http://www.manditory.com/lyrics.html#Wandererquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:52 schreef Quickie_Bat het volgende:
Weet iemand wie dit zijn? En hoe het nummer heet?
Ik had het gedownload alszijnde Metallica, maar die zijn het dus niet
Luister hier
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:05 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
http://www.manditory.com/lyrics.html#Wanderer
Ja ook ik zoek me dood naar dat nummer van Randstadquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:39 schreef Slofsky het volgende:
[..]
Echt niemand? Nouja dan geef ik het op
.
Incognito - Don't You Worry About A Thing?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:09 schreef JeRa het volgende:
Op 538 komt af en toe een lichtelijk vervelend nummer (imho) voorbij; gezongen door wat dames en bevat de tekst 'don't you worry bout a thihiiiiihihing' en 'aaaahaaahahaaaaahaaa' (). Iemand een idee hoe het heet?
Ha, een medestander! Heb ook echt alle tracks opgezocht met het woord Fabulous erin, maar zonder succes. Even een mailtje sturen naar Randstadquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:16 schreef lenin het volgende:
[..]
Ja ook ik zoek me dood naar dat nummer van Randstad
Racoon - Happy Family ?quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:44 schreef Da_Koen het volgende:
Ik zoek het volgende nummer:
Het is een nieuw nummer een begint met gefluit, volgens mij is dat gefluit ook het refrein....
iemand?
Nee, het moet een dance nummer zijn als het goed is.quote:
Carolina Marquez - The Killer's Song?quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:54 schreef Da_Koen het volgende:
[..]
Nee, het moet een dance nummer zijn als het goed is.
Ik ken het nummer eigenlijk niet, maar heb dat domme fluit deuntje de heletijd in mijn hoofd
Dat is gewoon Yankee Doodlequote:Op maandag 11 juli 2005 22:24 schreef tino30 het volgende:
Hier wordt ik dus helemaal gestoord van... Wie weet hoe dat nummer heet van die clip/commercial van MTV. Die met die gitaar en Banjo/Ukelille... Country nog wat.....
Israel Kamakawiwo - Somewehere over the Rainbow/Wonderfull Worldquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:32 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Dat is gewoon Yankee Doodle
Maar eh, het nummer uit de reclame van Menzis verzekeringen.. wie kan mij helpen?
Ja, dat is emquote:Op woensdag 13 juli 2005 12:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Israel Kamakawiwo - Somewehere over the Rainbow/Wonderfull World
da's toch die reclame?
jammer maar bedankt! Ik hoop dat ze hem uitbrengen want hij is erg leukquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:57 schreef Slofsky het volgende:
lenin, heb net een emailtje gekregen over de Randstad commercial.
"Het is geschreven door Billinger en Marsman. De uitvoerende leden zijn van Gem, een Nederlandse Band. Voorlopig is de muziek alleen onder de comercial te horen."
quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:14 schreef Erosjuhhh het volgende:
je ziet op mtv laatste tijd een reclame van mtv zelf met een pop en een man die beide banjo spelen
iemand enig idee welk liedje?
staat nog niet eens 10 posts boven jouwesquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:32 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Dat is gewoon Yankee Doodle
Maar eh, het nummer uit de reclame van Menzis verzekeringen.. wie kan mij helpen?
The Sunclub- Fiesta??quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:34 schreef Leatherneck het volgende:
Ik ben ook op zoek naar een nummer. Volgens mij is het een vrij nieuw nummer, maar aangezien ik niet echt "into" de nummers ben die vandaag de dag gedraaid worden, weet ik niet hoe het nummer heet. Het nummer is een beetje "Club" achtig en wat ik me er nog van kan herinneren is dat er allemaal klei-poppetjes in die clip waren. Was net te laat om te zien hoe het nummer heette, maar de clip eindigde met een kat (ook van klei) die op een radio piste of zo.
Kan iemand me helpen?
Wie biedtquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:49 schreef JaWi het volgende:
Hoi.
Ik zoek een nummer, heb een opname gemaakt dit weekend met mijn telefoon.
Ok, kwaliteit is bagger maar de persoon die dit nummer kent zal hem zeker herkennen.
Het is alleen de laatste minuut helaas.
http://rapidshare.de/files/2994897/Video024.3gp.html
Openen met Quicktime.
En ja, erna komt Hazes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |