Och, welnee, dat denk je maar.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:55 schreef Intergalactrick het volgende:
Het staat me bij dat er in dit forum er een speciaal topic voor is!
Inderdaad, helaas nooit meer wat van ze vernomen.quote:
Welke? Die van tut?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:58 schreef mic_forever het volgende:
Iemand at liedje voor me?
Ik kan hem nergens vinden :$
hmmquote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:00 schreef nozem het volgende:
[..]
Welke? Die van tut?
Die is inderdaad erg obscuur. In de kelder van de 10-jaarlijkse platenbeurs voor muzieknerds meende ik hem ooit gezien te hebben, onder heel veel stof en met dubieuze vlekken op de hoes.
nep-mod.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:04 schreef mighty_myte het volgende:
slotje.
Hmm. Is het een man of vrouw die zingt?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:05 schreef mic_forever het volgende:
Nee niet all you need is love
dat staat bij kazaa als hiphop nummer en die is niet downloadbaarquote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:01 schreef qltel het volgende:
Welicht I feel love van Donna Summer.. ? Of ligt dat teveel voor de hand?
Donna Summer is disco/soul, geen hiphop. En probeer eens een ander muziekprogramma. Soulseek ofzo.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:06 schreef mic_forever het volgende:
[..]
dat staat bij kazaa als hiphop nummer en die is niet downloadbaar
allemaal lengte's van 15minuten enzo
kut kazaa
Maar dat gaat toch niet "I feel love love loveee" tutututututuquote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:03 schreef nozem het volgende:
Het is gewoon All you need is Love van The Beatles. Dat tutudududu gaf voor mij de doorslag. En tja, ik meen toch dat dat nummer wel ergens te vinden is. The Beatles zijn in bepaalde kringen doorgaans wat minder obscuur te noemen.
Als het dat nummer van Phil is kan het elk nummer zijn waar love in voor komt. Gelukkig zijn dat er niet zo heel veel.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:09 schreef beerten het volgende:
Phil Collins of Donna Summer,
my mama said
You can't hurry love, no, you just have to wait
she said love can come easy
Die?
tut bestaat niet lieverd.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:10 schreef mic_forever het volgende:
Oke het is niet van Donna summer want die lyrics kloppen niet.
Iemand dat liedje van Tut - Feel love
dan?
Ik moest ook nog even aan:quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:14 schreef mic_forever het volgende:
I feel lovee love loveeee
tututu
i feel love love lovee
Is het zo onbekend?
Het is echt zo'n deuntje wat zéker een hit was vroeger. Dat moet haast wel.
Hee, hij kwam niet van mij he.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:16 schreef mic_forever het volgende:
[..]
oW ow wat een leuke grap
Probeer ik is serieus te doen op fok![]()
![]()
![]()
Ja misschein ook wel! het staat altijd erg zacht dus ik kan nooit precies horen wat ze nou zingenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:16 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik moest ook nog even aan:
It must be love, love, love...
Maar dat zal je ook wel niet bedoelen.
Even doorzoeken. Het origineel is in ieder geval van Madness (tenzij mijn muziekexpertise me echt even helemaal in de steek laat en het oorspronkelijk toch een Gregoriaans kerkgezang is. )quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:23 schreef mic_forever het volgende:
Jaaa dat is hem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
thnaks nozem
Alleen dit is eeng gecoverde
Ik zoek de nog oudere
Ik weet zeker dat ze DIE niet draaien bij je AH. Het is geheid die van Madness.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:26 schreef mic_forever het volgende:
hmm op internet zie ik dat Labi Siffre de originele versie heeft gemaakt
alleen die kan ik niet vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |