Als het maar geen natte droom wordtquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:54 schreef ondeugend het volgende:
Die droomt inmiddels alweer van wheelies, stoppies en driften joh.
quote:
Jij bent toch zo eentje die ook een motor heeft/gaat kopen met een kleine actieradiusquote:
In mijn dromen heb ik al heel wat wheelies gemaakt hoorquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:31 schreef bwt het volgende:
Ik (en ik denk de anderen ook wel) ben benieuwd naar wanneer je je rijbewijs hebt.
wordt nog wel eens wat hier
oldies en newbies bij elkaar.
Hey, ondeugend, ben benieuwd hoe jij voor het eerst wegrijd als je je rijbewijs hebt....
vast en zeker met een burnout al rijdend
Het angst zweet droop lang je rug naar beneden?quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:55 schreef ondeugend het volgende:
Ik had ooit een brommer met heeeeeeeeel veel compressie... een puch
Je had me moeten zien en de aandelen van tenalady waren 2 keer zoveel waard geweest.
Ja dat sowieso... de eerste keer deed ik hem aantrappen en ging hij me er vandoor. En ik er achteraan/ half naast rennen natuurlijk !quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:57 schreef bwt het volgende:
[..]
Het angst zweet droop lang je rug naar beneden?
Je had in je broek geplast van het lachen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:57 schreef bwt het volgende:
[..]
Het angst zweet droop lang je rug naar beneden?
Owww van die leuke glijbaan !!!quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:08 schreef Phatzak het volgende:
Dag nachtbrakersMorgen weer vroeg uit, ga naar Duinrell
Natuurlijk zeg !quote:
Pauper !!!quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:21 schreef Crashcat het volgende:
* Crashcat zwaait ook maar even, voordat ie voor een pauper wordt uitgescholden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:25 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Pauper !!!![]()
He... dat voelt echt lekker zeg !
met een d dan graag !quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:25 schreef greedkillingz het volgende:
Ook niet echt nachtleven te bekennen hier
Gelukkig nog iemand wakker![]()
Hee Ondeugt![]()
Het is nog vroegquote:
Sukkel ! Kluns ! Lullo ! Noob !quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:27 schreef Crashcat het volgende:
[..]
![]()
Gooit heter maar uit..
Mijn ego is toch niks meer waard![]()
Voor ik scheld kijk ik vaak eerst ff de kat uit de boom.quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:21 schreef Crashcat het volgende:
* Crashcat zwaait ook maar even, voordat ie voor een pauper wordt uitgescholden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:31 schreef bwt het volgende:
Waarom wordt het toch elke keer leuk als ik moet gaan slapen?
In beginsel ben je saai dusch ?quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:30 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Voor ik scheld kijk ik vaak eerst ff de kat uit de boom.
en als de kat echt niet wil gooi ik wel een steen ofzo![]()
Best geil... maar met een A-rijbewijs kom je daar zeker niet mee ?quote:
volgens mijn vrouw een seconde of 40quote:
En zo is het !quote:
quote:
En dan is het einde al weer in zichtquote:Op woensdag 6 juli 2005 01:36 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
volgens mijn vrouw een seconde of 40
eensquote:
van het beleefd zijn wel jaquote:Op woensdag 6 juli 2005 01:38 schreef Crashcat het volgende:
[..]
En dan is het einde al weer in zicht![]()
quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:36 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
volgens mijn vrouw een seconde of 40
Zo lang zijn we dus blijkbaar niet gehuwdquote:Op woensdag 6 juli 2005 01:40 schreef ondeugend het volgende:
[..]![]()
Meestal zeggen vrouwen dat hun mannen juist 40 seconden niet saai zijn !
Sleep well btwquote:Op woensdag 6 juli 2005 01:43 schreef bwt het volgende:
maar ik zal de rest niet verder storen.
Ik mag morgen weer bijtijds er uit om "vrolijk" te gaan werken. gelukkig nog maar 3 dagen
Ben nu echt WEL pitten
Het begint pas na 4,5 jaar.quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:44 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Zo lang zijn we dus blijkbaar niet gehuwd![]()
Of ik doe iets goed hier na ruim 4 jaar![]()
quote:
Natuurlijk niet...quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:48 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
krijgt ze nu ook steeds hoofpijn dan
Nee Toch
Nee toch
![]()
![]()
Weet ze ander goed te verbergenquote:Op woensdag 6 juli 2005 01:50 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Natuurlijk niet...
Wel last van geen zin.![]()
Wat huwlijk ,sex of slap lullenquote:Op woensdag 6 juli 2005 01:51 schreef Crashcat het volgende:
Hmm... ik hou me gedeisd..
Niet echt mijn specialiteit![]()
Wel meer dan dat waarschijnlijk.quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:53 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Weet ze ander goed te verbergen![]()
Ja de bankafschriftenquote:
quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:53 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Wat huwlijk ,sex of slap lullen![]()
Ook ! Maar dat bedoelde ik niet.quote:
Inside scoup pleasequote:
when Harry met Sally.quote:
dat vriendje op bateryen wil ze niet al mag ze wel van me ,quote:
het is bedtijd denk ikquote:Op woensdag 6 juli 2005 02:13 schreef ondeugend het volgende:
Dit topic escaleert ontzettend uit de hand zo.....
quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:00 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja dat sowieso... de eerste keer deed ik hem aantrappen en ging hij me er vandoor. En ik er achteraan/ half naast rennen natuurlijk !![]()
Daarna deed ik hem starten met het voorwiel tegen een muur of iets dergelijks aan. Pas dan scheurde ik er mee weg. Zo had ik tenminste tijd om op het zadel te komen.
Ligt eraan of je mijn er ook al de schuld van had gegeven en of je er ook bij gaat vertellen dat je al die tijd ervoor zei dat je me 'zou afmaken' als ik meteen op me bek zou gaanquote:Op woensdag 6 juli 2005 07:09 schreef hicham het volgende:
En dat ik na 70 km op een splinternieuwe peugeot fox al onderuit ging had ik al verteld he?
hoezo niet. A rijbewijs is voor motorvoertuigen met 2 of 3 wielen. Tel eensquote:Op woensdag 6 juli 2005 01:35 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Best geil... maar met een A-rijbewijs kom je daar zeker niet mee ?
Jij ook veel succes hčquote:
Klopt, allereerste keer. Ik zou afgelopen weekend wel bijna de motor pakken, scheelde niet veel.. maar toch maar laten staanquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:53 schreef ondeugend het volgende:
maar Ful was dat echt de eerste keer op die motor ? Zeg je nou dat je stiekem er nog nooit op gereden had ?
Wat een discipline zeg ! Ik had zeker jammerlijk gefaald.
Je kan ook putten uit een rijkelijke ervaring.quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:08 schreef ondeugend het volgende:
Het wegrijden met welke motor dan ook is makkelijker dan met die Puch van destijds.
Ik heb tot nu toe nog geen vergelijkare problemen gehad met een motor als met dat ding.
Same here.quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:28 schreef bwt het volgende:
Doe ik ook altijd (niet) voor ik ga rijden..............
Deed ik op de Beemer altijd onder het rijden. want iedere seconde stilstaan is er 1 teveel.quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:30 schreef hollander172 het volgende:
Same here.Vergeet altijd de spiegels uit te klappen.
Nou ja, je moet ook altijd vooruit kijken niet achteruit.
Ik heb 2 weken vakantie, we gaan nu ff ontbijten bij de Ikea.quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:29 schreef bwt het volgende:
Wel rustig hier trouwens, Waar is iedereen gebleven?
Paar keer geprobeerd maar dan maakt de kuip een raar geluid.quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:32 schreef Worldbeater het volgende:
Deed ik op de Beemer altijd onder het rijden. want iedere seconde stilstaan is er 1 teveel.![]()
*me tooquote:Op woensdag 6 juli 2005 10:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Deed ik op de Beemer altijd onder het rijden. want iedere seconde stilstaan is er 1 teveel.![]()
[..]
gewoon een abbonement op de VIVA kado gevenquote:Op woensdag 6 juli 2005 02:06 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
dat vriendje op bateryen wil ze niet al mag ze wel van me ,
Heb al aangeboden er zamen 1 te gaan halen![]()
quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
gewoon een abbonement op de VIVA Opzij kado gevenzijn ze altijd heel blij mee
V&A?quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:17 schreef hicham het volgende:
Heb nog een fitnesspas die t/m Augustus geldig is, en die ik zelden gebruikt heb
Je kan ook maxspeed een paar honderd km snelweg pakken, krijg je ook gespierde armen van.quote:
Max speed stelt niet veel voor op een 25KWquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:31 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je kan ook maxspeed een paar honderd km snelweg pakken, krijg je ook gespierde armen van.
Gebrek aan kuip compenseert dat weer.quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:40 schreef hicham het volgende:
Max speed stelt niet veel voor op een 25KW![]()
Ze houden je gewoon in de gaten.quote:Of zouden ze allemaal voor mij komen?
Sex-appealquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:45 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ze houden je gewoon in de gaten.
Bij mij in iedergeval wel.quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:52 schreef bwt het volgende:
[..]
Bij mij in iedergeval wel.
Als ik daar binnen kom lopen staan ze allemaal klaar om mij gedag te zeggen.
Wil ik op 1 van de apparaten dan geven ze mij vrij baan.
En als ik weer weg ga dan zwaaien ze me na.
Gaat bij deze wekker niet lukken.quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:54 schreef hicham het volgende:
[..]En 10 minuten later ram je op de snoozeknop toch
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:54 schreef hicham het volgende:
[..]En 10 minuten later ram je op de snoozeknop toch
![]()
![]()
![]()
WTF?!quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:02 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Gaat bij deze wekker niet lukken.![]()
![]()
[afbeelding]
Ik weet niet precies waar je heen wilt met deze post, dus daar hou ik me verder afzijdig vanquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en verrekken van de spierpijn in 1 arm
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |