als je je gordel om doet raak je het dak niet...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:09 schreef yup het volgende:
Wat is de hardste klap ooit met een auto die je hebt gehad?
......de dak kreeg van mij en de bijrijder een kopstoot van jewelste...
......Resultaat was dat ik de plafond had gekopt van de L400... Ouch...
quote:
The truth is in the eye of the beholder, dat jij deze verhalen als stoer ziet zegt meer over jouw zelf.quote:
Ik heb ooit staan toekijken hoe iemand mijn auto volgas uitparkeerde op een besneeuwde parkeerplaats en daarbij niet wegreed maar met enige vaart zijwaarts tegen de bumper van de Volvo van de buurman aangleed.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:55 schreef Eliminator20 het volgende:
Met 10 km/pu tegen een paaltje aan gereden/gegleden tijdens hevig sneeuwval.
sarcastisch bedoeld...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:51 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]profiel van davinci checkt 1978... 27 jaar... zou rijbewijs kunnen hebben.
Een grote klap met de auto is dus NIET leuk. Heb er zelf best lang last van gehad.
gevaarlijke gemeente, Bergen op Zoom...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:46 schreef AggeMarLeutEt het volgende:
Ook in Bergen op Zoom, vismarkt.
Dat het sarcasme was lijkt me duidelijk. het druipt er vanaf.quote:
Vind ik wel meevallen...helemaal in dit soort topics kun je dit soort reacties verwachten, verder ken ik de user niet dus mischien dat het daaraan ligt. Najah, 't is iig duidelijk nu.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:09 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Dat het sarcasme was lijkt me duidelijk. het druipt er vanaf.
Wie zegt dat het stoer bedoeld is?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:03 schreef davinci het volgende:
[..]
sarcastisch bedoeld...
maw bovengenoemde figuren lijken het verschrikkelijk stoer te vinden wat hen of anderen is overkomen... Denk niet dat je hierover moet opscheppen
(waarom leg ik dit in godsnaam nog uit!)
Whaha! Dik leuk man! Nog een keer?!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:29 schreef Estolan het volgende:
180km/h de berm in geschoten LOL!!!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En ik reed niet eens Whahahaha, zat er alleen naast en keer ernaar
Niets te moraalridder (defineer moraalridder, zoals het correct geschreven is.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:44 schreef Estolan het volgende:
Oh Oh een MoraaaaaaalRiddah!
Kom op zeg, tuurlijk is het niet leuk, maar als iemand een topic opent, mag ik toch wel ff vrolijk reageren? Ik en de bestuurder op dat moment hebben niks, en auto is voor 3000e ex btw volledig gerepareerd. dus ja me happy
Misschien heb je gelijk, maar je valt erg op met je lolquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:01 schreef Estolan het volgende:
vreemd? hoezo, achteraf gezien was het best een brute crash, staat zelfs op film
who cares, tis maar een auto hoor
Dat doe ik ook wel eens, maar max tot 40 km per uur ofzo..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:49 schreef Robar het volgende:
Dit heb ik niet zelf meegemaakt, maar is wel iets waar ik erg van geschrokken ben en wat ik eigenlijk wel even hier wil plaatsen. (voor mensen die dit ooit uit willen proberen)
Dit gaat over een kennis van mij.
Vriendje van hem had net zijn rijbewijs en ging even met de auto van pa een ritje maken. Onderweg kwamen ze dus die kennis tegen en stelden voor dat hij even aan de auto ging hangen zodat hij sneller thuis was. (hij was dus op de fiets). Eerst ging het met een gangetje van 50, maar al snel werd het 60, 70, 80, 90 totdat die kennis het niet meer volhield en met zijn stuur begon te zwabberen. Het onvermijdelijke gebeurde en hij vloog van zijn fiets af recht door de voorruit van een geparkeerde auto. Hij lag helemaal open en had zware bloedingen. Bewusteloos is hij naar het ziekenhuis gebracht, alwaar hij kantje boord heeft gelegen. Nu is hij weer helemaal in orde, maar zijn litteken in zijn gezicht zal hem hier altijd aan blijven herinneren.
Dit soort klappers vind ik de aller engste die je maar kan bedenken... Je bent helemaal hulpeloos en maar hopen dat je er zonder kleerscheuren uitkomt...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:55 schreef PNG het volgende:
Met 120 km/u een betonnen wal in met een Mitsubishi Galant voorlaatste model, nadat de auto voor ons met 120 een overstekend hert ramde, wij net achterlicht raakten, auto in 1/10e sec dwars en met 120 een betonnen wal in. Ik weet van impact zelf niks meer.
Voorwiel stond ongeveer in dashboard, van onder keek je zo van de ene kant naar de andere kant, en repect voor de Mitsubishi Galant. Wij hadden niets, alleen beetje ter observatie volgende dag omdat ik mijn nek niet meer kon bewegen.
Nou dat. Galant overleden.
ja heh ben je al over die van mij heenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:45 schreef yup het volgende:
[..]
Dit soort klappers vind ik de aller engste die je maar kan bedenken... Je bent helemaal hulpeloos en maar hopen dat je er zonder kleerscheuren uitkomt...
Maar bij jou gelukkig alleen maar een dooie Galant
Voor de rest zijn er wel aardig gestoorde verhalen hier![]()
![]()
![]()
![]()
Fransen rijden sowieso wel lomp vind ik..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:48 schreef MaPo het volgende:
In Zuid-Frankrijk kwam er ineens een idiote Franzoos onze weghelft opzetten in een bocht, omdat ie in slaap was gevallen. Resultaat frontale botsing en alle betrokkenen geen blijvens letsel gelukkig. Ik zat op pasagiersstoel.
We reden allebei ongeveer 70 km/h en dat komt hard aan![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lijkt me nou niet zo lollig, kan aan mij liggen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:29 schreef Estolan het volgende:
180km/h de berm in geschoten LOL!!!!!
En ik reed niet eens Whahahaha, zat er alleen naast en keer ernaar
Gaat niet echt goed met jou autorij geschiedenis he? (Of juist heel erg goed.quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:51 schreef Kanjer het volgende:
Voor de liefhebber nog een leuke.
Voor de hagenezen onder ons, bijhet Prins Bernhardviaduct had je 2 banen, 1 om het viaduct op te gaan, 1 om beneden rechtdoor te gaan.
Ik ben dus een nieuwe Mercedes aan het testen, die trok naar links met remmen, mooi plekje voor daar.
Affijn paar remtests gedaan en wil terug naar de zaak en neem de rechterbaan voor rechtdoor niet het viaduct op, rood stoplicht dus ik braaf wachten, want wilde sneaky linksaf onder het viaduct door om te keren.
Rij bij groen weg, linksaf, was ik vergeten dat de baan rechtdoor het viaduct op ook groen had en laat daar nou een hele grote oude amerikaan aan komen stormen....
Vol linksvoor op het scherm, Mb in principe Totall Loss, maar nieuwe neus opgezet, amerikaa, echt waar!! chroomlijstje voor op scherm gedeukt!!!!
Kon ik de zaak bellen met goed en met slecht nieuws, goeie nieuw: auto trekt niet meer naar links, slechte nieuws: hij trekt nu mega naar rechts.
Nou valt wel mee hoor, rij inmiddels een jaartje of 26 auto, met deze 2 erbij misschien 4 keer wat, buiten mijn schuld, vind de 1e aanrijding nog steeds niet mijn schuld, denk nog steeds dat er achter wat afbrak, zeker gezien het feit dat allebei de achterwiel ophangingen afgebroken waren en ik die bocht vele malen, ook met hogere snelheid genomen had, geen probleem, zo'n BMW kan wel wat, was het eerste type trouwens, mooie wagens...quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:52 schreef Furious het volgende:
[..]
Gaat niet echt goed met jou autorij geschiedenis he? (Of juist heel erg goed.)
Valt wel mee hoor, shit happens...quote:Op woensdag 6 juli 2005 03:26 schreef Imperium het volgende:
jesus wat een posts... kunnen mensen niet rijden hier ofzo..?
ik denk dat je dan nog onvoorzichtig rijdt.quote:Op woensdag 6 juli 2005 03:41 schreef Kanjer het volgende:
Valt wel mee hoor, shit happens...
Ben jaren testrijder geweest, kan heus wel een auto besturen, denk dat ik zo'n 10 jaar aaneengesloten 50- a 60.000 km per jaar reed, dan gebeurt er wel eens wat en dan nog, een keer of 4 total, 1 x zeker eigen schuld, 1 x twijfel, 2 x niet.
Hahahahahaaaaa!!!!!quote:Op woensdag 6 juli 2005 08:23 schreef user-x het volgende:
[..]
ik denk dat je dan nog onvoorzichtig rijdt.
ik heb ook al ruim 15 jaar mijn rbw. nooit schade gereden.
echt niet omdat ik nou zo rustig rijd. of niet veel rijd (ong. 30 - 50.000 km gemiddeld per jaar)
wel veel ongelukken kunnen omzeilen omdat ik constant om me heen aan het kijken ben.
ik heb er wel eens bijgezeten toen mijn pa tijdens een testritje in mijn auto mijn auto total-loss reed volledig buiten zijn schuld om.
Corollaquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:00 schreef -Eddow- het volgende:
[[url=http://img50.imageshack.us/img50/9528/dsc05563b8ip.th.jpg]afbeelding][/URL]
De Ka van mn Moeder.
ik reed ongeveer 40 denk ik, gast nam de binnenbocht.
Maarja kwam wel van rechts. Helaas.
Verzekeringstechnisch is het niet belangrijk of iemand verkeerstechnisch fout zit (tenminste: dat hoeft niet).quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:09 schreef Jill-RMC het volgende:
Schuldvraag? Was toch gewoon de schuld van die kneus die achter op je inreed? Als de KLPD hem al pakt voor roekeloos rijgedrag? Trouwens enig idee wat meneer aan het doen was dat ie je zo over het hoofd kon zien?
Ja het het maakt niet uit hoe snel hij reed, daar kan hij hooguit een prent voor krijgen, maar dat staat verder los van de schuldvraag. Tenzij hij met 250 aan kwam scheuren dan was het logischerwijs niet mogelijk geweest zijn afstand in te schatten. Als je gewoon eerst goed had gekeken had je hem wel aan zien komen. Je mag daar 100, dus het is nogal wiedes dat mensen daar 120+ rijden.quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:12 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Verzekeringstechnisch is het niet belangrijk of iemand verkeerstechnisch fout zit (tenminste: dat hoeft niet).
Verzekeraar van tegenpartij geeft aan dat ik "ineens van baan wisselde". Tja, dan wordt het toch echt een gevalletje ruzie. Of de beste man nu 130 (zoals gezegd tegen de politie, maar ik gok erop dat het nog wel wat sneller was) reed of niet.
Nou en dat valt dus te bezien.quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:44 schreef 1299 het volgende:
[..]
Ja het het maakt niet uit hoe snel hij reed, daar kan hij hooguit een prent voor krijgen, maar dat staat verder los van de schuldvraag. Tenzij hij met 250 aan kwam scheuren dan was het logischerwijs niet mogelijk geweest zijn afstand in te schatten. Als je gewoon eerst goed had gekeken had je hem wel aan zien komen. Je mag daar 100, dus het is nogal wiedes dat mensen daar 120+ rijden.
Intratuin zeker.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:04 schreef qltel het volgende:
[..]
gevaarlijke gemeente, Bergen op Zoom...
Daar vlakbij, in Halsteren, op de weg naar Steenbergen. Ik fietste op het fietspad, en iemand besloot linksaf te slaan en daarbij dat fietspad over te steken. Schepte me en had mij dus op de motorkap.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |