abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28536027
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 17:29 schreef Estolan het volgende:
180km/h de berm in geschoten LOL!!!!!

En ik reed niet eens Whahahaha, zat er alleen naast en keer ernaar
Lijkt me nou niet zo lollig, kan aan mij liggen.

[ Bericht 6% gewijzigd door PNG op 06-07-2005 01:23:08 ]
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
pi_28536685
Jaren geleden toen Kanjer 19 was en met een BMW 735i reed van 3 jaar oud.

Rij lekker door het Zuiderpark, gangetje of 70-80 kon toen nog en ineens in een flauwe linkerbocht, onbestuurbaar rechtdoor tegen een boom.

Schuifdak stond open, daarna vanzelf dicht, door de motor dashboard naar binnen, auto vast om de boom heen, uitlaat geheel op straat, achterwiel ophangingen aan beide zijden afgebroken.
Was nog een hele klus om die wagen van de boom los te krijgen waar trouwens alleen een beetje schors vanaf was.

Grote problemen met AllRisk verzekering, zeiden dat het opzet was, en ik moest maar bewijzen dat dat niet zo was, onmogelijk dus.
Dit baseerden ze op het feit dat ik een paar weken eerder een kleine aanrijding buiten mijn schuld had.
Reed toen weg bij Florencia, Torenstraat en een man kwam van links en zag me niet, tikte hem met de voorbumper aan, hij totall loss en een hele gier door de Torenstraat met een klein Toyotaatje, ik een paar kromme bumpersteunen, man was niet verzekerd dus de steunen zelf even vervangen en klaar, werkte in de autobusiness dus geen probleem.

Verzekering vond dus dat ik die schade weg wilde moffelen door met 80 km/u tegen een boom aan te rijden, nooit betaald gekregen, wel restanten verkocht voor 3750 gulden.
pi_28536831
Voor de liefhebber nog een leuke.

Voor de hagenezen onder ons, bijhet Prins Bernhardviaduct had je 2 banen, 1 om het viaduct op te gaan, 1 om beneden rechtdoor te gaan.

Ik ben dus een nieuwe Mercedes aan het testen, die trok naar links met remmen, mooi plekje voor daar.
Affijn paar remtests gedaan en wil terug naar de zaak en neem de rechterbaan voor rechtdoor niet het viaduct op, rood stoplicht dus ik braaf wachten, want wilde sneaky linksaf onder het viaduct door om te keren.
Rij bij groen weg, linksaf, was ik vergeten dat de baan rechtdoor het viaduct op ook groen had en laat daar nou een hele grote oude amerikaan aan komen stormen....

Vol linksvoor op het scherm, Mb in principe Totall Loss, maar nieuwe neus opgezet, amerikaa, echt waar!! chroomlijstje voor op scherm gedeukt!!!!

Kon ik de zaak bellen met goed en met slecht nieuws, goeie nieuw: auto trekt niet meer naar links, slechte nieuws: hij trekt nu mega naar rechts.
  woensdag 6 juli 2005 @ 01:52:45 #79
36666 Furious
animalist.
pi_28536862
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 01:51 schreef Kanjer het volgende:
Voor de liefhebber nog een leuke.

Voor de hagenezen onder ons, bijhet Prins Bernhardviaduct had je 2 banen, 1 om het viaduct op te gaan, 1 om beneden rechtdoor te gaan.

Ik ben dus een nieuwe Mercedes aan het testen, die trok naar links met remmen, mooi plekje voor daar.
Affijn paar remtests gedaan en wil terug naar de zaak en neem de rechterbaan voor rechtdoor niet het viaduct op, rood stoplicht dus ik braaf wachten, want wilde sneaky linksaf onder het viaduct door om te keren.
Rij bij groen weg, linksaf, was ik vergeten dat de baan rechtdoor het viaduct op ook groen had en laat daar nou een hele grote oude amerikaan aan komen stormen....

Vol linksvoor op het scherm, Mb in principe Totall Loss, maar nieuwe neus opgezet, amerikaa, echt waar!! chroomlijstje voor op scherm gedeukt!!!!

Kon ik de zaak bellen met goed en met slecht nieuws, goeie nieuw: auto trekt niet meer naar links, slechte nieuws: hij trekt nu mega naar rechts.
Gaat niet echt goed met jou autorij geschiedenis he? (Of juist heel erg goed. )
Ik post om het posten.
  woensdag 6 juli 2005 @ 01:57:18 #80
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_28536949
Toen ik een jaar of 10 was gingen we met de volvo 850 van mn pa naar Arnhem. We waren al op de parkeerplaats, en had m`n gordel al af gedaan (zat voorin). Er was geen plekje te vinden dus m'n rijdt redelijk vlot de parkeerplaats af vol in de zijkant van een mazda. Volvo had niets (rubber stripje los aan de voorbumper) en de zijkant van de mazda lag volledig in de kreukels. Ik had door de klap een ster in de voorruit gekopt.

Niet zo'n harde klap, en ik probeer het zo te houden.

Zelf wel eens een slag in het voorwiel gereden tegen een stoeprand met 40 km/h, maar dat kan je geen klap noemen.
"Maar ja, echt ontspannen zaten we niet meer te bingoën"
pi_28536970
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 01:52 schreef Furious het volgende:

[..]

Gaat niet echt goed met jou autorij geschiedenis he? (Of juist heel erg goed. )
Nou valt wel mee hoor, rij inmiddels een jaartje of 26 auto, met deze 2 erbij misschien 4 keer wat, buiten mijn schuld, vind de 1e aanrijding nog steeds niet mijn schuld, denk nog steeds dat er achter wat afbrak, zeker gezien het feit dat allebei de achterwiel ophangingen afgebroken waren en ik die bocht vele malen, ook met hogere snelheid genomen had, geen probleem, zo'n BMW kan wel wat, was het eerste type trouwens, mooie wagens...

edit: die Mercedes was natuurlijk mijn schuld, geen twijfel.
pi_28538111
jesus wat een posts... kunnen mensen niet rijden hier ofzo..?
pi_28538224
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 03:26 schreef Imperium het volgende:
jesus wat een posts... kunnen mensen niet rijden hier ofzo..?
Valt wel mee hoor, shit happens...

Ben jaren testrijder geweest, kan heus wel een auto besturen, denk dat ik zo'n 10 jaar aaneengesloten 50- a 60.000 km per jaar reed, dan gebeurt er wel eens wat en dan nog, een keer of 4 total, 1 x zeker eigen schuld, 1 x twijfel, 2 x niet.
  woensdag 6 juli 2005 @ 08:23:09 #84
122805 user-x
the insignificant other
pi_28539052
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 03:41 schreef Kanjer het volgende:
Valt wel mee hoor, shit happens...

Ben jaren testrijder geweest, kan heus wel een auto besturen, denk dat ik zo'n 10 jaar aaneengesloten 50- a 60.000 km per jaar reed, dan gebeurt er wel eens wat en dan nog, een keer of 4 total, 1 x zeker eigen schuld, 1 x twijfel, 2 x niet.
ik denk dat je dan nog onvoorzichtig rijdt.
ik heb ook al ruim 15 jaar mijn rbw. nooit schade gereden.
echt niet omdat ik nou zo rustig rijd. of niet veel rijd (ong. 30 - 50.000 km gemiddeld per jaar)

wel veel ongelukken kunnen omzeilen omdat ik constant om me heen aan het kijken ben.

ik heb er wel eens bijgezeten toen mijn pa tijdens een testritje in mijn auto mijn auto total-loss reed volledig buiten zijn schuld om.
uhm....
post alleen maar kwaliteitspolls.
  woensdag 6 juli 2005 @ 12:36:42 #85
73827 Caerbannog
Back from the crusades
pi_28545163
Grijpskerk zullen de meeste mensen niet kennen. Het is een plaatsje in de prachtige provincie Groningen waar men heeft besloten de belangrijkste route dwars door het dorp onbegaanbaar te maken voor vrachtauto's.
Toen ik mijn rijbewijs net had wilde ik altijd met iedereen rekening houden, en dus ook met vrachtauto's in Grijpskerk. Ik stond wat knullig op de weg, en uit tegenovergestelde richting kwam een vrachtauto die eigenlijk wachten moest voor de obstakel aan zijn kant van de weg. Maar ach, als je toch wachten moet kan je ook gerust even een stukje achteruitrijden dacht ik zo.
Dus ik zet de auto in de achteruit, en rij vlot ongeveer 5 meter achteruit. *BOEM*
Blijkt dat er net een auto aan komt rijden, die hem precies in mijn dode hoek parkeert aan de bijrijderskant van de auto.
Ik reed misschien maar 10 km/h, maar wat een knal krijg je dan al :|

Ik bleef heel correct en vriendelijk, maar vreemd genoeg bleef de andere persoon er maar op hameren dat hij de politie erbij wilde hebben. Gelukkig heb ik dit uit zijn hoofd kunnen praten

Toen ik thuiskwam heb ik toch maar de uitlaat lekdicht gemaakt, en de bumpers weer eens op mijn roestige golf gezet. Misschien dat het daar aan lag

Na dit ongelukje ben ik wel heel anders naar het verkeer gaan kijken. Vooral door het hele gezeur wat er met de verzekering achterweg gekomen is. Ik rij nu sowieso anders, maar ik ga me ook niet meer in idiote bochten wringen om anderen ruimte te geven. Desnoods rijden ze maar tegen mij aan, dan zit ik in 9 van de 10 gevallen iig niet fout
Toch?
  woensdag 6 juli 2005 @ 12:58:17 #86
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_28545995
volgens mij heeft Alsem een keer een ongeluk gehad met een DB7

ben benieuwd wanneer hij hier ze verhaal komt doen
pi_28546777
Mijn grootste klap was op 13 augustus 2003 A10 west afrit oud zuid. Ik sta daar rustig voor het stoplicht naar links te wachten. Kijk in mijn binnenspiegel zie daar een vw bus met een noodgang op mijn toyota carolla afkomen. Resultaat Wiplash waar ik nu nog klachten van heb en auto total los. Gelukkig stand die op de handrem anders was ik zo onder de rijdende vrachtwagens geschoven. Later beweerde de man dat hij dacht dat ik wel door rood zou rijden! JA dag dat ligt stond al een eeuwigheid op rood. Conclusie iets om nooit meer te vergeten en nog maanden binnenspiegel angst bij stoplichten.
pi_28548323
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 08:23 schreef user-x het volgende:

[..]

ik denk dat je dan nog onvoorzichtig rijdt.
ik heb ook al ruim 15 jaar mijn rbw. nooit schade gereden.
echt niet omdat ik nou zo rustig rijd. of niet veel rijd (ong. 30 - 50.000 km gemiddeld per jaar)

wel veel ongelukken kunnen omzeilen omdat ik constant om me heen aan het kijken ben.

ik heb er wel eens bijgezeten toen mijn pa tijdens een testritje in mijn auto mijn auto total-loss reed volledig buiten zijn schuld om.
Hahahahahaaaaa!!!!!

Tuurrlijk knul, dream on.
pi_28548627

De Ka van mn Moeder.
ik reed ongeveer 40 denk ik, gast nam de binnenbocht.
Maarja kwam wel van rechts. Helaas.
http://www.autogespot.com De verzameling van bijzondere auto's!!
http://www.klassiekergespot.nl
©1983-2007 -Eddow-
  woensdag 6 juli 2005 @ 14:14:34 #90
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_28549165
90 km/h per uur op stilstaande file ingeramd, was niet iets dat ik nog een keer wil doen overigens.

Zelf had ik niet zoveel, beetje last van mijn nek, hoofdpijn en ik was redelijk gedisorienteerd maar het autootje was total loss........
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_28549684
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 14:00 schreef -Eddow- het volgende:
[[url=http://img50.imageshack.us/img50/9528/dsc05563b8ip.th.jpg]afbeelding][/URL]
De Ka van mn Moeder.
ik reed ongeveer 40 denk ik, gast nam de binnenbocht.
Maarja kwam wel van rechts. Helaas.
Corolla
pi_28550203
Afgelopen december:

Ik kom terug van een afspraak in Rotterdam en rij de A15 aan de zuidkant op (vanaf de oprit Zuidplein) richting Europoort.
Samen met de Alto (lichtblauw/grijs) voeg ik in (ik rij achter de Alto). De Alto schuift een baan op om in te halen en ik schuif gezellig mee naar de middelste baan.
De Alto rijdt een kilometer of 90 per uur en ik besluit naar de derde baan te gaan om in te halen (km 110 ong)
Terwijl ik naast haar rijd (buitenspiegels zijn op dezelfde hoogte) kijk in mijn achteruitkijkspiegel en zie met forse snelheid koplampen naderen van achter.
Ik kijk even weg en direct weer in de spiegel: koplampen zijn verdwenen en op dat moment voel ik een forse klap aan de achterkant.
De auto glijdt naar rechts en ik kan niet anders doen dan afwachten wat er gaat komen.
Ik scheer (voor mijn gevoel) direct van baan 3 naar helemaal rechts en ik rij dus haaks op het overige verkeer.
Ergens halverwege hoor ik linksboven me een plof: de airbag (gordijn) is afgegaan, omdat de auto dreigde om te slaan.

Weer een seconde (het lijkt 5 minuten) zie ik de rechtervangrail op me afkomen en daar land ik zacht (zo lijkt het). Ik hoor om me heen remmen en ik wacht op de definitieve klap (tijdens het scheren over de weg zat ik maar te malen wanneer het nou afgelopen zou zijn, eigenlijk, geen leven dat aan je voorbij flitst, maar wel het idee dat het nu echt afgelopen is).

Vanwege de veiligheid blijf ik in de auto zitten (wie weet wat je nog komt rammen, dat zou lekker zijn als je net uitstapt) en naar rechts kijkende komt de Alto tergend langzaam naar me toe rijden.

De Alto tikt de rechterkant zachtjes aan en toen was het stil.
De bestuurder (vrouw) stapt uit en vraagt: "Kreeg je een klapband, ofzo?"
Ik zag naast onze auto's geen andere auto's dus ik dacht dat de auto die mij had aangetikt, was doorgereden.(hij (Alfa Spider) bleek 100 meter verderop links tegen de vangrail te staan)

Vrouw naar het ziekenhuis (heeft nu nog problemen qua gezondheid), ik had een schrammetje op mijn linkeronderarm en de man van de Spider had niets. Goed geholpen door de dames/heren van de KLPD. De man heeft een boete gekregen ivm roekeloos rijgedrag.
De zaak loopt verzekeringstechnisch nog steeds (ivm schuldvraag).

Achterkant van mijn auto:

Voorkant mijn auto:

Voorkant Alfa:

Voorkant Alto:

Zijkant mijn auto:

Uiteraard was de Peugeot total-loss
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_28551230
Schuldvraag? Was toch gewoon de schuld van die kneus die achter op je inreed? Als de KLPD hem al pakt voor roekeloos rijgedrag? Trouwens enig idee wat meneer aan het doen was dat ie je zo over het hoofd kon zien?
pi_28551330
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 15:09 schreef Jill-RMC het volgende:
Schuldvraag? Was toch gewoon de schuld van die kneus die achter op je inreed? Als de KLPD hem al pakt voor roekeloos rijgedrag? Trouwens enig idee wat meneer aan het doen was dat ie je zo over het hoofd kon zien?
Verzekeringstechnisch is het niet belangrijk of iemand verkeerstechnisch fout zit (tenminste: dat hoeft niet).
Verzekeraar van tegenpartij geeft aan dat ik "ineens van baan wisselde". Tja, dan wordt het toch echt een gevalletje ruzie. Of de beste man nu 130 (zoals gezegd tegen de politie, maar ik gok erop dat het nog wel wat sneller was) reed of niet.
pi_28552350
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 15:12 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Verzekeringstechnisch is het niet belangrijk of iemand verkeerstechnisch fout zit (tenminste: dat hoeft niet).
Verzekeraar van tegenpartij geeft aan dat ik "ineens van baan wisselde". Tja, dan wordt het toch echt een gevalletje ruzie. Of de beste man nu 130 (zoals gezegd tegen de politie, maar ik gok erop dat het nog wel wat sneller was) reed of niet.
Ja het het maakt niet uit hoe snel hij reed, daar kan hij hooguit een prent voor krijgen, maar dat staat verder los van de schuldvraag. Tenzij hij met 250 aan kwam scheuren dan was het logischerwijs niet mogelijk geweest zijn afstand in te schatten. Als je gewoon eerst goed had gekeken had je hem wel aan zien komen. Je mag daar 100, dus het is nogal wiedes dat mensen daar 120+ rijden.
pi_28552378
Met mn Nissan Sunny op een ringweg (50 kmh) rijden. Terwijl er een halve zool in een Amerikaan oversteekt zonder te kijken. Mn hele voorkant zat ik elkaar. Had hem precies op de hoek geraakt hij had dus praktisch niets.
Hij had tegen zn verz. verklaard dat ik signalen had gegeven om over te steken.

Met mn Nissan Sunny de bocht afsnijden en daarbij ook een auto afsnijden die in de bocht geparkeerd stond. Hele zijkant geschaaft en haar auto bumper eraf. Heb toen mn tel. nr achter de wisser achtergelaten

Met mn Nissan Almera achterop een file klappen.. met een gangetje (na remmen) 10 km/ p uur. Voorganger reed gewoon door. Ik had helemaal niks, was echt een mazzeltje

Met mn Nissan Almera een paaltje (25/30 cm hoog ) over het hoofd zien, waar ik hem in principe al half op had geparkeerd, maar bij het wegrijden pakte deze mn bumper mee. Was wel een afgang. Trimparkje was vol mensen en het lawaai was echt niet te verdragen.

Zover mijn schades, hoop dat er niks meer bij komt, mn premie is FOK!'d op nu,...
pi_28552475
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 15:44 schreef 1299 het volgende:

[..]

Ja het het maakt niet uit hoe snel hij reed, daar kan hij hooguit een prent voor krijgen, maar dat staat verder los van de schuldvraag. Tenzij hij met 250 aan kwam scheuren dan was het logischerwijs niet mogelijk geweest zijn afstand in te schatten. Als je gewoon eerst goed had gekeken had je hem wel aan zien komen. Je mag daar 100, dus het is nogal wiedes dat mensen daar 120+ rijden.
Nou en dat valt dus te bezien.
pi_28555071
Ik knalde een keer met 30 bij een al wat oudere automobilist achterop toen ik naar links keek of er verkeer aankwam (wat niet het geval was) op de kruising en op dat moment stapt die man vol op de rem, naja ik nog remmen maar het was al te laat Paar deuken in de motorkap en achterbak bij die man zijn auto ontzet verder gelukkig niets. Ben wel geschrokken toen, zon harde klap bij zon lage snelheid! Had ook pas een half jaar mijn rijbewijs toen en rijd nu wel verantwoorder denk ik.
pi_28555951
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 16:04 schreef qltel het volgende:

[..]

gevaarlijke gemeente, Bergen op Zoom...

Daar vlakbij, in Halsteren, op de weg naar Steenbergen. Ik fietste op het fietspad, en iemand besloot linksaf te slaan en daarbij dat fietspad over te steken. Schepte me en had mij dus op de motorkap.
Intratuin zeker.
  † In Memoriam † woensdag 6 juli 2005 @ 17:39:33 #100
25682 2cv
Niet subtiel
pi_28557034
Met 50 achterop een andere auto. Volgens m'n pa was het 30 aan de schade te zien.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')