Ja de bankafschriftenquote:
quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:53 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Wat huwlijk ,sex of slap lullen![]()
Ook ! Maar dat bedoelde ik niet.quote:
Inside scoup pleasequote:
when Harry met Sally.quote:
dat vriendje op bateryen wil ze niet al mag ze wel van me ,quote:
het is bedtijd denk ikquote:Op woensdag 6 juli 2005 02:13 schreef ondeugend het volgende:
Dit topic escaleert ontzettend uit de hand zo.....
quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:00 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja dat sowieso... de eerste keer deed ik hem aantrappen en ging hij me er vandoor. En ik er achteraan/ half naast rennen natuurlijk !![]()
Daarna deed ik hem starten met het voorwiel tegen een muur of iets dergelijks aan. Pas dan scheurde ik er mee weg. Zo had ik tenminste tijd om op het zadel te komen.
Ligt eraan of je mijn er ook al de schuld van had gegeven en of je er ook bij gaat vertellen dat je al die tijd ervoor zei dat je me 'zou afmaken' als ik meteen op me bek zou gaanquote:Op woensdag 6 juli 2005 07:09 schreef hicham het volgende:
En dat ik na 70 km op een splinternieuwe peugeot fox al onderuit ging had ik al verteld he?
hoezo niet. A rijbewijs is voor motorvoertuigen met 2 of 3 wielen. Tel eensquote:Op woensdag 6 juli 2005 01:35 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Best geil... maar met een A-rijbewijs kom je daar zeker niet mee ?
Jij ook veel succes hèquote:
Klopt, allereerste keer. Ik zou afgelopen weekend wel bijna de motor pakken, scheelde niet veel.. maar toch maar laten staanquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:53 schreef ondeugend het volgende:
maar Ful was dat echt de eerste keer op die motor ? Zeg je nou dat je stiekem er nog nooit op gereden had ?
Wat een discipline zeg ! Ik had zeker jammerlijk gefaald.
Je kan ook putten uit een rijkelijke ervaring.quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:08 schreef ondeugend het volgende:
Het wegrijden met welke motor dan ook is makkelijker dan met die Puch van destijds.
Ik heb tot nu toe nog geen vergelijkare problemen gehad met een motor als met dat ding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |