Als het maar geen natte droom wordtquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:54 schreef ondeugend het volgende:
Die droomt inmiddels alweer van wheelies, stoppies en driften joh.
quote:
Jij bent toch zo eentje die ook een motor heeft/gaat kopen met een kleine actieradiusquote:
In mijn dromen heb ik al heel wat wheelies gemaakt hoorquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:31 schreef bwt het volgende:
Ik (en ik denk de anderen ook wel) ben benieuwd naar wanneer je je rijbewijs hebt.
wordt nog wel eens wat hier
oldies en newbies bij elkaar.
Hey, ondeugend, ben benieuwd hoe jij voor het eerst wegrijd als je je rijbewijs hebt....
vast en zeker met een burnout al rijdend
Het angst zweet droop lang je rug naar beneden?quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:55 schreef ondeugend het volgende:
Ik had ooit een brommer met heeeeeeeeel veel compressie... een puch
Je had me moeten zien en de aandelen van tenalady waren 2 keer zoveel waard geweest.
Ja dat sowieso... de eerste keer deed ik hem aantrappen en ging hij me er vandoor. En ik er achteraan/ half naast rennen natuurlijk !quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:57 schreef bwt het volgende:
[..]
Het angst zweet droop lang je rug naar beneden?
Je had in je broek geplast van het lachen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:57 schreef bwt het volgende:
[..]
Het angst zweet droop lang je rug naar beneden?
Owww van die leuke glijbaan !!!quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:08 schreef Phatzak het volgende:
Dag nachtbrakersMorgen weer vroeg uit, ga naar Duinrell
Natuurlijk zeg !quote:
Pauper !!!quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:21 schreef Crashcat het volgende:
* Crashcat zwaait ook maar even, voordat ie voor een pauper wordt uitgescholden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:25 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Pauper !!!![]()
He... dat voelt echt lekker zeg !
met een d dan graag !quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:25 schreef greedkillingz het volgende:
Ook niet echt nachtleven te bekennen hier
Gelukkig nog iemand wakker![]()
Hee Ondeugt![]()
Het is nog vroegquote:
Sukkel ! Kluns ! Lullo ! Noob !quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:27 schreef Crashcat het volgende:
[..]
![]()
Gooit heter maar uit..
Mijn ego is toch niks meer waard![]()
Voor ik scheld kijk ik vaak eerst ff de kat uit de boom.quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:21 schreef Crashcat het volgende:
* Crashcat zwaait ook maar even, voordat ie voor een pauper wordt uitgescholden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:31 schreef bwt het volgende:
Waarom wordt het toch elke keer leuk als ik moet gaan slapen?
In beginsel ben je saai dusch ?quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:30 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Voor ik scheld kijk ik vaak eerst ff de kat uit de boom.
en als de kat echt niet wil gooi ik wel een steen ofzo![]()
Best geil... maar met een A-rijbewijs kom je daar zeker niet mee ?quote:
volgens mijn vrouw een seconde of 40quote:
En zo is het !quote:
quote:
En dan is het einde al weer in zichtquote:Op woensdag 6 juli 2005 01:36 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
volgens mijn vrouw een seconde of 40
eensquote:
van het beleefd zijn wel jaquote:Op woensdag 6 juli 2005 01:38 schreef Crashcat het volgende:
[..]
En dan is het einde al weer in zicht![]()
quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:36 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
volgens mijn vrouw een seconde of 40
Zo lang zijn we dus blijkbaar niet gehuwdquote:Op woensdag 6 juli 2005 01:40 schreef ondeugend het volgende:
[..]![]()
Meestal zeggen vrouwen dat hun mannen juist 40 seconden niet saai zijn !
Sleep well btwquote:Op woensdag 6 juli 2005 01:43 schreef bwt het volgende:
maar ik zal de rest niet verder storen.
Ik mag morgen weer bijtijds er uit om "vrolijk" te gaan werken. gelukkig nog maar 3 dagen
Ben nu echt WEL pitten
Het begint pas na 4,5 jaar.quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:44 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Zo lang zijn we dus blijkbaar niet gehuwd![]()
Of ik doe iets goed hier na ruim 4 jaar![]()
quote:
Natuurlijk niet...quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:48 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
krijgt ze nu ook steeds hoofpijn dan
Nee Toch
Nee toch
![]()
![]()
Weet ze ander goed te verbergenquote:Op woensdag 6 juli 2005 01:50 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Natuurlijk niet...
Wel last van geen zin.![]()
Wat huwlijk ,sex of slap lullenquote:Op woensdag 6 juli 2005 01:51 schreef Crashcat het volgende:
Hmm... ik hou me gedeisd..
Niet echt mijn specialiteit![]()
Wel meer dan dat waarschijnlijk.quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:53 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Weet ze ander goed te verbergen![]()
Ja de bankafschriftenquote:
quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:53 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Wat huwlijk ,sex of slap lullen![]()
Ook ! Maar dat bedoelde ik niet.quote:
Inside scoup pleasequote:
when Harry met Sally.quote:
dat vriendje op bateryen wil ze niet al mag ze wel van me ,quote:
het is bedtijd denk ikquote:Op woensdag 6 juli 2005 02:13 schreef ondeugend het volgende:
Dit topic escaleert ontzettend uit de hand zo.....
quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:00 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja dat sowieso... de eerste keer deed ik hem aantrappen en ging hij me er vandoor. En ik er achteraan/ half naast rennen natuurlijk !![]()
Daarna deed ik hem starten met het voorwiel tegen een muur of iets dergelijks aan. Pas dan scheurde ik er mee weg. Zo had ik tenminste tijd om op het zadel te komen.
Ligt eraan of je mijn er ook al de schuld van had gegeven en of je er ook bij gaat vertellen dat je al die tijd ervoor zei dat je me 'zou afmaken' als ik meteen op me bek zou gaanquote:Op woensdag 6 juli 2005 07:09 schreef hicham het volgende:
En dat ik na 70 km op een splinternieuwe peugeot fox al onderuit ging had ik al verteld he?
hoezo niet. A rijbewijs is voor motorvoertuigen met 2 of 3 wielen. Tel eensquote:Op woensdag 6 juli 2005 01:35 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Best geil... maar met een A-rijbewijs kom je daar zeker niet mee ?
Jij ook veel succes hèquote:
Klopt, allereerste keer. Ik zou afgelopen weekend wel bijna de motor pakken, scheelde niet veel.. maar toch maar laten staanquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:53 schreef ondeugend het volgende:
maar Ful was dat echt de eerste keer op die motor ? Zeg je nou dat je stiekem er nog nooit op gereden had ?
Wat een discipline zeg ! Ik had zeker jammerlijk gefaald.
Je kan ook putten uit een rijkelijke ervaring.quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:08 schreef ondeugend het volgende:
Het wegrijden met welke motor dan ook is makkelijker dan met die Puch van destijds.
Ik heb tot nu toe nog geen vergelijkare problemen gehad met een motor als met dat ding.
Same here.quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:28 schreef bwt het volgende:
Doe ik ook altijd (niet) voor ik ga rijden..............
Deed ik op de Beemer altijd onder het rijden. want iedere seconde stilstaan is er 1 teveel.quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:30 schreef hollander172 het volgende:
Same here.Vergeet altijd de spiegels uit te klappen.
Nou ja, je moet ook altijd vooruit kijken niet achteruit.
Ik heb 2 weken vakantie, we gaan nu ff ontbijten bij de Ikea.quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:29 schreef bwt het volgende:
Wel rustig hier trouwens, Waar is iedereen gebleven?
Paar keer geprobeerd maar dan maakt de kuip een raar geluid.quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:32 schreef Worldbeater het volgende:
Deed ik op de Beemer altijd onder het rijden. want iedere seconde stilstaan is er 1 teveel.![]()
*me tooquote:Op woensdag 6 juli 2005 10:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Deed ik op de Beemer altijd onder het rijden. want iedere seconde stilstaan is er 1 teveel.![]()
[..]
gewoon een abbonement op de VIVA kado gevenquote:Op woensdag 6 juli 2005 02:06 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
dat vriendje op bateryen wil ze niet al mag ze wel van me ,
Heb al aangeboden er zamen 1 te gaan halen![]()
quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
gewoon een abbonement op de VIVA Opzij kado gevenzijn ze altijd heel blij mee
V&A?quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:17 schreef hicham het volgende:
Heb nog een fitnesspas die t/m Augustus geldig is, en die ik zelden gebruikt heb
Je kan ook maxspeed een paar honderd km snelweg pakken, krijg je ook gespierde armen van.quote:
Max speed stelt niet veel voor op een 25KWquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:31 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je kan ook maxspeed een paar honderd km snelweg pakken, krijg je ook gespierde armen van.
Gebrek aan kuip compenseert dat weer.quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:40 schreef hicham het volgende:
Max speed stelt niet veel voor op een 25KW![]()
Ze houden je gewoon in de gaten.quote:Of zouden ze allemaal voor mij komen?
Sex-appealquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:45 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ze houden je gewoon in de gaten.
Bij mij in iedergeval wel.quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:52 schreef bwt het volgende:
[..]
Bij mij in iedergeval wel.
Als ik daar binnen kom lopen staan ze allemaal klaar om mij gedag te zeggen.
Wil ik op 1 van de apparaten dan geven ze mij vrij baan.
En als ik weer weg ga dan zwaaien ze me na.
Gaat bij deze wekker niet lukken.quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:54 schreef hicham het volgende:
[..]En 10 minuten later ram je op de snoozeknop toch
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:54 schreef hicham het volgende:
![]()
![]()
![]()
WTF?!quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:02 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Gaat bij deze wekker niet lukken.![]()
![]()
[afbeelding]
Ik weet niet precies waar je heen wilt met deze post, dus daar hou ik me verder afzijdig vanquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en verrekken van de spierpijn in 1 arm
![]()
![]()
Damn, betraptquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:54 schreef hicham het volgende:
![]()
![]()
![]()
nuff saidquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:08 schreef hicham het volgende:
Ik weet niet precies waar je heen wilt met deze post, dus daar hou ik me verder afzijdig vanMaar heb wel een zere rechterarm omdat ik hem net dus heb zitten afknellen. Heb er precies op gelegen en dat voel ik nu nog
quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
misschien is de sleutelmeet voor mij niet nodigmorgenochtend komt ie hem halen
je weet het nooit....maar ik ga er eigenlijk niet vanuit dat ik voor de sleutelmeet een andere motor hebquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:23 schreef hicham het volgende:[afbeelding] Je bedoelt 'misschien' omdat er misschien nog wat aan een ZX7R valt te sleutelen toch
Niet dat de koper opeens terugkrabbelt
Ze hebben nog veel meer gadgets te koop. Klik!quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:08 schreef hicham het volgende:
[..]
WTF?!
Dat ding is coolZoiets moet ik hebben
Youssef heeft het eigenlijk meer nodig dan ik
quote:Rot op met je stomme plaatjes, heb al genoeg geld uit te geven deze dagen aan andere dingen
![]()
![]()
Minderquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
je weet het nooit....maar ik ga er eigenlijk niet vanuit dat ik voor de sleutelmeet een andere motor heb
Had het zelf hier al gezien http://computer.qualityparts.be/ onder de Gadget Zonequote:Op woensdag 6 juli 2005 12:26 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ze hebben nog veel meer gadgets te koop. Klik!
Mijn adresje is goedkoper.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:34 schreef hicham het volgende:
Had het zelf hier al gezien http://computer.qualityparts.be/ onder de Gadget Zone
quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Maar daar heb je niets aan
'Je kan niets meer bestellen bij deze inkoopactie.'
Vooral blijven uitstellen, wil niet de enige zijn die een luie reet heeft namelijkquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:58 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wie kan me even motiveren dat ik met mijn luie reet nou eens wat liggende klusje oppak?Zit het al vanaf 8:00 uur voor me uit te schuiven.
kloptquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:30 schreef Worldbeater het volgende:
Filmpje Fulcrum.![]()
![]()
[..]
Long time no see.
Alvast succes dan.![]()
Kan druk worden als iedereen ook nog gaat meeten.
Ik ga neer.![]()
Die remhandle was ook heel stug, je moest best wel kracht in je handen hebben om hem te bedienen. Heb je dat niet door dan vlieg je er met die compressie zo vandoor. Daarnaast moest er gas gegeven worden en moest ik nog met al mijn gewicht op de trapper staan. Dus even ter visualisatie.... 2 benen van de grond, beide handen bezet... als hij dan start en je staat niet geblocked dan krijg je beeld bij mijn verhaal.quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je kan ook putten uit een rijkelijke ervaring.![]()
Een Puch heeft gewoon een remhandle die je in moet knijpen bij het startenwant een motor heeft geen automatische koppeling die gelijk aangrijpt bij gasgaven, that's the difference.
![]()
Dat is dus wat ik bedoel... alleen kwam ik net niet in de bosjes. Het eerst wat je wel doet is kijken of niemand het gezien heeft en daarna voor de zekerheid alsnog heel stoer wegrijden natuurlijk.quote:Op woensdag 6 juli 2005 07:09 schreef hicham het volgende:![]()
![]()
En de hele buurt keek ook toevallig op dat moment?Weet nog dat toen ik net m'n brommer had ik hem startte met flink wat gas geven terwijl de brommer op de middenbok stond. Haal ik hem van de middenbok terwijl ik erop zit, vlieg ik weg half de bosjes in omdat het wiel nog best hard draaide zeg maar
En dat ik na 70 km op een splinternieuwe peugeot fox al onderuit ging had ik al verteld he?
![]()
Ahhh, Driften in de regen. heeeeerlijk (not)quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:37 schreef Youp het volgende:
hmmz... bij mij ging het gewoon nooit bijna fout
wel 1x in een drift geraakt met mn yamahatjein de regen
maar daar kwam ik ook gewoon uit zonder problemen
dat doet mn brommertje niet echtquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:43 schreef bwt het volgende:
[..]
Ahhh, Driften in de regen. heeeeerlijk (not)
1x meegemaakt op de perifirique rond parijs.
Beetje vlot invoegen en dan wegtrekken zodat je achterwiel bijna je voerwiel voorbijkomt.
Was ff schrikken, maar stoer volgas verder gereden nadat de boel toch nog goed recht kwam.
Offroad ging altijd goed maar op de weg niet 2 keer.quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:34 schreef Youp het volgende:
ik ben nooit op de weg met de brommer onderuit gegaanalleen met crossen in het bos
mjah ik ben wel eens met springen tegen een boom gelandquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:52 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Offroad ging altijd goed maar op de weg niet 2 keer.![]()
Eerste keer door plaatselijke gladheid (heel plaatselijk want het was een heel klein plasje opgevroren water in de bocht en hij was in zijn eentje) en de tweede keer bleef mijn gas hangen en kon ik kiezen tussen zelf gaan liggen of de sloot in.
![]()
Ik heb maar een gemiddelde crosservaring en nooit een eigen crossmotor gehad dus dan doe je het wat rustiger aan.quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:56 schreef Youp het volgende:
[..]
mjah ik ben wel eens met springen tegen een boom geland(hier in limbabwe hebben we heuvels enzo
) in het bos dus... en ik ben daar op een open plek met een hoop gras wel eens op mn gezicht gegaan.. hoe? trap bij 80km/h vol op de achterrem en hou die dan vast.. na 10 meter zit er zo veel gras tussen je noppen dat het is alsof je ineens op ijs rijdt en floep daar vlieg je onderuit
![]()
ik heb het ook over mn crossbrommertje hequote:Op woensdag 6 juli 2005 14:03 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik heb maar een gemiddelde crosservaring en nooit een eigen crossmotor gehad dus dan doe je het wat rustiger aan.Springen deed ik wel overigens, we hadden hier zelfs een heuse crossbaan. (eigenlijk alleen voor fietsjes
)
Als ik er aan terug denk weet ik niet of ik diezelfde jumps nog een keer zou durven maken.
Vriend van me deed veel aan crossen (en niet onverdienstelijk) dus ik mocht vaak zijn backup machine lenen. Andere vriend reed trial en dat is ook wel lachen om daar mee te crossen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:06 schreef Youp het volgende:
[..]
ik heb het ook over mn crossbrommertje hetoen had ik zelf ook nog geen crossmotor... wel vaker al motor gereden op cross/enduro achtige machines enzo
triallen heb ik ook wel eens gedaan.. met mn oom op een trialbike uit de jaren 70 (montesa cota 348) maar ook met de nederlandse jeugdkampioen (ofzo) die heeft nl. bij mij op school gezeten en we zijn wel eens gaan triallen met een aantal schoolgenoten.. op zijn bike ook, een 2002 montesa cota "nogwat"quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:09 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Vriend van me deed veel aan crossen (en niet onverdienstelijk) dus ik mocht vaak zijn backup machine lenen. Andere vriend reed trial en dat is ook wel lachen om daar mee te crossen.![]()
Echt trial maar nooit geprobeert, kunst op die crossbaan was altijd zoveel mogelijk heuveltjes over te slaan in 1 jump.![]()
........en ik had een buurjongen met CR.
Die trialvriend had ook een Montesa.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:14 schreef Youp het volgende:
[..]
triallen heb ik ook wel eens gedaan.. met mn oom op een trialbike uit de jaren 70 (montesa cota 348) maar ook met de nederlandse jeugdkampioen (ofzo) die heeft nl. bij mij op school gezeten en we zijn wel eens gaan triallen met een aantal schoolgenoten.. op zijn bike ook, een 2002 montesa cota "nogwat"
Dat wel, maar met een kapotte gasinstallatie waarvan de reparatie ws 700 euro gaat kosten zijn de plannen iets gewijzigdquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:34 schreef hicham het volgende:
Minder
Hoezo nietJe hebt toch al aardig wat dingen op het oog
Beta, Yamaha, Montesa, Gas Gasquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:16 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Die trialvriend had ook een Montesa.Is er eigenlijk ook een ander merk dat die rare fietsjes maakt?
Hij is ook vrij ver gekomen in die sport, weet niet of ie er nog steeds mee bezig is eigenlijk, zie hem nooit meer.
Is ook een optie.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Missch dat ik voor een jaar zo 1 ga rijden…
[afbeelding]
Alle blije kleurtjes eraf zodat ie volledig zwart is, alleen die witte zxr op de tank blijft dan over, groene wielen erop en dan weer opnieuw bestickeren…praktisch dezelfde motor als mijn huidige maar dan met iets meer power
quote:Yamaha Raptor 660 cc
Wegtoelating: auto
Aantal versnellingen: 5 + achteruit
http://www.quadparadijs.nl/
coole dingenquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:38 schreef Worldbeater het volgende:
En weer even thuis, zag onderweg een quad op een parkeerplaats staan.
Ook wel gaaf woon-werk vervoer zo'n dingetje.![]()
![]()
[..]
Dat heb ik gemist.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
coole dingendoet met denken aan die meet waar die 4wieler op 2 wielen voorbij kwam
![]()
koop dan ook een motor met een grotere tankquote:
zeker goed en onverwacht nieuwsquote:Trouwens goed nieuws over je motoralleen als je even niets anders kan kopen kan je deze toch beter even houden.
![]()
![]()
hij ging alles zelf doenquote:Balhoofdlager ging hij zelf vervangen.![]()
rijdt een beetje kut ehquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:38 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
[..]
Ik wil een quad.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
koop dan ook een motor met een grotere tank![]()
Dat klink een beetje tegenstrijdig.quote:zeker goed en onverwacht nieuwsmaar ben blij dat ie verkocht is morgen
dus nog even aanhouden is geen optie, maar een lange tijd zonder motor ook niet
![]()
Klinkt goed, kan hij tenminste niet achteraf gaan lopen zeuren.quote:hij ging alles zelf doenbeetje rekening mee gehouden met de prijs
Ikke niet weten.quote:
Zou wel stoer zijnquote:
quote:Dat klink een beetje tegenstrijdig.![]()
Zow, die is heeeel stellig overtuigd dat ze de juiste keuze heeft gemaaktquote:En die mevrouw van vorige week was nog niet aan het twijfelen.![]()
![]()
heeft niet zo zeer met de veerwegen te maken maar met het overhellen.. je zit op een motor met 4 wielen.. je kan dus niet hellen in een bocht waardoor het apparaat om wil gaan kiepen... of je moet al gaan driften maarja dan slijten je banden ook zo hard.. optie 3 is om gewoon LANGZAAM door de bocht te gaanquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ikke niet weten.![]()
Het ziet er gewoonuit, ding net stond gewoon op brommerkenteken maar was wel een lekker groot.
![]()
Maar ik kan mij wel wat bij die veerwegen voorstellen ja.![]()
En in de winter allicht veiliger dan een KLX op noppenbanden.![]()
Vind het gewoon gekke dingen.![]()
Toch maar miljonair worden, even mijn carierreplanning aanpassen.![]()
komt er ook nog es iets concreets uit al die biedingen van jequote:Op woensdag 6 juli 2005 14:52 schreef Worldbeater het volgende:
Heb gisteren nog op een ZX-10 of GPZ-1000RX geboden die net mailde dat hij er nog is.
En dan nog zeggen dat jij wel contact moet houden nadat je hem aan haar verkocht hebtquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Zow, die is heeeel stellig overtuigd dat ze de juiste keuze heeft gemaaktondanks dat de mijne ws de mooiste zxr400 is in die prijsklasse...en ik had ook nog aangeboden om op de sleutelmeet te komen, kan ze hem voor een mooie prijs kopen en voor weinig helemaal fris maken. Ws nog frisser dan als ze hem bij een dealer zou brengen, maar het kwam volgens mij over als een verkooppraatje
preciesquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:06 schreef Worldbeater het volgende:
En dan nog zeggen dat jij wel contact moet houden nadat je hem aan haar verkocht hebt, en nu het niet doorgaat doet zij hetzelfde?
![]()
Gewoon zo rijden op de openbare weg.quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:03 schreef Youp het volgende:
heeft niet zo zeer met de veerwegen te maken maar met het overhellen.. je zit op een motor met 4 wielen.. je kan dus niet hellen in een bocht waardoor het apparaat om wil gaan kiepen... of je moet al gaan driften maarja dan slijten je banden ook zo hard.. optie 3 is om gewoon LANGZAAM door de bocht te gaan
Soms wel, meestal reageerd niemand op mijn biedingen. Gelukkig.quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
komt er ook nog es iets concreets uit al die biedingen van je
voor ww houd je dan toch 1 van die SM's? en dan een ZZR-1100quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:14 schreef Worldbeater het volgende:
Voor naar mijn werk is zo'n ding te log en te zwaar, kon ik net zo goed die Beemer houden.
Maar zo'n ZX-10/GPZ-1000RX of nog liever een ZZ-R1100 blijft trekken.![]()
quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:38 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
[..]
heb ik in December gehad met de VFR toen ik achter OPM reed in Barneveldquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:43 schreef bwt het volgende:
[..]
Ahhh, Driften in de regen. heeeeerlijk (not)
1x meegemaakt op de perifirique rond parijs.
Beetje vlot invoegen en dan wegtrekken zodat je achterwiel bijna je voerwiel voorbijkomt.
Was ff schrikken, maar stoer volgas verder gereden nadat de boel toch nog goed recht kwam.
geil apparaatquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:18 schreef Worldbeater het volgende:
Nog een piccie uit dezelfde reportage voor Yoep.
[afbeelding]
Wij gaan weer de deur uit.![]()
Psiesquote:Op woensdag 6 juli 2005 16:37 schreef Geqxon het volgende:
Wow, ik heb net weer heerlijk SuperMotard filmpjes gekeken
Hoe die bochten maken he, gewoon je kont onder je weg laten glijden en de verkeerde kant op sturen
Maar uhm, wat maakt eigenlijk het verschil tussen zo'n hoog jankgeluid en een zwaar brommend geluid? 2takt en 4takt?
Nope wij zijn lief.quote:
zondequote:Op woensdag 6 juli 2005 16:43 schreef bwt het volgende:
Nope wij zijn lief.
Bovendien is het nog geen vrijdag middag
Watkebeurt, ,,,,,,, ho ff, denk er aan - wij rijden motor he. dat sommigen er een auto bij hebben is iets anders. anders hebben we hier zo al die auto sc'ers rondhangen die geen moto rijden.quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:45 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
zonde
er is geen auto SC meer
geen commentaarquote:Op woensdag 6 juli 2005 16:47 schreef Geqxon het volgende:
[..]
A thanksEn 2 takt maakt dan zeker zo'n brommergeluid?
wacht... duh!
Voor die vragen moet je bij de 2takt rijders zijn. Daar weet ik nix van.quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:54 schreef Geqxon het volgende:
Wheheheh en dan moet je zeker ook brommermix tanken
en dan kom je het hier maar verkloten ?quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:45 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
zonde
er is geen auto SC meer
Ik denk dat er gewoon euro95 ingaat, met zo nu en dan wat olie erbij.quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:57 schreef bwt het volgende:
[..]
Voor die vragen moet je bij de 2takt rijders zijn. Daar weet ik nix van.
Heb zelf nooit brommert gereden of zwaardere 2takt
Euro95 voor de BOEMquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:04 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik denk dat er gewoon euro95 ingaat, met zo nu en dan wat olie erbij.
De (oude) GP machines waren ook tweetakten he?quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:10 schreef Geqxon het volgende:
Doe mij dan maar 4takt
2takt vind ik echt iets te veel brommer-geluid maken. Maar boeiend, zolang het maar lekker door de bocht gaat
Moet je die in elkaar zetten wil ie uit gaan?quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:02 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Gaat bij deze wekker niet lukken.![]()
![]()
[afbeelding]
Volgens mij staat er nog niets vastquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:28 schreef Fulcrum_X het volgende:
Wanneer wordt er weer gemeet trouwens (en waar)
ik heb een honda CR500 gehad dat is een 500cc 2takt.. dat ding produceert standaard 65pk en 80nm koppel over een enorm lang toerenbereik.. daarbij komt dat de gasreactie abnormaal is (2takt eh!) en je moet daar gewoon euro 95 of euro 98 voor mengen met +- 1:35 volsynthetische oliequote:Op woensdag 6 juli 2005 17:10 schreef Geqxon het volgende:
Doe mij dan maar 4takt
2takt vind ik echt iets te veel brommer-geluid maken. Maar boeiend, zolang het maar lekker door de bocht gaat
Vraag me af of iedereen wel naar Friesland wil komenquote:Op woensdag 6 juli 2005 18:04 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Volgens mij staat er nog niets vastMisschien moet jij anders wat opperen en dan zien of er een paar kunnen
Was jij die kerel die achteroverviel met zijn motor en heel droog "Auw" riep?quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:05 schreef Youp het volgende:
[..]
ik heb een honda CR500 gehad dat is een 500cc 2takt.. dat ding produceert standaard 65pk en 80nm koppel over een enorm lang toerenbereik.. daarbij komt dat de gasreactie abnormaal is (2takt eh!) en je moet daar gewoon euro 95 of euro 98 voor mengen met +- 1:35 volsynthetische olieook het geluid was niet echt brommer achtig kan ik je zeggen
het geluid van een 125cc en soms 250cc lijkt er wel wat op maar 500cc echt niet meer
nu heb ik een 620cc 4takt, helaas kan die totaal niet tippen qua vermogens, gewicht enzo aan de CR500 maar hij is wat onderhouds vriendelijker en iets makkelijker om te rijden (op de weg vooral)
Nee, das duderuud van het motor-forumquote:Op woensdag 6 juli 2005 18:49 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Was jij die kerel die achteroverviel met zijn motor en heel droog "Auw" riep?
quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:58 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Moet je die in elkaar zetten wil ie uit gaan?![]()
Dan word je dus echt wakker
Te hard door een bocht willen, aan het eind staat een brug. Brug heb ik wel gehaald, maar mijn brommer ging nog wel steeds verder naar buiten dus eerst schuurde ik mijn elleboog maar een beetje bij tegen de reling en daarna was het stuur aan de beurt. Toen ging het hele handeltje onderuitquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:31 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat is dus wat ik bedoel... alleen kwam ik net niet in de bosjes. Het eerst wat je wel doet is kijken of niemand het gezien heeft en daarna voor de zekerheid alsnog heel stoer wegrijden natuurlijk.
Owww dat van die peugeot ben je vast vergeten.... doe dat alsnog maar dan.![]()
Past niet door de deur van je achtertuinquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:38 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
[..]
Over het algemeen meeten wij niet in het buitenlandquote:Op woensdag 6 juli 2005 18:42 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Vraag me af of iedereen wel naar Friesland wil komen![]()
![]()
jij hebt nog nooit een 500cc 2takt irl gehoordquote:Op woensdag 6 juli 2005 18:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ah ok. Kijk zo'n motor maakt echt zo'n "brommer" geluid, lekker hoog in de toeren
quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:36 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ah, quadparadijs, daar komt de onze ook vandaan.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:38 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
[..]
quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:00 schreef Youp het volgende:
[..]
jij hebt nog nooit een 500cc 2takt irl gehoord![]()
quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
vette filmpjesquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:10 schreef Youp het volgende:
Geqxon :
hier 2 filmpjes van mijn CR500 destijds... helaas kon ik niet meer dan 25% gas geven want dan ging hij haperen.. de motor was nog koud en buiten is het ook niet al te warm.. geeft wel een klein beetje het geluid weer, maar irl blijft het vetter![]()
en het is trouwens teringhard
Zeg !quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:14 schreef Makster het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ben een echte Nico geworden
[afbeelding]
Zaterdag halen, dan gelijk door naar Paul Bon en klussen met die handel![]()
Hahahha, zo een CR is ook voor gaysquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:10 schreef Youp het volgende:
Geqxon :
hier 2 filmpjes van mijn CR500 destijds... helaas kon ik niet meer dan 25% gas geven want dan ging hij haperen.. de motor was nog koud en buiten is het ook niet al te warm.. geeft wel een klein beetje het geluid weer, maar irl blijft het vetter![]()
en het is trouwens teringhard
-edit-
http://members.home.nl/youpclaessen/mijn%20ex%20CR/
link vergeten
tsjah hoeft niet natuurlijk maar als ie een tijdje stilgestaan heeft wil het wel eens voorkomen dat de vlotter bak leeg damptquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Die opstartprocedure..![]()
![]()
![]()
naar rechts overhellen, naar links overhellen...![]()
says who?quote:
Bijna ook een CR gekocht, sterker nog die van Peppo wil ik opzich ook nog wel hebben maar er gaat best veel geld in de KLX zittenquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:22 schreef Youp het volgende:
[..]
says who?
trouwens dit is t geluidje van mn ktmmetje
helaas kan de sony cyberschrot het geluid niet zo goed weergeven omdat het gewoon veel te hard is waardoor die domme cam het vervormt
http://members.home.nl/yo(...)herriemetdeburen.MPG
maar evengoed wel lache
zelfde hier hoor...quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:28 schreef Makster het volgende:
[..]
Bijna ook een CR gekocht, sterker nog die van Peppo wil ik opzich ook nog wel hebben maar er gaat best veel geld in de KLX zitten![]()
Maar die KLX van mij moet je ook eens horen / beleven. Daar komen KLAPPEN uit damn. Zit een open Bos pijp op. In de stad rij ik niet meer zonder DB want het is echt schandalig HARD. Mensen hier kunnen het bevestigen
Pep wisselt sneller van motor dan een hoer condooms wisseltquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:31 schreef Youp het volgende:
[..]
zelfde hier hoor...er zit een kort KTM SX (2takt) dempertje op ipv een enorm lang apparaat... en de tussendemper is vervangen door een holle pijp... de dreunen van het filmpje moeten veel dieper en wanneer ik gas geef komen er klappers uit alsof iemand strijkers afsteekt
vooral wanneer ik het gas weer loslaat... maar je hoort het gewoon niet op t filmpje
domme sony cam
-edit-
doet pep zn cr alweer weg?
zeker vet, alleen eigenlijk niet goed... dan staat hij wat te arm afgesteld... ik moet die van mij nog ff nakijken wanneer ik eens 100km ofzo gereden heb als ik mn rijbewijs hebquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:37 schreef Makster het volgende:
[..]
Pep wisselt sneller van motor dan een hoer condooms wisselt![]()
Maar hij weet het zelf ook niet echt zeker geloof ikAls ik het geld had nam ik hem GELIJK over
Die klappen heb ik ook, inclusief steekvlammen zo nu en dan
Ja klopt, moet mijn bougie er ook nog is uit fleppen en onderzoeken....quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:39 schreef Youp het volgende:
[..]
zeker vet, alleen eigenlijk niet goed... dan staat hij wat te arm afgesteld... ik moet die van mij nog ff nakijken wanneer ik eens 100km ofzo gereden heb als ik mn rijbewijs heb
trouwens op marktplaats staan ook nog wat mooie CR500 SM's te koop dacht ik... en dan van het laatste model (mooier, sneller, lichter, etc )
en duur zijn ze niet echt als ik t vergelijk met mijn KTM
ach eens in de 100 crossuren een nieuwe zuiger... dus op de weg misschien nog wel wat minderquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:41 schreef Makster het volgende:
[..]
Ja klopt, moet mijn bougie er ook nog is uit fleppen en onderzoeken....
Duru zijn ze ook niet alleen dat onderhoud heh![]()
Moet eigenlijk ook mijn klepspeling opmeten. Alleen nog nooit gedaan, heb jij dat weleens gedaan?quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:45 schreef Youp het volgende:
[..]
ach eens in de 100 crossuren een nieuwe zuiger... dus op de weg misschien nog wel wat minderen tsjah... dat was het onderhoud
alleen regelmatig bakolie maar dat moet een dikke 4takt ook... en mengsmering tanken
bij mn auto en diverse andere auto's wel jaquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:52 schreef Makster het volgende:
[..]
Moet eigenlijk ook mijn klepspeling opmeten. Alleen nog nooit gedaan, heb jij dat weleens gedaan?
Kwesite van de kop loshalen gok ik zoquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:56 schreef Youp het volgende:
[..]
bij mn auto en diverse andere auto's wel jabij mn ktm nog niet... maar t is niet al te moeilijk, ik heb een werkplaatshandleiding hier liggen en daar staat t vast in
![]()
nou het kleppendeksel zal volstaanquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:08 schreef Makster het volgende:
[..]
Kwesite van de kop loshalen gok ik zo![]()
![]()
Maar heb dus geen voelermaatjes zeg maar om te meten. Misschien beter een keer naar de garage met dat ding .Daar hebben ze tenminste alle gereedschappen en vloeibare pakking enzo...
Of gewoon weg brengen voor onderhoud
Maarja zelf doen is leuker heh
Klik voor mijn topic op MF mocht je het nog niet weten![]()
Ja bedoel dus ook kleppendekselquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:12 schreef Youp het volgende:
[..]
nou het kleppendeksel zal volstaanvoelermaatjes kosten maar een paar euro en vloeibare pakking ook
kan je dus goed zelf thuis doen
het topic kende ik al trouwens ja
en zo'n "droog" openluchtfilter wil ik ook gvd.. nooit meer je luchtfilter olien enzo.. nu heb ik een twinair in mn opengewerkte luchtfilterkast
Goede maat bepalen a.d.v. die plaatjes. Schroef bijstellen of andere shims ertussen, weet niet wat voor jou van toepassing is. Heel simpel zelf te doen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:16 schreef Makster het volgende:
Maar ook, stel je meet de speling op en dan? Hoe stel je de klepspeling bij
of nog makkelijker: excentriekje verdraaien (mijn BMWtjequote:Op woensdag 6 juli 2005 22:26 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Goede maat bepalen a.d.v. die plaatjes. Schroef bijstellen of andere shims ertussen, weet niet wat voor jou van toepassing is. Heel simpel zelf te doen.![]()
ja vooral de hele tijd dat inoliën enzoquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:16 schreef Makster het volgende:
[..]
Ja bedoel dus ook kleppendeksel![]()
Maar ook, stel je meet de speling op en dan? Hoe stel je de klepspeling bij
Beter haal ik eerst ergens een WPHandboek vandaad
Konisch KN is ideaal man, heb nu ook een twinair maar is toch niet wat ik zoek zeg maar
KLX 650R SuperMotard, zie openingspost. Alleen nu ligt in 34.000 stukken. Check ook die link hierboven naar MFquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:22 schreef Geqxon het volgende:
Wat voor bike reed je ook alweer?
Mooi, ik kom wel ff bij jou langs dan. Doen we het samenquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:26 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Goede maat bepalen a.d.v. die plaatjes. Schroef bijstellen of andere shims ertussen, weet niet wat voor jou van toepassing is. Heel simpel zelf te doen.![]()
Nog beter, ik geef aan wat je moet doen en wanneer en je doet het zelf.quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:30 schreef Makster het volgende:
Mooi, ik kom wel ff bij jou langs dan. Doen we het samen![]()
6 augustus.. is dat in het weekend? en waar? lijkt me wel leuk om te komen enzoquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:34 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nog beter, ik geef aan wat je moet doen en wanneer en je doet het zelf.![]()
Leer je veel meer van.
Er staat nog steeds een sleutelmeet gepland, hou je het uit met tikkende kleppen tot 6 augustus?
Youp is ook welkom, die heeft weer meer kaas gegeten van crossers.![]()
K&N moet je ook wel olieen maar niet zo intesief, plus makkelijk bereikbaar en schoon te makenquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:30 schreef Youp het volgende:
[..]
ja vooral de hele tijd dat inoliën enzogeen zin in.. enige nadeel is dat wanneer ik de crosswielen er onder pleur om eens te gaan baggeren ik het luchtfilter weer moet vervangen voor mn gesloten doos met geolied filter... dat houdt in andere carburateur afstelling etc.
Ook goed joh, maar er is NU niks mis met de motor. Ik wil het alleen checken. Voorkomen is beter dan genezen hehquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:34 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nog beter, ik geef aan wat je moet doen en wanneer en je doet het zelf.![]()
Leer je veel meer van.
Er staat nog steeds een sleutelmeet gepland, hou je het uit met tikkende kleppen tot 6 augustus?
Youp is ook welkom, die heeft weer meer kaas gegeten van crossers.![]()
kost dat?quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:36 schreef Makster het volgende:
[..]
K&N moet je ook wel olieen maar niet zo intesief, plus makkelijk bereikbaar en schoon te maken![]()
Yup, ik heb hem al besteld![]()
Geen idee eigenlijkquote:
KN moet je ZEKER wel in olieen voor je hem gebruiktquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:41 schreef Youp het volgende:
[..]
kost dat?
-edit-
oh trouwens, een crossexpert die ik ken zegt dat je die echt niet hoeft te oliën hoor
okquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:58 schreef Makster het volgende:
[..]
KN moet je ZEKER wel in olieen voor je hem gebruiktNa veel km of schoonmaken. Of eigenlijk na veel kilometer moet je hem schoonmaken moet je hem ook weer olieen met zo een speciaal spuitbusje van KN. Gewoon olie dus
quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:37 schreef Makster het volgende:
Pep wisselt sneller van motor dan een hoer condooms wisselt![]()
Maar hij weet het zelf ook niet echt zeker geloof ikAls ik het geld had nam ik hem GELIJK over
De eerste aluminium frame CR's schijnen niet zo goed te zijn.quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:39 schreef Youp het volgende:
trouwens op marktplaats staan ook nog wat mooie CR500 SM's te koop dacht ik... en dan van het laatste model (mooier, sneller, lichter, etc )
quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:58 schreef Makster het volgende:
KN moet je ZEKER wel in olieen voor je hem gebruiktNa veel km of schoonmaken. Of eigenlijk na veel kilometer moet je hem schoonmaken moet je hem ook weer olieen met zo een speciaal spuitbusje van KN. Gewoon olie dus
Verder niks leuks te posten?quote:
Vond het ook al en zo een two man show maar kon niks vinden om de sleur te doorbrekenquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Verder niks leuks te posten?![]()
Het is een beetje een two man show tussen die SM gasten.![]()
![]()
![]()
mjah misschien afgevlakt.. toch meer vermogen en koppelquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
En ja de CR blijft.![]()
Ligt mij wel het meest aan het hart in ieder geval.![]()
Zaterdag Pilot power voor wegens lekke voorband, zondag de uitlaat eronder af geknald, maar we blijven er lol in hebben.![]()
[..]
De eerste aluminium frame CR's schijnen niet zo goed te zijn.
En qua poortiming is het karakter sowiezo wat afgevlakt.![]()
Sorry dat ik vanmiddag per ongeluk Yoep had geschreven.
[..]
K&N op de Fiero .. in'olie instructie's op de sticker onder de motorkap.
![]()
[..]
![]()
![]()
CR is ook kick, snap dat dan. Echt motoren met karakter enzo daar blijf je gewoon mee bezigquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
En ja de CR blijft.![]()
Ligt mij wel het meest aan het hart in ieder geval.![]()
Zaterdag Pilot power voor wegens lekke voorband, zondag de uitlaat eronder af geknald, maar we blijven er lol in hebben.![]()
[..]
De eerste aluminium frame CR's schijnen niet zo goed te zijn.
En qua poortiming is het karakter sowiezo wat afgevlakt.![]()
Sorry dat ik vanmiddag per ongeluk Yoep had geschreven.
[..]
K&N op de Fiero .. in'olie instructie's op de sticker onder de motorkap.
![]()
[..]
![]()
![]()
je kon ook gewoon onzin posten, scored altijd op fokquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Vond het ook al en zo een two man show maar kon niks vinden om de sleur te doorbreken
Jij hebt net de kleine ff laten plassuh en dus nu eindelijk tijd voor Fok?
Zelfs dat was te moeilijk, was net wakker van een dutjequote:Op woensdag 6 juli 2005 23:20 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
je kon ook gewoon onzin posten, scored altijd op fok![]()
vet.. tijd voor een midweek rel?quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Zelfs dat was te moeilijk, was net wakker van een dutje
Nee, die staan in garages en worden uit elkaar gehaald door roodharigenquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:22 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik zie nooit SM's op de weg.. maar die rijden zeker alleen in kelders rond
Kneusquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:23 schreef Fulcrum_X het volgende:
Oja had ik al gezegd dat ik vandaag naar een motoragent gezwaaid heb? Hij zwaaide nog terug ook![]()
kei tof gewoon![]()
Omdat ss altijd stil staan omdat ze kapot zijnquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:22 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik zie nooit SM's op de weg.. maar die rijden zeker alleen in kelders rond
Bij mij liep er een negroide kindekke langs toen ik mijn ketting aan het spannen en smeren was, die zei van 'Wat een mooie motor heeft u meneer'quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:24 schreef Fulcrum_X het volgende:
En ik was bij motoport, zou weer weggaan na een bakkie.. dus ik had helm op en stond bij mijn snelle GS. Stapt er iemand uit een auto naar me toe, begint spontaan een praatje te maken! Tof volk hoor, motorrijders![]()
Niet gek als je in full racing suit rijdtquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:25 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ook zo leuk dat je overal sjonnies tegenkomt die tegen je willen racen![]()
Hou je snufferd, noobquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:24 schreef hicham het volgende:
[..]
Nee, die staan in garages en worden uit elkaar gehaald door roodharigen
[..]
Kneus![]()
Niet zwaaien naar echte rijders omdat je daar te goed voor bent, en wel naar agenten?
Dat mag, eindelijk wat leven in de brouwerijquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:25 schreef ondeugend het volgende:
* probeert 5 op een rij te voorkomen.
quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:25 schreef ondeugend het volgende:
* probeert 5 op een rij te voorkomen.
quote:
quote:
Poehey, tof man!quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Bij mij liep er een negroide kindekke langs toen ik mijn ketting aan het spannen en smeren was, die zei van 'Wat een mooie motor heeft u meneer'![]()
![]()
Maar wel op een GS500. Niet dat ze het winnen ofzoquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Niet gek als je in full racing suit rijdt
Een hele geruststelling..quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:27 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]![]()
Ze lezen wel mee maar grijpen alleen in als het mis dreigt te gaan
Ik zwaai altijd naar ze....quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:23 schreef Fulcrum_X het volgende:
Oja had ik al gezegd dat ik vandaag naar een motoragent gezwaaid heb? Hij zwaaide nog terug ook![]()
kei tof gewoon![]()
Tuurlijk, snel ff bijlezen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:27 schreef hicham het volgende:![]()
Ze lezen wel mee maar grijpen alleen in als het mis dreigt te gaan
![]()
Volgens mij winnen ze het nu nog wel van je, als ze echt moeite doenquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:28 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Maar wel op een GS500. Niet dat ze het winnen ofzo![]()
quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:28 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik zwaai altijd naar ze....
Op fiets, in de auto of op motor.![]()
ik werkte naast hoofdbureau Den Haag. Ik probeerde ze te negeren maar ze zeiden altijd vriendelijk goedemorgen tegenquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:23 schreef Fulcrum_X het volgende:
kei tof gewoon![]()
Das lievquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:28 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Sow heeejj, jij hep lefquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:28 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Sorry ik heb al die dingen gister al weer afgeleerdquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Volgens mij winnen ze het nu nog wel van je, als ze echt moeite doenSpiegels controleren, koppeling rustig op laten komen, beetje gas bijgeven en het stoplicht staat alweer op oranje
Tis maar goed dat we er weer zijn bwt.quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:30 schreef bwt het volgende:
[..]
Tuurlijk, snel ff bijlezen.
en als het fout dreigt te gaan ingrijpen
Kijk ook altijd heel onschuldig en knipper met mijn winpers.quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:34 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Kijk ook altijd heel onschuldig en knipper met mijn winpers.
Of ik hop gewoon een middag achterop.
O ja???quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:34 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Of ik hop gewoon een middag achterop.
quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:15 schreef hicham het volgende:
Vond het ook al en zo een two man show maar kon niks vinden om de sleur te doorbreken![]()
No, now as we speak.quote:Jij hebt net de kleine ff laten plassuh en dus nu eindelijk tijd voor Fok?
Dan is de motoragent incognito hoor.quote:
Handig.. ziet er wel een beetje cheap uit?quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[..]
No, now as we speak.![]()
Net daarvoor bandenapp + balanseer machine gevonden voor weinig via tip op M-F.![]()
[[url=http://img40.imageshack.us/img40/4448/bandenapp9ng.th.jpg]afbeelding][/URL]
Wilde daarvoor al dat ding bij Bon kopen, mocht Mark even meenemen zaterdag.![]()
Aha, je gaat bij de agent achteropquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:39 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dan is de motoragent incognito hoor.
Huh ?quote:
Jij bedoelt Kapitein Chaos of hoe heet hij ook alweer.quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:40 schreef ondeugend het volgende:
Huh ?
Doet hij zwart beunen bij de kit ?
Zo !quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:43 schreef bwt het volgende:
Er zijn wel meer agenten op fok
Same here, snapten niets van de CR, en liepen weer weg nadat ze met veel vertoon de stoep op vlogen vorige week.quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:44 schreef Youp het volgende:
mijn eerste en laatste confrontatie was ronduit lachwekkend
Met?quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:44 schreef Youp het volgende:
Vertel ... vertel !!!quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:44 schreef Youp het volgende:
Hebben we geloof ik ook wel smakelijk om zitten lachenquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Same here, snapten niets van de CR, en liepen weer weg nadat ze met veel vertoon de stoep op vlogen vorige week.![]()
Reden ze met de auto achter je aan?quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Same here, snapten niets van de CR, en liepen weer weg nadat ze met veel vertoon de stoep op vlogen vorige week.![]()
Met of zonder condoomquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:46 schreef Youp het volgende:
[..]
damn ik ben echt erg vandaag
met een motoragent
Dat was vet jaquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
iets uitgebreider AUBquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:46 schreef Youp het volgende:
[..]
damn ik ben echt erg vandaag
met een motoragent
Als jij dat gaat kopen dan wordt de Fok!MC vaste klant bij die spaanse bandengastenquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Net daarvoor bandenapp + balanseer machine gevonden voor weinig via tip op M-F.![]()
[[url=http://img40.imageshack.us/img40/4448/bandenapp9ng.th.jpg]afbeelding][/URL]
Wilde daarvoor al dat ding bij Bon kopen, mocht Mark even meenemen zaterdag.![]()
ik werd ooit eens op mn crossbrommertje aangehouden.. en ik moest meneer agent volgen richting dequote:
heb wat gemist?quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Waar staat die afkorting HTF nou weer voorquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:35 schreef bwt het volgende:
Altijd weer leuk, HTF op MTV. moest gewoon ff kijken
Je hebt wel 100 Fok!MC deeltjes gemist, dus das niet zo gekquote:
Alleen jammer dat je altijd jequote:Op woensdag 6 juli 2005 23:34 schreef ondeugend het volgende:
goh, ik heb niet alle tijd van de wereldquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:50 schreef hicham het volgende:
[..]
Je hebt wel 100 Fok!MC deeltjes gemist, dus das niet zo gek
Kan er 1 of 2 deeltjes naast zitten
quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:50 schreef hicham het volgende:
Je hebt wel 100 Fok!MC deeltjes gemist, dus das niet zo gek
Kan er 1 of 2 deeltjes naast zitten
Alleen met mooi weer hoor... en veel in de auto.quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je altijd jeophebt.
![]()
Wij ook niet, die tijd maken we ter plekke vrijquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:53 schreef Youp het volgende:
[..]
goh, ik heb niet alle tijd van de wereld
Hell yeahquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
En allemaal even interessant, geestig en informatief.![]()
![]()
![]()
klinkt bijna overtuigendquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:56 schreef hicham het volgende:
[..]
Wij ook niet, die tijd maken we ter plekke vrij
Vooral de arbeiders onder ons kunnen daar goed mee omgaan
[..]
Hell yeahJe hersenen moeten al die informatie wel aankunnen
Daarom is dit clubje ook niet al te groot, niet iedereen beschikt over de hersencapaciteit om zo snel zo veel wetenschappelijk en hoogwaardige informatie op te zuigen als een spons
Ongeveer zo:quote:
quote:![]()
Ik parkeer net de CR voor de huisdeur na ongeveer 30-40 meter op de stoep te hebben gereden.
Direct bij het afstappen zie ik in mijn ooghoeken een politiewagen de stoep op vliegen. B|
Maar ik ben gewoon nonachalant naar binnen gelopen, de deur liet ik open.
Wilde zo snel mogelijk mijn helm en jas uit doen met deze hitte.
En ik was mij uiteraard voornamelijk van geen kwaad bewustmaar accepteerde al dat ze e.a. op te merken zouden hebben.
Ik hoorde de agenten al aan komen lopen t'is een motor..t'is een motor..
Zag de bekeuringen en verwijten al komen.
En toen ze bijna bij de deur waren liep ik even terug naar de deuropening en bleef daar staan.
Ze hielden 3 meter afstand achter de motor aan, alsof ze niet dichterbij durfden te komen.
Ow het is een motor mijnheer, wij dachten dat het een brommer was.
Ik: neih, het lijkt qua geluid wel een brommer omdat het ook een 2 takt motor is.
Toen draaide ik mij weer om, en zag nog net dat ze 1 seconde een beetje hopeloze en teleurgestelde blik wierpen op de motor, van dezelfde afstand, en toen liepen ze weg.![]()
Maar met een motor mag je hier wel op de stoep, en als zestienjarige brommernozem krijg je dus een bekeuring.
![]()
Verder hadden ze geen opmerkingen over de zichtbaarheid van de kentekenplaat, uitlaat enz.
5 euro per keer wisselen ivm slijtage.quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:48 schreef hicham het volgende:
Als jij dat gaat kopen dan wordt de Fok!MC vaste klant bij die spaanse bandengasten![]()
Ja sorry deze arrogante pauper duikt zijn nest inquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:58 schreef hicham het volgende:
[..]
Daar hebben we de eerste afvaller al>>
[..]
Zwaar he, dat naked rijdenquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:01 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ja sorry deze arrogante pauper duikt zijn nest in![]()
Lekker dromen![]()
![]()
Tssssssss daar moeten we nu de oorlog mee winnen zeg.quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:01 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ja sorry deze arrogante pauper duikt zijn nest in![]()
Lekker dromen![]()
![]()
Nou zekers. Als een idioot replies posten is het probleem niet, maar mijn hersens moeten al mijn avonturen op de weg van vandaag even verwerkenquote:
Zaterdag een meeting misgelopen die door een BOA werd georganiseerd..quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:01 schreef ondeugend het volgende:
Volgens mij zijn agenten die ook motormuisdiensten draaien niet de meest minne hoor. Brengen in ieder geval vaak meer begrip op dan de niet draaiende motormuisdiensten.
Op de motor met lans.. yeehawquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:03 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Tssssssss daar moeten we nu de oorlog mee winnen zeg.
Klopt, ik ken er een paar.quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:01 schreef ondeugend het volgende:
Volgens mij zijn agenten die ook motormuisdiensten draaien niet de meest minne hoor. Brengen in ieder geval vaak meer begrip op dan de niet draaiende motormuisdiensten.
nouja.... ze houden zich toch alleen maar bezig met brommercontroles tegenwoordigquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:01 schreef ondeugend het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |