Damn, betraptquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:54 schreef hicham het volgende:
[..]En 10 minuten later ram je op de snoozeknop toch
![]()
![]()
![]()
nuff saidquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:08 schreef hicham het volgende:
Ik weet niet precies waar je heen wilt met deze post, dus daar hou ik me verder afzijdig vanMaar heb wel een zere rechterarm omdat ik hem net dus heb zitten afknellen. Heb er precies op gelegen en dat voel ik nu nog
quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
misschien is de sleutelmeet voor mij niet nodigmorgenochtend komt ie hem halen
je weet het nooit....maar ik ga er eigenlijk niet vanuit dat ik voor de sleutelmeet een andere motor hebquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:23 schreef hicham het volgende:[afbeelding] Je bedoelt 'misschien' omdat er misschien nog wat aan een ZX7R valt te sleutelen toch
Niet dat de koper opeens terugkrabbelt
Ze hebben nog veel meer gadgets te koop. Klik!quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:08 schreef hicham het volgende:
[..]
WTF?!
Dat ding is coolZoiets moet ik hebben
Youssef heeft het eigenlijk meer nodig dan ik
quote:Rot op met je stomme plaatjes, heb al genoeg geld uit te geven deze dagen aan andere dingen
![]()
![]()
Minderquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
je weet het nooit....maar ik ga er eigenlijk niet vanuit dat ik voor de sleutelmeet een andere motor heb
Had het zelf hier al gezien http://computer.qualityparts.be/ onder de Gadget Zonequote:Op woensdag 6 juli 2005 12:26 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ze hebben nog veel meer gadgets te koop. Klik!
Mijn adresje is goedkoper.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:34 schreef hicham het volgende:
Had het zelf hier al gezien http://computer.qualityparts.be/ onder de Gadget Zone
quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Maar daar heb je niets aan
'Je kan niets meer bestellen bij deze inkoopactie.'
Vooral blijven uitstellen, wil niet de enige zijn die een luie reet heeft namelijkquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:58 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wie kan me even motiveren dat ik met mijn luie reet nou eens wat liggende klusje oppak?Zit het al vanaf 8:00 uur voor me uit te schuiven.
kloptquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:30 schreef Worldbeater het volgende:
Filmpje Fulcrum.![]()
![]()
[..]
Long time no see.
Alvast succes dan.![]()
Kan druk worden als iedereen ook nog gaat meeten.
Ik ga neer.![]()
Die remhandle was ook heel stug, je moest best wel kracht in je handen hebben om hem te bedienen. Heb je dat niet door dan vlieg je er met die compressie zo vandoor. Daarnaast moest er gas gegeven worden en moest ik nog met al mijn gewicht op de trapper staan. Dus even ter visualisatie.... 2 benen van de grond, beide handen bezet... als hij dan start en je staat niet geblocked dan krijg je beeld bij mijn verhaal.quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je kan ook putten uit een rijkelijke ervaring.![]()
Een Puch heeft gewoon een remhandle die je in moet knijpen bij het startenwant een motor heeft geen automatische koppeling die gelijk aangrijpt bij gasgaven, that's the difference.
![]()
Dat is dus wat ik bedoel... alleen kwam ik net niet in de bosjes. Het eerst wat je wel doet is kijken of niemand het gezien heeft en daarna voor de zekerheid alsnog heel stoer wegrijden natuurlijk.quote:Op woensdag 6 juli 2005 07:09 schreef hicham het volgende:![]()
![]()
En de hele buurt keek ook toevallig op dat moment?Weet nog dat toen ik net m'n brommer had ik hem startte met flink wat gas geven terwijl de brommer op de middenbok stond. Haal ik hem van de middenbok terwijl ik erop zit, vlieg ik weg half de bosjes in omdat het wiel nog best hard draaide zeg maar
En dat ik na 70 km op een splinternieuwe peugeot fox al onderuit ging had ik al verteld he?
![]()
Ahhh, Driften in de regen. heeeeerlijk (not)quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:37 schreef Youp het volgende:
hmmz... bij mij ging het gewoon nooit bijna fout
wel 1x in een drift geraakt met mn yamahatjein de regen
maar daar kwam ik ook gewoon uit zonder problemen
dat doet mn brommertje niet echtquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:43 schreef bwt het volgende:
[..]
Ahhh, Driften in de regen. heeeeerlijk (not)
1x meegemaakt op de perifirique rond parijs.
Beetje vlot invoegen en dan wegtrekken zodat je achterwiel bijna je voerwiel voorbijkomt.
Was ff schrikken, maar stoer volgas verder gereden nadat de boel toch nog goed recht kwam.
Offroad ging altijd goed maar op de weg niet 2 keer.quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:34 schreef Youp het volgende:
ik ben nooit op de weg met de brommer onderuit gegaanalleen met crossen in het bos
mjah ik ben wel eens met springen tegen een boom gelandquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:52 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Offroad ging altijd goed maar op de weg niet 2 keer.![]()
Eerste keer door plaatselijke gladheid (heel plaatselijk want het was een heel klein plasje opgevroren water in de bocht en hij was in zijn eentje) en de tweede keer bleef mijn gas hangen en kon ik kiezen tussen zelf gaan liggen of de sloot in.
![]()
Ik heb maar een gemiddelde crosservaring en nooit een eigen crossmotor gehad dus dan doe je het wat rustiger aan.quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:56 schreef Youp het volgende:
[..]
mjah ik ben wel eens met springen tegen een boom geland(hier in limbabwe hebben we heuvels enzo
) in het bos dus... en ik ben daar op een open plek met een hoop gras wel eens op mn gezicht gegaan.. hoe? trap bij 80km/h vol op de achterrem en hou die dan vast.. na 10 meter zit er zo veel gras tussen je noppen dat het is alsof je ineens op ijs rijdt en floep daar vlieg je onderuit
![]()
ik heb het ook over mn crossbrommertje hequote:Op woensdag 6 juli 2005 14:03 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik heb maar een gemiddelde crosservaring en nooit een eigen crossmotor gehad dus dan doe je het wat rustiger aan.Springen deed ik wel overigens, we hadden hier zelfs een heuse crossbaan. (eigenlijk alleen voor fietsjes
)
Als ik er aan terug denk weet ik niet of ik diezelfde jumps nog een keer zou durven maken.
Vriend van me deed veel aan crossen (en niet onverdienstelijk) dus ik mocht vaak zijn backup machine lenen. Andere vriend reed trial en dat is ook wel lachen om daar mee te crossen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:06 schreef Youp het volgende:
[..]
ik heb het ook over mn crossbrommertje hetoen had ik zelf ook nog geen crossmotor... wel vaker al motor gereden op cross/enduro achtige machines enzo
triallen heb ik ook wel eens gedaan.. met mn oom op een trialbike uit de jaren 70 (montesa cota 348) maar ook met de nederlandse jeugdkampioen (ofzo) die heeft nl. bij mij op school gezeten en we zijn wel eens gaan triallen met een aantal schoolgenoten.. op zijn bike ook, een 2002 montesa cota "nogwat"quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:09 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Vriend van me deed veel aan crossen (en niet onverdienstelijk) dus ik mocht vaak zijn backup machine lenen. Andere vriend reed trial en dat is ook wel lachen om daar mee te crossen.![]()
Echt trial maar nooit geprobeert, kunst op die crossbaan was altijd zoveel mogelijk heuveltjes over te slaan in 1 jump.![]()
........en ik had een buurjongen met CR.
Die trialvriend had ook een Montesa.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:14 schreef Youp het volgende:
[..]
triallen heb ik ook wel eens gedaan.. met mn oom op een trialbike uit de jaren 70 (montesa cota 348) maar ook met de nederlandse jeugdkampioen (ofzo) die heeft nl. bij mij op school gezeten en we zijn wel eens gaan triallen met een aantal schoolgenoten.. op zijn bike ook, een 2002 montesa cota "nogwat"
Dat wel, maar met een kapotte gasinstallatie waarvan de reparatie ws 700 euro gaat kosten zijn de plannen iets gewijzigdquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:34 schreef hicham het volgende:
Minder
Hoezo nietJe hebt toch al aardig wat dingen op het oog
Beta, Yamaha, Montesa, Gas Gasquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:16 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Die trialvriend had ook een Montesa.Is er eigenlijk ook een ander merk dat die rare fietsjes maakt?
Hij is ook vrij ver gekomen in die sport, weet niet of ie er nog steeds mee bezig is eigenlijk, zie hem nooit meer.
Is ook een optie.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Missch dat ik voor een jaar zo 1 ga rijden…
[afbeelding]
Alle blije kleurtjes eraf zodat ie volledig zwart is, alleen die witte zxr op de tank blijft dan over, groene wielen erop en dan weer opnieuw bestickeren…praktisch dezelfde motor als mijn huidige maar dan met iets meer power
quote:Yamaha Raptor 660 cc
Wegtoelating: auto
Aantal versnellingen: 5 + achteruit
http://www.quadparadijs.nl/
coole dingenquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:38 schreef Worldbeater het volgende:
En weer even thuis, zag onderweg een quad op een parkeerplaats staan.
Ook wel gaaf woon-werk vervoer zo'n dingetje.![]()
![]()
[..]
Dat heb ik gemist.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
coole dingendoet met denken aan die meet waar die 4wieler op 2 wielen voorbij kwam
![]()
koop dan ook een motor met een grotere tankquote:
zeker goed en onverwacht nieuwsquote:Trouwens goed nieuws over je motoralleen als je even niets anders kan kopen kan je deze toch beter even houden.
![]()
![]()
hij ging alles zelf doenquote:Balhoofdlager ging hij zelf vervangen.![]()
rijdt een beetje kut ehquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:38 schreef Worldbeater het volgende:
En weer even thuis, zag onderweg een quad op een parkeerplaats staan.
Ook wel gaaf woon-werk vervoer zo'n dingetje.![]()
![]()
[..]
Ik wil een quad.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
koop dan ook een motor met een grotere tank![]()
Dat klink een beetje tegenstrijdig.quote:zeker goed en onverwacht nieuwsmaar ben blij dat ie verkocht is morgen
dus nog even aanhouden is geen optie, maar een lange tijd zonder motor ook niet
![]()
Klinkt goed, kan hij tenminste niet achteraf gaan lopen zeuren.quote:hij ging alles zelf doenbeetje rekening mee gehouden met de prijs
Ikke niet weten.quote:
Zou wel stoer zijnquote:
quote:Dat klink een beetje tegenstrijdig.![]()
Zow, die is heeeel stellig overtuigd dat ze de juiste keuze heeft gemaaktquote:En die mevrouw van vorige week was nog niet aan het twijfelen.![]()
![]()
heeft niet zo zeer met de veerwegen te maken maar met het overhellen.. je zit op een motor met 4 wielen.. je kan dus niet hellen in een bocht waardoor het apparaat om wil gaan kiepen... of je moet al gaan driften maarja dan slijten je banden ook zo hard.. optie 3 is om gewoon LANGZAAM door de bocht te gaanquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ikke niet weten.![]()
Het ziet er gewoonuit, ding net stond gewoon op brommerkenteken maar was wel een lekker groot.
![]()
Maar ik kan mij wel wat bij die veerwegen voorstellen ja.![]()
En in de winter allicht veiliger dan een KLX op noppenbanden.![]()
Vind het gewoon gekke dingen.![]()
Toch maar miljonair worden, even mijn carierreplanning aanpassen.![]()
komt er ook nog es iets concreets uit al die biedingen van jequote:Op woensdag 6 juli 2005 14:52 schreef Worldbeater het volgende:
Heb gisteren nog op een ZX-10 of GPZ-1000RX geboden die net mailde dat hij er nog is.
En dan nog zeggen dat jij wel contact moet houden nadat je hem aan haar verkocht hebtquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Zow, die is heeeel stellig overtuigd dat ze de juiste keuze heeft gemaaktondanks dat de mijne ws de mooiste zxr400 is in die prijsklasse...en ik had ook nog aangeboden om op de sleutelmeet te komen, kan ze hem voor een mooie prijs kopen en voor weinig helemaal fris maken. Ws nog frisser dan als ze hem bij een dealer zou brengen, maar het kwam volgens mij over als een verkooppraatje
preciesquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:06 schreef Worldbeater het volgende:
En dan nog zeggen dat jij wel contact moet houden nadat je hem aan haar verkocht hebt, en nu het niet doorgaat doet zij hetzelfde?
![]()
Gewoon zo rijden op de openbare weg.quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:03 schreef Youp het volgende:
heeft niet zo zeer met de veerwegen te maken maar met het overhellen.. je zit op een motor met 4 wielen.. je kan dus niet hellen in een bocht waardoor het apparaat om wil gaan kiepen... of je moet al gaan driften maarja dan slijten je banden ook zo hard.. optie 3 is om gewoon LANGZAAM door de bocht te gaan
Soms wel, meestal reageerd niemand op mijn biedingen. Gelukkig.quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
komt er ook nog es iets concreets uit al die biedingen van je
voor ww houd je dan toch 1 van die SM's? en dan een ZZR-1100quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:14 schreef Worldbeater het volgende:
Voor naar mijn werk is zo'n ding te log en te zwaar, kon ik net zo goed die Beemer houden.
Maar zo'n ZX-10/GPZ-1000RX of nog liever een ZZ-R1100 blijft trekken.![]()
quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:38 schreef Worldbeater het volgende:
En weer even thuis, zag onderweg een quad op een parkeerplaats staan.
Ook wel gaaf woon-werk vervoer zo'n dingetje.![]()
![]()
[..]
heb ik in December gehad met de VFR toen ik achter OPM reed in Barneveldquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:43 schreef bwt het volgende:
[..]
Ahhh, Driften in de regen. heeeeerlijk (not)
1x meegemaakt op de perifirique rond parijs.
Beetje vlot invoegen en dan wegtrekken zodat je achterwiel bijna je voerwiel voorbijkomt.
Was ff schrikken, maar stoer volgas verder gereden nadat de boel toch nog goed recht kwam.
geil apparaatquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:18 schreef Worldbeater het volgende:
Nog een piccie uit dezelfde reportage voor Yoep.
[afbeelding]
Wij gaan weer de deur uit.![]()
Psiesquote:Op woensdag 6 juli 2005 16:37 schreef Geqxon het volgende:
Wow, ik heb net weer heerlijk SuperMotard filmpjes gekeken
Hoe die bochten maken he, gewoon je kont onder je weg laten glijden en de verkeerde kant op sturen
Maar uhm, wat maakt eigenlijk het verschil tussen zo'n hoog jankgeluid en een zwaar brommend geluid? 2takt en 4takt?
Nope wij zijn lief.quote:
zondequote:Op woensdag 6 juli 2005 16:43 schreef bwt het volgende:
Nope wij zijn lief.
Bovendien is het nog geen vrijdag middag
Watkebeurt, ,,,,,,, ho ff, denk er aan - wij rijden motor he. dat sommigen er een auto bij hebben is iets anders. anders hebben we hier zo al die auto sc'ers rondhangen die geen moto rijden.quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:45 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
zonde
er is geen auto SC meer
geen commentaarquote:Op woensdag 6 juli 2005 16:47 schreef Geqxon het volgende:
[..]
A thanksEn 2 takt maakt dan zeker zo'n brommergeluid?
wacht... duh!
Voor die vragen moet je bij de 2takt rijders zijn. Daar weet ik nix van.quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:54 schreef Geqxon het volgende:
Wheheheh en dan moet je zeker ook brommermix tanken
en dan kom je het hier maar verkloten ?quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:45 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
zonde
er is geen auto SC meer
Ik denk dat er gewoon euro95 ingaat, met zo nu en dan wat olie erbij.quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:57 schreef bwt het volgende:
[..]
Voor die vragen moet je bij de 2takt rijders zijn. Daar weet ik nix van.
Heb zelf nooit brommert gereden of zwaardere 2takt
Euro95 voor de BOEMquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:04 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik denk dat er gewoon euro95 ingaat, met zo nu en dan wat olie erbij.
De (oude) GP machines waren ook tweetakten he?quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:10 schreef Geqxon het volgende:
Doe mij dan maar 4takt
2takt vind ik echt iets te veel brommer-geluid maken. Maar boeiend, zolang het maar lekker door de bocht gaat
Moet je die in elkaar zetten wil ie uit gaan?quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:02 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Gaat bij deze wekker niet lukken.![]()
![]()
[afbeelding]
Volgens mij staat er nog niets vastquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:28 schreef Fulcrum_X het volgende:
Wanneer wordt er weer gemeet trouwens (en waar)
ik heb een honda CR500 gehad dat is een 500cc 2takt.. dat ding produceert standaard 65pk en 80nm koppel over een enorm lang toerenbereik.. daarbij komt dat de gasreactie abnormaal is (2takt eh!) en je moet daar gewoon euro 95 of euro 98 voor mengen met +- 1:35 volsynthetische oliequote:Op woensdag 6 juli 2005 17:10 schreef Geqxon het volgende:
Doe mij dan maar 4takt
2takt vind ik echt iets te veel brommer-geluid maken. Maar boeiend, zolang het maar lekker door de bocht gaat
Vraag me af of iedereen wel naar Friesland wil komenquote:Op woensdag 6 juli 2005 18:04 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Volgens mij staat er nog niets vastMisschien moet jij anders wat opperen en dan zien of er een paar kunnen
Was jij die kerel die achteroverviel met zijn motor en heel droog "Auw" riep?quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:05 schreef Youp het volgende:
[..]
ik heb een honda CR500 gehad dat is een 500cc 2takt.. dat ding produceert standaard 65pk en 80nm koppel over een enorm lang toerenbereik.. daarbij komt dat de gasreactie abnormaal is (2takt eh!) en je moet daar gewoon euro 95 of euro 98 voor mengen met +- 1:35 volsynthetische olieook het geluid was niet echt brommer achtig kan ik je zeggen
het geluid van een 125cc en soms 250cc lijkt er wel wat op maar 500cc echt niet meer
nu heb ik een 620cc 4takt, helaas kan die totaal niet tippen qua vermogens, gewicht enzo aan de CR500 maar hij is wat onderhouds vriendelijker en iets makkelijker om te rijden (op de weg vooral)
Nee, das duderuud van het motor-forumquote:Op woensdag 6 juli 2005 18:49 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Was jij die kerel die achteroverviel met zijn motor en heel droog "Auw" riep?
quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:58 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Moet je die in elkaar zetten wil ie uit gaan?![]()
Dan word je dus echt wakker
Te hard door een bocht willen, aan het eind staat een brug. Brug heb ik wel gehaald, maar mijn brommer ging nog wel steeds verder naar buiten dus eerst schuurde ik mijn elleboog maar een beetje bij tegen de reling en daarna was het stuur aan de beurt. Toen ging het hele handeltje onderuitquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:31 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat is dus wat ik bedoel... alleen kwam ik net niet in de bosjes. Het eerst wat je wel doet is kijken of niemand het gezien heeft en daarna voor de zekerheid alsnog heel stoer wegrijden natuurlijk.
Owww dat van die peugeot ben je vast vergeten.... doe dat alsnog maar dan.![]()
Past niet door de deur van je achtertuinquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:38 schreef Worldbeater het volgende:
En weer even thuis, zag onderweg een quad op een parkeerplaats staan.
Ook wel gaaf woon-werk vervoer zo'n dingetje.![]()
![]()
[..]
Over het algemeen meeten wij niet in het buitenlandquote:Op woensdag 6 juli 2005 18:42 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Vraag me af of iedereen wel naar Friesland wil komen![]()
![]()
jij hebt nog nooit een 500cc 2takt irl gehoordquote:Op woensdag 6 juli 2005 18:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ah ok. Kijk zo'n motor maakt echt zo'n "brommer" geluid, lekker hoog in de toeren
quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:36 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ah, quadparadijs, daar komt de onze ook vandaan.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:38 schreef Worldbeater het volgende:
En weer even thuis, zag onderweg een quad op een parkeerplaats staan.
Ook wel gaaf woon-werk vervoer zo'n dingetje.![]()
![]()
[..]
quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:00 schreef Youp het volgende:
[..]
jij hebt nog nooit een 500cc 2takt irl gehoord![]()
quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
vette filmpjesquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:10 schreef Youp het volgende:
Geqxon :
hier 2 filmpjes van mijn CR500 destijds... helaas kon ik niet meer dan 25% gas geven want dan ging hij haperen.. de motor was nog koud en buiten is het ook niet al te warm.. geeft wel een klein beetje het geluid weer, maar irl blijft het vetter![]()
en het is trouwens teringhard
Zeg !quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:14 schreef Makster het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ben een echte Nico geworden
[afbeelding]
Zaterdag halen, dan gelijk door naar Paul Bon en klussen met die handel![]()
Hahahha, zo een CR is ook voor gaysquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:10 schreef Youp het volgende:
Geqxon :
hier 2 filmpjes van mijn CR500 destijds... helaas kon ik niet meer dan 25% gas geven want dan ging hij haperen.. de motor was nog koud en buiten is het ook niet al te warm.. geeft wel een klein beetje het geluid weer, maar irl blijft het vetter![]()
en het is trouwens teringhard
-edit-
http://members.home.nl/youpclaessen/mijn%20ex%20CR/
link vergeten
tsjah hoeft niet natuurlijk maar als ie een tijdje stilgestaan heeft wil het wel eens voorkomen dat de vlotter bak leeg damptquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Die opstartprocedure..![]()
![]()
![]()
naar rechts overhellen, naar links overhellen...![]()
says who?quote:
Bijna ook een CR gekocht, sterker nog die van Peppo wil ik opzich ook nog wel hebben maar er gaat best veel geld in de KLX zittenquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:22 schreef Youp het volgende:
[..]
says who?
trouwens dit is t geluidje van mn ktmmetje
helaas kan de sony cyberschrot het geluid niet zo goed weergeven omdat het gewoon veel te hard is waardoor die domme cam het vervormt
http://members.home.nl/yo(...)herriemetdeburen.MPG
maar evengoed wel lache
zelfde hier hoor...quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:28 schreef Makster het volgende:
[..]
Bijna ook een CR gekocht, sterker nog die van Peppo wil ik opzich ook nog wel hebben maar er gaat best veel geld in de KLX zitten![]()
Maar die KLX van mij moet je ook eens horen / beleven. Daar komen KLAPPEN uit damn. Zit een open Bos pijp op. In de stad rij ik niet meer zonder DB want het is echt schandalig HARD. Mensen hier kunnen het bevestigen
Pep wisselt sneller van motor dan een hoer condooms wisseltquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:31 schreef Youp het volgende:
[..]
zelfde hier hoor...er zit een kort KTM SX (2takt) dempertje op ipv een enorm lang apparaat... en de tussendemper is vervangen door een holle pijp... de dreunen van het filmpje moeten veel dieper en wanneer ik gas geef komen er klappers uit alsof iemand strijkers afsteekt
vooral wanneer ik het gas weer loslaat... maar je hoort het gewoon niet op t filmpje
domme sony cam
-edit-
doet pep zn cr alweer weg?
zeker vet, alleen eigenlijk niet goed... dan staat hij wat te arm afgesteld... ik moet die van mij nog ff nakijken wanneer ik eens 100km ofzo gereden heb als ik mn rijbewijs hebquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:37 schreef Makster het volgende:
[..]
Pep wisselt sneller van motor dan een hoer condooms wisselt![]()
Maar hij weet het zelf ook niet echt zeker geloof ikAls ik het geld had nam ik hem GELIJK over
Die klappen heb ik ook, inclusief steekvlammen zo nu en dan
Ja klopt, moet mijn bougie er ook nog is uit fleppen en onderzoeken....quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:39 schreef Youp het volgende:
[..]
zeker vet, alleen eigenlijk niet goed... dan staat hij wat te arm afgesteld... ik moet die van mij nog ff nakijken wanneer ik eens 100km ofzo gereden heb als ik mn rijbewijs heb
trouwens op marktplaats staan ook nog wat mooie CR500 SM's te koop dacht ik... en dan van het laatste model (mooier, sneller, lichter, etc )
en duur zijn ze niet echt als ik t vergelijk met mijn KTM
ach eens in de 100 crossuren een nieuwe zuiger... dus op de weg misschien nog wel wat minderquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:41 schreef Makster het volgende:
[..]
Ja klopt, moet mijn bougie er ook nog is uit fleppen en onderzoeken....
Duru zijn ze ook niet alleen dat onderhoud heh![]()
Moet eigenlijk ook mijn klepspeling opmeten. Alleen nog nooit gedaan, heb jij dat weleens gedaan?quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:45 schreef Youp het volgende:
[..]
ach eens in de 100 crossuren een nieuwe zuiger... dus op de weg misschien nog wel wat minderen tsjah... dat was het onderhoud
alleen regelmatig bakolie maar dat moet een dikke 4takt ook... en mengsmering tanken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |