volgens mij is dat Vangelis - Chariots Of Fire...
www.ster.nlquote:Op maandag 18 juli 2005 15:27 schreef Little_Angel het volgende:
Ik ben op zoek naar dat nr dat je hoort bij de reclame van de hartstichting (met de vader van Lara en die vrouw die trouwt etc). Iemand enig idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |