abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28544215
Best veel smileys in die post
  woensdag 6 juli 2005 @ 12:10:43 #102
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_28544278
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 11:54 schreef hicham het volgende:

[..]

En 10 minuten later ram je op de snoozeknop toch
Damn, betrapt
<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
  woensdag 6 juli 2005 @ 12:12:21 #103
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_28544330
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 12:08 schreef hicham het volgende:

Ik weet niet precies waar je heen wilt met deze post, dus daar hou ik me verder afzijdig van Maar heb wel een zere rechterarm omdat ik hem net dus heb zitten afknellen. Heb er precies op gelegen en dat voel ik nu nog
nuff said
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_28544628

misschien is de sleutelmeet voor mij niet nodig morgenochtend komt ie hem halen
pi_28544709
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 12:12 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

nuff said
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 12:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

misschien is de sleutelmeet voor mij niet nodig morgenochtend komt ie hem halen
Je bedoelt 'misschien' omdat er misschien nog wat aan een ZX7R valt te sleutelen toch Niet dat de koper opeens terugkrabbelt
pi_28544754
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 12:23 schreef hicham het volgende:
[afbeelding] Je bedoelt 'misschien' omdat er misschien nog wat aan een ZX7R valt te sleutelen toch Niet dat de koper opeens terugkrabbelt
je weet het nooit....maar ik ga er eigenlijk niet vanuit dat ik voor de sleutelmeet een andere motor heb
  woensdag 6 juli 2005 @ 12:26:06 #107
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_28544792
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 12:08 schreef hicham het volgende:

[..]

WTF?!

Dat ding is cool Zoiets moet ik hebben Youssef heeft het eigenlijk meer nodig dan ik
Ze hebben nog veel meer gadgets te koop. Klik!
quote:
Rot op met je stomme plaatjes , heb al genoeg geld uit te geven deze dagen aan andere dingen
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_28545090
Iemand nog zin in een stukkie off-road?

quote:
Op woensdag 6 juli 2005 12:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

je weet het nooit....maar ik ga er eigenlijk niet vanuit dat ik voor de sleutelmeet een andere motor heb
Minder

Hoezo niet Je hebt toch al aardig wat dingen op het oog
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 12:26 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Ze hebben nog veel meer gadgets te koop. Klik!
Had het zelf hier al gezien http://computer.qualityparts.be/ onder de Gadget Zone
  woensdag 6 juli 2005 @ 12:38:26 #109
17709 hollander172
pi_28545226
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 12:34 schreef hicham het volgende:
Had het zelf hier al gezien http://computer.qualityparts.be/ onder de Gadget Zone
Mijn adresje is goedkoper.
pi_28545586
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 12:38 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Mijn adresje is goedkoper.
Maar daar heb je niets aan
'Je kan niets meer bestellen bij deze inkoopactie.'
  woensdag 6 juli 2005 @ 12:58:02 #111
17709 hollander172
pi_28545986
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 12:47 schreef hicham het volgende:

[..]

Maar daar heb je niets aan
'Je kan niets meer bestellen bij deze inkoopactie.'
Overheen gelezen.

Wie kan me even motiveren dat ik met mijn luie reet nou eens wat liggende klusje oppak? Zit het al vanaf 8:00 uur voor me uit te schuiven.
pi_28546079
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 12:58 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Wie kan me even motiveren dat ik met mijn luie reet nou eens wat liggende klusje oppak? Zit het al vanaf 8:00 uur voor me uit te schuiven.
Vooral blijven uitstellen, wil niet de enige zijn die een luie reet heeft namelijk
Om 13:30 gaan we beginnen keej? Dan ga ik naar het fitness centrum en jij dat klusje doen
pi_28546195
Sterker nog, ik ga nu maar gewoon die laptop uitknallen want ik word hier maar duf van HUP, aan het werk jij Lars Dan ga ik ook, en je wilt toch niet alleen achterblijven hier Doei
pi_28546286
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 00:30 schreef Worldbeater het volgende:
Filmpje Fulcrum.
[..]

Long time no see.

Alvast succes dan.

Kan druk worden als iedereen ook nog gaat meeten.

Ik ga neer.
klopt

en ik heb ook wel zin om een keer te gaan meeten ja, alleen moet ik voorlopig even rekening houden met de ietwat beperkte actieradius van mijn SM
Hopeloos benzine verslaafd
  woensdag 6 juli 2005 @ 13:25:16 #115
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_28547087
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 10:26 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Je kan ook putten uit een rijkelijke ervaring.

Een Puch heeft gewoon een remhandle die je in moet knijpen bij het starten want een motor heeft geen automatische koppeling die gelijk aangrijpt bij gasgaven, that's the difference.
Die remhandle was ook heel stug, je moest best wel kracht in je handen hebben om hem te bedienen. Heb je dat niet door dan vlieg je er met die compressie zo vandoor. Daarnaast moest er gas gegeven worden en moest ik nog met al mijn gewicht op de trapper staan. Dus even ter visualisatie.... 2 benen van de grond, beide handen bezet... als hij dan start en je staat niet geblocked dan krijg je beeld bij mijn verhaal.

Ondanks mijn geringe ervaring (alhoewel je dat nog wel eens mee kon vallen) is het gewoon duidelijk dat de meeste motoren makkerlijker aan de praat te krijgen zijn dan mijn toenmalige Puch.

Let wel ik heb het over motoren he... niet over die mug uit je avatar

Het enige echt bijna ongeluk wat ik er mee gehad heb, is dat ik vergat dat ik rekening te houden met de trappers die in een bocht wel eens de grond kunnen raken. Dat gebeurde mij dus maar één keer. Al slingerend werd ik er bijna vanaf gesmeten , maar ik heb me met bijna onmogelijke en erg on-elegante bewegingen toch weer in het zadel gekregen.

Ik besef me nu ineens dat ik al veel eerder mijn stepjes aan de grond heb gereden dan julie !!

[ Bericht 3% gewijzigd door ondeugend op 06-07-2005 13:31:28 ]
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  woensdag 6 juli 2005 @ 13:31:03 #116
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_28547347
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 07:09 schreef hicham het volgende:

En de hele buurt keek ook toevallig op dat moment? Weet nog dat toen ik net m'n brommer had ik hem startte met flink wat gas geven terwijl de brommer op de middenbok stond. Haal ik hem van de middenbok terwijl ik erop zit, vlieg ik weg half de bosjes in omdat het wiel nog best hard draaide zeg maar En dat ik na 70 km op een splinternieuwe peugeot fox al onderuit ging had ik al verteld he?
Dat is dus wat ik bedoel... alleen kwam ik net niet in de bosjes. Het eerst wat je wel doet is kijken of niemand het gezien heeft en daarna voor de zekerheid alsnog heel stoer wegrijden natuurlijk.

Owww dat van die peugeot ben je vast vergeten.... doe dat alsnog maar dan.
pi_28547496
ik ben nooit op de weg met de brommer onderuit gegaan alleen met crossen in het bos
  woensdag 6 juli 2005 @ 13:35:40 #118
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_28547540
Ik dus ook niet, het ging altijd net goed.
pi_28547626
hmmz... bij mij ging het gewoon nooit bijna fout

wel 1x in een drift geraakt met mn yamahatje in de regen maar daar kwam ik ook gewoon uit zonder problemen
  woensdag 6 juli 2005 @ 13:43:51 #120
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_28547890
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 13:37 schreef Youp het volgende:
hmmz... bij mij ging het gewoon nooit bijna fout

wel 1x in een drift geraakt met mn yamahatje in de regen maar daar kwam ik ook gewoon uit zonder problemen
Ahhh, Driften in de regen. heeeeerlijk (not)
1x meegemaakt op de perifirique rond parijs.
Beetje vlot invoegen en dan wegtrekken zodat je achterwiel bijna je voerwiel voorbijkomt.
Was ff schrikken, maar stoer volgas verder gereden nadat de boel toch nog goed recht kwam.
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
pi_28547972
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 13:43 schreef bwt het volgende:

[..]

Beetje vlot invoegen en dan wegtrekken zodat je achterwiel bijna je voerwiel voorbijkomt.
Was ff schrikken, maar stoer volgas verder gereden nadat de boel toch nog goed recht kwam.
dat doet mn brommertje niet echt bij mij gleed de achterkant gewoon weg bij het erg hard door een bocht rijden

-edit-

mn CR500 deed dat overigens wel in alle 5 de versnellingen op droog asfalt (wel met noppen)
  woensdag 6 juli 2005 @ 13:52:47 #122
17709 hollander172
pi_28548299
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 13:34 schreef Youp het volgende:
ik ben nooit op de weg met de brommer onderuit gegaan alleen met crossen in het bos
Offroad ging altijd goed maar op de weg niet 2 keer.

Eerste keer door plaatselijke gladheid (heel plaatselijk want het was een heel klein plasje opgevroren water in de bocht en hij was in zijn eentje ) en de tweede keer bleef mijn gas hangen en kon ik kiezen tussen zelf gaan liggen of de sloot in.
pi_28548465
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 13:52 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Offroad ging altijd goed maar op de weg niet 2 keer.

Eerste keer door plaatselijke gladheid (heel plaatselijk want het was een heel klein plasje opgevroren water in de bocht en hij was in zijn eentje ) en de tweede keer bleef mijn gas hangen en kon ik kiezen tussen zelf gaan liggen of de sloot in.
mjah ik ben wel eens met springen tegen een boom geland (hier in limbabwe hebben we heuvels enzo ) in het bos dus... en ik ben daar op een open plek met een hoop gras wel eens op mn gezicht gegaan.. hoe? trap bij 80km/h vol op de achterrem en hou die dan vast.. na 10 meter zit er zo veel gras tussen je noppen dat het is alsof je ineens op ijs rijdt en floep daar vlieg je onderuit
  woensdag 6 juli 2005 @ 14:03:54 #124
17709 hollander172
pi_28548745
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 13:56 schreef Youp het volgende:

[..]

mjah ik ben wel eens met springen tegen een boom geland (hier in limbabwe hebben we heuvels enzo ) in het bos dus... en ik ben daar op een open plek met een hoop gras wel eens op mn gezicht gegaan.. hoe? trap bij 80km/h vol op de achterrem en hou die dan vast.. na 10 meter zit er zo veel gras tussen je noppen dat het is alsof je ineens op ijs rijdt en floep daar vlieg je onderuit
Ik heb maar een gemiddelde crosservaring en nooit een eigen crossmotor gehad dus dan doe je het wat rustiger aan. Springen deed ik wel overigens, we hadden hier zelfs een heuse crossbaan. (eigenlijk alleen voor fietsjes )

Als ik er aan terug denk weet ik niet of ik diezelfde jumps nog een keer zou durven maken.
pi_28548821
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 14:03 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Ik heb maar een gemiddelde crosservaring en nooit een eigen crossmotor gehad dus dan doe je het wat rustiger aan. Springen deed ik wel overigens, we hadden hier zelfs een heuse crossbaan. (eigenlijk alleen voor fietsjes )

Als ik er aan terug denk weet ik niet of ik diezelfde jumps nog een keer zou durven maken.
ik heb het ook over mn crossbrommertje he toen had ik zelf ook nog geen crossmotor... wel vaker al motor gereden op cross/enduro achtige machines enzo
  woensdag 6 juli 2005 @ 14:09:51 #126
17709 hollander172
pi_28548975
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 14:06 schreef Youp het volgende:

[..]

ik heb het ook over mn crossbrommertje he toen had ik zelf ook nog geen crossmotor... wel vaker al motor gereden op cross/enduro achtige machines enzo
Vriend van me deed veel aan crossen (en niet onverdienstelijk) dus ik mocht vaak zijn backup machine lenen. Andere vriend reed trial en dat is ook wel lachen om daar mee te crossen.

Echt trial maar nooit geprobeert, kunst op die crossbaan was altijd zoveel mogelijk heuveltjes over te slaan in 1 jump.

........en ik had een buurjongen met CR.
pi_28549154
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 14:09 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Vriend van me deed veel aan crossen (en niet onverdienstelijk) dus ik mocht vaak zijn backup machine lenen. Andere vriend reed trial en dat is ook wel lachen om daar mee te crossen.

Echt trial maar nooit geprobeert, kunst op die crossbaan was altijd zoveel mogelijk heuveltjes over te slaan in 1 jump.

........en ik had een buurjongen met CR.
triallen heb ik ook wel eens gedaan.. met mn oom op een trialbike uit de jaren 70 (montesa cota 348) maar ook met de nederlandse jeugdkampioen (ofzo) die heeft nl. bij mij op school gezeten en we zijn wel eens gaan triallen met een aantal schoolgenoten.. op zijn bike ook, een 2002 montesa cota "nogwat"
  woensdag 6 juli 2005 @ 14:16:05 #128
17709 hollander172
pi_28549230
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 14:14 schreef Youp het volgende:

[..]

triallen heb ik ook wel eens gedaan.. met mn oom op een trialbike uit de jaren 70 (montesa cota 348) maar ook met de nederlandse jeugdkampioen (ofzo) die heeft nl. bij mij op school gezeten en we zijn wel eens gaan triallen met een aantal schoolgenoten.. op zijn bike ook, een 2002 montesa cota "nogwat"
Die trialvriend had ook een Montesa. Is er eigenlijk ook een ander merk dat die rare fietsjes maakt?
Hij is ook vrij ver gekomen in die sport, weet niet of ie er nog steeds mee bezig is eigenlijk, zie hem nooit meer.
pi_28549407
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 12:34 schreef hicham het volgende:
Minder

Hoezo niet Je hebt toch al aardig wat dingen op het oog
Dat wel, maar met een kapotte gasinstallatie waarvan de reparatie ws 700 euro gaat kosten zijn de plannen iets gewijzigd
pi_28549477
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 14:16 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Die trialvriend had ook een Montesa. Is er eigenlijk ook een ander merk dat die rare fietsjes maakt?
Hij is ook vrij ver gekomen in die sport, weet niet of ie er nog steeds mee bezig is eigenlijk, zie hem nooit meer.
Beta, Yamaha, Montesa, Gas Gas en vast nog wel een aantal
pi_28549593
Missch dat ik voor een jaar zo 1 ga rijden…

Alle blije kleurtjes eraf zodat ie volledig zwart is, alleen die witte zxr op de tank blijft dan over, groene wielen erop en dan weer opnieuw bestickeren…praktisch dezelfde motor als mijn huidige maar dan met iets meer power
  woensdag 6 juli 2005 @ 14:34:20 #132
17709 hollander172
pi_28549884
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 14:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Missch dat ik voor een jaar zo 1 ga rijden…
[afbeelding]

Alle blije kleurtjes eraf zodat ie volledig zwart is, alleen die witte zxr op de tank blijft dan over, groene wielen erop en dan weer opnieuw bestickeren…praktisch dezelfde motor als mijn huidige maar dan met iets meer power
Is ook een optie.
  woensdag 6 juli 2005 @ 14:38:37 #133
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_28550023
En weer even thuis, zag onderweg een quad op een parkeerplaats staan.
Ook wel gaaf woon-werk vervoer zo'n dingetje.
quote:
Yamaha Raptor 660 cc
Wegtoelating: auto
Aantal versnellingen: 5 + achteruit

http://www.quadparadijs.nl/

[ Bericht 5% gewijzigd door Worldbeater op 06-07-2005 14:43:57 ]
pi_28550158
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 14:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
coole dingen doet met denken aan die meet waar die 4wieler op 2 wielen voorbij kwam
  woensdag 6 juli 2005 @ 14:45:24 #135
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_28550246
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 14:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
coole dingen doet met denken aan die meet waar die 4wieler op 2 wielen voorbij kwam
Dat heb ik gemist.

Trouwens goed nieuws over je motor alleen als je even niets anders kan kopen kan je deze toch beter even houden.

Balhoofdlager ging hij zelf vervangen.
pi_28550376
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 14:45 schreef Worldbeater het volgende:

Dat heb ik gemist.
koop dan ook een motor met een grotere tank
quote:
Trouwens goed nieuws over je motor alleen als je even niets anders kan kopen kan je deze toch beter even houden.
zeker goed en onverwacht nieuws maar ben blij dat ie verkocht is morgen dus nog even aanhouden is geen optie, maar een lange tijd zonder motor ook niet
quote:
Balhoofdlager ging hij zelf vervangen.
hij ging alles zelf doen beetje rekening mee gehouden met de prijs
pi_28550522
quote:
[..]
rijdt een beetje kut eh
  woensdag 6 juli 2005 @ 14:52:56 #138
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_28550537
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 14:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
koop dan ook een motor met een grotere tank
Ik wil een quad.

Heb gisteren nog op een ZX-10 of GPZ-1000RX geboden die net mailde dat hij er nog is.
quote:
zeker goed en onverwacht nieuws maar ben blij dat ie verkocht is morgen dus nog even aanhouden is geen optie, maar een lange tijd zonder motor ook niet
Dat klink een beetje tegenstrijdig.
quote:
hij ging alles zelf doen beetje rekening mee gehouden met de prijs
Klinkt goed, kan hij tenminste niet achteraf gaan lopen zeuren.

En die mevrouw van vorige week was nog niet aan het twijfelen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Worldbeater op 06-07-2005 14:58:21 ]
  woensdag 6 juli 2005 @ 14:53:36 #139
17709 hollander172
pi_28550566
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 14:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hij ging alles zelf doen
Komt ie ook op de sleutelmeet?
  woensdag 6 juli 2005 @ 15:01:42 #140
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_28550941
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 14:52 schreef Youp het volgende:
rijdt een beetje kut eh
Ikke niet weten.

Het ziet er gewoon uit, ding net stond gewoon op brommerkenteken maar was wel een lekker groot.

Ik kan mij wel wat bij die veerwegen voorstellen ja.
Maar in de winter allicht veiliger dan een KLX op noppenbanden.

Vind het gewoon gekke dingen.
Toch maar miljonair worden, even mijn carierreplanning aanpassen.
pi_28551002
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 14:52 schreef Worldbeater het volgende:
Ik wil een qua.
Zou wel stoer zijn
quote:
Dat klink een beetje tegenstrijdig.
nee hoor, het is gewoon goed als deze weg is zo heb ik weer wat opties liggen
quote:
En die mevrouw van vorige week was nog niet aan het twijfelen.
Zow, die is heeeel stellig overtuigd dat ze de juiste keuze heeft gemaakt ondanks dat de mijne ws de mooiste zxr400 is in die prijsklasse...en ik had ook nog aangeboden om op de sleutelmeet te komen, kan ze hem voor een mooie prijs kopen en voor weinig helemaal fris maken. Ws nog frisser dan als ze hem bij een dealer zou brengen, maar het kwam volgens mij over als een verkooppraatje
pi_28551020
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 14:53 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Komt ie ook op de sleutelmeet?
wie weet
pi_28551032
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 15:01 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Ikke niet weten.

Het ziet er gewoon uit, ding net stond gewoon op brommerkenteken maar was wel een lekker groot.

Maar ik kan mij wel wat bij die veerwegen voorstellen ja.
En in de winter allicht veiliger dan een KLX op noppenbanden.

Vind het gewoon gekke dingen.
Toch maar miljonair worden, even mijn carierreplanning aanpassen.
heeft niet zo zeer met de veerwegen te maken maar met het overhellen.. je zit op een motor met 4 wielen.. je kan dus niet hellen in een bocht waardoor het apparaat om wil gaan kiepen... of je moet al gaan driften maarja dan slijten je banden ook zo hard.. optie 3 is om gewoon LANGZAAM door de bocht te gaan
pi_28551053
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 14:52 schreef Worldbeater het volgende:
Heb gisteren nog op een ZX-10 of GPZ-1000RX geboden die net mailde dat hij er nog is.
komt er ook nog es iets concreets uit al die biedingen van je
  woensdag 6 juli 2005 @ 15:06:38 #145
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_28551137
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 15:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Zow, die is heeeel stellig overtuigd dat ze de juiste keuze heeft gemaakt ondanks dat de mijne ws de mooiste zxr400 is in die prijsklasse...en ik had ook nog aangeboden om op de sleutelmeet te komen, kan ze hem voor een mooie prijs kopen en voor weinig helemaal fris maken. Ws nog frisser dan als ze hem bij een dealer zou brengen, maar het kwam volgens mij over als een verkooppraatje
En dan nog zeggen dat jij wel contact moet houden nadat je hem aan haar verkocht hebt , en nu het niet doorgaat doet zij hetzelfde?
pi_28551243
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 15:06 schreef Worldbeater het volgende:
En dan nog zeggen dat jij wel contact moet houden nadat je hem aan haar verkocht hebt , en nu het niet doorgaat doet zij hetzelfde?
precies laatst nog 1 keer gesproken op msn en dan de afstand die ze dan creeert heel formeel gedag zeggen enzo wel jammer op zich...maar missch neemt ze me het kwalijk dat ik hem niet voor de overeengekomen prijs minus de opgave vd dealer aan haar verkocht heb

maar das dan erg jammer voor haar
  woensdag 6 juli 2005 @ 15:14:21 #147
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_28551395
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 15:03 schreef Youp het volgende:
heeft niet zo zeer met de veerwegen te maken maar met het overhellen.. je zit op een motor met 4 wielen.. je kan dus niet hellen in een bocht waardoor het apparaat om wil gaan kiepen... of je moet al gaan driften maarja dan slijten je banden ook zo hard.. optie 3 is om gewoon LANGZAAM door de bocht te gaan
Gewoon zo rijden op de openbare weg.

De meesten hebben ook te weinig vermogen of eigenlijk topsnelheid om een beetje leuk 10 kilometer met het snelweg verkeer mee rijden.
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 15:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
komt er ook nog es iets concreets uit al die biedingen van je
Soms wel, meestal reageerd niemand op mijn biedingen. Gelukkig.

En de mogelijke backseat reageerde een beetje lauwtjes op het woord motorvakantie.

Voor naar mijn werk is zo'n ding te log en te zwaar, kon ik net zo goed die Beemer houden.
Maar zo'n ZX-10/GPZ-1000RX of nog liever een ZZ-R1100 blijft trekken.

Een quad vind ik wel erg gaaf om te zien, maar zoals Youp zegt is het ding nog beperkter dan ik bewust bij stilstond zoals altijd.
Die 50cc van vanmiddag was ook wel kicken.. zie mij al als een scholier over het fietspad.
  woensdag 6 juli 2005 @ 15:18:02 #148
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_28551546
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 15:14 schreef Worldbeater het volgende:
Voor naar mijn werk is zo'n ding te log en te zwaar, kon ik net zo goed die Beemer houden.
Maar zo'n ZX-10/GPZ-1000RX of nog liever een ZZ-R1100 blijft trekken.
voor ww houd je dan toch 1 van die SM's? en dan een ZZR-1100 om echt te kunnen motorrijden en meeten
pi_28551838
Wanneer wordt er weer gemeet trouwens (en waar)
  woensdag 6 juli 2005 @ 15:29:48 #151
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_28551880
Dat begint meteen te drammen zeg !!

I like it
pi_28551928
quote:
[..]
woon-werk vervoer

dan zou ik gewoon voor een monstertruck gaan. Dan maak je nog eens een rentrée op je werk.
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
  woensdag 6 juli 2005 @ 15:38:11 #153
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_28552169
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 13:43 schreef bwt het volgende:

[..]

heb ik in December gehad met de VFR toen ik achter OPM reed in Barneveld ik kon hem met moeite op de weg houden dacht echt dat het afgelopen was met mijn VFR
Let's race
Buienradar
pi_28552220
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 15:18 schreef Worldbeater het volgende:
Nog een piccie uit dezelfde reportage voor Yoep.

[afbeelding]

Wij gaan weer de deur uit.
geil apparaat
pi_28554710
Wow, ik heb net weer heerlijk SuperMotard filmpjes gekeken

Hoe die bochten maken he, gewoon je kont onder je weg laten glijden en de verkeerde kant op sturen

Maar uhm, wat maakt eigenlijk het verschil tussen zo'n hoog jankgeluid en een zwaar brommend geluid? 2takt en 4takt?
pi_28554779
zijn hier alweer rellen ?

woensdag 6 juli 2005 @ 16:43:44 #157
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_28554950
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 16:37 schreef Geqxon het volgende:
Wow, ik heb net weer heerlijk SuperMotard filmpjes gekeken

Hoe die bochten maken he, gewoon je kont onder je weg laten glijden en de verkeerde kant op sturen

Maar uhm, wat maakt eigenlijk het verschil tussen zo'n hoog jankgeluid en een zwaar brommend geluid? 2takt en 4takt?
Psies
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 16:39 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
zijn hier alweer rellen ?

Nope wij zijn lief.
Bovendien is het nog geen vrijdag middag
pi_28555013
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 16:43 schreef bwt het volgende:

Nope wij zijn lief.
Bovendien is het nog geen vrijdag middag
zonde
er is geen auto SC meer
pi_28555068
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 16:43 schreef bwt het volgende:

[..]

Psies
A thanks En 2 takt maakt dan zeker zo'n brommergeluid?

wacht... duh!
  woensdag 6 juli 2005 @ 16:52:12 #160
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_28555261
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 16:45 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

zonde
er is geen auto SC meer
Watkebeurt, ,,,,,,, ho ff, denk er aan - wij rijden motor he. dat sommigen er een auto bij hebben is iets anders. anders hebben we hier zo al die auto sc'ers rondhangen die geen moto rijden.
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 16:47 schreef Geqxon het volgende:

[..]

A thanks En 2 takt maakt dan zeker zo'n brommergeluid?

wacht... duh!
geen commentaar
pi_28555345
Wheheheh en dan moet je zeker ook brommermix tanken
  woensdag 6 juli 2005 @ 16:57:28 #162
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_28555458
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 16:54 schreef Geqxon het volgende:
Wheheheh en dan moet je zeker ook brommermix tanken
Voor die vragen moet je bij de 2takt rijders zijn. Daar weet ik nix van.
Heb zelf nooit brommert gereden of zwaardere 2takt
  woensdag 6 juli 2005 @ 16:58:30 #163
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_28555498
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 16:45 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

zonde
er is geen auto SC meer
en dan kom je het hier maar verkloten ?
Let's race
Buienradar
pi_28555731
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 16:57 schreef bwt het volgende:

[..]

Voor die vragen moet je bij de 2takt rijders zijn. Daar weet ik nix van.
Heb zelf nooit brommert gereden of zwaardere 2takt
Ik denk dat er gewoon euro95 ingaat, met zo nu en dan wat olie erbij.
  woensdag 6 juli 2005 @ 17:08:04 #165
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_28555876
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 17:04 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Ik denk dat er gewoon euro95 ingaat, met zo nu en dan wat olie erbij.
Euro95 voor de BOEM
olie voor de smering en koeling
Misschien dat ze eht daarom meng smering noemen
pi_28555948
Doe mij dan maar 4takt

2takt vind ik echt iets te veel brommer-geluid maken. Maar boeiend, zolang het maar lekker door de bocht gaat
  woensdag 6 juli 2005 @ 17:26:53 #167
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_28556544
Tijd om naar huis te gaan

[ Bericht 91% gewijzigd door bwt op 06-07-2005 17:27:24 (Die taalvauten ook altijd) ]
  woensdag 6 juli 2005 @ 17:27:53 #168
17709 hollander172
pi_28556586
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 17:10 schreef Geqxon het volgende:
Doe mij dan maar 4takt

2takt vind ik echt iets te veel brommer-geluid maken. Maar boeiend, zolang het maar lekker door de bocht gaat
De (oude) GP machines waren ook tweetakten he?

Kan dat met de beste wil van de wereld geen brommergeluid noemen........
pi_28557655
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 12:02 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Gaat bij deze wekker niet lukken. [afbeelding]
Moet je die in elkaar zetten wil ie uit gaan?

Dan word je dus echt wakker
Bolletje deeg enzo.
pi_28557854
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 15:28 schreef Fulcrum_X het volgende:
Wanneer wordt er weer gemeet trouwens (en waar)
Volgens mij staat er nog niets vast Misschien moet jij anders wat opperen en dan zien of er een paar kunnen
Bolletje deeg enzo.
pi_28557907
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 17:10 schreef Geqxon het volgende:
Doe mij dan maar 4takt

ik heb een honda CR500 gehad dat is een 500cc 2takt.. dat ding produceert standaard 65pk en 80nm koppel over een enorm lang toerenbereik.. daarbij komt dat de gasreactie abnormaal is (2takt eh!) en je moet daar gewoon euro 95 of euro 98 voor mengen met +- 1:35 volsynthetische olie ook het geluid was niet echt brommer achtig kan ik je zeggen het geluid van een 125cc en soms 250cc lijkt er wel wat op maar 500cc echt niet meer nu heb ik een 620cc 4takt, helaas kan die totaal niet tippen qua vermogens, gewicht enzo aan de CR500 maar hij is wat onderhouds vriendelijker en iets makkelijker om te rijden (op de weg vooral)
pi_28558989
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 18:04 schreef Phatzak het volgende:

[..]

Volgens mij staat er nog niets vast Misschien moet jij anders wat opperen en dan zien of er een paar kunnen
Vraag me af of iedereen wel naar Friesland wil komen

Vandaag weer 200 km erbij, totaal staat nu op 450 in 2 dagen
Nog even langs Motoport geweest voor een bakkie, zag tot mijn verbazing dezelfde spyke combi in de rekken hangen! Wist niet dat die nog te koop was.. afgeprijst 599 euri
pi_28559235
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 18:05 schreef Youp het volgende:

[..]

ik heb een honda CR500 gehad dat is een 500cc 2takt.. dat ding produceert standaard 65pk en 80nm koppel over een enorm lang toerenbereik.. daarbij komt dat de gasreactie abnormaal is (2takt eh!) en je moet daar gewoon euro 95 of euro 98 voor mengen met +- 1:35 volsynthetische olie ook het geluid was niet echt brommer achtig kan ik je zeggen het geluid van een 125cc en soms 250cc lijkt er wel wat op maar 500cc echt niet meer nu heb ik een 620cc 4takt, helaas kan die totaal niet tippen qua vermogens, gewicht enzo aan de CR500 maar hij is wat onderhouds vriendelijker en iets makkelijker om te rijden (op de weg vooral)
Was jij die kerel die achteroverviel met zijn motor en heel droog "Auw" riep?
pi_28559327
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 18:49 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Was jij die kerel die achteroverviel met zijn motor en heel droog "Auw" riep?
Nee, das duderuud van het motor-forum
  woensdag 6 juli 2005 @ 18:53:30 #175
17709 hollander172
pi_28559365
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 17:58 schreef Phatzak het volgende:

[..]

Moet je die in elkaar zetten wil ie uit gaan?

Dan word je dus echt wakker
pi_28559384
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 18:52 schreef hicham het volgende:

[..]

Nee, das duderuud van het motor-forum
Ah ok. Kijk zo'n motor maakt echt zo'n "brommer" geluid, lekker hoog in de toeren
pi_28559455
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 13:31 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Dat is dus wat ik bedoel... alleen kwam ik net niet in de bosjes. Het eerst wat je wel doet is kijken of niemand het gezien heeft en daarna voor de zekerheid alsnog heel stoer wegrijden natuurlijk.

Owww dat van die peugeot ben je vast vergeten.... doe dat alsnog maar dan.
Te hard door een bocht willen, aan het eind staat een brug. Brug heb ik wel gehaald, maar mijn brommer ging nog wel steeds verder naar buiten dus eerst schuurde ik mijn elleboog maar een beetje bij tegen de reling en daarna was het stuur aan de beurt. Toen ging het hele handeltje onderuit

Kapotte elleboog, kapotte knie en kapot vingertje (niet gebroken ofzo ) Materiele schade was kapotte koplampunit en wat krassen
quote:
[..]
Past niet door de deur van je achtertuin
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 18:42 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

Vraag me af of iedereen wel naar Friesland wil komen
Over het algemeen meeten wij niet in het buitenland
pi_28559551
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 18:54 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Ah ok. Kijk zo'n motor maakt echt zo'n "brommer" geluid, lekker hoog in de toeren
jij hebt nog nooit een 500cc 2takt irl gehoord trouwens bij 9000 toeren is het op bij zo'n ding
pi_28560791
  woensdag 6 juli 2005 @ 20:08:45 #180
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_28562088
Let's race
Buienradar
pi_28562297
quote:
[..]
Ah, quadparadijs, daar komt de onze ook vandaan.

Wat jammer nou dat het bij een raptor ongeveer 1500 euro kost voor de TUV-keuring (duitsland) + de ombouw (knipperlichten enzo), waarna er vervolgens een limiet opzit van rond de 60km/h

De correcte manier van door de bocht gaan is met je reet op een van de twee achterspatborden te gaan zitten, en hem er lekker in te gooien (vaak gaat er wel een wiel omhoog, maar dat boeit niet).

De Barossa Stinger (250cc) gaat theoretisch 130, maar geloof me, zo hard wil je echt niet gaan met zo'n ding. Door de wegligging en het vaste achterdifferentieel is rijden op de snelweg enorm kut, en is inhalen enorm lastig.

Maar je moet er ook gewoon mee in het bos scheuren, niet over de snelweg nee En met name in het bos is een vast achter-differentieel enorm lekker

[ Bericht 6% gewijzigd door Geqxon op 06-07-2005 20:23:01 ]
pi_28563002
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 19:00 schreef Youp het volgende:

[..]

jij hebt nog nooit een 500cc 2takt irl gehoord
idd brommergeluid
  woensdag 6 juli 2005 @ 21:07:08 #183
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_28564275
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 20:08 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
pi_28564450
Geqxon :

hier 2 filmpjes van mijn CR500 destijds... helaas kon ik niet meer dan 25% gas geven want dan ging hij haperen.. de motor was nog koud en buiten is het ook niet al te warm.. geeft wel een klein beetje het geluid weer, maar irl blijft het vetter

en het is trouwens teringhard

-edit-

http://members.home.nl/youpclaessen/mijn%20ex%20CR/

link vergeten
pi_28564519
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 21:10 schreef Youp het volgende:
Geqxon :

hier 2 filmpjes van mijn CR500 destijds... helaas kon ik niet meer dan 25% gas geven want dan ging hij haperen.. de motor was nog koud en buiten is het ook niet al te warm.. geeft wel een klein beetje het geluid weer, maar irl blijft het vetter

vette filmpjes
pi_28564568
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 21:12 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

vette filmpjes

woensdag 6 juli 2005 @ 21:14:13 #187
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_28564595
Wauw !!!!!
  woensdag 6 juli 2005 @ 21:14:33 #188
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_28564606

Ben een echte Nico geworden

Zaterdag halen, dan gelijk door naar Paul Bon en klussen met die handel
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  woensdag 6 juli 2005 @ 21:16:39 #189
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_28564707
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 21:14 schreef Makster het volgende:

Ben een echte Nico geworden

[afbeelding]

Zaterdag halen, dan gelijk door naar Paul Bon en klussen met die handel
Zeg !
Kijk nou eerst even die filmpjes van Youp zeg voor je zelf gaat zitten pimpen.
pi_28564714
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 21:13 schreef Youp het volgende:

[..]

Die opstartprocedure..

naar rechts overhellen, naar links overhellen...
  woensdag 6 juli 2005 @ 21:18:32 #191
17596 Makster
pi_28564790
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 21:10 schreef Youp het volgende:
Geqxon :

-edit-

http://members.home.nl/youpclaessen/mijn%20ex%20CR/

link vergeten
Hahahha, zo een CR is ook voor gays
pi_28564825
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 21:16 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

Die opstartprocedure..

naar rechts overhellen, naar links overhellen...
tsjah hoeft niet natuurlijk maar als ie een tijdje stilgestaan heeft wil het wel eens voorkomen dat de vlotter bak leeg dampt en op deze manier weet je zeker dat hij benzine heeft... daar een mens het aankicken van zo'n ding fysiek niet veel meer dan 10x aan kan meeste van mn vrienden trapten zichzelf trouwens omhoog op die kickstart
pi_28564978
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 21:18 schreef Makster het volgende:

[..]

Hahahha, zo een CR is ook voor gays
says who?

trouwens dit is t geluidje van mn ktmmetje

helaas kan de sony cyberschrot het geluid niet zo goed weergeven omdat het gewoon veel te hard is waardoor die domme cam het vervormt

http://members.home.nl/yo(...)herriemetdeburen.MPG

maar evengoed wel lache
  woensdag 6 juli 2005 @ 21:28:32 #194
17596 Makster
pi_28565262
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 21:22 schreef Youp het volgende:

[..]

says who?

trouwens dit is t geluidje van mn ktmmetje

helaas kan de sony cyberschrot het geluid niet zo goed weergeven omdat het gewoon veel te hard is waardoor die domme cam het vervormt

http://members.home.nl/yo(...)herriemetdeburen.MPG

maar evengoed wel lache
Bijna ook een CR gekocht, sterker nog die van Peppo wil ik opzich ook nog wel hebben maar er gaat best veel geld in de KLX zitten

Maar die KLX van mij moet je ook eens horen / beleven. Daar komen KLAPPEN uit damn. Zit een open Bos pijp op. In de stad rij ik niet meer zonder DB want het is echt schandalig HARD. Mensen hier kunnen het bevestigen
pi_28565411
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 21:28 schreef Makster het volgende:

[..]

Bijna ook een CR gekocht, sterker nog die van Peppo wil ik opzich ook nog wel hebben maar er gaat best veel geld in de KLX zitten

Maar die KLX van mij moet je ook eens horen / beleven. Daar komen KLAPPEN uit damn. Zit een open Bos pijp op. In de stad rij ik niet meer zonder DB want het is echt schandalig HARD. Mensen hier kunnen het bevestigen
zelfde hier hoor... er zit een kort KTM SX (2takt) dempertje op ipv een enorm lang apparaat... en de tussendemper is vervangen door een holle pijp... de dreunen van het filmpje moeten veel dieper en wanneer ik gas geef komen er klappers uit alsof iemand strijkers afsteekt vooral wanneer ik het gas weer loslaat... maar je hoort het gewoon niet op t filmpje domme sony cam

-edit-

doet pep zn cr alweer weg?
  woensdag 6 juli 2005 @ 21:37:08 #196
17596 Makster
pi_28565688
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 21:31 schreef Youp het volgende:

[..]

zelfde hier hoor... er zit een kort KTM SX (2takt) dempertje op ipv een enorm lang apparaat... en de tussendemper is vervangen door een holle pijp... de dreunen van het filmpje moeten veel dieper en wanneer ik gas geef komen er klappers uit alsof iemand strijkers afsteekt vooral wanneer ik het gas weer loslaat... maar je hoort het gewoon niet op t filmpje domme sony cam

-edit-

doet pep zn cr alweer weg?
Pep wisselt sneller van motor dan een hoer condooms wisselt

Maar hij weet het zelf ook niet echt zeker geloof ik Als ik het geld had nam ik hem GELIJK over

Die klappen heb ik ook, inclusief steekvlammen zo nu en dan
pi_28565805
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 21:37 schreef Makster het volgende:

[..]

Pep wisselt sneller van motor dan een hoer condooms wisselt

Maar hij weet het zelf ook niet echt zeker geloof ik Als ik het geld had nam ik hem GELIJK over

Die klappen heb ik ook, inclusief steekvlammen zo nu en dan
zeker vet, alleen eigenlijk niet goed... dan staat hij wat te arm afgesteld... ik moet die van mij nog ff nakijken wanneer ik eens 100km ofzo gereden heb als ik mn rijbewijs heb

trouwens op marktplaats staan ook nog wat mooie CR500 SM's te koop dacht ik... en dan van het laatste model (mooier, sneller, lichter, etc )

en duur zijn ze niet echt als ik t vergelijk met mijn KTM
  woensdag 6 juli 2005 @ 21:41:57 #198
17596 Makster
pi_28565923
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 21:39 schreef Youp het volgende:

[..]

zeker vet, alleen eigenlijk niet goed... dan staat hij wat te arm afgesteld... ik moet die van mij nog ff nakijken wanneer ik eens 100km ofzo gereden heb als ik mn rijbewijs heb

trouwens op marktplaats staan ook nog wat mooie CR500 SM's te koop dacht ik... en dan van het laatste model (mooier, sneller, lichter, etc )

en duur zijn ze niet echt als ik t vergelijk met mijn KTM
Ja klopt, moet mijn bougie er ook nog is uit fleppen en onderzoeken....

Duru zijn ze ook niet alleen dat onderhoud heh
pi_28566082
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 21:41 schreef Makster het volgende:

[..]

Ja klopt, moet mijn bougie er ook nog is uit fleppen en onderzoeken....

Duru zijn ze ook niet alleen dat onderhoud heh
ach eens in de 100 crossuren een nieuwe zuiger... dus op de weg misschien nog wel wat minder en tsjah... dat was het onderhoud alleen regelmatig bakolie maar dat moet een dikke 4takt ook... en mengsmering tanken
  woensdag 6 juli 2005 @ 21:52:06 #200
17596 Makster
pi_28566404
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 21:45 schreef Youp het volgende:

[..]

ach eens in de 100 crossuren een nieuwe zuiger... dus op de weg misschien nog wel wat minder en tsjah... dat was het onderhoud alleen regelmatig bakolie maar dat moet een dikke 4takt ook... en mengsmering tanken
Moet eigenlijk ook mijn klepspeling opmeten. Alleen nog nooit gedaan, heb jij dat weleens gedaan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')