abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28557359
Uit de bocht gevlogen met +/- 80Kmh en boven op de vangrails terecht gekomen 3 wielen los van de grond.

Totale schade: boze pa en 400e aan de auto...
pi_28557740
Ik zat achterin (had nog geen rijbewijs) en vriend van me zus achter stuur (net 2 maanden rijbewijs ) in een S40 geloof ik met ABS. Rijden 140 km/h op de snelweg en waren bijna de enige zo leek het.. Plots duiken er binnen luttele seconden allemaal auto's op die zich een fille vormen, vriend van me zus drukt van schrik het rempedaal helemaal in (God tnx we had ABS) en na wat rare geluiden en schokken die van de ABS afkwam kwamen we tot stilstand. Auto achter ons had genoeg afstand, dus ging allemaal goed.
Het aantal auto's dat later in de berm stond was niet met 1 hand te tellen. (over een lengte van een paar km)

De klap was trouwens dat ik met mn neus tegen de stoel voor me aankwam maja behalve wat jeuk verder niets aan over gehouden
pi_28559095
Ik naderde een stoplicht dat op groen stond, maar de rij begon nog niet te rijden. Ik schatte het verkeerd in doordat ik dacht dat het wel zou beginnen te rijden, maar toen bleek ik toch harder dan ik dacht te moeten remmen. De man achter mij lag helemaal te slapen, hield te weinig afstand of remde te hard voor het natte weer, want die knalde vervolgens achter op mij. Ik stond nog wel op tijd stil en heb dus mijn voorganger niet geraakt. Ik schat dat hij mij met een kilometer of 40 per uur achterop kwam.

Gevolg, paar dagen stijve nek en een auto die nèt niet total-loss was.
pi_28562046
Daarvoor (in 95) hebben we nog een autoongeluk gehad doordat een man in slaap viel op de N37(nu de A37) Emmen - Zwolle, me vader zijn been op drie plekken gebroken, en ik 2 sneeen in me gezicht.
De man was in slaap gevallen, raakte eerst een vrachtwagen, en raakte toen ons links van voor (dankzij mijn vader die uitweek, anders had ik dit niet naverteld ws)

Hardste klap voor mij was het ongeluk in frankrijk, BMW (slecht onderhouden, oa achterbanden met nog 10% profiel)) reed veels te hard (ruim 100 op 50 weg) vloog uit de bocht en klapte frontaal op mijn moeder haar Peugeot 309.

De man in de BMW is overleden, mijn moeder had diverse sneeen in haar gezicht, gebroken schouder, stukje bot uit haar knieschijf, etc etc
Zusje had gekneusde milt en lever en wat schrammen over het lichaam.
De hond lag onder het dashboard en had een gescheurd middenrif.



Edit voor degene die een leuke reactie willen plaatsen over de rijkunsten van mijn ouders:
Dit was dus 2x brute pech en geheel buiten onze schuld, mijn ouders reden beide keren voorzichtig en absoluut niet te hard / gevaarlijk.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2005 17:25:32 ]
pi_28563783
Coolste aanrijding ooit was voor het stoplicht in een flink gebruikt MB Sprinter busje van bedrijf waar ik toen werkte. Ik stond stil voor het stoplicht, en voel opeens de bus bewegen alsof het heel hard woei. Ik keek rondom in de spiegels, in de binnenspiegel en zag niets, dus geloofde het wel. Bij een 2e keer kijken zag ik net onderaan de achterruit het dak van een auto'tje, en in de zijspiegel links een deur opengaan.

Wat bleek: Een vrouw was met haar suzuki alto achter me gestopt (de weg liep iets naar beneden), maar had haar voet niet op de rem gehouden en was zo tegen de bus opgesukkeld. Zij had een deukje in haar nummerplaat, en op de bus was tussen de krassen op de achterbumper niet te zien welke zij veroorzaakt had. We zijn uiteindelijk maar beiden doorgereden, die arme vrouw echt helemaal "dank u wel, dank u wel, sorry sorry spijt me zo" zeggend tot ze in de auto zat...

En toen ik klein was in Haarlem aan het spaarne (rivier in Haarlem): Een volvo 740 waarin ge-joyreden werd. Die jongens haalden een bochtje niet (met 20 of 25 km/u) en reden tegen een geparkeerde eend aan. En die belandde dus mooi op z'n bodemplaat hangend met 2 wielen boven het water, voorzijde afgeplat en wel. De volvo had niets...
  donderdag 7 juli 2005 @ 08:39:45 #106
41220 Racekees
Jatsie Klatsie!
pi_28578536
vorig jaar op N375 Meppel-Pesse

Reed terug van me stage en reed achter een bulkwagen en een toyota yaris. In de verte zag ik een bmw 7 serie tegemoet komen (vorige type). Halverwege die lange flauwe bocht kwam die 7 serie ineens op de andere weghelft. Hij ramde/schampte de vrachtwagen frontaal en ging met een boog om de vrachtwagen heen en ramde de voor mij rijdende Yaris frontaal. Ik had al wat gas teruggenomen, omdat ik hem al op de andere weghelft zag komen en iets had van 'die gaat erop', maar ja die yaris werd teruggeketst. Ik kon hem NET ontwijken, maar toch schade.

Rechterportier van voor tot achter opengereten. Maar dan ook echt alleen het portier voor + achter spatbord geen schade. Het was trouwens een Ford Puma.

Vrouw in Yaris. Kop kapot en arm gebroken (valt me nog mee) bestuurder van bmw gebroken poot en zn vrouw in shock (echtpaar van in de 80...........). Oorzaak: bestuurde van bmw 7 serie 'werd onwel'. Terwijl ik hem toch echt 'gewoon' in zn auto zag zitten.

Al met al goed afgelopen.

Ach ja en voor de rest nog wel wat crash ervaringen, maar die zijn aan de sport gerelateerd...
pi_28582087
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 15:48 schreef SuperJERK het volgende:
Met 2 km per uur inparkeren, ik had niet zoveel ruimte dus heel voorzichtig het hekje aangetikt.

Dat was mijn grootste aanrijding.. en ik blijf dat het zo blijft.. en dat ik niet van zulke grote verhalen hier hoeft te typen
had ik gister 2 dagen me rijbewijs zat in de bedrijfs auto collega zegt je kan nog wel een klein stukkie naarvoren, beng op een mercedes busje gelukkig had die bus een trekhaak
pi_28589526
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 18:00 schreef Sport_Life het volgende:
Ik zat achterin (had nog geen rijbewijs) en vriend van me zus achter stuur (net 2 maanden rijbewijs ) in een S40 geloof ik met ABS. Rijden 140 km/h op de snelweg en waren bijna de enige zo leek het.. Plots duiken er binnen luttele seconden allemaal auto's op die zich een fille vormen, vriend van me zus drukt van schrik het rempedaal helemaal in (God tnx we had ABS) en na wat rare geluiden en schokken die van de ABS afkwam kwamen we tot stilstand. Auto achter ons had genoeg afstand, dus ging allemaal goed.
Het aantal auto's dat later in de berm stond was niet met 1 hand te tellen. (over een lengte van een paar km)

De klap was trouwens dat ik met mn neus tegen de stoel voor me aankwam maja behalve wat jeuk verder niets aan over gehouden
ABS verkort de remweg niet
pi_28589916
wel als je uit schrik de rem instampt en vervolgens de wielen blokkeren abs heeft een kortere remweg itt blokkerend remmen
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:22:05 #110
36666 Furious
animalist.
pi_28589923
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:06 schreef Drifter__ het volgende:

[..]

ABS verkort de remweg niet
ABS heeft ook een beetje ESP functie hoor. En mind you; ABS Anti Blokkeer System, dus je wielen blokkeren ook niet waardoor je je remweg ook verkort.
Ik post om het posten.
pi_28590314
ABS heeft een beetje ESP functie ? Dacht het niet dude...

Maar in het geval van vol de rem intrappen wint ABS het altijd... Alleen in bepaalde gevallen heeft ABS een langer remweg... (remmen in grint, sneeuw e.d.)
pi_28590481
ABS heeft altijd 'n langere remweg.
Trust me.
pi_28590748
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:37 schreef yup het volgende:
ABS heeft een beetje ESP functie ? Dacht het niet dude...

Maar in het geval van vol de rem intrappen wint ABS het altijd... Alleen in bepaalde gevallen heeft ABS een langer remweg... (remmen in grint, sneeuw e.d.)
Geloof mij maar, als jij zonder ABS op een besneeuwd wegdek remt glijd je onverminderd door (knappe chauffeur als je ABS kan simuleren), als je ABS hebt dan rem je wel degelijk veel harder, zonder te blokkeren.

Maar uhm als je van schrik op de rem gaat staan (zonder ABS) als je 140 rijdt dan mag je wel wat engeltjes op je schouder hebben die voorkomen dat je 180 graden gaat draaien..
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:03:37 #114
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_28590944
Vorig jaar december na thunderdome werden we in stilstaande positie van achter aangereden met ongeveer 50km/h, maar ik had me gordel om, dus mankeerde niks. Een vriend van me had een buil op z'n hoofd, omdat hij stom genoeg was om geen gordel om te doen.
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:04:40 #115
36666 Furious
animalist.
pi_28590968
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:37 schreef yup het volgende:
ABS heeft een beetje ESP functie ? Dacht het niet dude...

Maar in het geval van vol de rem intrappen wint ABS het altijd... Alleen in bepaalde gevallen heeft ABS een langer remweg... (remmen in grint, sneeuw e.d.)
Functie als in; verkorting van de remweg.
Ik post om het posten.
pi_28590982
Ik heb er toch echt even snel een aantal bronnen op nageslagen en daar wordt toch dikwijls gezegd dat een auto met ABS een kortere remweg heeft dan een auto zonder ABS. En aangezien ABS er voor zorgt dat je niet gaat slippen met als gevolg dat je veel verder doorglijdt, ga ik er van uit dat die bronnen gelijk hebben. BAs verkort dus wel degelijk de remweg.
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:52:38 #117
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_28592612
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:05 schreef Robar het volgende:
Ik heb er toch echt even snel een aantal bronnen op nageslagen en daar wordt toch dikwijls gezegd dat een auto met ABS een kortere remweg heeft dan een auto zonder ABS. En aangezien ABS er voor zorgt dat je niet gaat slippen met als gevolg dat je veel verder doorglijdt, ga ik er van uit dat die bronnen gelijk hebben. BAs verkort dus wel degelijk de remweg.
Precies.
Zou dat niet zo zijn dan was ABS nutteloos.

En graag ontopic nu. Een discussie over ABS mag in een ander topic.
pi_28599930
een goede chauffeur kan in een auto zonder ABS maximaal vertragen (tegen het slippen aan). Met ABS wordt er automatisch "gepompt" met de rem, dus op momenten wordt er minder, of misschien zelfs niet, geremd.

In theorie sta je zonder ABS sneller stil, maar in de praktijk is het omgekeerd, omdat bijna niemand op het randje kan remmen (behalve coureurs, daarom hebben zijn ook GEEN ABS, anders hadden ze dat echt wel).
De hoofdfunctie van ABS is trouwens dat je auto bestuurbaar blijft, omdat je niet slipt. Dat je remweg meestal verkort wordt is mooi meegenomen maar niet de hoofdreden.

ontopic: hardste klap was op vakantie in Gambia. Veel geregend, dus overal plassen.

We gingen van de hoofdweg (asfalt) een zijweg (zand) op. Op de scheiding lagen allemaal plassen. Dus voorzichtig erdoorheen rijden (in het midden), tot we opeens 45 graden naar voren waren geklapt omdat het dus een gigakuil was van een meter diep.
Gelukkig hoefden we niet uit te stappen omdat de lokale bevolking de auto uit het water duwde.

Vanaf toen hebben we bij volgende plassen maar even gekeken hoe de andere auto's reden Bij deze weg moest je dus via de zijkanten rijden, en niet door het midden.
  donderdag 7 juli 2005 @ 20:44:16 #119
31971 KumA
[ Layer 13: Ego ]
pi_28600344
Mijn hardste klap was toen ik laat was voor me werk en ik een stoplicht naderde en ik dacht dat de auto voor me wel door t oranje zou gaan, niet dus! Hij had me wel gezien em 'm net nog in z'n vrij gezet. Overigens stond ik nog stil voor t licht maar hij kreeg een lancering t kruispunt op
Dit alles gebeurde trouwens VOOR t politie bureau en er kwam niemand naar buiten! (gotta love aruba ) M'n chevy blazer met lekker zware stalen bumper had trouwens alleen een klein scheurtje in de bumper, de ander ze auto iets meer
no me digas que me amas, no me digas que me adoras, dime solo que te quedas una vida junto a mi
pi_28600652
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:04 schreef Furious het volgende:

[..]

Functie als in; verkorting van de remweg.
Nee. Geloof me, ABS verkort de remweg niet. Is ook logisch, om het blokkeren van de wielen te voorkomen wordt de remkracht die naar de wielen gaat verminderd totdat het wiel weer gaat draaien.

De functie van ABS is ook niet het verkorten van de remweg, de functie van ABS is het bestuurbaar houden van de auto tijdens een noodstop. Want met blokkerende voorwielen kun je niet meer sturen.

Ga je echter een identieke auto met ABS en een zonder ABS naast elkaar laten remmen, dan staat de auto zonder ABS op een rechte weg eerder stil. Gegarandeerd. Blokkerende (dus stilstaande) wielen hebben een grotere wrijving dan draaiende wielen.
pi_28601193
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 20:51 schreef Jalu het volgende:

[..]

Blokkerende (dus stilstaande) wielen hebben een grotere wrijving dan draaiende wielen.
Niet mee eens.
Als je met een auto remt en je achterste wielen blokkeren, en de voorste remmen gewoon, dan sta je binnen no time achterstevoren. Dus de blokkerende wielen hebben geen grotere wrijving dan draaiende wielen.

Dat je zonder ABS sneller stil kan staan dan met ABS, ben ik wel met je eens.
  donderdag 7 juli 2005 @ 21:20:52 #122
18933 Krush
Altijd newbie gebleven
pi_28601908
Ruzie met een lantaarnpaal. Ik heb gewonnen maar het kostte wel wat:
pi_28602076
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 21:04 schreef Virus.NL het volgende:

[..]

Niet mee eens.
Als je met een auto remt en je achterste wielen blokkeren, en de voorste remmen gewoon, dan sta je binnen no time achterstevoren. Dus de blokkerende wielen hebben geen grotere wrijving dan draaiende wielen.

Dat je zonder ABS sneller stil kan staan dan met ABS, ben ik wel met je eens.
Hey, ABS heeft in mijn ogen meer voordelen dan nadelen hoor. Maar een kortere remweg is daar geen van.
Overigens is het wel zo, dat het vrijwel niet gebeurt dat alleen de achterste wielen blokkeren hoor, dat gebeurt alleen maar als je de handrem aantrekt. Simpelweg omdat bij een noodstop door de grote voorwaartse kracht altijd de voorwielen als eerste zullen blokkeren. Trouwens, de voorwielen zijn sowieso verantwoordelijk voor het overgrote deel van de remkracht, ik dacht iets van 70% of zo...

Het feit dat een auto achterstevoren gaat als je hard met alleen de achterwielen remt, wordt niet veroorzaakt doordat de wrijving van de draaiende wielen groter zou zijn hoor. Als dat zo zou zijn, zouden zelfs vrij rollende wielen meer wrijving hebben dan blokkerende wielen, want als je de handrem aantrekt zodat de achterwielen blokkeren blijven de voorwielen gewoon draaien en ga je toch sowieso achterstevoren.

[ Bericht 16% gewijzigd door Jalu op 07-07-2005 21:31:25 ]
pi_28602532
kappen met het ABS verhaal zoals Tjabbo ook al zei!
volgende berichten gaan door de gehaktmolen!
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_28602714
In 1940 tijdens een experiment met G-krachten.

Men neme een karretje, wat raketmotoren en een vrijwilliger. Maak een rails, ontsteek de motoren en hoppakee.

Tijdens het afremmen heeft de vrijwilliger 45G doorstaan. Hij is een aantal dagen blind geweest. Ik denk dat dit wel het record is allertijden.
  donderdag 7 juli 2005 @ 23:03:27 #126
73241 rebel84
kleine big
pi_28606153
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 21:42 schreef HuHu het volgende:
In 1940 tijdens een experiment met G-krachten.

Men neme een karretje, wat raketmotoren en een vrijwilliger. Maak een rails, ontsteek de motoren en hoppakee.

Tijdens het afremmen heeft de vrijwilliger 45G doorstaan. Hij is een aantal dagen blind geweest. Ik denk dat dit wel het record is allertijden.
Mooi is dat he? Ik kan echt genieten van dat soort experimenten. Was dit dat experiment waarbij 't karretje afremde in een grote bak met water?
pi_28606808
Ben nog nooit geklapt, gelukkig...

Wel vroeger een keer door de garage deur heen gereden toen ik 5 was doordat ik de automaat in z'n drive schopte terwijl me moeder net uitstapte om de deur open te maken
  donderdag 7 juli 2005 @ 23:27:51 #128
36666 Furious
animalist.
pi_28607175
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 23:03 schreef rebel84 het volgende:

[..]

Mooi is dat he? Ik kan echt genieten van dat soort experimenten. Was dit dat experiment waarbij 't karretje afremde in een grote bak met water?
Klopt, hij werd afgeremt in een grote bak water. De vrijwilliger zijn ogen waren een paar dagen compleet zwart van kleur door alle gespatte aderen.
Ik post om het posten.
pi_28611662
aan het werk langs de a10 (iets me matrixborden)
auto staat op de vluchtstrook met zwaailamp en pionetjes
pak de laptop uit de kofferbak stap over de vangrail loop doe een paar stappen hoor ik achter me een allerjezusharderotklap hard geslip nog een klap
Draai me om zie ik mijn mondeo butget rental car richten de 3e baan gaan tegen de andere vangrail aan
(wonderbovenwonder is niemand er tegen aan gereden in de spits)
Dit omdat een de bestuurder van de vrachtwagen even niet zat op te letten en gedeltelijk op de vluchtstrook raakte....

Bel dan maar eens je baas op met de mededeling dat die file op de binnenring jou huur auto was.

Zat er gelukkig niet zelf in maar vond het wel mooi om te delen

[ Bericht 10% gewijzigd door Remon op 08-07-2005 01:21:17 ]
I found the love but it didn't last
Wonderful Days belong to the past
I don't know where I stand, what I'm to do
tried to forget and i'll find someone new
  vrijdag 8 juli 2005 @ 13:45:19 #130
57728 Xitami
? = 2b || !2b
pi_28622110
Met m'n Ford Thunderbird (groot, lomp, amerikaans) een weggetje inslaan, gruwelijk slecht verlicht, dan niet helemaal opletten, ineens zien dat de weg ophoudt (en wat jij dacht wat weg was in feite een groot zandpad is naar een voetbalclub), en dan vol in de ankers (2 meter ervoor) nog met 30 de stoeprand opketsen.

Daarna rustig verder gereden, en een paar dagen later bij de garage ff na laten kijken. Was alleen een stuurstang verbogen, dus dat vervangen en weer verder rijden.

Gotta love american steel
From the ashes...
pi_28622451
Ik zat in een stadsbus die over een 80 weg reed. komt er van achtere een BMW aan met zeker 120 en die wil inhalen en zet hem meteen naast de bus. maar daar reed al een tegenligger (helaas een Fiat panda) met 80. dus een immense klap van 200 km p/h. daarna ramde ze dus bus nog. gelukkig is zo'n bus vrij stevig. maar was wel helemaal in gedeukt. en ik keek naar achteren en zie een rollende BMW en een iets dat een Fiat moest zijn. ik was toen echt extreem erg geschrokken en de rest van de bus ook en gelukkig bleef de buschaffeur heel rustig en stopte hem netjes. later hoorde ik dat de BMW rijder had gedronken en hij was er met een schrammetje vanaf gekomen, maar de de 2 in de Fiat waren terplekke overleden. dit was geen prettige ervaring om mee temaken.,

[ Bericht 0% gewijzigd door Fork5 op 08-07-2005 14:10:26 (BWM 3x keer fout typen) ]
aiogy4pa39094gylphg ug784b iu3yhbkj suiguifd jgh3q9 shit Chaoslock stond nog aan
  vrijdag 8 juli 2005 @ 14:01:12 #132
33209 Juggernaut
E36 BMW 318iS executive
pi_28622657
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 13:54 schreef Fork5 het volgende:
Ik zat in een stadsbus die over een 80 weg reed. komt er van achtere een BWM aan met zeker 120 en die wil inhalen en zet hem meteen naast de bus. maar daar reed al een tegenligger (helaas een Fiat panda) met 80. dus een immense klap van 200 km p/h. daarna ramde ze dus bus nog. gelukkig is zo'n bus vrij stevig. maar was wel helemaal in gedeukt. en ik keek naar achteren en zie een rollende BWM en een iets dat een Fiat moest zijn. ik was toen echt extreem erg geschrokken en de rest van de bus ook en gelukkig bleef de buschaffeur heel rustig en stopte hem netjes. later hoorde ik dat de BWM rijder had gedronken en hij was er met een schrammetje vanaf gekomen, maar de de 2 in de Fiat waren terplekke overleden. dit was geen prettige ervaring om mee temaken.,
schrijf je nu 3x BMW verkeerd?
Heb je nog bloed onder je nagels?
pi_28622918
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 14:01 schreef Juggernaut het volgende:

[..]

schrijf je nu 3x BMW verkeerd?
lol ja sorry. dat heb ik wel vaker
aiogy4pa39094gylphg ug784b iu3yhbkj suiguifd jgh3q9 shit Chaoslock stond nog aan
pi_28623165
Damn wat een verhalen.

Zelf nog niks mee gemaakt. Wel een bijna senario maar dat telt niet echt in dit topic geloof ik.
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
  vrijdag 8 juli 2005 @ 14:28:58 #135
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_28623543
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 14:18 schreef SHERMAN het volgende:
Damn wat een verhalen.

Zelf nog niks mee gemaakt. Wel een bijna senario maar dat telt niet echt in dit topic geloof ik.
Ja hoor mag ook. Waarom niet?
pi_28623797
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 14:28 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

Ja hoor mag ook. Waarom niet?
Omdat het geen klap is geweest.

Oke stel je het volgende even voor:
Het is een ochtend in december rond een uurtje of half acht. Ik rij samen met mij pa vanaf zijn werke naar huis. We reden op de A2 en onze afslag kwam er aan. Net voor de afslag heb je een viaduct dat over de snelweg heen gaat. Wij naderen nog steeds de afslag met een gangetje met ja wat zal het geweest zijn? 80 ofzo? Ik rijd zelf geen auto dus ik zou het niet weten. Het was nog redelijk donker. Wij rijden dus op dat viaduct af en uit het niks lijkt het wel staat er ineens een donker gekleurde auto onder het viaduct. Op de grens van de 2 meest rechtse rijstroken. Mijn pa kon hem nog net ontwijken. Anders had ik het niet willen weten wat voor knal dat was geweest. Auto had dus geen verlichting of wat aan en er zat niemand in.
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
  zaterdag 9 juli 2005 @ 23:59:41 #137
40458 -chefke-
nu met extra zegels
pi_28666847
gister een kop staart botsing maat van me reed met ons in zijn twingo weer eens te hard te dicht op een andere auto en die remde ineens en wij ramde met goede vaart die andere auto. gelukig geen gewonden maar wel een hoop schade en schrik( heb het vanacht 50 x opnieuw beleefd). en 1 enorme gedeukte ego van die maat van me.
  zondag 10 juli 2005 @ 00:51:35 #138
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_28668317
mte 20km/u een bochtje met handrem trekken (lag ijs). Achterkant gleed te ver door en haalde de voorkant bijna in. Kon het niet corrigeren en klapte tegen een muurtje aan. Maar het stelde niets voor, alleen een scheur in de bumper (Fiat Uno '91)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_28668368
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 17:29 schreef Estolan het volgende:
180km/h de berm in geschoten LOL!!!!!


[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

En ik reed niet eens Whahahaha, zat er alleen naast en keer ernaar
Hahahhahahahhahahahhahhahhahahahhahahahha yeah ! Weer een Mazda minder Geweldig om te zien dit maakt mijn dag weer goed
In certain extreme situations, the law is inadequate.
In order to shame it's inadequacy,it is necessary to act outside the law to pursue natural justice.
  zondag 10 juli 2005 @ 01:03:27 #140
118596 Super_Six_One
Justice for all
pi_28668597
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 15:49 schreef Robar het volgende:
Dit heb ik niet zelf meegemaakt, maar is wel iets waar ik erg van geschrokken ben en wat ik eigenlijk wel even hier wil plaatsen. (voor mensen die dit ooit uit willen proberen)

Dit gaat over een kennis van mij.
Vriendje van hem had net zijn rijbewijs en ging even met de auto van pa een ritje maken. Onderweg kwamen ze dus die kennis tegen en stelden voor dat hij even aan de auto ging hangen zodat hij sneller thuis was. (hij was dus op de fiets). Eerst ging het met een gangetje van 50, maar al snel werd het 60, 70, 80, 90 totdat die kennis het niet meer volhield en met zijn stuur begon te zwabberen. Het onvermijdelijke gebeurde en hij vloog van zijn fiets af recht door de voorruit van een geparkeerde auto. Hij lag helemaal open en had zware bloedingen. Bewusteloos is hij naar het ziekenhuis gebracht, alwaar hij kantje boord heeft gelegen. Nu is hij weer helemaal in orde, maar zijn litteken in zijn gezicht zal hem hier altijd aan blijven herinneren.
Met 90 km/u met een fiets aanhangen bij een auto?!? Sorri maar dat lijkt me zeer onverstandig. Aanhangen is sowieso al onverstandig, maar met 90 km/u... (sowieso zijn fietsremmen daar voor niet gemaakt)
Auteur van deze post aanvaard geen enkele aansprakelijkheid voor de eventuele gevolgen van foutieve of gewijzigde informatie.- All rights reserved.
pi_28668730
met 40 bovenop een andere auto.....wel beiden total loss.... 40 is dan nog best snel
  zondag 10 juli 2005 @ 01:13:15 #142
118596 Super_Six_One
Justice for all
pi_28668826
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 23:59 schreef -chefke- het volgende:
gister een kop staart botsing maat van me reed met ons in zijn twingo weer eens te hard te dicht op een andere auto en die remde ineens en wij ramde met goede vaart die andere auto. gelukig geen gewonden maar wel een hoop schade en schrik( heb het vanacht 50 x opnieuw beleefd). en 1 enorme gedeukte ego van die maat van me.
Beter een gedeukte ego voor die maat van je dan een gedeukt lichaam. Laat het een wijze les voor hem zijn.

Ik rij zelf ook auto en irriteer me geheid aan mensen die plakken of dat nu bij hoge of lage snelheden betreft. (en meestal zijn het toch weer die VW rijders om het maar zo te zeggen.) Er zal een keer een punt in tijd komen dat ik de bestuurder eruit trek en hem even flink laat merken dat plakken uit den boze is, om het maar netjes te zeggen. (nadat dus de eventuele aanrijding is geweest omdat die persoon zo "verstandig" was om te plakken.)
Ik kan me ook al te best begrijpen dat er agressie in het verkeer ontstaat wat uit loopt op een vuistpartij (of erger) Eerlijk gezegd geef ik sommige mensen ook absoluut geen ongelijk. Sommige verdienen het gewoon. Zodat de volgende keer zwaarder leed voorkomen kan worden. (aangezien de plak bestuurder zijn les wel geleerd heeft, na die vuistslag.)
Auteur van deze post aanvaard geen enkele aansprakelijkheid voor de eventuele gevolgen van foutieve of gewijzigde informatie.- All rights reserved.
  zondag 10 juli 2005 @ 01:21:13 #143
118596 Super_Six_One
Justice for all
pi_28669021
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 23:27 schreef Furious het volgende:

[..]

Klopt, hij werd afgeremt in een grote bak water. De vrijwilliger zijn ogen waren een paar dagen compleet zwart van kleur door alle gespatte aderen.
Was het geen piloot? Kan me niks herrineren van een vrijwilliger. Ik kan het fout hebben hoor...
Auteur van deze post aanvaard geen enkele aansprakelijkheid voor de eventuele gevolgen van foutieve of gewijzigde informatie.- All rights reserved.
  zondag 10 juli 2005 @ 01:24:10 #144
118596 Super_Six_One
Justice for all
pi_28669098
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 13:54 schreef Fork5 het volgende:
Ik zat in een stadsbus die over een 80 weg reed. komt er van achtere een BMW aan met zeker 120 en die wil inhalen en zet hem meteen naast de bus. maar daar reed al een tegenligger (helaas een Fiat panda) met 80. dus een immense klap van 200 km p/h. daarna ramde ze dus bus nog. gelukkig is zo'n bus vrij stevig. maar was wel helemaal in gedeukt. en ik keek naar achteren en zie een rollende BMW en een iets dat een Fiat moest zijn. ik was toen echt extreem erg geschrokken en de rest van de bus ook en gelukkig bleef de buschaffeur heel rustig en stopte hem netjes. later hoorde ik dat de BMW rijder had gedronken en hij was er met een schrammetje vanaf gekomen, maar de de 2 in de Fiat waren terplekke overleden. dit was geen prettige ervaring om mee temaken.,
Weer zo een malloot in zijn auto...
Weg met dat soort volk, zijn hun rijbewijs niet waardig.
Auteur van deze post aanvaard geen enkele aansprakelijkheid voor de eventuele gevolgen van foutieve of gewijzigde informatie.- All rights reserved.
  zondag 10 juli 2005 @ 09:44:32 #145
68446 Novitec
Een oude bekende
pi_28674844
quote:
Op zondag 10 juli 2005 01:24 schreef Super_Six_One het volgende:

[..]

Weer zo een malloot in zijn auto...
Weg met dat soort volk, zijn hun rijbewijs niet waardig.
My thougths exactly, kan er misselijk van worden als je dit soort gebeurtenissen hoort of leest.....

Zelf een keer in 2002 als laatste in de file gestaan en de persoon achter me was bezig met zijn mobieltje en had dus geen oog voor het verkeer voor zich. Ik zag 'm aankomen en ik dacht: "dit gaat pijn doen!" Hoe hard hij naar binnen kwam weet ik niet, hij remde wel vol de laatste meters en aangezien het hele stuk al 70km/h gesukkeld werd, vermoed ik dat hij niet eens zo hard binnen kwam zetten, maar toch een flinke knal en een scheur in mijn ziel bij het horen van kreukelend staal van mijn Bella Italia.... Dan mis ik een paar seconden in mijn geheugen en daarna herinner ik me dat ik woedend naar hem toe rende om verhaal te halen, maar gelukkig zakte de woede snel toen ik zag dat hij zijn auto niet kon uitkomen wat onwijs gevaarlijk is als alles om je heen toch weer aan het rijden slaat. Dus zijn spatscherm met brute kracht verwijderd voor zijn portier, zijn portier met brute kracht opengerukt en hem er uit geholpen en beide auto's naar de kant geduwd. Overigens opvallend dat niemand om je heen ook even een helpende hand biedt: JOUW ongeluk is JOUW ongeluk en WIJ hebben daar niets mee te maken lijkt wel de heersende opinie aan het worden in dit land.....
Uiteindelijk viel de schade redelijk mee en kon ik naar huis rijden. Hij is uiteindelijk ook thuis gekomen, maar ik weet niet of dat op eigen kracht was of niet.....

Verder gelukkig weinig meegemaakt aan klappers....

N.
Al is het leven nog zo snel, de dood achterhaalt haar wel.....
pi_28676160
quote:
Op zondag 10 juli 2005 00:53 schreef Classic-PC het volgende:

[..]

Hahahhahahahhahahahhahhahhahahahhahahahha yeah ! Weer een Mazda minder Geweldig om te zien dit maakt mijn dag weer goed
Uhm dit is een Nissan hoor.....
If you can't smoke it, or light it, fuck it.
pi_28676759
Parkeerterrein. Tegenpartij komt van links en rijdt met forse vaart achteruit. Heeft mijn auto nooit gezien en boort zijn nederige Astra tegen de linkerzijkant van mijn mooie Fiesta. Net achter mijn portier. De tijd tussen het moment dat je hem ziet komen en weet dat de aanrijding onvermijdelijk is en het moment van de feitelijke aanrijding, lijkt een eeuwigheid te duren.

Schade-expert stelde voor mijn Fordje een dagwaarde vast die hoger lag dan het bedrag dat ik uberhaupt voor dat ding heb neergeteld. We zijn direct daarna ge-upgrade tot een Fiat Punto (van een jaar jonger).
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  zondag 10 juli 2005 @ 12:18:03 #148
73241 rebel84
kleine big
pi_28677526
quote:
Op zondag 10 juli 2005 01:13 schreef Super_Six_One het volgende:
Ik rij zelf ook auto en irriteer me geheid aan mensen die plakken of dat nu bij hoge of lage snelheden betreft. (en meestal zijn het toch weer die VW rijders om het maar zo te zeggen.) Er zal een keer een punt in tijd komen dat ik de bestuurder eruit trek en hem even flink laat merken dat plakken uit den boze is, om het maar netjes te zeggen. (nadat dus de eventuele aanrijding is geweest omdat die persoon zo "verstandig" was om te plakken.)
Ik kan me ook al te best begrijpen dat er agressie in het verkeer ontstaat wat uit loopt op een vuistpartij (of erger) Eerlijk gezegd geef ik sommige mensen ook absoluut geen ongelijk. Sommige verdienen het gewoon. Zodat de volgende keer zwaarder leed voorkomen kan worden. (aangezien de plak bestuurder zijn les wel geleerd heeft, na die vuistslag.)
Ik ben het volledig met je eens (behalve dan dat het voornamelijk VW-rijders zijn). Als ik gekleefd wordt, dan laat ik accuut mijn gaspedaal los en geef de klever de tijd om afstand te noemen. Doet ie dit niet, dan staan we beiden op een gegeven moment gewoon stil. Tussendoor gaat er dan uiteraard ook een middelvingertje naar achteren...
  zondag 10 juli 2005 @ 12:53:18 #149
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_28678339
Met 120 op een vrachtwagen in. We reden beide in dezelfde richting en zijn met de zijkanten tegen elkaar gebotst. De hele zijkant van onze auto was tot de balken weg, 2 klapbanden, een raam op mijn schoot (zat bijrijder). Gelukkig in een A8, dat scheelde toch een hoop.
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
  zondag 10 juli 2005 @ 12:59:21 #150
40458 -chefke-
nu met extra zegels
pi_28678447
quote:
Op zondag 10 juli 2005 01:13 schreef Super_Six_One het volgende:

[..]

Beter een gedeukte ego voor die maat van je dan een gedeukt lichaam. Laat het een wijze les voor hem zijn.

Ik rij zelf ook auto en irriteer me geheid aan mensen die plakken of dat nu bij hoge of lage snelheden betreft. (en meestal zijn het toch weer die VW rijders om het maar zo te zeggen.) Er zal een keer een punt in tijd komen dat ik de bestuurder eruit trek en hem even flink laat merken dat plakken uit den boze is, om het maar netjes te zeggen. (nadat dus de eventuele aanrijding is geweest omdat die persoon zo "verstandig" was om te plakken.)
Ik kan me ook al te best begrijpen dat er agressie in het verkeer ontstaat wat uit loopt op een vuistpartij (of erger) Eerlijk gezegd geef ik sommige mensen ook absoluut geen ongelijk. Sommige verdienen het gewoon. Zodat de volgende keer zwaarder leed voorkomen kan worden. (aangezien de plak bestuurder zijn les wel geleerd heeft, na die vuistslag.)
geloof mij deze kerel plakt nooit meer en remt voortaan optijd hij heeft zowel van mijn persoontje als zijn pa ( eigenaar van de auto) zo gruwlijk op z`n flikker gekregen


ik heb hem zelf van te voren al meerdere malen gewaarschuwd maar wie niet horen wil moet maar voelen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')