nou ikke
the NOT fun part
Nieuwe E220 halen bij de garage voor taxibedrijf
Rij op een rechte weg en word net ingehaald door iemand met een BX , kijk voor mij en zie dat er goed word doorgereden blijf zelf 50 rijden . Ik ga op dat moment op ondekkingsreis door het middenconsol , navi radio telefoon kachel en ik kijk voor mij zie dat alles stil staat , ik stuurnog wegvan de BX en raak hem nog rechts achter , dat ding 1/4 kleiner en om zijn as heen .
Mijn Bazin was NOT AMUSED met 10.000 ¤ schade aan een splinternieuwe auto
iedereen ongedeerd
ook met een auto van mij alles was beslagen behalve mijn voorruit , had mijn raam open en zie een ex-collega van mij en kijk naar achter of ik achteruit kan door met mijn kop uit het raam
niets te zien en langszaam achteruit rijdend hhoot ik TIK
had ik een fiat punto 1900 euro schade bezorgd
thath where my crashes
en afgelopen week kwam ik vanuit italie naar holland en voor mij rijd zo een golfje 3 onder de vangrail met een aardige gang 180 / 190 iedereen stil staan
ging iemand naar toe en draaide zich om nadat hij aan zijn nek had gevoeld ( wat nog nek was ) deed met zijn hand een beweging maken dat ie niet meer van deze wereld was
vangrail zat op zijn dak voorbij de deuren ( kan je na gaan )
kreeg wel ff een rilling over het autorijden BAH
FUN PART
een oom van mij rijdt met een oude polyester 45 km autotje omdat ie te beroerd is om zijn rijbewijs te gaan halen . ik reed op dat moment met een pontiac grandprix hij belde mij dat ie met panne zat en of ik hem ff wou komen slepen . ( daar had ik wel zin in ) . ik gereden naar langerak en we moesten naar nieuwland
Ik moest wel een beetje rustig doen
![]()
vond ik wel ok
soms tegen de 80 kmpu aan rijden vond ie niet zo tof en hij begon aardig te zweten , zo erg dat zijn hele autotje begon te beslaan en na de nodige grappen snel optreken en hard door de bochten vond ik het wel genoeg .
kwamen wij in niewland over een drempel waar ik altijd gemiddeld met 80 km overheem kan
een beetje niet aan het opletten zie ik die drempel en voel een beetje tegenkracht van achter ( Hij was vol aan het remmen )
![]()
en ik kijk naar voren en denk KUT en vlieg er met 80 overheen, en ik kijk in mijn achteruit kijk spiegel en zie nog dan handje van hOOOOSTOPPEN RUSTIG
maar kon al niets meer doen ik blijf kijken hoe hij tegen de drempel aanschiet , hij met zijn harses tegen het dak zo hard dat er een bolletje op zijn dak tevoorschijn kwam en weer weg viel , hij had echt hoofdpijn heeft een kwartier met zijn handen op zijn kop op mijn achterbank gelegen van de pijn , maar ik heb me eigen kapot gelachen .
nu hren we het nog steeds van mensen , We zien je nog rijden met die amerikaan met dat hondehok erachter schitterend gezicht
Dit was dus zijn hardste klap