thnx dat is hem!quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:09 schreef Berkery het volgende:
[..]
Desireles - Voyage, Voyage
Cover is van Nightflyer geloof ik
Probeer Aztec Camera - Jump eensquote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:30 schreef BL_Henkie het volgende:
Ik heb deze vraag al een half jaar geleden gesteld en probeer het nu nog eens.
Ik ben op zoek naar een cover van Van Halen's Jump uitgevoerd door een zangeres op akoestisch gitaar (hele rustige nummer)
En Google is not my best friend met een aantal zoekresultaten van 1280.000 hits![]()
Da's idd Leila K - Open Sesamequote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:56 schreef skiczukie het volgende:
Kan iemand mij de titel van het nummer geven én de artiest van .. het nummer eindigt met 'Abracadabra open sesame, E Z?' Leila-K? Zegt iemand dit wat?
Volgens mij is dat Vangelis - Chariots Of Fire...quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:45 schreef -XX- het volgende:
Heeft iemand de film Madagaskar gezien?
Weet een van jullie mischien hoe dat nummer, bij dat stukje dat die zebra en die leeuw ( dacht ik ) in slowmotion op elkaar af komen rennen om elkaar te omhelzen...
Tanks alvast![]()
Heb het zelf gevonden.quote:Op zondag 10 juli 2005 14:17 schreef witte_ het volgende:
Hallo,
Ik ben net terug sinds gisteren van Lloret de Mar en ik ben op zoek naar een spaans nummer dat daar continue bijna gespeeld werd.
Zowel in de disco's als in de voorbij rijdende spaanse wagens..
Er komt nogal redelijk veel gebrul in voor en het is in de r&b/rap stijl.
Iemand die me kan helpen?
Alvast bedankt
grtz
Dat nummer heet wellicht 'Nachtrijders'quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:21 schreef Koepert het volgende:
Even een beroep doen op de 'oudere' Fok!er. Ik zoek een nummer, btje onbekend obscuur gevalletje. Nederlandstalig, over een spook/zwartrijder in de nacht (wat ook als tekst in t nummer voorkomt) "hij reed door de donkere nacht" zoiets iig. erg rustig nummer met een 'bekend/ aanstekelijk' deuntje. IEMAND enig idee waar ik t over heb ? * Kijkt stiekem naar Muziekstad![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:28 schreef Berkery het volgende:
[..]
=edit= Zie net dat het orgineel van F. Limpens is en ik 'm ergens op mp3 heb
Helaas t is m niet, komt wel in de buurt maar t gaat echt over n beetje 'onguur type' in d e nacht spookrijder/dief zoiets Maar ik weet geen tekst; alleen dat t erg herkenbaar is als t aankomt op het refrein door n "achtergrondkoor" Qua idee komt het wel in de buurt van dat "koortje" wat 'nachtriiijjjjders' zingt/fluistertquote:
* had al zo'n gevoel dat ie in de gaten gehouden werd...*quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:21 schreef Koepert het volgende:
Even een beroep doen op de 'oudere' Fok!er. Ik zoek een nummer, btje onbekend obscuur gevalletje. Nederlandstalig, over een spook/zwartrijder in de nacht (wat ook als tekst in t nummer voorkomt) "hij reed door de donkere nacht" zoiets iig. erg rustig nummer met een 'bekend/ aanstekelijk' deuntje. IEMAND enig idee waar ik t over heb ? * Kijkt stiekem naar Muziekstad![]()
kan niemand mij helpen danquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:33 schreef ook_gek het volgende:
http://www.yourdailymedia.com/media/1121179448
Hoe heet het nummer dat onder dit filmpje zit? Is een bekend nummer maak kan niet op de naam komen![]()
Superlitio- Que Vo Hacer misschien?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 05:31 schreef Mik-xa het volgende:
ER zijn op dit moment 3 spaanse hits in ons land. 1 is Gasolina, 2 is die van Shakira, maar er is nog een 3e.
En daar ben ik naar op zoek (de titel en artiest)
Ik weet totaal niet hoe de tekst gaat, maar het is iets met blablablabla... vez o vez .. blablbalbal un otro vez! ..
Beetje salsa achtig en er zit ook een trompet in ofz.. Wie? (ik hoor het de hele tijd in discotheken enz)
Nee dit is m dus ook nietquote:Op zaterdag 16 juli 2005 04:22 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
* had al zo'n gevoel dat ie in de gaten gehouden werd...*
Henk Wijngaard - Nachtrijders [1978] is het dus niet???
(Nachtrijders)
In de ene hand de knuppel
In de andere hand het stuur
(Nachtrijders)
Aan z'n lippen hangt een sjekkie
Sigaretten zijn te duur
Op het dashboard een kan koffie
Ja die ligt er al van thuis
(Nachtrijders)
Op z'n kaart vind hij z'n route
En die brengt hem ver van huis
refr.: