abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 juli 2005 @ 23:03:27 #126
73241 rebel84
kleine big
pi_28606153
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 21:42 schreef HuHu het volgende:
In 1940 tijdens een experiment met G-krachten.

Men neme een karretje, wat raketmotoren en een vrijwilliger. Maak een rails, ontsteek de motoren en hoppakee.

Tijdens het afremmen heeft de vrijwilliger 45G doorstaan. Hij is een aantal dagen blind geweest. Ik denk dat dit wel het record is allertijden.
Mooi is dat he? Ik kan echt genieten van dat soort experimenten. Was dit dat experiment waarbij 't karretje afremde in een grote bak met water?
pi_28606808
Ben nog nooit geklapt, gelukkig...

Wel vroeger een keer door de garage deur heen gereden toen ik 5 was doordat ik de automaat in z'n drive schopte terwijl me moeder net uitstapte om de deur open te maken
  donderdag 7 juli 2005 @ 23:27:51 #128
36666 Furious
animalist.
pi_28607175
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 23:03 schreef rebel84 het volgende:

[..]

Mooi is dat he? Ik kan echt genieten van dat soort experimenten. Was dit dat experiment waarbij 't karretje afremde in een grote bak met water?
Klopt, hij werd afgeremt in een grote bak water. De vrijwilliger zijn ogen waren een paar dagen compleet zwart van kleur door alle gespatte aderen.
Ik post om het posten.
pi_28611662
aan het werk langs de a10 (iets me matrixborden)
auto staat op de vluchtstrook met zwaailamp en pionetjes
pak de laptop uit de kofferbak stap over de vangrail loop doe een paar stappen hoor ik achter me een allerjezusharderotklap hard geslip nog een klap
Draai me om zie ik mijn mondeo butget rental car richten de 3e baan gaan tegen de andere vangrail aan
(wonderbovenwonder is niemand er tegen aan gereden in de spits)
Dit omdat een de bestuurder van de vrachtwagen even niet zat op te letten en gedeltelijk op de vluchtstrook raakte....

Bel dan maar eens je baas op met de mededeling dat die file op de binnenring jou huur auto was.

Zat er gelukkig niet zelf in maar vond het wel mooi om te delen

[ Bericht 10% gewijzigd door Remon op 08-07-2005 01:21:17 ]
I found the love but it didn't last
Wonderful Days belong to the past
I don't know where I stand, what I'm to do
tried to forget and i'll find someone new
  vrijdag 8 juli 2005 @ 13:45:19 #130
57728 Xitami
? = 2b || !2b
pi_28622110
Met m'n Ford Thunderbird (groot, lomp, amerikaans) een weggetje inslaan, gruwelijk slecht verlicht, dan niet helemaal opletten, ineens zien dat de weg ophoudt (en wat jij dacht wat weg was in feite een groot zandpad is naar een voetbalclub), en dan vol in de ankers (2 meter ervoor) nog met 30 de stoeprand opketsen.

Daarna rustig verder gereden, en een paar dagen later bij de garage ff na laten kijken. Was alleen een stuurstang verbogen, dus dat vervangen en weer verder rijden.

Gotta love american steel
From the ashes...
pi_28622451
Ik zat in een stadsbus die over een 80 weg reed. komt er van achtere een BMW aan met zeker 120 en die wil inhalen en zet hem meteen naast de bus. maar daar reed al een tegenligger (helaas een Fiat panda) met 80. dus een immense klap van 200 km p/h. daarna ramde ze dus bus nog. gelukkig is zo'n bus vrij stevig. maar was wel helemaal in gedeukt. en ik keek naar achteren en zie een rollende BMW en een iets dat een Fiat moest zijn. ik was toen echt extreem erg geschrokken en de rest van de bus ook en gelukkig bleef de buschaffeur heel rustig en stopte hem netjes. later hoorde ik dat de BMW rijder had gedronken en hij was er met een schrammetje vanaf gekomen, maar de de 2 in de Fiat waren terplekke overleden. dit was geen prettige ervaring om mee temaken.,

[ Bericht 0% gewijzigd door Fork5 op 08-07-2005 14:10:26 (BWM 3x keer fout typen) ]
aiogy4pa39094gylphg ug784b iu3yhbkj suiguifd jgh3q9 shit Chaoslock stond nog aan
  vrijdag 8 juli 2005 @ 14:01:12 #132
33209 Juggernaut
E36 BMW 318iS executive
pi_28622657
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 13:54 schreef Fork5 het volgende:
Ik zat in een stadsbus die over een 80 weg reed. komt er van achtere een BWM aan met zeker 120 en die wil inhalen en zet hem meteen naast de bus. maar daar reed al een tegenligger (helaas een Fiat panda) met 80. dus een immense klap van 200 km p/h. daarna ramde ze dus bus nog. gelukkig is zo'n bus vrij stevig. maar was wel helemaal in gedeukt. en ik keek naar achteren en zie een rollende BWM en een iets dat een Fiat moest zijn. ik was toen echt extreem erg geschrokken en de rest van de bus ook en gelukkig bleef de buschaffeur heel rustig en stopte hem netjes. later hoorde ik dat de BWM rijder had gedronken en hij was er met een schrammetje vanaf gekomen, maar de de 2 in de Fiat waren terplekke overleden. dit was geen prettige ervaring om mee temaken.,
schrijf je nu 3x BMW verkeerd?
Heb je nog bloed onder je nagels?
pi_28622918
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 14:01 schreef Juggernaut het volgende:

[..]

schrijf je nu 3x BMW verkeerd?
lol ja sorry. dat heb ik wel vaker
aiogy4pa39094gylphg ug784b iu3yhbkj suiguifd jgh3q9 shit Chaoslock stond nog aan
pi_28623165
Damn wat een verhalen.

Zelf nog niks mee gemaakt. Wel een bijna senario maar dat telt niet echt in dit topic geloof ik.
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
  vrijdag 8 juli 2005 @ 14:28:58 #135
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_28623543
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 14:18 schreef SHERMAN het volgende:
Damn wat een verhalen.

Zelf nog niks mee gemaakt. Wel een bijna senario maar dat telt niet echt in dit topic geloof ik.
Ja hoor mag ook. Waarom niet?
pi_28623797
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 14:28 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

Ja hoor mag ook. Waarom niet?
Omdat het geen klap is geweest.

Oke stel je het volgende even voor:
Het is een ochtend in december rond een uurtje of half acht. Ik rij samen met mij pa vanaf zijn werke naar huis. We reden op de A2 en onze afslag kwam er aan. Net voor de afslag heb je een viaduct dat over de snelweg heen gaat. Wij naderen nog steeds de afslag met een gangetje met ja wat zal het geweest zijn? 80 ofzo? Ik rijd zelf geen auto dus ik zou het niet weten. Het was nog redelijk donker. Wij rijden dus op dat viaduct af en uit het niks lijkt het wel staat er ineens een donker gekleurde auto onder het viaduct. Op de grens van de 2 meest rechtse rijstroken. Mijn pa kon hem nog net ontwijken. Anders had ik het niet willen weten wat voor knal dat was geweest. Auto had dus geen verlichting of wat aan en er zat niemand in.
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
  zaterdag 9 juli 2005 @ 23:59:41 #137
40458 -chefke-
nu met extra zegels
pi_28666847
gister een kop staart botsing maat van me reed met ons in zijn twingo weer eens te hard te dicht op een andere auto en die remde ineens en wij ramde met goede vaart die andere auto. gelukig geen gewonden maar wel een hoop schade en schrik( heb het vanacht 50 x opnieuw beleefd). en 1 enorme gedeukte ego van die maat van me.
  zondag 10 juli 2005 @ 00:51:35 #138
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_28668317
mte 20km/u een bochtje met handrem trekken (lag ijs). Achterkant gleed te ver door en haalde de voorkant bijna in. Kon het niet corrigeren en klapte tegen een muurtje aan. Maar het stelde niets voor, alleen een scheur in de bumper (Fiat Uno '91)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_28668368
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 17:29 schreef Estolan het volgende:
180km/h de berm in geschoten LOL!!!!!

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

En ik reed niet eens Whahahaha, zat er alleen naast en keer ernaar
Hahahhahahahhahahahhahhahhahahahhahahahha yeah ! Weer een Mazda minder Geweldig om te zien dit maakt mijn dag weer goed
In certain extreme situations, the law is inadequate.
In order to shame it's inadequacy,it is necessary to act outside the law to pursue natural justice.
  zondag 10 juli 2005 @ 01:03:27 #140
118596 Super_Six_One
Justice for all
pi_28668597
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 15:49 schreef Robar het volgende:
Dit heb ik niet zelf meegemaakt, maar is wel iets waar ik erg van geschrokken ben en wat ik eigenlijk wel even hier wil plaatsen. (voor mensen die dit ooit uit willen proberen)

Dit gaat over een kennis van mij.
Vriendje van hem had net zijn rijbewijs en ging even met de auto van pa een ritje maken. Onderweg kwamen ze dus die kennis tegen en stelden voor dat hij even aan de auto ging hangen zodat hij sneller thuis was. (hij was dus op de fiets). Eerst ging het met een gangetje van 50, maar al snel werd het 60, 70, 80, 90 totdat die kennis het niet meer volhield en met zijn stuur begon te zwabberen. Het onvermijdelijke gebeurde en hij vloog van zijn fiets af recht door de voorruit van een geparkeerde auto. Hij lag helemaal open en had zware bloedingen. Bewusteloos is hij naar het ziekenhuis gebracht, alwaar hij kantje boord heeft gelegen. Nu is hij weer helemaal in orde, maar zijn litteken in zijn gezicht zal hem hier altijd aan blijven herinneren.
Met 90 km/u met een fiets aanhangen bij een auto?!? Sorri maar dat lijkt me zeer onverstandig. Aanhangen is sowieso al onverstandig, maar met 90 km/u... (sowieso zijn fietsremmen daar voor niet gemaakt)
Auteur van deze post aanvaard geen enkele aansprakelijkheid voor de eventuele gevolgen van foutieve of gewijzigde informatie.- All rights reserved.
pi_28668730
met 40 bovenop een andere auto.....wel beiden total loss.... 40 is dan nog best snel
  zondag 10 juli 2005 @ 01:13:15 #142
118596 Super_Six_One
Justice for all
pi_28668826
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 23:59 schreef -chefke- het volgende:
gister een kop staart botsing maat van me reed met ons in zijn twingo weer eens te hard te dicht op een andere auto en die remde ineens en wij ramde met goede vaart die andere auto. gelukig geen gewonden maar wel een hoop schade en schrik( heb het vanacht 50 x opnieuw beleefd). en 1 enorme gedeukte ego van die maat van me.
Beter een gedeukte ego voor die maat van je dan een gedeukt lichaam. Laat het een wijze les voor hem zijn.

Ik rij zelf ook auto en irriteer me geheid aan mensen die plakken of dat nu bij hoge of lage snelheden betreft. (en meestal zijn het toch weer die VW rijders om het maar zo te zeggen.) Er zal een keer een punt in tijd komen dat ik de bestuurder eruit trek en hem even flink laat merken dat plakken uit den boze is, om het maar netjes te zeggen. (nadat dus de eventuele aanrijding is geweest omdat die persoon zo "verstandig" was om te plakken.)
Ik kan me ook al te best begrijpen dat er agressie in het verkeer ontstaat wat uit loopt op een vuistpartij (of erger) Eerlijk gezegd geef ik sommige mensen ook absoluut geen ongelijk. Sommige verdienen het gewoon. Zodat de volgende keer zwaarder leed voorkomen kan worden. (aangezien de plak bestuurder zijn les wel geleerd heeft, na die vuistslag.)
Auteur van deze post aanvaard geen enkele aansprakelijkheid voor de eventuele gevolgen van foutieve of gewijzigde informatie.- All rights reserved.
  zondag 10 juli 2005 @ 01:21:13 #143
118596 Super_Six_One
Justice for all
pi_28669021
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 23:27 schreef Furious het volgende:

[..]

Klopt, hij werd afgeremt in een grote bak water. De vrijwilliger zijn ogen waren een paar dagen compleet zwart van kleur door alle gespatte aderen.
Was het geen piloot? Kan me niks herrineren van een vrijwilliger. Ik kan het fout hebben hoor...
  zondag 10 juli 2005 @ 01:24:10 #144
118596 Super_Six_One
Justice for all
pi_28669098
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 13:54 schreef Fork5 het volgende:
Ik zat in een stadsbus die over een 80 weg reed. komt er van achtere een BMW aan met zeker 120 en die wil inhalen en zet hem meteen naast de bus. maar daar reed al een tegenligger (helaas een Fiat panda) met 80. dus een immense klap van 200 km p/h. daarna ramde ze dus bus nog. gelukkig is zo'n bus vrij stevig. maar was wel helemaal in gedeukt. en ik keek naar achteren en zie een rollende BMW en een iets dat een Fiat moest zijn. ik was toen echt extreem erg geschrokken en de rest van de bus ook en gelukkig bleef de buschaffeur heel rustig en stopte hem netjes. later hoorde ik dat de BMW rijder had gedronken en hij was er met een schrammetje vanaf gekomen, maar de de 2 in de Fiat waren terplekke overleden. dit was geen prettige ervaring om mee temaken.,
Weer zo een malloot in zijn auto...
Weg met dat soort volk, zijn hun rijbewijs niet waardig.
  zondag 10 juli 2005 @ 09:44:32 #145
68446 Novitec
Een oude bekende
pi_28674844
quote:
Op zondag 10 juli 2005 01:24 schreef Super_Six_One het volgende:

[..]

Weer zo een malloot in zijn auto...
Weg met dat soort volk, zijn hun rijbewijs niet waardig.
My thougths exactly, kan er misselijk van worden als je dit soort gebeurtenissen hoort of leest.....

Zelf een keer in 2002 als laatste in de file gestaan en de persoon achter me was bezig met zijn mobieltje en had dus geen oog voor het verkeer voor zich. Ik zag 'm aankomen en ik dacht: "dit gaat pijn doen!" Hoe hard hij naar binnen kwam weet ik niet, hij remde wel vol de laatste meters en aangezien het hele stuk al 70km/h gesukkeld werd, vermoed ik dat hij niet eens zo hard binnen kwam zetten, maar toch een flinke knal en een scheur in mijn ziel bij het horen van kreukelend staal van mijn Bella Italia.... Dan mis ik een paar seconden in mijn geheugen en daarna herinner ik me dat ik woedend naar hem toe rende om verhaal te halen, maar gelukkig zakte de woede snel toen ik zag dat hij zijn auto niet kon uitkomen wat onwijs gevaarlijk is als alles om je heen toch weer aan het rijden slaat. Dus zijn spatscherm met brute kracht verwijderd voor zijn portier, zijn portier met brute kracht opengerukt en hem er uit geholpen en beide auto's naar de kant geduwd. Overigens opvallend dat niemand om je heen ook even een helpende hand biedt: JOUW ongeluk is JOUW ongeluk en WIJ hebben daar niets mee te maken lijkt wel de heersende opinie aan het worden in dit land.....
Uiteindelijk viel de schade redelijk mee en kon ik naar huis rijden. Hij is uiteindelijk ook thuis gekomen, maar ik weet niet of dat op eigen kracht was of niet.....

Verder gelukkig weinig meegemaakt aan klappers....

N.
Al is het leven nog zo snel, de dood achterhaalt haar wel.....
pi_28676160
quote:
Op zondag 10 juli 2005 00:53 schreef Classic-PC het volgende:

[..]

Hahahhahahahhahahahhahhahhahahahhahahahha yeah ! Weer een Mazda minder Geweldig om te zien dit maakt mijn dag weer goed
Uhm dit is een Nissan hoor.....
If you can't smoke it, or light it, fuck it.
pi_28676759
Parkeerterrein. Tegenpartij komt van links en rijdt met forse vaart achteruit. Heeft mijn auto nooit gezien en boort zijn nederige Astra tegen de linkerzijkant van mijn mooie Fiesta. Net achter mijn portier. De tijd tussen het moment dat je hem ziet komen en weet dat de aanrijding onvermijdelijk is en het moment van de feitelijke aanrijding, lijkt een eeuwigheid te duren.

Schade-expert stelde voor mijn Fordje een dagwaarde vast die hoger lag dan het bedrag dat ik uberhaupt voor dat ding heb neergeteld. We zijn direct daarna ge-upgrade tot een Fiat Punto (van een jaar jonger).
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  zondag 10 juli 2005 @ 12:18:03 #148
73241 rebel84
kleine big
pi_28677526
quote:
Op zondag 10 juli 2005 01:13 schreef Super_Six_One het volgende:
Ik rij zelf ook auto en irriteer me geheid aan mensen die plakken of dat nu bij hoge of lage snelheden betreft. (en meestal zijn het toch weer die VW rijders om het maar zo te zeggen.) Er zal een keer een punt in tijd komen dat ik de bestuurder eruit trek en hem even flink laat merken dat plakken uit den boze is, om het maar netjes te zeggen. (nadat dus de eventuele aanrijding is geweest omdat die persoon zo "verstandig" was om te plakken.)
Ik kan me ook al te best begrijpen dat er agressie in het verkeer ontstaat wat uit loopt op een vuistpartij (of erger) Eerlijk gezegd geef ik sommige mensen ook absoluut geen ongelijk. Sommige verdienen het gewoon. Zodat de volgende keer zwaarder leed voorkomen kan worden. (aangezien de plak bestuurder zijn les wel geleerd heeft, na die vuistslag.)
Ik ben het volledig met je eens (behalve dan dat het voornamelijk VW-rijders zijn). Als ik gekleefd wordt, dan laat ik accuut mijn gaspedaal los en geef de klever de tijd om afstand te noemen. Doet ie dit niet, dan staan we beiden op een gegeven moment gewoon stil. Tussendoor gaat er dan uiteraard ook een middelvingertje naar achteren...
  zondag 10 juli 2005 @ 12:53:18 #149
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_28678339
Met 120 op een vrachtwagen in. We reden beide in dezelfde richting en zijn met de zijkanten tegen elkaar gebotst. De hele zijkant van onze auto was tot de balken weg, 2 klapbanden, een raam op mijn schoot (zat bijrijder). Gelukkig in een A8, dat scheelde toch een hoop.
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
  zondag 10 juli 2005 @ 12:59:21 #150
40458 -chefke-
nu met extra zegels
pi_28678447
quote:
Op zondag 10 juli 2005 01:13 schreef Super_Six_One het volgende:

[..]

Beter een gedeukte ego voor die maat van je dan een gedeukt lichaam. Laat het een wijze les voor hem zijn.

geloof mij deze kerel plakt nooit meer en remt voortaan optijd hij heeft zowel van mijn persoontje als zijn pa ( eigenaar van de auto) zo gruwlijk op z`n flikker gekregen

ik heb hem zelf van te voren al meerdere malen gewaarschuwd maar wie niet horen wil moet maar voelen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')