als je je gordel om doet raak je het dak niet...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:09 schreef yup het volgende:
Wat is de hardste klap ooit met een auto die je hebt gehad?
......de dak kreeg van mij en de bijrijder een kopstoot van jewelste...
......Resultaat was dat ik de plafond had gekopt van de L400... Ouch...
quote:
The truth is in the eye of the beholder, dat jij deze verhalen als stoer ziet zegt meer over jouw zelf.quote:
Ik heb ooit staan toekijken hoe iemand mijn auto volgas uitparkeerde op een besneeuwde parkeerplaats en daarbij niet wegreed maar met enige vaart zijwaarts tegen de bumper van de Volvo van de buurman aangleed.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:55 schreef Eliminator20 het volgende:
Met 10 km/pu tegen een paaltje aan gereden/gegleden tijdens hevig sneeuwval.
sarcastisch bedoeld...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:51 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]profiel van davinci checkt 1978... 27 jaar... zou rijbewijs kunnen hebben.
Een grote klap met de auto is dus NIET leuk. Heb er zelf best lang last van gehad.
gevaarlijke gemeente, Bergen op Zoom...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:46 schreef AggeMarLeutEt het volgende:
Ook in Bergen op Zoom, vismarkt.
Dat het sarcasme was lijkt me duidelijk. het druipt er vanaf.quote:
Vind ik wel meevallen...helemaal in dit soort topics kun je dit soort reacties verwachten, verder ken ik de user niet dus mischien dat het daaraan ligt. Najah, 't is iig duidelijk nu.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:09 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Dat het sarcasme was lijkt me duidelijk. het druipt er vanaf.
Wie zegt dat het stoer bedoeld is?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:03 schreef davinci het volgende:
[..]
sarcastisch bedoeld...
maw bovengenoemde figuren lijken het verschrikkelijk stoer te vinden wat hen of anderen is overkomen... Denk niet dat je hierover moet opscheppen
(waarom leg ik dit in godsnaam nog uit!)
Whaha! Dik leuk man! Nog een keer?!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:29 schreef Estolan het volgende:
180km/h de berm in geschoten LOL!!!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En ik reed niet eens Whahahaha, zat er alleen naast en keer ernaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |