bij mn auto en diverse andere auto's wel jaquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:52 schreef Makster het volgende:
[..]
Moet eigenlijk ook mijn klepspeling opmeten. Alleen nog nooit gedaan, heb jij dat weleens gedaan?
Kwesite van de kop loshalen gok ik zoquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:56 schreef Youp het volgende:
[..]
bij mn auto en diverse andere auto's wel jabij mn ktm nog niet... maar t is niet al te moeilijk, ik heb een werkplaatshandleiding hier liggen en daar staat t vast in
![]()
nou het kleppendeksel zal volstaanquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:08 schreef Makster het volgende:
[..]
Kwesite van de kop loshalen gok ik zo![]()
![]()
Maar heb dus geen voelermaatjes zeg maar om te meten. Misschien beter een keer naar de garage met dat ding .Daar hebben ze tenminste alle gereedschappen en vloeibare pakking enzo...
Of gewoon weg brengen voor onderhoud
Maarja zelf doen is leuker heh
Klik voor mijn topic op MF mocht je het nog niet weten![]()
Ja bedoel dus ook kleppendekselquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:12 schreef Youp het volgende:
[..]
nou het kleppendeksel zal volstaanvoelermaatjes kosten maar een paar euro en vloeibare pakking ook
kan je dus goed zelf thuis doen
het topic kende ik al trouwens ja
en zo'n "droog" openluchtfilter wil ik ook gvd.. nooit meer je luchtfilter olien enzo.. nu heb ik een twinair in mn opengewerkte luchtfilterkast
Goede maat bepalen a.d.v. die plaatjes. Schroef bijstellen of andere shims ertussen, weet niet wat voor jou van toepassing is. Heel simpel zelf te doen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:16 schreef Makster het volgende:
Maar ook, stel je meet de speling op en dan? Hoe stel je de klepspeling bij
of nog makkelijker: excentriekje verdraaien (mijn BMWtjequote:Op woensdag 6 juli 2005 22:26 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Goede maat bepalen a.d.v. die plaatjes. Schroef bijstellen of andere shims ertussen, weet niet wat voor jou van toepassing is. Heel simpel zelf te doen.![]()
ja vooral de hele tijd dat inoliën enzoquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:16 schreef Makster het volgende:
[..]
Ja bedoel dus ook kleppendeksel![]()
Maar ook, stel je meet de speling op en dan? Hoe stel je de klepspeling bij
Beter haal ik eerst ergens een WPHandboek vandaad
Konisch KN is ideaal man, heb nu ook een twinair maar is toch niet wat ik zoek zeg maar
KLX 650R SuperMotard, zie openingspost. Alleen nu ligt in 34.000 stukken. Check ook die link hierboven naar MFquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:22 schreef Geqxon het volgende:
Wat voor bike reed je ook alweer?
Mooi, ik kom wel ff bij jou langs dan. Doen we het samenquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:26 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Goede maat bepalen a.d.v. die plaatjes. Schroef bijstellen of andere shims ertussen, weet niet wat voor jou van toepassing is. Heel simpel zelf te doen.![]()
Nog beter, ik geef aan wat je moet doen en wanneer en je doet het zelf.quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:30 schreef Makster het volgende:
Mooi, ik kom wel ff bij jou langs dan. Doen we het samen![]()
6 augustus.. is dat in het weekend? en waar? lijkt me wel leuk om te komen enzoquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:34 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nog beter, ik geef aan wat je moet doen en wanneer en je doet het zelf.![]()
Leer je veel meer van.
Er staat nog steeds een sleutelmeet gepland, hou je het uit met tikkende kleppen tot 6 augustus?
Youp is ook welkom, die heeft weer meer kaas gegeten van crossers.![]()
K&N moet je ook wel olieen maar niet zo intesief, plus makkelijk bereikbaar en schoon te makenquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:30 schreef Youp het volgende:
[..]
ja vooral de hele tijd dat inoliën enzogeen zin in.. enige nadeel is dat wanneer ik de crosswielen er onder pleur om eens te gaan baggeren ik het luchtfilter weer moet vervangen voor mn gesloten doos met geolied filter... dat houdt in andere carburateur afstelling etc.
Ook goed joh, maar er is NU niks mis met de motor. Ik wil het alleen checken. Voorkomen is beter dan genezen hehquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:34 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nog beter, ik geef aan wat je moet doen en wanneer en je doet het zelf.![]()
Leer je veel meer van.
Er staat nog steeds een sleutelmeet gepland, hou je het uit met tikkende kleppen tot 6 augustus?
Youp is ook welkom, die heeft weer meer kaas gegeten van crossers.![]()
kost dat?quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:36 schreef Makster het volgende:
[..]
K&N moet je ook wel olieen maar niet zo intesief, plus makkelijk bereikbaar en schoon te maken![]()
Yup, ik heb hem al besteld![]()
Geen idee eigenlijkquote:
KN moet je ZEKER wel in olieen voor je hem gebruiktquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:41 schreef Youp het volgende:
[..]
kost dat?
-edit-
oh trouwens, een crossexpert die ik ken zegt dat je die echt niet hoeft te oliën hoor
okquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:58 schreef Makster het volgende:
[..]
KN moet je ZEKER wel in olieen voor je hem gebruiktNa veel km of schoonmaken. Of eigenlijk na veel kilometer moet je hem schoonmaken moet je hem ook weer olieen met zo een speciaal spuitbusje van KN. Gewoon olie dus
quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:37 schreef Makster het volgende:
Pep wisselt sneller van motor dan een hoer condooms wisselt![]()
Maar hij weet het zelf ook niet echt zeker geloof ikAls ik het geld had nam ik hem GELIJK over
De eerste aluminium frame CR's schijnen niet zo goed te zijn.quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:39 schreef Youp het volgende:
trouwens op marktplaats staan ook nog wat mooie CR500 SM's te koop dacht ik... en dan van het laatste model (mooier, sneller, lichter, etc )
quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:58 schreef Makster het volgende:
KN moet je ZEKER wel in olieen voor je hem gebruiktNa veel km of schoonmaken. Of eigenlijk na veel kilometer moet je hem schoonmaken moet je hem ook weer olieen met zo een speciaal spuitbusje van KN. Gewoon olie dus
Verder niks leuks te posten?quote:
Vond het ook al en zo een two man show maar kon niks vinden om de sleur te doorbrekenquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Verder niks leuks te posten?![]()
Het is een beetje een two man show tussen die SM gasten.![]()
![]()
![]()
mjah misschien afgevlakt.. toch meer vermogen en koppelquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
En ja de CR blijft.![]()
Ligt mij wel het meest aan het hart in ieder geval.![]()
Zaterdag Pilot power voor wegens lekke voorband, zondag de uitlaat eronder af geknald, maar we blijven er lol in hebben.![]()
[..]
De eerste aluminium frame CR's schijnen niet zo goed te zijn.
En qua poortiming is het karakter sowiezo wat afgevlakt.![]()
Sorry dat ik vanmiddag per ongeluk Yoep had geschreven.
[..]
K&N op de Fiero .. in'olie instructie's op de sticker onder de motorkap.
![]()
[..]
Verder niks leuks te posten?![]()
Het is een beetje een two man show tussen die SM gasten.![]()
![]()
![]()
CR is ook kick, snap dat dan. Echt motoren met karakter enzo daar blijf je gewoon mee bezigquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
En ja de CR blijft.![]()
Ligt mij wel het meest aan het hart in ieder geval.![]()
Zaterdag Pilot power voor wegens lekke voorband, zondag de uitlaat eronder af geknald, maar we blijven er lol in hebben.![]()
[..]
De eerste aluminium frame CR's schijnen niet zo goed te zijn.
En qua poortiming is het karakter sowiezo wat afgevlakt.![]()
Sorry dat ik vanmiddag per ongeluk Yoep had geschreven.
[..]
K&N op de Fiero .. in'olie instructie's op de sticker onder de motorkap.
![]()
[..]
Verder niks leuks te posten?![]()
Het is een beetje een two man show tussen die SM gasten.![]()
![]()
![]()
je kon ook gewoon onzin posten, scored altijd op fokquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Vond het ook al en zo een two man show maar kon niks vinden om de sleur te doorbreken
Jij hebt net de kleine ff laten plassuh en dus nu eindelijk tijd voor Fok?
Zelfs dat was te moeilijk, was net wakker van een dutjequote:Op woensdag 6 juli 2005 23:20 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
je kon ook gewoon onzin posten, scored altijd op fok![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |