vet.. tijd voor een midweek rel?quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Zelfs dat was te moeilijk, was net wakker van een dutje
Nee, die staan in garages en worden uit elkaar gehaald door roodharigenquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:22 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik zie nooit SM's op de weg.. maar die rijden zeker alleen in kelders rond
Kneusquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:23 schreef Fulcrum_X het volgende:
Oja had ik al gezegd dat ik vandaag naar een motoragent gezwaaid heb? Hij zwaaide nog terug ook![]()
kei tof gewoon![]()
Omdat ss altijd stil staan omdat ze kapot zijnquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:22 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik zie nooit SM's op de weg.. maar die rijden zeker alleen in kelders rond
Bij mij liep er een negroide kindekke langs toen ik mijn ketting aan het spannen en smeren was, die zei van 'Wat een mooie motor heeft u meneer'quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:24 schreef Fulcrum_X het volgende:
En ik was bij motoport, zou weer weggaan na een bakkie.. dus ik had helm op en stond bij mijn snelle GS. Stapt er iemand uit een auto naar me toe, begint spontaan een praatje te maken! Tof volk hoor, motorrijders![]()
Niet gek als je in full racing suit rijdtquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:25 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ook zo leuk dat je overal sjonnies tegenkomt die tegen je willen racen![]()
Hou je snufferd, noobquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:24 schreef hicham het volgende:
[..]
Nee, die staan in garages en worden uit elkaar gehaald door roodharigen
[..]
Kneus![]()
Niet zwaaien naar echte rijders omdat je daar te goed voor bent, en wel naar agenten?
Dat mag, eindelijk wat leven in de brouwerijquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:25 schreef ondeugend het volgende:
* probeert 5 op een rij te voorkomen.
quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:25 schreef ondeugend het volgende:
* probeert 5 op een rij te voorkomen.
quote:
quote:
Poehey, tof man!quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Bij mij liep er een negroide kindekke langs toen ik mijn ketting aan het spannen en smeren was, die zei van 'Wat een mooie motor heeft u meneer'![]()
![]()
Maar wel op een GS500. Niet dat ze het winnen ofzoquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Niet gek als je in full racing suit rijdt
Een hele geruststelling..quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:27 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]![]()
Ze lezen wel mee maar grijpen alleen in als het mis dreigt te gaan
Ik zwaai altijd naar ze....quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:23 schreef Fulcrum_X het volgende:
Oja had ik al gezegd dat ik vandaag naar een motoragent gezwaaid heb? Hij zwaaide nog terug ook![]()
kei tof gewoon![]()
Tuurlijk, snel ff bijlezen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:27 schreef hicham het volgende:![]()
Ze lezen wel mee maar grijpen alleen in als het mis dreigt te gaan
![]()
Volgens mij winnen ze het nu nog wel van je, als ze echt moeite doenquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:28 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Maar wel op een GS500. Niet dat ze het winnen ofzo![]()
quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:28 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik zwaai altijd naar ze....
Op fiets, in de auto of op motor.![]()
ik werkte naast hoofdbureau Den Haag. Ik probeerde ze te negeren maar ze zeiden altijd vriendelijk goedemorgen tegenquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:23 schreef Fulcrum_X het volgende:
kei tof gewoon![]()
Das lievquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:28 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Sow heeejj, jij hep lefquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:28 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Sorry ik heb al die dingen gister al weer afgeleerdquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Volgens mij winnen ze het nu nog wel van je, als ze echt moeite doenSpiegels controleren, koppeling rustig op laten komen, beetje gas bijgeven en het stoplicht staat alweer op oranje
Tis maar goed dat we er weer zijn bwt.quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:30 schreef bwt het volgende:
[..]
Tuurlijk, snel ff bijlezen.
en als het fout dreigt te gaan ingrijpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |