Damn, betraptquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:54 schreef hicham het volgende:
[..]En 10 minuten later ram je op de snoozeknop toch
![]()
![]()
![]()
nuff saidquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:08 schreef hicham het volgende:
Ik weet niet precies waar je heen wilt met deze post, dus daar hou ik me verder afzijdig vanMaar heb wel een zere rechterarm omdat ik hem net dus heb zitten afknellen. Heb er precies op gelegen en dat voel ik nu nog
quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
misschien is de sleutelmeet voor mij niet nodigmorgenochtend komt ie hem halen
je weet het nooit....maar ik ga er eigenlijk niet vanuit dat ik voor de sleutelmeet een andere motor hebquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:23 schreef hicham het volgende:[afbeelding] Je bedoelt 'misschien' omdat er misschien nog wat aan een ZX7R valt te sleutelen toch
Niet dat de koper opeens terugkrabbelt
Ze hebben nog veel meer gadgets te koop. Klik!quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:08 schreef hicham het volgende:
[..]
WTF?!
Dat ding is coolZoiets moet ik hebben
Youssef heeft het eigenlijk meer nodig dan ik
quote:Rot op met je stomme plaatjes, heb al genoeg geld uit te geven deze dagen aan andere dingen
![]()
![]()
Minderquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
je weet het nooit....maar ik ga er eigenlijk niet vanuit dat ik voor de sleutelmeet een andere motor heb
Had het zelf hier al gezien http://computer.qualityparts.be/ onder de Gadget Zonequote:Op woensdag 6 juli 2005 12:26 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ze hebben nog veel meer gadgets te koop. Klik!
Mijn adresje is goedkoper.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:34 schreef hicham het volgende:
Had het zelf hier al gezien http://computer.qualityparts.be/ onder de Gadget Zone
quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Maar daar heb je niets aan
'Je kan niets meer bestellen bij deze inkoopactie.'
Vooral blijven uitstellen, wil niet de enige zijn die een luie reet heeft namelijkquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:58 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wie kan me even motiveren dat ik met mijn luie reet nou eens wat liggende klusje oppak?Zit het al vanaf 8:00 uur voor me uit te schuiven.
kloptquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:30 schreef Worldbeater het volgende:
Filmpje Fulcrum.![]()
![]()
[..]
Long time no see.
Alvast succes dan.![]()
Kan druk worden als iedereen ook nog gaat meeten.
Ik ga neer.![]()
Die remhandle was ook heel stug, je moest best wel kracht in je handen hebben om hem te bedienen. Heb je dat niet door dan vlieg je er met die compressie zo vandoor. Daarnaast moest er gas gegeven worden en moest ik nog met al mijn gewicht op de trapper staan. Dus even ter visualisatie.... 2 benen van de grond, beide handen bezet... als hij dan start en je staat niet geblocked dan krijg je beeld bij mijn verhaal.quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je kan ook putten uit een rijkelijke ervaring.![]()
Een Puch heeft gewoon een remhandle die je in moet knijpen bij het startenwant een motor heeft geen automatische koppeling die gelijk aangrijpt bij gasgaven, that's the difference.
![]()
Dat is dus wat ik bedoel... alleen kwam ik net niet in de bosjes. Het eerst wat je wel doet is kijken of niemand het gezien heeft en daarna voor de zekerheid alsnog heel stoer wegrijden natuurlijk.quote:Op woensdag 6 juli 2005 07:09 schreef hicham het volgende:![]()
![]()
En de hele buurt keek ook toevallig op dat moment?Weet nog dat toen ik net m'n brommer had ik hem startte met flink wat gas geven terwijl de brommer op de middenbok stond. Haal ik hem van de middenbok terwijl ik erop zit, vlieg ik weg half de bosjes in omdat het wiel nog best hard draaide zeg maar
En dat ik na 70 km op een splinternieuwe peugeot fox al onderuit ging had ik al verteld he?
![]()
Ahhh, Driften in de regen. heeeeerlijk (not)quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:37 schreef Youp het volgende:
hmmz... bij mij ging het gewoon nooit bijna fout
wel 1x in een drift geraakt met mn yamahatjein de regen
maar daar kwam ik ook gewoon uit zonder problemen
dat doet mn brommertje niet echtquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:43 schreef bwt het volgende:
[..]
Ahhh, Driften in de regen. heeeeerlijk (not)
1x meegemaakt op de perifirique rond parijs.
Beetje vlot invoegen en dan wegtrekken zodat je achterwiel bijna je voerwiel voorbijkomt.
Was ff schrikken, maar stoer volgas verder gereden nadat de boel toch nog goed recht kwam.
Offroad ging altijd goed maar op de weg niet 2 keer.quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:34 schreef Youp het volgende:
ik ben nooit op de weg met de brommer onderuit gegaanalleen met crossen in het bos
mjah ik ben wel eens met springen tegen een boom gelandquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:52 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Offroad ging altijd goed maar op de weg niet 2 keer.![]()
Eerste keer door plaatselijke gladheid (heel plaatselijk want het was een heel klein plasje opgevroren water in de bocht en hij was in zijn eentje) en de tweede keer bleef mijn gas hangen en kon ik kiezen tussen zelf gaan liggen of de sloot in.
![]()
Ik heb maar een gemiddelde crosservaring en nooit een eigen crossmotor gehad dus dan doe je het wat rustiger aan.quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:56 schreef Youp het volgende:
[..]
mjah ik ben wel eens met springen tegen een boom geland(hier in limbabwe hebben we heuvels enzo
) in het bos dus... en ik ben daar op een open plek met een hoop gras wel eens op mn gezicht gegaan.. hoe? trap bij 80km/h vol op de achterrem en hou die dan vast.. na 10 meter zit er zo veel gras tussen je noppen dat het is alsof je ineens op ijs rijdt en floep daar vlieg je onderuit
![]()
ik heb het ook over mn crossbrommertje hequote:Op woensdag 6 juli 2005 14:03 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik heb maar een gemiddelde crosservaring en nooit een eigen crossmotor gehad dus dan doe je het wat rustiger aan.Springen deed ik wel overigens, we hadden hier zelfs een heuse crossbaan. (eigenlijk alleen voor fietsjes
)
Als ik er aan terug denk weet ik niet of ik diezelfde jumps nog een keer zou durven maken.
Vriend van me deed veel aan crossen (en niet onverdienstelijk) dus ik mocht vaak zijn backup machine lenen. Andere vriend reed trial en dat is ook wel lachen om daar mee te crossen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:06 schreef Youp het volgende:
[..]
ik heb het ook over mn crossbrommertje hetoen had ik zelf ook nog geen crossmotor... wel vaker al motor gereden op cross/enduro achtige machines enzo
triallen heb ik ook wel eens gedaan.. met mn oom op een trialbike uit de jaren 70 (montesa cota 348) maar ook met de nederlandse jeugdkampioen (ofzo) die heeft nl. bij mij op school gezeten en we zijn wel eens gaan triallen met een aantal schoolgenoten.. op zijn bike ook, een 2002 montesa cota "nogwat"quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:09 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Vriend van me deed veel aan crossen (en niet onverdienstelijk) dus ik mocht vaak zijn backup machine lenen. Andere vriend reed trial en dat is ook wel lachen om daar mee te crossen.![]()
Echt trial maar nooit geprobeert, kunst op die crossbaan was altijd zoveel mogelijk heuveltjes over te slaan in 1 jump.![]()
........en ik had een buurjongen met CR.
Die trialvriend had ook een Montesa.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:14 schreef Youp het volgende:
[..]
triallen heb ik ook wel eens gedaan.. met mn oom op een trialbike uit de jaren 70 (montesa cota 348) maar ook met de nederlandse jeugdkampioen (ofzo) die heeft nl. bij mij op school gezeten en we zijn wel eens gaan triallen met een aantal schoolgenoten.. op zijn bike ook, een 2002 montesa cota "nogwat"
Dat wel, maar met een kapotte gasinstallatie waarvan de reparatie ws 700 euro gaat kosten zijn de plannen iets gewijzigdquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:34 schreef hicham het volgende:
Minder
Hoezo nietJe hebt toch al aardig wat dingen op het oog
Beta, Yamaha, Montesa, Gas Gasquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:16 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Die trialvriend had ook een Montesa.Is er eigenlijk ook een ander merk dat die rare fietsjes maakt?
Hij is ook vrij ver gekomen in die sport, weet niet of ie er nog steeds mee bezig is eigenlijk, zie hem nooit meer.
Is ook een optie.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Missch dat ik voor een jaar zo 1 ga rijden…
[afbeelding]
Alle blije kleurtjes eraf zodat ie volledig zwart is, alleen die witte zxr op de tank blijft dan over, groene wielen erop en dan weer opnieuw bestickeren…praktisch dezelfde motor als mijn huidige maar dan met iets meer power
quote:Yamaha Raptor 660 cc
Wegtoelating: auto
Aantal versnellingen: 5 + achteruit
http://www.quadparadijs.nl/
coole dingenquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:38 schreef Worldbeater het volgende:
En weer even thuis, zag onderweg een quad op een parkeerplaats staan.
Ook wel gaaf woon-werk vervoer zo'n dingetje.![]()
![]()
[..]
Dat heb ik gemist.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
coole dingendoet met denken aan die meet waar die 4wieler op 2 wielen voorbij kwam
![]()
koop dan ook een motor met een grotere tankquote:
zeker goed en onverwacht nieuwsquote:Trouwens goed nieuws over je motoralleen als je even niets anders kan kopen kan je deze toch beter even houden.
![]()
![]()
hij ging alles zelf doenquote:Balhoofdlager ging hij zelf vervangen.![]()
rijdt een beetje kut ehquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:38 schreef Worldbeater het volgende:
En weer even thuis, zag onderweg een quad op een parkeerplaats staan.
Ook wel gaaf woon-werk vervoer zo'n dingetje.![]()
![]()
[..]
Ik wil een quad.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
koop dan ook een motor met een grotere tank![]()
Dat klink een beetje tegenstrijdig.quote:zeker goed en onverwacht nieuwsmaar ben blij dat ie verkocht is morgen
dus nog even aanhouden is geen optie, maar een lange tijd zonder motor ook niet
![]()
Klinkt goed, kan hij tenminste niet achteraf gaan lopen zeuren.quote:hij ging alles zelf doenbeetje rekening mee gehouden met de prijs
Ikke niet weten.quote:
Zou wel stoer zijnquote:
quote:Dat klink een beetje tegenstrijdig.![]()
Zow, die is heeeel stellig overtuigd dat ze de juiste keuze heeft gemaaktquote:En die mevrouw van vorige week was nog niet aan het twijfelen.![]()
![]()
heeft niet zo zeer met de veerwegen te maken maar met het overhellen.. je zit op een motor met 4 wielen.. je kan dus niet hellen in een bocht waardoor het apparaat om wil gaan kiepen... of je moet al gaan driften maarja dan slijten je banden ook zo hard.. optie 3 is om gewoon LANGZAAM door de bocht te gaanquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ikke niet weten.![]()
Het ziet er gewoonuit, ding net stond gewoon op brommerkenteken maar was wel een lekker groot.
![]()
Maar ik kan mij wel wat bij die veerwegen voorstellen ja.![]()
En in de winter allicht veiliger dan een KLX op noppenbanden.![]()
Vind het gewoon gekke dingen.![]()
Toch maar miljonair worden, even mijn carierreplanning aanpassen.![]()
komt er ook nog es iets concreets uit al die biedingen van jequote:Op woensdag 6 juli 2005 14:52 schreef Worldbeater het volgende:
Heb gisteren nog op een ZX-10 of GPZ-1000RX geboden die net mailde dat hij er nog is.
En dan nog zeggen dat jij wel contact moet houden nadat je hem aan haar verkocht hebtquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Zow, die is heeeel stellig overtuigd dat ze de juiste keuze heeft gemaaktondanks dat de mijne ws de mooiste zxr400 is in die prijsklasse...en ik had ook nog aangeboden om op de sleutelmeet te komen, kan ze hem voor een mooie prijs kopen en voor weinig helemaal fris maken. Ws nog frisser dan als ze hem bij een dealer zou brengen, maar het kwam volgens mij over als een verkooppraatje
preciesquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:06 schreef Worldbeater het volgende:
En dan nog zeggen dat jij wel contact moet houden nadat je hem aan haar verkocht hebt, en nu het niet doorgaat doet zij hetzelfde?
![]()
Gewoon zo rijden op de openbare weg.quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:03 schreef Youp het volgende:
heeft niet zo zeer met de veerwegen te maken maar met het overhellen.. je zit op een motor met 4 wielen.. je kan dus niet hellen in een bocht waardoor het apparaat om wil gaan kiepen... of je moet al gaan driften maarja dan slijten je banden ook zo hard.. optie 3 is om gewoon LANGZAAM door de bocht te gaan
Soms wel, meestal reageerd niemand op mijn biedingen. Gelukkig.quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
komt er ook nog es iets concreets uit al die biedingen van je
voor ww houd je dan toch 1 van die SM's? en dan een ZZR-1100quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:14 schreef Worldbeater het volgende:
Voor naar mijn werk is zo'n ding te log en te zwaar, kon ik net zo goed die Beemer houden.
Maar zo'n ZX-10/GPZ-1000RX of nog liever een ZZ-R1100 blijft trekken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |