damn t is em ja. thanks alot. jij bent vandaag mijn 'man van de dag'. zet maar in je cv.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:55 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Bedoel je: The Good Man - Give It Up?
Is al een redelijk oud nummer, ik dacht 12 jaar oud.
ach laat ik eens iets geks zeggen:quote:Op zaterdag 16 juli 2005 05:31 schreef Mik-xa het volgende:
ER zijn op dit moment 3 spaanse hits in ons land. 1 is Gasolina, 2 is die van Shakira, maar er is nog een 3e.
En daar ben ik naar op zoek (de titel en artiest)
Ik weet totaal niet hoe de tekst gaat, maar het is iets met blablablabla... vez o vez .. blablbalbal un otro vez! ..
Beetje salsa achtig en er zit ook een trompet in ofz.. Wie? (ik hoor het de hele tijd in discotheken enz)
Sugarhill Gang - Rappers delight [1979]quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:13 schreef UFOtje het volgende:
Ik zoek al enige tijd een nummer met de volgende terugkerende tekst:
"bawitdaba-da-bang-da-dang-diggy-diggy-diggy-said-the
Boogie-said-up-jump-the-boogie"
Deze samples ken ik van Kid rock - Bawitdaba. Maar in het nummer wat ik zoek zijn het niet de orginele vocals van Kid rock.
Het is een "breakbeat"-achtig nummer.
Voor de kenners..... In Tivoli (Utrecht) is dit nummer weleens op donderdagavond te horen, voordat er Drum 'n' bass gedraaid wordt.
Iemand?
Nee, helaas.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:27 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Sugarhill Gang - Rappers delight [1979]
heel erg bedankt DarcMarc. Na het zoeken van die naam vind ik dat de album is van 2003 maar de single is van 2002, maar nog steeds niet zo oud als ik had gedacht. Maar weer heel erg bedanktquote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:30 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
[..]
Articial funk-Together zo oud is die nog niet,hij is van 2003
niemand?? het is echt met zo'n vet piep-stemmetje...en veel muziek(weet niet wat voor instrument soort fluitend...)quote:Op zaterdag 16 juli 2005 08:30 schreef satecl het volgende:
ik zoek ook een oud nummer(echt heeeeeeeeeeel bekend, ik denk dat het spaans is)...met veel muziek en een vrouw zingt het: I can push myself ja la la la la la la laaaaaaaaalala....:?:? zoiets
wie o wie weet het een beetje...hij kwam vanochtend op skyradio...?
Zie hier. Jeff Wayne dus.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:55 schreef Cylvia het volgende:
hoi ik ben op zoek naar de titelsong van de eerste war of the worlds versie. En de uitvoerende artiest.
Volgens mij ging de tekst
'chances of them coming from mars are a million to one, he said...'
en toen?
Ah bedankt!! Zat er al de hele dag mee... lijden en verlossen enzo je weet wel thanks!!!quote:
www.ster.nlquote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:17 schreef lj_lightning het volgende:
wie weet hoe het nummer heet uit de reclame van Univé? die met die haarspeldwel leuk liedje
![]()
dat trance nummer is van Marco V en heet Goddquote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:51 schreef onlogisch het volgende:
Ha mensen
Ben opzoek naar 2 nrs.
De eerste is van een reclame die ik de laatste tijd veel op de radio heb gehoord.
Heel rustig nr. en een vent zingt 1 zin " Somewhere over the rainbow"
2e nr. Is een trance/hardcore nr. wat ik vorige week zaterdag ook op Sensation black hoorde
Een vrouwelijke stem zingt " Do you believe in a God that open eyes, Do you believe in a God that satisfies, Or do you believe in me" <--- oid
Bvd
Stille Willie van ik weet niet meer wie ?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:21 schreef Koepert het volgende:
Even een beroep doen op de 'oudere' Fok!er. Ik zoek een nummer, btje onbekend obscuur gevalletje. Nederlandstalig, over een spook/zwartrijder in de nacht (wat ook als tekst in t nummer voorkomt) "hij reed door de donkere nacht" zoiets iig. erg rustig nummer met een 'bekend/ aanstekelijk' deuntje. IEMAND enig idee waar ik t over heb ? * Kijkt stiekem naar Muziekstad![]()
Israel Kamakawiwo'Ole - Somewhere Over The Rainbow.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:51 schreef onlogisch het volgende:
Ha mensen
Ben opzoek naar 2 nrs.
De eerste is van een reclame die ik de laatste tijd veel op de radio heb gehoord.
Heel rustig nr. en een vent zingt 1 zin " Somewhere over the rainbow"
BB Band - Stille Willie [1981] zou dat dan moeten zijnquote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:09 schreef cafca het volgende:
[..]
Stille Willie van ik weet niet meer wie ?
gem it is... www.gemmusic.nl (zie het msgboard)quote:Op zondag 10 juli 2005 20:16 schreef Slofsky het volgende:
Ik zit al de hele dag met het nummer van de nieuwe Randstad commercial in m'n hoofd. Commercial is op http://www.yourfuture.tv/site2.0/player/yourfuture/custom/default.asp?id=737&partner=randstad&site=yourfuture','','scrollbars=no,resizable=no te zien en te beluisteren.
Weet iemand misschien welk nummer er op de achtergrond wordt gespeeld?
Ah, juist. Ik zat met de BB&Q Band in mijn hoofd, maar dat klopte niet, dacht ikquote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:33 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
BB Band - Stille Willie [1981] zou dat dan moeten zijn![]()
Nope is m ook niet; hij lijkt dan nog meer op eerder genoemde suggestiequote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:33 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
BB Band - Stille Willie [1981] zou dat dan moeten zijn![]()
Iemand nog een idee?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:13 schreef UFOtje het volgende:
Ik zoek al enige tijd een nummer met de volgende terugkerende tekst:
"bawitdaba-da-bang-da-dang-diggy-diggy-diggy-said-the
Boogie-said-up-jump-the-boogie"
Deze samples ken ik van Kid rock - Bawitdaba. Maar in het nummer wat ik zoek zijn het niet de orginele vocals van Kid rock.
Het is een "breakbeat"-achtig nummer.
Voor de kenners..... In Tivoli (Utrecht) is dit nummer weleens op donderdagavond te horen, voordat er Drum 'n' bass gedraaid wordt.
Iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |