bij mn auto en diverse andere auto's wel jaquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:52 schreef Makster het volgende:
[..]
Moet eigenlijk ook mijn klepspeling opmeten. Alleen nog nooit gedaan, heb jij dat weleens gedaan?
Kwesite van de kop loshalen gok ik zoquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:56 schreef Youp het volgende:
[..]
bij mn auto en diverse andere auto's wel jabij mn ktm nog niet... maar t is niet al te moeilijk, ik heb een werkplaatshandleiding hier liggen en daar staat t vast in
![]()
nou het kleppendeksel zal volstaanquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:08 schreef Makster het volgende:
[..]
Kwesite van de kop loshalen gok ik zo![]()
![]()
Maar heb dus geen voelermaatjes zeg maar om te meten. Misschien beter een keer naar de garage met dat ding .Daar hebben ze tenminste alle gereedschappen en vloeibare pakking enzo...
Of gewoon weg brengen voor onderhoud
Maarja zelf doen is leuker heh
Klik voor mijn topic op MF mocht je het nog niet weten![]()
Ja bedoel dus ook kleppendekselquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:12 schreef Youp het volgende:
[..]
nou het kleppendeksel zal volstaanvoelermaatjes kosten maar een paar euro en vloeibare pakking ook
kan je dus goed zelf thuis doen
het topic kende ik al trouwens ja
en zo'n "droog" openluchtfilter wil ik ook gvd.. nooit meer je luchtfilter olien enzo.. nu heb ik een twinair in mn opengewerkte luchtfilterkast
Goede maat bepalen a.d.v. die plaatjes. Schroef bijstellen of andere shims ertussen, weet niet wat voor jou van toepassing is. Heel simpel zelf te doen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:16 schreef Makster het volgende:
Maar ook, stel je meet de speling op en dan? Hoe stel je de klepspeling bij
of nog makkelijker: excentriekje verdraaien (mijn BMWtjequote:Op woensdag 6 juli 2005 22:26 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Goede maat bepalen a.d.v. die plaatjes. Schroef bijstellen of andere shims ertussen, weet niet wat voor jou van toepassing is. Heel simpel zelf te doen.![]()
ja vooral de hele tijd dat inoliën enzoquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:16 schreef Makster het volgende:
[..]
Ja bedoel dus ook kleppendeksel![]()
Maar ook, stel je meet de speling op en dan? Hoe stel je de klepspeling bij
Beter haal ik eerst ergens een WPHandboek vandaad
Konisch KN is ideaal man, heb nu ook een twinair maar is toch niet wat ik zoek zeg maar
KLX 650R SuperMotard, zie openingspost. Alleen nu ligt in 34.000 stukken. Check ook die link hierboven naar MFquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:22 schreef Geqxon het volgende:
Wat voor bike reed je ook alweer?
Mooi, ik kom wel ff bij jou langs dan. Doen we het samenquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:26 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Goede maat bepalen a.d.v. die plaatjes. Schroef bijstellen of andere shims ertussen, weet niet wat voor jou van toepassing is. Heel simpel zelf te doen.![]()
Nog beter, ik geef aan wat je moet doen en wanneer en je doet het zelf.quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:30 schreef Makster het volgende:
Mooi, ik kom wel ff bij jou langs dan. Doen we het samen![]()
6 augustus.. is dat in het weekend? en waar? lijkt me wel leuk om te komen enzoquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:34 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nog beter, ik geef aan wat je moet doen en wanneer en je doet het zelf.![]()
Leer je veel meer van.
Er staat nog steeds een sleutelmeet gepland, hou je het uit met tikkende kleppen tot 6 augustus?
Youp is ook welkom, die heeft weer meer kaas gegeten van crossers.![]()
K&N moet je ook wel olieen maar niet zo intesief, plus makkelijk bereikbaar en schoon te makenquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:30 schreef Youp het volgende:
[..]
ja vooral de hele tijd dat inoliën enzogeen zin in.. enige nadeel is dat wanneer ik de crosswielen er onder pleur om eens te gaan baggeren ik het luchtfilter weer moet vervangen voor mn gesloten doos met geolied filter... dat houdt in andere carburateur afstelling etc.
Ook goed joh, maar er is NU niks mis met de motor. Ik wil het alleen checken. Voorkomen is beter dan genezen hehquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:34 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nog beter, ik geef aan wat je moet doen en wanneer en je doet het zelf.![]()
Leer je veel meer van.
Er staat nog steeds een sleutelmeet gepland, hou je het uit met tikkende kleppen tot 6 augustus?
Youp is ook welkom, die heeft weer meer kaas gegeten van crossers.![]()
kost dat?quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:36 schreef Makster het volgende:
[..]
K&N moet je ook wel olieen maar niet zo intesief, plus makkelijk bereikbaar en schoon te maken![]()
Yup, ik heb hem al besteld![]()
Geen idee eigenlijkquote:
KN moet je ZEKER wel in olieen voor je hem gebruiktquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:41 schreef Youp het volgende:
[..]
kost dat?
-edit-
oh trouwens, een crossexpert die ik ken zegt dat je die echt niet hoeft te oliën hoor
okquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:58 schreef Makster het volgende:
[..]
KN moet je ZEKER wel in olieen voor je hem gebruiktNa veel km of schoonmaken. Of eigenlijk na veel kilometer moet je hem schoonmaken moet je hem ook weer olieen met zo een speciaal spuitbusje van KN. Gewoon olie dus
quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:37 schreef Makster het volgende:
Pep wisselt sneller van motor dan een hoer condooms wisselt![]()
Maar hij weet het zelf ook niet echt zeker geloof ikAls ik het geld had nam ik hem GELIJK over
De eerste aluminium frame CR's schijnen niet zo goed te zijn.quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:39 schreef Youp het volgende:
trouwens op marktplaats staan ook nog wat mooie CR500 SM's te koop dacht ik... en dan van het laatste model (mooier, sneller, lichter, etc )
quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:58 schreef Makster het volgende:
KN moet je ZEKER wel in olieen voor je hem gebruiktNa veel km of schoonmaken. Of eigenlijk na veel kilometer moet je hem schoonmaken moet je hem ook weer olieen met zo een speciaal spuitbusje van KN. Gewoon olie dus
Verder niks leuks te posten?quote:
Vond het ook al en zo een two man show maar kon niks vinden om de sleur te doorbrekenquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Verder niks leuks te posten?![]()
Het is een beetje een two man show tussen die SM gasten.![]()
![]()
![]()
mjah misschien afgevlakt.. toch meer vermogen en koppelquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
En ja de CR blijft.![]()
Ligt mij wel het meest aan het hart in ieder geval.![]()
Zaterdag Pilot power voor wegens lekke voorband, zondag de uitlaat eronder af geknald, maar we blijven er lol in hebben.![]()
[..]
De eerste aluminium frame CR's schijnen niet zo goed te zijn.
En qua poortiming is het karakter sowiezo wat afgevlakt.![]()
Sorry dat ik vanmiddag per ongeluk Yoep had geschreven.
[..]
K&N op de Fiero .. in'olie instructie's op de sticker onder de motorkap.
![]()
[..]
![]()
![]()
CR is ook kick, snap dat dan. Echt motoren met karakter enzo daar blijf je gewoon mee bezigquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
En ja de CR blijft.![]()
Ligt mij wel het meest aan het hart in ieder geval.![]()
Zaterdag Pilot power voor wegens lekke voorband, zondag de uitlaat eronder af geknald, maar we blijven er lol in hebben.![]()
[..]
De eerste aluminium frame CR's schijnen niet zo goed te zijn.
En qua poortiming is het karakter sowiezo wat afgevlakt.![]()
Sorry dat ik vanmiddag per ongeluk Yoep had geschreven.
[..]
K&N op de Fiero .. in'olie instructie's op de sticker onder de motorkap.
![]()
[..]
![]()
![]()
je kon ook gewoon onzin posten, scored altijd op fokquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Vond het ook al en zo een two man show maar kon niks vinden om de sleur te doorbreken
Jij hebt net de kleine ff laten plassuh en dus nu eindelijk tijd voor Fok?
Zelfs dat was te moeilijk, was net wakker van een dutjequote:Op woensdag 6 juli 2005 23:20 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
je kon ook gewoon onzin posten, scored altijd op fok![]()
vet.. tijd voor een midweek rel?quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Zelfs dat was te moeilijk, was net wakker van een dutje
Nee, die staan in garages en worden uit elkaar gehaald door roodharigenquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:22 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik zie nooit SM's op de weg.. maar die rijden zeker alleen in kelders rond
Kneusquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:23 schreef Fulcrum_X het volgende:
Oja had ik al gezegd dat ik vandaag naar een motoragent gezwaaid heb? Hij zwaaide nog terug ook![]()
kei tof gewoon![]()
Omdat ss altijd stil staan omdat ze kapot zijnquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:22 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik zie nooit SM's op de weg.. maar die rijden zeker alleen in kelders rond
Bij mij liep er een negroide kindekke langs toen ik mijn ketting aan het spannen en smeren was, die zei van 'Wat een mooie motor heeft u meneer'quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:24 schreef Fulcrum_X het volgende:
En ik was bij motoport, zou weer weggaan na een bakkie.. dus ik had helm op en stond bij mijn snelle GS. Stapt er iemand uit een auto naar me toe, begint spontaan een praatje te maken! Tof volk hoor, motorrijders![]()
Niet gek als je in full racing suit rijdtquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:25 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ook zo leuk dat je overal sjonnies tegenkomt die tegen je willen racen![]()
Hou je snufferd, noobquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:24 schreef hicham het volgende:
[..]
Nee, die staan in garages en worden uit elkaar gehaald door roodharigen
[..]
Kneus![]()
Niet zwaaien naar echte rijders omdat je daar te goed voor bent, en wel naar agenten?
Dat mag, eindelijk wat leven in de brouwerijquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:25 schreef ondeugend het volgende:
* probeert 5 op een rij te voorkomen.
quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:25 schreef ondeugend het volgende:
* probeert 5 op een rij te voorkomen.
quote:
quote:
Poehey, tof man!quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Bij mij liep er een negroide kindekke langs toen ik mijn ketting aan het spannen en smeren was, die zei van 'Wat een mooie motor heeft u meneer'![]()
![]()
Maar wel op een GS500. Niet dat ze het winnen ofzoquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Niet gek als je in full racing suit rijdt
Een hele geruststelling..quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:27 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]![]()
Ze lezen wel mee maar grijpen alleen in als het mis dreigt te gaan
Ik zwaai altijd naar ze....quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:23 schreef Fulcrum_X het volgende:
Oja had ik al gezegd dat ik vandaag naar een motoragent gezwaaid heb? Hij zwaaide nog terug ook![]()
kei tof gewoon![]()
Tuurlijk, snel ff bijlezen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:27 schreef hicham het volgende:![]()
Ze lezen wel mee maar grijpen alleen in als het mis dreigt te gaan
![]()
Volgens mij winnen ze het nu nog wel van je, als ze echt moeite doenquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:28 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Maar wel op een GS500. Niet dat ze het winnen ofzo![]()
quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:28 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik zwaai altijd naar ze....
Op fiets, in de auto of op motor.![]()
ik werkte naast hoofdbureau Den Haag. Ik probeerde ze te negeren maar ze zeiden altijd vriendelijk goedemorgen tegenquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:23 schreef Fulcrum_X het volgende:
kei tof gewoon![]()
Das lievquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:28 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Sow heeejj, jij hep lefquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:28 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Sorry ik heb al die dingen gister al weer afgeleerdquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Volgens mij winnen ze het nu nog wel van je, als ze echt moeite doenSpiegels controleren, koppeling rustig op laten komen, beetje gas bijgeven en het stoplicht staat alweer op oranje
Tis maar goed dat we er weer zijn bwt.quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:30 schreef bwt het volgende:
[..]
Tuurlijk, snel ff bijlezen.
en als het fout dreigt te gaan ingrijpen
Kijk ook altijd heel onschuldig en knipper met mijn winpers.quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:34 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Kijk ook altijd heel onschuldig en knipper met mijn winpers.
Of ik hop gewoon een middag achterop.
O ja???quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:34 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Of ik hop gewoon een middag achterop.
quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:15 schreef hicham het volgende:
Vond het ook al en zo een two man show maar kon niks vinden om de sleur te doorbreken![]()
No, now as we speak.quote:Jij hebt net de kleine ff laten plassuh en dus nu eindelijk tijd voor Fok?
Dan is de motoragent incognito hoor.quote:
Handig.. ziet er wel een beetje cheap uit?quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[..]
No, now as we speak.![]()
Net daarvoor bandenapp + balanseer machine gevonden voor weinig via tip op M-F.![]()
[[url=http://img40.imageshack.us/img40/4448/bandenapp9ng.th.jpg]afbeelding][/URL]
Wilde daarvoor al dat ding bij Bon kopen, mocht Mark even meenemen zaterdag.![]()
Aha, je gaat bij de agent achteropquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:39 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dan is de motoragent incognito hoor.
Huh ?quote:
Jij bedoelt Kapitein Chaos of hoe heet hij ook alweer.quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:40 schreef ondeugend het volgende:
Huh ?
Doet hij zwart beunen bij de kit ?
Zo !quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:43 schreef bwt het volgende:
Er zijn wel meer agenten op fok
Same here, snapten niets van de CR, en liepen weer weg nadat ze met veel vertoon de stoep op vlogen vorige week.quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:44 schreef Youp het volgende:
mijn eerste en laatste confrontatie was ronduit lachwekkend
Met?quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:44 schreef Youp het volgende:
Vertel ... vertel !!!quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:44 schreef Youp het volgende:
Hebben we geloof ik ook wel smakelijk om zitten lachenquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Same here, snapten niets van de CR, en liepen weer weg nadat ze met veel vertoon de stoep op vlogen vorige week.![]()
Reden ze met de auto achter je aan?quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Same here, snapten niets van de CR, en liepen weer weg nadat ze met veel vertoon de stoep op vlogen vorige week.![]()
Met of zonder condoomquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:46 schreef Youp het volgende:
[..]
damn ik ben echt erg vandaag
met een motoragent
Dat was vet jaquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
iets uitgebreider AUBquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:46 schreef Youp het volgende:
[..]
damn ik ben echt erg vandaag
met een motoragent
Als jij dat gaat kopen dan wordt de Fok!MC vaste klant bij die spaanse bandengastenquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Net daarvoor bandenapp + balanseer machine gevonden voor weinig via tip op M-F.![]()
[[url=http://img40.imageshack.us/img40/4448/bandenapp9ng.th.jpg]afbeelding][/URL]
Wilde daarvoor al dat ding bij Bon kopen, mocht Mark even meenemen zaterdag.![]()
ik werd ooit eens op mn crossbrommertje aangehouden.. en ik moest meneer agent volgen richting dequote:
heb wat gemist?quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Waar staat die afkorting HTF nou weer voorquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:35 schreef bwt het volgende:
Altijd weer leuk, HTF op MTV. moest gewoon ff kijken
Je hebt wel 100 Fok!MC deeltjes gemist, dus das niet zo gekquote:
Alleen jammer dat je altijd jequote:Op woensdag 6 juli 2005 23:34 schreef ondeugend het volgende:
goh, ik heb niet alle tijd van de wereldquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:50 schreef hicham het volgende:
[..]
Je hebt wel 100 Fok!MC deeltjes gemist, dus das niet zo gek
Kan er 1 of 2 deeltjes naast zitten
quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:50 schreef hicham het volgende:
Je hebt wel 100 Fok!MC deeltjes gemist, dus das niet zo gek
Kan er 1 of 2 deeltjes naast zitten
Alleen met mooi weer hoor... en veel in de auto.quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je altijd jeophebt.
![]()
Wij ook niet, die tijd maken we ter plekke vrijquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:53 schreef Youp het volgende:
[..]
goh, ik heb niet alle tijd van de wereld
Hell yeahquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
En allemaal even interessant, geestig en informatief.![]()
![]()
![]()
klinkt bijna overtuigendquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:56 schreef hicham het volgende:
[..]
Wij ook niet, die tijd maken we ter plekke vrij
Vooral de arbeiders onder ons kunnen daar goed mee omgaan
[..]
Hell yeahJe hersenen moeten al die informatie wel aankunnen
Daarom is dit clubje ook niet al te groot, niet iedereen beschikt over de hersencapaciteit om zo snel zo veel wetenschappelijk en hoogwaardige informatie op te zuigen als een spons
Ongeveer zo:quote:
quote:![]()
Ik parkeer net de CR voor de huisdeur na ongeveer 30-40 meter op de stoep te hebben gereden.
Direct bij het afstappen zie ik in mijn ooghoeken een politiewagen de stoep op vliegen. B|
Maar ik ben gewoon nonachalant naar binnen gelopen, de deur liet ik open.
Wilde zo snel mogelijk mijn helm en jas uit doen met deze hitte.
En ik was mij uiteraard voornamelijk van geen kwaad bewustmaar accepteerde al dat ze e.a. op te merken zouden hebben.
Ik hoorde de agenten al aan komen lopen t'is een motor..t'is een motor..
Zag de bekeuringen en verwijten al komen.
En toen ze bijna bij de deur waren liep ik even terug naar de deuropening en bleef daar staan.
Ze hielden 3 meter afstand achter de motor aan, alsof ze niet dichterbij durfden te komen.
Ow het is een motor mijnheer, wij dachten dat het een brommer was.
Ik: neih, het lijkt qua geluid wel een brommer omdat het ook een 2 takt motor is.
Toen draaide ik mij weer om, en zag nog net dat ze 1 seconde een beetje hopeloze en teleurgestelde blik wierpen op de motor, van dezelfde afstand, en toen liepen ze weg.![]()
Maar met een motor mag je hier wel op de stoep, en als zestienjarige brommernozem krijg je dus een bekeuring.
![]()
Verder hadden ze geen opmerkingen over de zichtbaarheid van de kentekenplaat, uitlaat enz.
5 euro per keer wisselen ivm slijtage.quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:48 schreef hicham het volgende:
Als jij dat gaat kopen dan wordt de Fok!MC vaste klant bij die spaanse bandengasten![]()
Ja sorry deze arrogante pauper duikt zijn nest inquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:58 schreef hicham het volgende:
[..]
Daar hebben we de eerste afvaller al>>
[..]
Zwaar he, dat naked rijdenquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:01 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ja sorry deze arrogante pauper duikt zijn nest in![]()
Lekker dromen![]()
![]()
Tssssssss daar moeten we nu de oorlog mee winnen zeg.quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:01 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ja sorry deze arrogante pauper duikt zijn nest in![]()
Lekker dromen![]()
![]()
Nou zekers. Als een idioot replies posten is het probleem niet, maar mijn hersens moeten al mijn avonturen op de weg van vandaag even verwerkenquote:
Zaterdag een meeting misgelopen die door een BOA werd georganiseerd..quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:01 schreef ondeugend het volgende:
Volgens mij zijn agenten die ook motormuisdiensten draaien niet de meest minne hoor. Brengen in ieder geval vaak meer begrip op dan de niet draaiende motormuisdiensten.
Op de motor met lans.. yeehawquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:03 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Tssssssss daar moeten we nu de oorlog mee winnen zeg.
Klopt, ik ken er een paar.quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:01 schreef ondeugend het volgende:
Volgens mij zijn agenten die ook motormuisdiensten draaien niet de meest minne hoor. Brengen in ieder geval vaak meer begrip op dan de niet draaiende motormuisdiensten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |