als je je gordel om doet raak je het dak niet...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:09 schreef yup het volgende:
Wat is de hardste klap ooit met een auto die je hebt gehad?
......de dak kreeg van mij en de bijrijder een kopstoot van jewelste...
......Resultaat was dat ik de plafond had gekopt van de L400... Ouch...
quote:
The truth is in the eye of the beholder, dat jij deze verhalen als stoer ziet zegt meer over jouw zelf.quote:
Ik heb ooit staan toekijken hoe iemand mijn auto volgas uitparkeerde op een besneeuwde parkeerplaats en daarbij niet wegreed maar met enige vaart zijwaarts tegen de bumper van de Volvo van de buurman aangleed.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:55 schreef Eliminator20 het volgende:
Met 10 km/pu tegen een paaltje aan gereden/gegleden tijdens hevig sneeuwval.
sarcastisch bedoeld...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:51 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]profiel van davinci checkt 1978... 27 jaar... zou rijbewijs kunnen hebben.
Een grote klap met de auto is dus NIET leuk. Heb er zelf best lang last van gehad.
gevaarlijke gemeente, Bergen op Zoom...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:46 schreef AggeMarLeutEt het volgende:
Ook in Bergen op Zoom, vismarkt.
Dat het sarcasme was lijkt me duidelijk. het druipt er vanaf.quote:
Vind ik wel meevallen...helemaal in dit soort topics kun je dit soort reacties verwachten, verder ken ik de user niet dus mischien dat het daaraan ligt. Najah, 't is iig duidelijk nu.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:09 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Dat het sarcasme was lijkt me duidelijk. het druipt er vanaf.
Wie zegt dat het stoer bedoeld is?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:03 schreef davinci het volgende:
[..]
sarcastisch bedoeld...
maw bovengenoemde figuren lijken het verschrikkelijk stoer te vinden wat hen of anderen is overkomen... Denk niet dat je hierover moet opscheppen
(waarom leg ik dit in godsnaam nog uit!)
Whaha! Dik leuk man! Nog een keer?!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:29 schreef Estolan het volgende:
180km/h de berm in geschoten LOL!!!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En ik reed niet eens Whahahaha, zat er alleen naast en keer ernaar
Niets te moraalridder (defineer moraalridder, zoals het correct geschreven is.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:44 schreef Estolan het volgende:
Oh Oh een MoraaaaaaalRiddah!
Kom op zeg, tuurlijk is het niet leuk, maar als iemand een topic opent, mag ik toch wel ff vrolijk reageren? Ik en de bestuurder op dat moment hebben niks, en auto is voor 3000e ex btw volledig gerepareerd. dus ja me happy
Misschien heb je gelijk, maar je valt erg op met je lolquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:01 schreef Estolan het volgende:
vreemd? hoezo, achteraf gezien was het best een brute crash, staat zelfs op film
who cares, tis maar een auto hoor
Dat doe ik ook wel eens, maar max tot 40 km per uur ofzo..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:49 schreef Robar het volgende:
Dit heb ik niet zelf meegemaakt, maar is wel iets waar ik erg van geschrokken ben en wat ik eigenlijk wel even hier wil plaatsen. (voor mensen die dit ooit uit willen proberen)
Dit gaat over een kennis van mij.
Vriendje van hem had net zijn rijbewijs en ging even met de auto van pa een ritje maken. Onderweg kwamen ze dus die kennis tegen en stelden voor dat hij even aan de auto ging hangen zodat hij sneller thuis was. (hij was dus op de fiets). Eerst ging het met een gangetje van 50, maar al snel werd het 60, 70, 80, 90 totdat die kennis het niet meer volhield en met zijn stuur begon te zwabberen. Het onvermijdelijke gebeurde en hij vloog van zijn fiets af recht door de voorruit van een geparkeerde auto. Hij lag helemaal open en had zware bloedingen. Bewusteloos is hij naar het ziekenhuis gebracht, alwaar hij kantje boord heeft gelegen. Nu is hij weer helemaal in orde, maar zijn litteken in zijn gezicht zal hem hier altijd aan blijven herinneren.
Dit soort klappers vind ik de aller engste die je maar kan bedenken... Je bent helemaal hulpeloos en maar hopen dat je er zonder kleerscheuren uitkomt...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:55 schreef PNG het volgende:
Met 120 km/u een betonnen wal in met een Mitsubishi Galant voorlaatste model, nadat de auto voor ons met 120 een overstekend hert ramde, wij net achterlicht raakten, auto in 1/10e sec dwars en met 120 een betonnen wal in. Ik weet van impact zelf niks meer.
Voorwiel stond ongeveer in dashboard, van onder keek je zo van de ene kant naar de andere kant, en repect voor de Mitsubishi Galant. Wij hadden niets, alleen beetje ter observatie volgende dag omdat ik mijn nek niet meer kon bewegen.
Nou dat. Galant overleden.
ja heh ben je al over die van mij heenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:45 schreef yup het volgende:
[..]
Dit soort klappers vind ik de aller engste die je maar kan bedenken... Je bent helemaal hulpeloos en maar hopen dat je er zonder kleerscheuren uitkomt...
Maar bij jou gelukkig alleen maar een dooie Galant
Voor de rest zijn er wel aardig gestoorde verhalen hier![]()
![]()
![]()
![]()
Fransen rijden sowieso wel lomp vind ik..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:48 schreef MaPo het volgende:
In Zuid-Frankrijk kwam er ineens een idiote Franzoos onze weghelft opzetten in een bocht, omdat ie in slaap was gevallen. Resultaat frontale botsing en alle betrokkenen geen blijvens letsel gelukkig. Ik zat op pasagiersstoel.
We reden allebei ongeveer 70 km/h en dat komt hard aan![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lijkt me nou niet zo lollig, kan aan mij liggen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:29 schreef Estolan het volgende:
Gaat niet echt goed met jou autorij geschiedenis he? (Of juist heel erg goed.quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:51 schreef Kanjer het volgende:
Voor de liefhebber nog een leuke.
Voor de hagenezen onder ons, bijhet Prins Bernhardviaduct had je 2 banen, 1 om het viaduct op te gaan, 1 om beneden rechtdoor te gaan.
Ik ben dus een nieuwe Mercedes aan het testen, die trok naar links met remmen, mooi plekje voor daar.
Affijn paar remtests gedaan en wil terug naar de zaak en neem de rechterbaan voor rechtdoor niet het viaduct op, rood stoplicht dus ik braaf wachten, want wilde sneaky linksaf onder het viaduct door om te keren.
Rij bij groen weg, linksaf, was ik vergeten dat de baan rechtdoor het viaduct op ook groen had en laat daar nou een hele grote oude amerikaan aan komen stormen....
Vol linksvoor op het scherm, Mb in principe Totall Loss, maar nieuwe neus opgezet, amerikaa, echt waar!! chroomlijstje voor op scherm gedeukt!!!!
Kon ik de zaak bellen met goed en met slecht nieuws, goeie nieuw: auto trekt niet meer naar links, slechte nieuws: hij trekt nu mega naar rechts.
Nou valt wel mee hoor, rij inmiddels een jaartje of 26 auto, met deze 2 erbij misschien 4 keer wat, buiten mijn schuld, vind de 1e aanrijding nog steeds niet mijn schuld, denk nog steeds dat er achter wat afbrak, zeker gezien het feit dat allebei de achterwiel ophangingen afgebroken waren en ik die bocht vele malen, ook met hogere snelheid genomen had, geen probleem, zo'n BMW kan wel wat, was het eerste type trouwens, mooie wagens...quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:52 schreef Furious het volgende:
[..]
Gaat niet echt goed met jou autorij geschiedenis he? (Of juist heel erg goed.)
Valt wel mee hoor, shit happens...quote:Op woensdag 6 juli 2005 03:26 schreef Imperium het volgende:
jesus wat een posts... kunnen mensen niet rijden hier ofzo..?
ik denk dat je dan nog onvoorzichtig rijdt.quote:Op woensdag 6 juli 2005 03:41 schreef Kanjer het volgende:
Valt wel mee hoor, shit happens...
Ben jaren testrijder geweest, kan heus wel een auto besturen, denk dat ik zo'n 10 jaar aaneengesloten 50- a 60.000 km per jaar reed, dan gebeurt er wel eens wat en dan nog, een keer of 4 total, 1 x zeker eigen schuld, 1 x twijfel, 2 x niet.
Hahahahahaaaaa!!!!!quote:Op woensdag 6 juli 2005 08:23 schreef user-x het volgende:
[..]
ik denk dat je dan nog onvoorzichtig rijdt.
ik heb ook al ruim 15 jaar mijn rbw. nooit schade gereden.
echt niet omdat ik nou zo rustig rijd. of niet veel rijd (ong. 30 - 50.000 km gemiddeld per jaar)
wel veel ongelukken kunnen omzeilen omdat ik constant om me heen aan het kijken ben.
ik heb er wel eens bijgezeten toen mijn pa tijdens een testritje in mijn auto mijn auto total-loss reed volledig buiten zijn schuld om.
Corollaquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:00 schreef -Eddow- het volgende:
[[url=http://img50.imageshack.us/img50/9528/dsc05563b8ip.th.jpg]afbeelding][/URL]
De Ka van mn Moeder.
ik reed ongeveer 40 denk ik, gast nam de binnenbocht.
Maarja kwam wel van rechts. Helaas.
Verzekeringstechnisch is het niet belangrijk of iemand verkeerstechnisch fout zit (tenminste: dat hoeft niet).quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:09 schreef Jill-RMC het volgende:
Schuldvraag? Was toch gewoon de schuld van die kneus die achter op je inreed? Als de KLPD hem al pakt voor roekeloos rijgedrag? Trouwens enig idee wat meneer aan het doen was dat ie je zo over het hoofd kon zien?
Ja het het maakt niet uit hoe snel hij reed, daar kan hij hooguit een prent voor krijgen, maar dat staat verder los van de schuldvraag. Tenzij hij met 250 aan kwam scheuren dan was het logischerwijs niet mogelijk geweest zijn afstand in te schatten. Als je gewoon eerst goed had gekeken had je hem wel aan zien komen. Je mag daar 100, dus het is nogal wiedes dat mensen daar 120+ rijden.quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:12 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Verzekeringstechnisch is het niet belangrijk of iemand verkeerstechnisch fout zit (tenminste: dat hoeft niet).
Verzekeraar van tegenpartij geeft aan dat ik "ineens van baan wisselde". Tja, dan wordt het toch echt een gevalletje ruzie. Of de beste man nu 130 (zoals gezegd tegen de politie, maar ik gok erop dat het nog wel wat sneller was) reed of niet.
Nou en dat valt dus te bezien.quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:44 schreef 1299 het volgende:
[..]
Ja het het maakt niet uit hoe snel hij reed, daar kan hij hooguit een prent voor krijgen, maar dat staat verder los van de schuldvraag. Tenzij hij met 250 aan kwam scheuren dan was het logischerwijs niet mogelijk geweest zijn afstand in te schatten. Als je gewoon eerst goed had gekeken had je hem wel aan zien komen. Je mag daar 100, dus het is nogal wiedes dat mensen daar 120+ rijden.
Intratuin zeker.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:04 schreef qltel het volgende:
[..]
gevaarlijke gemeente, Bergen op Zoom...
Daar vlakbij, in Halsteren, op de weg naar Steenbergen. Ik fietste op het fietspad, en iemand besloot linksaf te slaan en daarbij dat fietspad over te steken. Schepte me en had mij dus op de motorkap.
had ik gister 2 dagen me rijbewijs zat in de bedrijfs auto collega zegt je kan nog wel een klein stukkie naarvoren, beng op een mercedes busjequote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:48 schreef SuperJERK het volgende:
Met 2 km per uur inparkeren, ik had niet zoveel ruimte dus heel voorzichtig het hekje aangetikt.
Dat was mijn grootste aanrijding.. en ik blijf dat het zo blijft.. en dat ik niet van zulke grote verhalen hier hoeft te typen![]()
ABS verkort de remweg nietquote:Op woensdag 6 juli 2005 18:00 schreef Sport_Life het volgende:
Ik zat achterin (had nog geen rijbewijs) en vriend van me zus achter stuur (net 2 maanden rijbewijs) in een S40 geloof ik met ABS. Rijden 140 km/h op de snelweg en waren bijna de enige zo leek het.. Plots duiken er binnen luttele seconden allemaal auto's op die zich een fille vormen, vriend van me zus drukt van schrik het rempedaal helemaal in (God tnx we had ABS) en na wat rare geluiden en schokken die van de ABS afkwam kwamen we tot stilstand. Auto achter ons had genoeg afstand, dus ging allemaal goed.
Het aantal auto's dat later in de berm stond was niet met 1 hand te tellen. (over een lengte van een paar km)
De klap was trouwens dat ik met mn neus tegen de stoel voor me aankwam maja behalve wat jeuk verder niets aan over gehouden![]()
ABS heeft ook een beetje ESP functie hoor. En mind you; ABS Anti Blokkeer System, dus je wielen blokkeren ook niet waardoor je je remweg ook verkort.quote:
Geloof mij maar, als jij zonder ABS op een besneeuwd wegdek remt glijd je onverminderd door (knappe chauffeur als je ABS kan simuleren), als je ABS hebt dan rem je wel degelijk veel harder, zonder te blokkeren.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:37 schreef yup het volgende:
ABS heeft een beetje ESP functie ? Dacht het niet dude...
Maar in het geval van vol de rem intrappen wint ABS het altijd... Alleen in bepaalde gevallen heeft ABS een langer remweg... (remmen in grint, sneeuw e.d.)
Functie als in; verkorting van de remweg.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:37 schreef yup het volgende:
ABS heeft een beetje ESP functie ? Dacht het niet dude...
Maar in het geval van vol de rem intrappen wint ABS het altijd... Alleen in bepaalde gevallen heeft ABS een langer remweg... (remmen in grint, sneeuw e.d.)
Precies.quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:05 schreef Robar het volgende:
Ik heb er toch echt even snel een aantal bronnen op nageslagen en daar wordt toch dikwijls gezegd dat een auto met ABS een kortere remweg heeft dan een auto zonder ABS. En aangezien ABS er voor zorgt dat je niet gaat slippen met als gevolg dat je veel verder doorglijdt, ga ik er van uit dat die bronnen gelijk hebben. BAs verkort dus wel degelijk de remweg.
Nee. Geloof me, ABS verkort de remweg niet. Is ook logisch, om het blokkeren van de wielen te voorkomen wordt de remkracht die naar de wielen gaat verminderd totdat het wiel weer gaat draaien.quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:04 schreef Furious het volgende:
[..]
Functie als in; verkorting van de remweg.![]()
Niet mee eens.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:51 schreef Jalu het volgende:
[..]
Blokkerende (dus stilstaande) wielen hebben een grotere wrijving dan draaiende wielen.
Hey, ABS heeft in mijn ogen meer voordelen dan nadelen hoor. Maar een kortere remweg is daar geen van.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:04 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Niet mee eens.
Als je met een auto remt en je achterste wielen blokkeren, en de voorste remmen gewoon, dan sta je binnen no time achterstevoren. Dus de blokkerende wielen hebben geen grotere wrijving dan draaiende wielen.
Dat je zonder ABS sneller stil kan staan dan met ABS, ben ik wel met je eens.
Mooi is dat he? Ik kan echt genieten van dat soort experimenten. Was dit dat experiment waarbij 't karretje afremde in een grote bak met water?quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:42 schreef HuHu het volgende:
In 1940 tijdens een experiment met G-krachten.
Men neme een karretje, wat raketmotoren en een vrijwilliger. Maak een rails, ontsteek de motoren en hoppakee.
Tijdens het afremmen heeft de vrijwilliger 45G doorstaan. Hij is een aantal dagen blind geweest. Ik denk dat dit wel het record is allertijden.
Klopt, hij werd afgeremt in een grote bak water. De vrijwilliger zijn ogen waren een paar dagen compleet zwart van kleur door alle gespatte aderen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:03 schreef rebel84 het volgende:
[..]
Mooi is dat he? Ik kan echt genieten van dat soort experimenten. Was dit dat experiment waarbij 't karretje afremde in een grote bak met water?
schrijf je nu 3x BMW verkeerd?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:54 schreef Fork5 het volgende:
Ik zat in een stadsbus die over een 80 weg reed. komt er van achtere een BWM aan met zeker 120 en die wil inhalen en zet hem meteen naast de bus. maar daar reed al een tegenligger (helaas een Fiat panda) met 80. dus een immense klap van 200 km p/h. daarna ramde ze dus bus nog. gelukkig is zo'n bus vrij stevig. maar was wel helemaal in gedeukt. en ik keek naar achteren en zie een rollende BWM en een iets dat een Fiat moest zijn. ik was toen echt extreem erg geschrokken en de rest van de bus ook en gelukkig bleef de buschaffeur heel rustig en stopte hem netjes. later hoorde ik dat de BWM rijder had gedronken en hij was er met een schrammetje vanaf gekomen, maar de de 2 in de Fiat waren terplekke overleden. dit was geen prettige ervaring om mee temaken.,
lol ja sorry. dat heb ik wel vakerquote:
Ja hoor mag ook. Waarom niet?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:18 schreef SHERMAN het volgende:
Damn wat een verhalen.
Zelf nog niks mee gemaakt. Wel een bijna senario maar dat telt niet echt in dit topic geloof ik.
Omdat het geen klap is geweest.quote:
Hahahhahahahhahahahhahhahhahahahhahahahha yeah ! Weer een Mazda minderquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:29 schreef Estolan het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Met 90 km/u met een fiets aanhangen bij een auto?!? Sorri maar dat lijkt me zeer onverstandig. Aanhangen is sowieso al onverstandig, maar met 90 km/u... (sowieso zijn fietsremmen daar voor niet gemaakt)quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:49 schreef Robar het volgende:
Dit heb ik niet zelf meegemaakt, maar is wel iets waar ik erg van geschrokken ben en wat ik eigenlijk wel even hier wil plaatsen. (voor mensen die dit ooit uit willen proberen)
Dit gaat over een kennis van mij.
Vriendje van hem had net zijn rijbewijs en ging even met de auto van pa een ritje maken. Onderweg kwamen ze dus die kennis tegen en stelden voor dat hij even aan de auto ging hangen zodat hij sneller thuis was. (hij was dus op de fiets). Eerst ging het met een gangetje van 50, maar al snel werd het 60, 70, 80, 90 totdat die kennis het niet meer volhield en met zijn stuur begon te zwabberen. Het onvermijdelijke gebeurde en hij vloog van zijn fiets af recht door de voorruit van een geparkeerde auto. Hij lag helemaal open en had zware bloedingen. Bewusteloos is hij naar het ziekenhuis gebracht, alwaar hij kantje boord heeft gelegen. Nu is hij weer helemaal in orde, maar zijn litteken in zijn gezicht zal hem hier altijd aan blijven herinneren.
Beter een gedeukte ego voor die maat van je dan een gedeukt lichaam. Laat het een wijze les voor hem zijn.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:59 schreef -chefke- het volgende:
gister een kop staart botsing maat van me reed met ons in zijn twingo weer eens te hard te dicht op een andere auto en die remde ineens en wij ramde met goede vaart die andere auto. gelukig geen gewonden maar wel een hoop schade en schrik( heb het vanacht 50 x opnieuw beleefd). en 1 enorme gedeukte ego van die maat van me.
Was het geen piloot? Kan me niks herrineren van een vrijwilliger. Ik kan het fout hebben hoor...quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:27 schreef Furious het volgende:
[..]
Klopt, hij werd afgeremt in een grote bak water. De vrijwilliger zijn ogen waren een paar dagen compleet zwart van kleur door alle gespatte aderen.
Weer zo een malloot in zijn auto...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:54 schreef Fork5 het volgende:
Ik zat in een stadsbus die over een 80 weg reed. komt er van achtere een BMW aan met zeker 120 en die wil inhalen en zet hem meteen naast de bus. maar daar reed al een tegenligger (helaas een Fiat panda) met 80. dus een immense klap van 200 km p/h. daarna ramde ze dus bus nog. gelukkig is zo'n bus vrij stevig. maar was wel helemaal in gedeukt. en ik keek naar achteren en zie een rollende BMW en een iets dat een Fiat moest zijn. ik was toen echt extreem erg geschrokken en de rest van de bus ook en gelukkig bleef de buschaffeur heel rustig en stopte hem netjes. later hoorde ik dat de BMW rijder had gedronken en hij was er met een schrammetje vanaf gekomen, maar de de 2 in de Fiat waren terplekke overleden. dit was geen prettige ervaring om mee temaken.,
My thougths exactly, kan er misselijk van worden als je dit soort gebeurtenissen hoort of leest.....quote:Op zondag 10 juli 2005 01:24 schreef Super_Six_One het volgende:
[..]
Weer zo een malloot in zijn auto...![]()
Weg met dat soort volk, zijn hun rijbewijs niet waardig.
Uhm dit is een Nissan hoor.....quote:Op zondag 10 juli 2005 00:53 schreef Classic-PC het volgende:
[..]
Hahahhahahahhahahahhahhahhahahahhahahahha yeah ! Weer een Mazda minderGeweldig om te zien dit maakt mijn dag weer goed
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben het volledig met je eens (behalve dan dat het voornamelijk VW-rijders zijn). Als ik gekleefd wordt, dan laat ik accuut mijn gaspedaal los en geef de klever de tijd om afstand te noemen. Doet ie dit niet, dan staan we beiden op een gegeven moment gewoon stil.quote:Op zondag 10 juli 2005 01:13 schreef Super_Six_One het volgende:
Ik rij zelf ook auto en irriteer me geheid aan mensen die plakken of dat nu bij hoge of lage snelheden betreft. (en meestal zijn het toch weer die VW rijders om het maar zo te zeggen.) Er zal een keer een punt in tijd komen dat ik de bestuurder eruit trek en hem even flink laat merken dat plakken uit den boze is, om het maar netjes te zeggen. (nadat dus de eventuele aanrijding is geweest omdat die persoon zo "verstandig" was om te plakken.)
Ik kan me ook al te best begrijpen dat er agressie in het verkeer ontstaat wat uit loopt op een vuistpartij (of erger) Eerlijk gezegd geef ik sommige mensen ook absoluut geen ongelijk. Sommige verdienen het gewoon. Zodat de volgende keer zwaarder leed voorkomen kan worden. (aangezien de plak bestuurder zijn les wel geleerd heeft, na die vuistslag.)
geloof mij deze kerel plakt nooit meer en remt voortaan optijdquote:Op zondag 10 juli 2005 01:13 schreef Super_Six_One het volgende:
[..]
Beter een gedeukte ego voor die maat van je dan een gedeukt lichaam. Laat het een wijze les voor hem zijn.
Ik rij zelf ook auto en irriteer me geheid aan mensen die plakken of dat nu bij hoge of lage snelheden betreft. (en meestal zijn het toch weer die VW rijders om het maar zo te zeggen.) Er zal een keer een punt in tijd komen dat ik de bestuurder eruit trek en hem even flink laat merken dat plakken uit den boze is, om het maar netjes te zeggen. (nadat dus de eventuele aanrijding is geweest omdat die persoon zo "verstandig" was om te plakken.)
Ik kan me ook al te best begrijpen dat er agressie in het verkeer ontstaat wat uit loopt op een vuistpartij (of erger) Eerlijk gezegd geef ik sommige mensen ook absoluut geen ongelijk. Sommige verdienen het gewoon. Zodat de volgende keer zwaarder leed voorkomen kan worden. (aangezien de plak bestuurder zijn les wel geleerd heeft, na die vuistslag.)
quote:Op zondag 10 juli 2005 12:59 schreef -chefke- het volgende:
[..]
geloof mij deze kerel plakt nooit meer en remt voortaan optijdhij heeft zowel van mijn persoontje als zijn pa ( eigenaar van de auto) zo gruwlijk op z`n flikker gekregen
![]()
![]()
ik heb hem zelf van te voren al meerdere malen gewaarschuwd maar wie niet horen wil moet maar voelen![]()
Goedzo, nog een paar keer doen.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:51 schreef jochem8 het volgende:
Niet op z'n flikker. Schrik had ie wel.
Wat ik meestal doe bij dat soort volk is achtervolgen (met die Scorpio V6 meestal wel goed bij te houden, nu ik een Mitsu Sigma 3.0 V6 heb nog een stuk beter) en m'n groot licht opzetten en toeteren. Gastje stopte ergens in een straat op een oprit. Ik ga er naast staan...rijd na een tijdje heel langzaam verder. Zie je dat kereltje had achteruit die oprit af rijden en snel omdraaien en weg. Dan ga ik er weer achteraan en dan hetzelfde ritueel....tot ik er geen zin meer in heb.
Meestal schijten ze aardig in hun broek.
quote:Op maandag 11 juli 2005 11:08 schreef renkie het volgende:
[..]
Goedzo, nog een paar keer doen.
Komt vanzelf een dag dat er 1 zo over de rooie gaat dat je in het ziekenhuis beland (of nog erger)
Vette Actie man!quote:Op zondag 10 juli 2005 23:51 schreef jochem8 het volgende:
Wat ik meestal doe bij dat soort volk is achtervolgen (met die Scorpio V6 meestal wel goed bij te houden, nu ik een Mitsu Sigma 3.0 V6 heb nog een stuk beter) en m'n groot licht opzetten en toeteren. Gastje stopte ergens in een straat op een oprit. Ik ga er naast staan...rijd na een tijdje heel langzaam verder. Zie je dat kereltje had achteruit die oprit af rijden en snel omdraaien en weg. Dan ga ik er weer achteraan en dan hetzelfde ritueel....tot ik er geen zin meer in heb.
quote:Op zondag 10 juli 2005 23:51 schreef jochem8 het volgende:
[blaat]
Oeps. Duh.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:11 schreef t0n het volgende:
naaf zit op je stuur an.
naad, is 'n kier, de foto dus.
En ben je nou van je zelf van mening dat je goed kan rijden?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:10 schreef siekman het volgende:
boem - boem
Jupquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:54 schreef Xitami het volgende:
@ToMaSZ: Da's nou het voordeel van een amerikaan rijden. Solid like a brick wall![]()
die auto heeft nog geen eens een dagwaarde van 3000 euro. Zonde dus, maar gelukkig hadden jullie niets, dat is het belangrijkste.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:44 schreef Estolan het volgende:
Oh Oh een MoraaaaaaalRiddah!
Kom op zeg, tuurlijk is het niet leuk, maar als iemand een topic opent, mag ik toch wel ff vrolijk reageren? Ik en de bestuurder op dat moment hebben niks, en auto is voor 3000e ex btw volledig gerepareerd. dus ja me happy
530 euro schade aan je FIETS?quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:00 schreef Skimmer het volgende:
[..]
En ben je nou van je zelf van mening dat je goed kan rijden?
Mijn hardste klap (auto gerelateerd) was toen ik lekker op mijn fietsje zat... Ik reed over een fietspad (kruispunt met 30 straat) en zag een auto stoppen bij de haaientanden. Dus ik fiets lekker door. Net op het moment dat ik voor d'r langs fiets besluit zij dat er niemand op het fietspad is en geeft gas.
Het was een heel zacht tikkie, ik schoof een halve meter op, maar viel niet. Wel 530 Euro schade aan mijn fiets...![]()
Een beetje fatsoenlijke Mountainbike kost al gauw 2 á 3 duizend euro hoorquote:Op donderdag 28 juli 2005 18:15 schreef Providentia het volgende:
[..]
530 euro schade aan je FIETS?
Ja hoor...![]()
ben je ook gek als je 3000 euro aan een fiets uitgeeft, koop dan een auto:pquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:56 schreef blieblie het volgende:
[..]
Een beetje fatsoenlijke Mountainbike kost al gauw 2 á 3 duizend euro hoor.
Daarnaast als je een fiets van ik noem maar wat 750 euro hebt en het frame is aan gort gereden zit je ook al gauw aan 500 euro schade omdat een frame afgrijselijk duur is.
Ligt eraan waar je interesses liggen he, zullen we maar zeggen. Bovendien bestaat een fiets uit het grootste gedeelte eigenlijk uit het "frame" en als dat kapot is heb je zowat de hele fiets al in diggelen. Bij een auto ligt dat wel anders. En daar kan het nog gekker worden... €250 voor een buitenspiegel om het dan maar zo te zeggen, dan denk ik doe dat frame maar van die fiets. Heb je al bijna alles terug, ipv van alleen een spiegelquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:19 schreef Providentia het volgende:
[..]
ben je ook gek als je 3000 euro aan een fiets uitgeeft, koop dan een auto:p
ghegheheheh die met dat polykarretje... ik zie t al voor mequote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:10 schreef siekman het volgende:
nou ikke
the NOT fun part
Nieuwe E220 halen bij de garage voor taxibedrijf
Rij op een rechte weg en word net ingehaald door iemand met een BX , kijk voor mij en zie dat er goed word doorgereden blijf zelf 50 rijden . Ik ga op dat moment op ondekkingsreis door het middenconsol , navi radio telefoon kachel en ik kijk voor mij zie dat alles stil staat , ik stuurnog wegvan de BX en raak hem nog rechts achter , dat ding 1/4 kleiner en om zijn as heen .
Mijn Bazin was NOT AMUSED met 10.000 ¤ schade aan een splinternieuwe auto
iedereen ongedeerd
ook met een auto van mij alles was beslagen behalve mijn voorruit , had mijn raam open en zie een ex-collega van mij en kijk naar achter of ik achteruit kan door met mijn kop uit het raam
niets te zien en langszaam achteruit rijdend hhoot ik TIK
had ik een fiat punto 1900 euro schade bezorgd
thath where my crashes
en afgelopen week kwam ik vanuit italie naar holland en voor mij rijd zo een golfje 3 onder de vangrail met een aardige gang 180 / 190 iedereen stil staan
ging iemand naar toe en draaide zich om nadat hij aan zijn nek had gevoeld ( wat nog nek was ) deed met zijn hand een beweging maken dat ie niet meer van deze wereld was
vangrail zat op zijn dak voorbij de deuren ( kan je na gaan )
kreeg wel ff een rilling over het autorijden BAH
FUN PART
een oom van mij rijdt met een oude polyester 45 km autotje omdat ie te beroerd is om zijn rijbewijs te gaan halen . ik reed op dat moment met een pontiac grandprix hij belde mij dat ie met panne zat en of ik hem ff wou komen slepen . ( daar had ik wel zin in ) . ik gereden naar langerak en we moesten naar nieuwland
Ik moest wel een beetje rustig doenvond ik wel ok
soms tegen de 80 kmpu aan rijden vond ie niet zo tof en hij begon aardig te zweten , zo erg dat zijn hele autotje begon te beslaan en na de nodige grappen snel optreken en hard door de bochten vond ik het wel genoeg .
kwamen wij in niewland over een drempel waar ik altijd gemiddeld met 80 km overheem kan
een beetje niet aan het opletten zie ik die drempel en voel een beetje tegenkracht van achter ( Hij was vol aan het remmen )en ik kijk naar voren en denk KUT en vlieg er met 80 overheen, en ik kijk in mijn achteruit kijk spiegel en zie nog dan handje van hOOOOSTOPPEN RUSTIG
maar kon al niets meer doen ik blijf kijken hoe hij tegen de drempel aanschiet , hij met zijn harses tegen het dak zo hard dat er een bolletje op zijn dak tevoorschijn kwam en weer weg viel , hij had echt hoofdpijn heeft een kwartier met zijn handen op zijn kop op mijn achterbank gelegen van de pijn , maar ik heb me eigen kapot gelachen .
nu hren we het nog steeds van mensen , We zien je nog rijden met die amerikaan met dat hondehok erachter schitterend gezicht
Dit was dus zijn hardste klap![]()
Een bijna nieuwe Gazzele met nieuw waarde van 600 Euro.quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:15 schreef Providentia het volgende:
[..]
530 euro schade aan je FIETS?
Ja hoor...![]()
Dan heeft die gast echt totaal niet op zitten letten, als jij m al ziet aankomen en weg kan rijden van die plekm dan heeft hij ook tijd genoeg om af te remmen neem ik aan.quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:13 schreef Providentia het volgende:
Oja,en nog een BIJNA klap ervaring
Stond voor stoplicht in Almere, die uitkomt op een ENORME kruising.
Ik laat voor me altijd een aantal meter over, voor het geval dat.
Ik zit rustig te wachten voor rechtsaf, duurde een eeuw leek wel,rechts naast mij was een grasveld.
Ik kijk in mn achteruitkijkspiegel,en zie een BMW KEIHARD aankomen.
Ik denk: SHITTT die gaat me rammennn
Ik bedacht me geen moment, draai mn stuur om, en ram zo het grasveld op, 2 seconden later, die BMW VOL in de Alfa Romeo die voor mij stond, ikzelf stond veilig. Zou niet willen weten wat er was gebeurd als ik gewoon was blijven staan.
Dan had je meer mazzel dan ik... ik had ook alleen naam en telefoon nummer. Die hoeren wilden ineens niet meer meewerken toen zij van de schrik bekomen was. Gelukkig was ik zelf ook goed verzekerd.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:16 schreef SlaadjeBla het volgende:
oe, herinner me er nog een.
Ik fiets na een dag werken terug naar huis. Ik reed over een voorrangsweg en ik zag een auto van rechts aankomen. De auto remt af. Twee collega's gaan rechtsaf, de kant waar de auto vandaan komt en ik ga rechtdoor. Net op het moment dat ik voor die auto fiets trekt hij op!![]()
Gevolg was een krom wiel, scheve trapper en kast en een geschaafde enkel.
De man had haast, dus even adres en naam opgeschreven. De fiets kon ik naar huis dragen
Hij heeft overigens keurig zijn verzekering laten betalen voor de schade (200 euro ofzo)![]()
Dat heeft ie ook niet nee, hij kwam ontzettens snel aan, en ik ben gelijk het gras opgevlogen. Zal wel bezig zijn geweest met zijn mobiele telefoon.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:51 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Dan heeft die gast echt totaal niet op zitten letten, als jij m al ziet aankomen en weg kan rijden van die plekm dan heeft hij ook tijd genoeg om af te remmen neem ik aan.![]()
Maar je was wel aan de overkantquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:03 schreef Poncho het volgende:
1 keer zelf bijna tegen een auto opgereden.
Ik had een aardige afstand tussen mij en mijn voorganger en we reden een 120 kilometer. Opeens zie ik de auto voor me gigantisch snel op mij af komen. Stond die droplul vol op zijn rem en deden beide remlichten het niet (3e remlicht had hij niet, oude pauperbak). Dat was echt op het nippertje.
En een andere keer tijdens het oversteken geschept. Over de motorkap genomen en rolde zo de andere kant van de straat er weer af. Klootzak is gewoon door gereden. Dat was wel een klap zeg.
Daar had ik niet eens over nagedacht.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |