quote:Op zondag 10 juli 2005 12:59 schreef -chefke- het volgende:
[..]
geloof mij deze kerel plakt nooit meer en remt voortaan optijdhij heeft zowel van mijn persoontje als zijn pa ( eigenaar van de auto) zo gruwlijk op z`n flikker gekregen
![]()
![]()
ik heb hem zelf van te voren al meerdere malen gewaarschuwd maar wie niet horen wil moet maar voelen![]()
Goedzo, nog een paar keer doen.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:51 schreef jochem8 het volgende:
Niet op z'n flikker. Schrik had ie wel.
Wat ik meestal doe bij dat soort volk is achtervolgen (met die Scorpio V6 meestal wel goed bij te houden, nu ik een Mitsu Sigma 3.0 V6 heb nog een stuk beter) en m'n groot licht opzetten en toeteren. Gastje stopte ergens in een straat op een oprit. Ik ga er naast staan...rijd na een tijdje heel langzaam verder. Zie je dat kereltje had achteruit die oprit af rijden en snel omdraaien en weg. Dan ga ik er weer achteraan en dan hetzelfde ritueel....tot ik er geen zin meer in heb.
Meestal schijten ze aardig in hun broek.
quote:Op maandag 11 juli 2005 11:08 schreef renkie het volgende:
[..]
Goedzo, nog een paar keer doen.
Komt vanzelf een dag dat er 1 zo over de rooie gaat dat je in het ziekenhuis beland (of nog erger)
Vette Actie man!quote:Op zondag 10 juli 2005 23:51 schreef jochem8 het volgende:
Wat ik meestal doe bij dat soort volk is achtervolgen (met die Scorpio V6 meestal wel goed bij te houden, nu ik een Mitsu Sigma 3.0 V6 heb nog een stuk beter) en m'n groot licht opzetten en toeteren. Gastje stopte ergens in een straat op een oprit. Ik ga er naast staan...rijd na een tijdje heel langzaam verder. Zie je dat kereltje had achteruit die oprit af rijden en snel omdraaien en weg. Dan ga ik er weer achteraan en dan hetzelfde ritueel....tot ik er geen zin meer in heb.
quote:Op zondag 10 juli 2005 23:51 schreef jochem8 het volgende:
[blaat]
Oeps. Duh.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:11 schreef t0n het volgende:
naaf zit op je stuur an.
naad, is 'n kier, de foto dus.
En ben je nou van je zelf van mening dat je goed kan rijden?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:10 schreef siekman het volgende:
boem - boem
Jupquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:54 schreef Xitami het volgende:
@ToMaSZ: Da's nou het voordeel van een amerikaan rijden. Solid like a brick wall![]()
die auto heeft nog geen eens een dagwaarde van 3000 euro. Zonde dus, maar gelukkig hadden jullie niets, dat is het belangrijkste.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:44 schreef Estolan het volgende:
Oh Oh een MoraaaaaaalRiddah!
Kom op zeg, tuurlijk is het niet leuk, maar als iemand een topic opent, mag ik toch wel ff vrolijk reageren? Ik en de bestuurder op dat moment hebben niks, en auto is voor 3000e ex btw volledig gerepareerd. dus ja me happy
530 euro schade aan je FIETS?quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:00 schreef Skimmer het volgende:
[..]
En ben je nou van je zelf van mening dat je goed kan rijden?
Mijn hardste klap (auto gerelateerd) was toen ik lekker op mijn fietsje zat... Ik reed over een fietspad (kruispunt met 30 straat) en zag een auto stoppen bij de haaientanden. Dus ik fiets lekker door. Net op het moment dat ik voor d'r langs fiets besluit zij dat er niemand op het fietspad is en geeft gas.
Het was een heel zacht tikkie, ik schoof een halve meter op, maar viel niet. Wel 530 Euro schade aan mijn fiets...![]()
Een beetje fatsoenlijke Mountainbike kost al gauw 2 á 3 duizend euro hoorquote:Op donderdag 28 juli 2005 18:15 schreef Providentia het volgende:
[..]
530 euro schade aan je FIETS?
Ja hoor...![]()
ben je ook gek als je 3000 euro aan een fiets uitgeeft, koop dan een auto:pquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:56 schreef blieblie het volgende:
[..]
Een beetje fatsoenlijke Mountainbike kost al gauw 2 á 3 duizend euro hoor.
Daarnaast als je een fiets van ik noem maar wat 750 euro hebt en het frame is aan gort gereden zit je ook al gauw aan 500 euro schade omdat een frame afgrijselijk duur is.
Ligt eraan waar je interesses liggen he, zullen we maar zeggen. Bovendien bestaat een fiets uit het grootste gedeelte eigenlijk uit het "frame" en als dat kapot is heb je zowat de hele fiets al in diggelen. Bij een auto ligt dat wel anders. En daar kan het nog gekker worden... €250 voor een buitenspiegel om het dan maar zo te zeggen, dan denk ik doe dat frame maar van die fiets. Heb je al bijna alles terug, ipv van alleen een spiegelquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:19 schreef Providentia het volgende:
[..]
ben je ook gek als je 3000 euro aan een fiets uitgeeft, koop dan een auto:p
ghegheheheh die met dat polykarretje... ik zie t al voor mequote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:10 schreef siekman het volgende:
nou ikke
the NOT fun part
Nieuwe E220 halen bij de garage voor taxibedrijf
Rij op een rechte weg en word net ingehaald door iemand met een BX , kijk voor mij en zie dat er goed word doorgereden blijf zelf 50 rijden . Ik ga op dat moment op ondekkingsreis door het middenconsol , navi radio telefoon kachel en ik kijk voor mij zie dat alles stil staat , ik stuurnog wegvan de BX en raak hem nog rechts achter , dat ding 1/4 kleiner en om zijn as heen .
Mijn Bazin was NOT AMUSED met 10.000 ¤ schade aan een splinternieuwe auto
iedereen ongedeerd
ook met een auto van mij alles was beslagen behalve mijn voorruit , had mijn raam open en zie een ex-collega van mij en kijk naar achter of ik achteruit kan door met mijn kop uit het raam
niets te zien en langszaam achteruit rijdend hhoot ik TIK
had ik een fiat punto 1900 euro schade bezorgd
thath where my crashes
en afgelopen week kwam ik vanuit italie naar holland en voor mij rijd zo een golfje 3 onder de vangrail met een aardige gang 180 / 190 iedereen stil staan
ging iemand naar toe en draaide zich om nadat hij aan zijn nek had gevoeld ( wat nog nek was ) deed met zijn hand een beweging maken dat ie niet meer van deze wereld was
vangrail zat op zijn dak voorbij de deuren ( kan je na gaan )
kreeg wel ff een rilling over het autorijden BAH
FUN PART
een oom van mij rijdt met een oude polyester 45 km autotje omdat ie te beroerd is om zijn rijbewijs te gaan halen . ik reed op dat moment met een pontiac grandprix hij belde mij dat ie met panne zat en of ik hem ff wou komen slepen . ( daar had ik wel zin in ) . ik gereden naar langerak en we moesten naar nieuwland
Ik moest wel een beetje rustig doenvond ik wel ok
soms tegen de 80 kmpu aan rijden vond ie niet zo tof en hij begon aardig te zweten , zo erg dat zijn hele autotje begon te beslaan en na de nodige grappen snel optreken en hard door de bochten vond ik het wel genoeg .
kwamen wij in niewland over een drempel waar ik altijd gemiddeld met 80 km overheem kan
een beetje niet aan het opletten zie ik die drempel en voel een beetje tegenkracht van achter ( Hij was vol aan het remmen )en ik kijk naar voren en denk KUT en vlieg er met 80 overheen, en ik kijk in mijn achteruit kijk spiegel en zie nog dan handje van hOOOOSTOPPEN RUSTIG
maar kon al niets meer doen ik blijf kijken hoe hij tegen de drempel aanschiet , hij met zijn harses tegen het dak zo hard dat er een bolletje op zijn dak tevoorschijn kwam en weer weg viel , hij had echt hoofdpijn heeft een kwartier met zijn handen op zijn kop op mijn achterbank gelegen van de pijn , maar ik heb me eigen kapot gelachen .
nu hren we het nog steeds van mensen , We zien je nog rijden met die amerikaan met dat hondehok erachter schitterend gezicht
Dit was dus zijn hardste klap![]()
Een bijna nieuwe Gazzele met nieuw waarde van 600 Euro.quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:15 schreef Providentia het volgende:
[..]
530 euro schade aan je FIETS?
Ja hoor...![]()
Dan heeft die gast echt totaal niet op zitten letten, als jij m al ziet aankomen en weg kan rijden van die plekm dan heeft hij ook tijd genoeg om af te remmen neem ik aan.quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:13 schreef Providentia het volgende:
Oja,en nog een BIJNA klap ervaring
Stond voor stoplicht in Almere, die uitkomt op een ENORME kruising.
Ik laat voor me altijd een aantal meter over, voor het geval dat.
Ik zit rustig te wachten voor rechtsaf, duurde een eeuw leek wel,rechts naast mij was een grasveld.
Ik kijk in mn achteruitkijkspiegel,en zie een BMW KEIHARD aankomen.
Ik denk: SHITTT die gaat me rammennn
Ik bedacht me geen moment, draai mn stuur om, en ram zo het grasveld op, 2 seconden later, die BMW VOL in de Alfa Romeo die voor mij stond, ikzelf stond veilig. Zou niet willen weten wat er was gebeurd als ik gewoon was blijven staan.
Dan had je meer mazzel dan ik... ik had ook alleen naam en telefoon nummer. Die hoeren wilden ineens niet meer meewerken toen zij van de schrik bekomen was. Gelukkig was ik zelf ook goed verzekerd.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:16 schreef SlaadjeBla het volgende:
oe, herinner me er nog een.
Ik fiets na een dag werken terug naar huis. Ik reed over een voorrangsweg en ik zag een auto van rechts aankomen. De auto remt af. Twee collega's gaan rechtsaf, de kant waar de auto vandaan komt en ik ga rechtdoor. Net op het moment dat ik voor die auto fiets trekt hij op!![]()
Gevolg was een krom wiel, scheve trapper en kast en een geschaafde enkel.
De man had haast, dus even adres en naam opgeschreven. De fiets kon ik naar huis dragen
Hij heeft overigens keurig zijn verzekering laten betalen voor de schade (200 euro ofzo)![]()
Dat heeft ie ook niet nee, hij kwam ontzettens snel aan, en ik ben gelijk het gras opgevlogen. Zal wel bezig zijn geweest met zijn mobiele telefoon.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:51 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Dan heeft die gast echt totaal niet op zitten letten, als jij m al ziet aankomen en weg kan rijden van die plekm dan heeft hij ook tijd genoeg om af te remmen neem ik aan.![]()
Maar je was wel aan de overkantquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:03 schreef Poncho het volgende:
1 keer zelf bijna tegen een auto opgereden.
Ik had een aardige afstand tussen mij en mijn voorganger en we reden een 120 kilometer. Opeens zie ik de auto voor me gigantisch snel op mij af komen. Stond die droplul vol op zijn rem en deden beide remlichten het niet (3e remlicht had hij niet, oude pauperbak). Dat was echt op het nippertje.
En een andere keer tijdens het oversteken geschept. Over de motorkap genomen en rolde zo de andere kant van de straat er weer af. Klootzak is gewoon door gereden. Dat was wel een klap zeg.
Daar had ik niet eens over nagedacht.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |