Jem - They?quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:41 schreef multi-tool het volgende:
Ik zoek een nummer dat begint met een klassiek strijkstuk en dan gaat een meid een beetje hoog zingen en er zitten nog wat kinderstemmetjes in. Het is een vrij nieuw nummer alleen weet ik absoluut de naam er niet van. Het wordt veel gedraaid op de radio.
wilde 't ook net vragen...quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:53 schreef geenaam het volgende:
Ik hoorde net een nummer in de avondetappe op Nos. Daarin draaiden ze een Frans nummer. Mart smeets zei dat het nummer iets van le que roule heette ofzo. Ja mijn Frans is erg slecht. Weet iemand welk nummer ik bedoel? Het was een rustig nummer.
Zoek eens op Here we Goquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:27 schreef Barthez het volgende:
Ik zoek de artiest en titel van dit liedje
Nee sorry.. tis hem niet.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:27 schreef Barthez het volgende:
Nope, tnx..quote:
Omdat ik het fragment zo leuk vindt:quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:27 schreef Barthez het volgende:
quote:Autor : Garcia
Tytul : Bamboleo
Oh oh oh oh, here we go
Oh ya ya Bamboleo oh a ya
Garcia rave, Garcia blow, Garcia rave
everybody come on!
here we, here we go!
*
Oh oh oh oh, it's my party, volare, cantare
let's get up everybody
Oh oh oh oh, it's my party, volare, cantare
let's come on everybody
Sunny days, everybody's out
at the beach, at the pool or just fooling around
we're having fun with me and my crew
while checking out the chicks that are checking out you
here she comes, well what do you do?
listen to the words of Tony and I'll help get you through
take a wink wink off your eye, dance, say bye bye
see you at the party, don't bring another guy!
* Ref
** :
Oh ya ya Bamboleo oh a ya (Bamboleo)
** Ref
Rap spanish
Te puedes preparar que esta fiesta va a empezar
Vamonos! tu y yo encontre a la pista
que vamos a bailar, e chico, preparate, muevete, muevete
al compas conmigo, que te quiero tener muy cerca
ven aqui, ven aqui, muevete, coger me la cintura
Vamonos! Vamonos!
* Ref
** Ref two times
Garcia rave, Garcia blow, Garcia rave
now clap your hands
Garcia rave, Garcia blow
come on everybody! here we, here we go!
1! 2! 3! come on!!
* Ref
** Ref two times
### MUZYCY.pl ###
Spandau Ballad - Truequote:Op donderdag 14 juli 2005 01:11 schreef Twizla het volgende:
Nelly - N Day Say van wie was het origineel? waarvan ik die sample hoor in die plaat?
Spandau Balletquote:
Desireles - Voyage, Voyagequote:Op donderdag 14 juli 2005 17:38 schreef WheelyBoy het volgende:
ik heb vanmiddag een nummer gehoord op de radiozender veronica,
Was een nummer gezongen door een vrouw, naar mijn weten een nummer met Franse tekst, waaronder Faja, Faja veel gezongen werd dacht ik.
Het orgineel zou een 80/90 geweest moeten zijn, en heel misschien is er wel iemand die het nummer niet zo lang geleden ge-coverd heeft vandaar dat ik over het orgineel praat maar dat weet ik niet zeker![]()
iemand toevallig?![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:45 schreef Berkery het volgende:
"Do You Know What I Mean?" is dat
thnx dat is hem!quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:09 schreef Berkery het volgende:
[..]
Desireles - Voyage, Voyage
Cover is van Nightflyer geloof ik
Probeer Aztec Camera - Jump eensquote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:30 schreef BL_Henkie het volgende:
Ik heb deze vraag al een half jaar geleden gesteld en probeer het nu nog eens.
Ik ben op zoek naar een cover van Van Halen's Jump uitgevoerd door een zangeres op akoestisch gitaar (hele rustige nummer)
En Google is not my best friend met een aantal zoekresultaten van 1280.000 hits![]()
Da's idd Leila K - Open Sesamequote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:56 schreef skiczukie het volgende:
Kan iemand mij de titel van het nummer geven én de artiest van .. het nummer eindigt met 'Abracadabra open sesame, E Z?' Leila-K? Zegt iemand dit wat?
Volgens mij is dat Vangelis - Chariots Of Fire...quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:45 schreef -XX- het volgende:
Heeft iemand de film Madagaskar gezien?
Weet een van jullie mischien hoe dat nummer, bij dat stukje dat die zebra en die leeuw ( dacht ik ) in slowmotion op elkaar af komen rennen om elkaar te omhelzen...
Tanks alvast![]()
Heb het zelf gevonden.quote:Op zondag 10 juli 2005 14:17 schreef witte_ het volgende:
Hallo,
Ik ben net terug sinds gisteren van Lloret de Mar en ik ben op zoek naar een spaans nummer dat daar continue bijna gespeeld werd.
Zowel in de disco's als in de voorbij rijdende spaanse wagens..
Er komt nogal redelijk veel gebrul in voor en het is in de r&b/rap stijl.
Iemand die me kan helpen?
Alvast bedankt
grtz
Dat nummer heet wellicht 'Nachtrijders'quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:21 schreef Koepert het volgende:
Even een beroep doen op de 'oudere' Fok!er. Ik zoek een nummer, btje onbekend obscuur gevalletje. Nederlandstalig, over een spook/zwartrijder in de nacht (wat ook als tekst in t nummer voorkomt) "hij reed door de donkere nacht" zoiets iig. erg rustig nummer met een 'bekend/ aanstekelijk' deuntje. IEMAND enig idee waar ik t over heb ? * Kijkt stiekem naar Muziekstad![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:28 schreef Berkery het volgende:
[..]
=edit= Zie net dat het orgineel van F. Limpens is en ik 'm ergens op mp3 heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |