Vertel als je terug bent ff hoe het app. bevallen is. Ik zit daar nml. vanaf 7 augustus tot de 18e.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:33 schreef kreuk050 het volgende:
6 juli t/m 17 juli App. Horizon
Morgen om 20.40 vertrekken we met Onur Air!
ZIN!
Ey ik ook!! Oorspronkelijk gingen we om 10:00 uur wegquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:39 schreef kreuk050 het volgende:
ok zal ik doen...verwacht er alleen niet veel van....
ja idd een klote tijd, we zouden eerst om 9.30 gaan maar dat werd gewijzigd in 20.40, hele dag kwijt en midden in de nacht aan.
terug is het ook kut want dan moet we om 6.30 vliegen..
maarja we zijn jong![]()
Done.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:40 schreef cultheld het volgende:
Kan deze in de OP? http://www.sunsearch.info/alanya/dutch/nightlife/
Echt een zeer informatieve site met interessante verhalen over het uitgaansleven in Alanya.
ok dan!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ey ik ook!! Oorspronkelijk gingen we om 10:00 uur weg
Terugreis gaan we om 08:00 uur.
Ik vlieg mooi om 11:15.. Kom rond 16:00 aan.. Dan nog van antalya naar alanya, maargoed.. We kunnen de eerste avond iig nog wat doen..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ey ik ook!! Oorspronkelijk gingen we om 10:00 uur weg
Terugreis gaan we om 08:00 uur.
Jij ook! Roep maar heel hard FOK! in het vliegtuig dan herken ik je welquote:
Als ik dit plaatje op de site zie:quote:Op zondag 10 juli 2005 18:33 schreef Fillipe het volgende:
Ons appartement is eindelijk bekendwww.bestlifeapart.com
Meteen een hele andere soort lettersquote:Op maandag 11 juli 2005 23:14 schreef kreuk050 het volgende:
Zıt nu ın een ınternetcafe ın alanya en het ıs hıer echt relaxt. lekker zuıpen en prachtıg weer. Vertel jullıe als ık terug ben er meer over1
Weet je zeker dat het niet 6:30 de 24e moet zijn? Anders zouden ze je 2 dagen aftroggelen... Lijkt me niet. En verder, tja.. pech :squote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:44 schreef cultheld het volgende:
Wij hebben dus geboekt voor 16 - 24 juli, maar nu hebben we de vliegtijden gekregen en volgens dat schema vliegen we om 06:30 terug op 23 juli. Er wordt dus in feite een hele dag van ons afgenomen.. Enig idee wat hier nog tegen te doen is?
Nee zeker niet, 06:30 op de 23e. En dan moeten we waarschijnlijk al om 02:30 uit het appartement vertrekken omdat je 2 uur van tevoren op het vliegveld moet zijn en het met de bus naar het vliegveld ook nog eens 2 uur is .quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:08 schreef Phydomir het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet 6:30 de 24e moet zijn? Anders zouden ze je 2 dagen aftroggelen... Lijkt me niet. En verder, tja.. pech :s
Sjeess..!! met welke maatschappij vlieg je? misschien kan je de organisatie bereiken waarmee je gaat? en daarmee iets onderhandelen,of in iedergeval vragen waarom je een dag eerder vertrekt? je betaald er tenslotte ook voor! Succesquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee zeker niet, 06:30 op de 23e. En dan moeten we waarschijnlijk al om 02:30 uit het appartement vertrekken omdat je 2 uur van tevoren op het vliegveld moet zijn en het met de bus naar het vliegveld ook nog eens 2 uur is .
we gaan maar 15 dagen dude..quote:Op zondag 10 juli 2005 22:56 schreef Koenijntje het volgende:
Realzm en Koenijntje zijn in eftalia aythur van 20 juli tm 5 augustus
Op allemaal reis-sites staat dat de organisatie slecht is.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:56 schreef Stjeafke het volgende:
Ohja........wat jammer nou!!![]()
En wat is er dan zo zwaar klote??
Jammer dat je niks uit eigen ervaring kan vertellen.....dus als je niks leuks kan zeggen......kan je maar beter je mondje houden![]()
Erm. Dat hoop jequote:Op zondag 17 juli 2005 02:12 schreef freakysatan het volgende:
dinsdag gaan wij
we vliegen gelukkig optijd.
aha. ok. Das wel een mooie tijd. Ben je 's avonds lekker al in je hotel. Lekker de 1e avond mee pakkenquote:Op zondag 17 juli 2005 10:43 schreef freakysatan het volgende:
op papier om 10:20
Daar ga ik ook vanuit, want onze vliegtuigmaatschappij heeft een reputatie hoog te houden..
Inderdaad. En Lira's haal ik ter plaatste gewoon uit de muur bij een bank. Veel makkelijker dan hier al gaan wisselen.quote:Op zondag 17 juli 2005 12:46 schreef -En4Cer- het volgende:
Ik zou gewoon met Lira's betalen, zeker als de prijs in Lira's aangegeven staat en niet in Euro's want dat ter plaatse omrekenen van die gasten klopt geen zak van.
quote:Op zondag 17 juli 2005 14:41 schreef Phydomir het volgende:
[..]
Inderdaad. En Lira's haal ik ter plaatste gewoon uit de muur bij een bank. Veel makkelijker dan hier al gaan wisselen.
ik denk dat ik morgen gewoon even bij de bank binnen loop. Gaat het zeker wel goedquote:Ga niet in Alanya naar een wisselkantoor om geld te wisselen want nogmaals je verliest een hele hoop geld op hun gehanteerde wisselkoers
Ik ga ook dinsdag..quote:Op zondag 17 juli 2005 02:12 schreef freakysatan het volgende:
dinsdag gaan wij
we vliegen gelukkig optijd.
Hetzelfde als in Nederland.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:22 schreef Ratt het volgende:
wat voor stopcontacten en stroom hebben die turken daar? want ik moet wel kunnen scheren enz
Jep, ik ga dus vanaf morgen de 19e t/m de 2e..quote:Op maandag 18 juli 2005 16:22 schreef Paulo85 het volgende:
Hey,
Mijn eerste berichtje hier, zat beetje rond te kijken voor info van Alanya.
Ik zit van 2 tot 14 augustus in Alanya in Appertement Cleo Mare, ik zag dat andere er ook heen gingen, wordt vast gave tijd.
GreetZ Paulo![]()
ja, ok, terugreis moet gewoon zo zijn dat ze je rond 10en op komen halen.. Maar heenreis mag van mij gewoon 's ochtends vertrekken zijn hoor..quote:Op maandag 18 juli 2005 13:52 schreef ConQuestador het volgende:
Iedereen zit wel te zeuren dat de laatste dag van je "afgenomen" kan worden, maar ik kan uit ervaring vertellen dat om 10 uur 's avonds vliegen ook niet alles is. Dit hebben wij ooit mee gemaakt, maar we mochten wel 's ochtends om 10 uur uit ons appartement vertrekken. Gelukkig konden we onze koffers daar wel dumpen, maar voor de rest konden we niks meer. Op het strand gaan liggen enzo was niet echt een optie want er was geen douche enzo meer beschikbaar. Dus dan kan je een beetje de hele dag omhangen.
Hoe dan ook: nog 2 weekjes, en ik heb er echt zin aanalleen jammer dat de drank daar zo duur is (bij het boeken werd ons juist verteld dat het mega goedkoop zou zijn
)
Ik zal een 'teken' achterlatenquote:Op maandag 18 juli 2005 16:56 schreef Paulo85 het volgende:
Laat je het appartement wel schoon en netjes achter Kluupkluup?
Misschien kom ik 2 augustus wel aan in jouw appartement.
Hoelang moest je rijden met de bus?quote:Op zondag 17 juli 2005 20:37 schreef kreuk050 het volgende:
Hallo Hallo.
Ik vond het ook cool en sluit me ook bij mezelf aan.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vandaag teruggekomen uit Alanya. Het was cool. Verder sluit ik me aan bij kreuk050...
Dim Cay,quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:08 schreef piertje2 het volgende:
Auto huren is ook een aanrader gewoon zelfs naar DIMTJAI of hoe je het ook schrijft. daar lekker lunchen op het water. heerlijk.
Daar was ik ook regelmatig, laatste half uurtje meestal voordat we weer weggingen, leuke tent maar meer als een uur die hardrock word je ook niet vrolijk van.quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik vond het uitgaan zwaar KLOTE! Alleen maar van kansloze kut dance bars.
Enige leuke tent vond ik "The Doors" en daar was ik dan ook zeer regelmatig!
Hey KluupKluup,quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:00 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik zıt er nu! Morgen ofzo een lang verhaal.. ık heb nog maar 1 mınuut nu.. whehe
Erkan is idd erg lachen. Waarvan kennen jullie hem. Of zaten jullie ook in kleopatra elitequote:Op woensdag 20 juli 2005 19:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vandaag teruggekomen uit Alanya. Het was cool. Verder sluit ik me aan bij kreuk050...
Ik ben nu echt helemaal naar de tyfus, ben al meer dan 36 uur wakker en ik pleur telkens in slaap. Ik wil m'n slaap nog ff rekken tot een uur of 22:00
De reis was goed. Heen met Onur Air en terug met Corendon Air. Beiden keren geen problemen gehad.
p.s. kent iemand "Erkan" uit Hotel Kleopatra Elite? Wat een geweldige gast"Holland Fuck You" en wij dan weer: "We Fuck Turkey"
Hoi,quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:41 schreef Stjeafke het volgende:
Hallo lieve mensen,
hier een berichtje van Corendon hostess Stephanie!!
Zijn er nog mensen die bij corendon hebben geboekt en binnekort deze kant op komen?
Zelf zit ik hier tot eind oktober!! Voor vragen sta ik altijd open!!
Zonnige groetjes vanuit Alanya![]()
Wij zaten ook in Kleopatra Elite. Diverse keren wezen voetballen tegen Erkan, was echt coolquote:Op zondag 24 juli 2005 21:47 schreef zomer000 het volgende:
[..]
Erkan is idd erg lachen. Waarvan kennen jullie hem. Of zaten jullie ook in kleopatra elite
Nee, je kan gewoon je apparaten in het stopcontact doen. In Turkije hebben ze dezelfde stopcontacten als in Nederland.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:48 schreef survivor-1 het volgende:
Ik zag op een site een aanbieding staan voor reisstekkers, heb je die in Alanya ook nodig??
Zorg gewoon dat je euro's bij je hebt (om het visum te betalen en voor noodgevallen) en pin gewoon zodra je in Alanya aankomt bij een bank. Dat werkt het makkelijkste.quote:Ik zag dat er ook nog iemand hier vroeg wat nu het voordeligst was qua geld halen voor de vakantie daar. Ik had er zelf al een topic over geopend, maar tis het voordeligst (volgens de mevr. vd Rabobank) om direct op t vliegveld te pinnen en dan gewoon met Lira's te betalen.
Je moet wel opletten met het geld inderdaad, zeker nu er 2 soorten geld in omloop zijn. De biljetten echter zijn precies hetzelfde, alleen staat er inplaats van 1.000.000 nu gewoon 1 op. Wat wel verwarrend is, is dat de nieuw munten op euromunten lijken. De muntjes van 0,50 lijken op 1 euro en de munten van 1 lijken op de 2 euro, terwijl hij maar 0,67 euro waard is.quote:Heb al wel op verschillende sites gelezen dat het best een lastige munteenheid is en dat je goed moet opletten, zeker als je met ¤ betaalt en als je met Lira betaalt met het terugkrijgen van wisselgeld. Veel ervaringen gelezen van mensen die dit niet deden en er later achterkwamen dat ze veel te weinig hadden terug gekregen.
Veel plezier.quote:Ik ga trouwens van 2-8 tot 16-8 met GoGo Tours (app. Floria), nog meer mensen al via GoGo in Alanya geweest eigenlijk??
See Ya![]()
En wat vond jij van kleopatra Elite?quote:Op maandag 25 juli 2005 09:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wij zaten ook in Kleopatra Elite. Diverse keren wezen voetballen tegen Erkan, was echt cool
Voor ons geld precies het zellfde. Slecht eten, stroom uitval en idd die noodaggregaat ( wat een herrie!!!) en soms warm water. Zwemwater was ook slecht, veel mensen oor ontsteking laaste dagen en afgelopen weekend weer veel overboekingen. Gelukkig wij geen last van gehad. Wij konden direct onze kamer in. Airco was wel super!quote:Op maandag 25 juli 2005 17:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik tot afgelopen woensdag. Hoe heet je? Misschien ken ik je wel...
Ik vond het Hotel matig. De stroom viel erg vaak uit (1 dag op noodaggregaat gedraait). Het eten was vies en eentonig. Het water deed het af en toe niet en we hadden maar heel soms warm water.
Verder wel een toffe tijd gehad hoor
cleo mare ıs zeer ok.. de kamers verschıllen wel enorm.. maar wıj hebben t beste van t beste met aırco en tv.. ıedere dag wordt er schoongemaakt enzo.. gewoon prıma.. het eten (all-ınclusıve) ıs ook goed te eten..quote:Op zondag 24 juli 2005 18:14 schreef Paulo85 het volgende:
[..]
Hey KluupKluup,
Alles goed in appertement Cleo Mare? Vertel me en geef mij wat tips, zodat ik er misschien wat aan kan hebben als ik straks na jouw in Cleo mare zit.
GreetZ Paulo![]()
Welk ýnternetcafe zýt jýj nu? Ik zýt ýn een tattoo-shopquote:
Nooit met euro's betalen in Turkije, je wordt meestal genaaid. Gewoon in één keer bijvoorbeeld 600 lira pinnen dat is zo'n euhm 300 a 400 euro. Scheelt in transactie kosten en je hoeft als je met de lira betaald niet constant om te rekenen. Qua genaaid worden in clubs valt het mee, gewoon goed opletten het is ons iig niet overkomen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:28 schreef Ez3 het volgende:
Ok, de Havanna is dus een relaxte tent.. kun je daar gewoon je bier in euro's betalen of gaan ze dan lastig doen? Ik heb echt geen zin om constant op te moeten letten wat je terugkrijgt aan wisselgeld, zeker niet als ik gezopen heb.. of valt dat allemaal wel mee?
In het begin hebben wij ook elke keer op het balkon ingedronken maar omdat het barretje bij het apart. prima was zijn we daar de hele tijd koude biertjes wezen drinken. Het is bijna even duur en het is misschien wel gezelliger. Beetje met de Turkse barman ouwehoeren e.d.quote:Verder hebben we nog een probleem, we hebben geen koelkast op onze kamer dus hoe de #$%^ krijgen we ons bier koud.. tips iemand?![]()
Haha nee hoor, gewoon even de nullen tellen. Bovendien heb ik weinig nieuwe briefjes in Turkije gezien. Ik betaalde en kreeg voornamelijk het vieze oudere papiergeld.quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:37 schreef Ez3 het volgende:
ah ok, thx voor je snelle reactie trouwens
Maar als je met lira's betaald, krijg je dan niet je wisselgeld half terug in die ouwe munteenheid en de rest in de nieuwe, zodat je het overzicht kwijt raakt en alsnog keihard in je ster wordt gepakt?
Ik dacht dat je het als volgt bedoelde met oud en nieuw geld: Je hebt dus de oude lira's dan staat er op een briefje 5000000 (ofterwel 5 miljoen lira). Maar je hebt nu ook nieuwe lira's waar ze dus simpelweg die nullen hebben weggelaten en waar dus gewoon een 5 opstaat (ook 5 miljoen dus).quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:08 schreef Ez3 het volgende:
zou je misschien ff kunnen uitleggen hoe dat werkt met die nullen weglaten?![]()
Nee, de koers is 1 euro = 1.50 yTL.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:50 schreef Phydomir het volgende:
En die nieuwe eenheid kan je dus ongeveer door twee delen en dan hebbie euro's?
Over dat stukje van dat je ook korting kan krijgen, zeg je dat als je ergens gaat zitten, komt iemand naar je toe vragen iets te drinken en te eten, dan vraag je dus gewoon of je korting kan krijgen?quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:13 schreef Fillipe het volgende:
Eten stelt voor de rest weinig voor in Alanya, bij de haven en dus bij bijvoorbeeld de Robin Hood bar zitten de wat betere restaurants. Waar je voor 20 lira per persoon prima kan eten met wat biertjes erbij. Je kan standaard zeggen 'We want free fruit and coffee and a 10 or 20% discount' . Ze gaan allemaal akkoord en dat scheelt weer. De kut restaurants kan je uiteraard herkennen door de (goedkope, lichtgevende) pauperborden aan de kant van de straat waar ze allemaal dezelfde menu's vertonen.
Nee nee in de haven (waar de iets betere restaurants dus zitten) hebben ze net zoals in Nederland altijd de menu kaart buiten staan. Ga beetje interessant staan kijken en er komt vanzelf een turk van het restaurant aan, vraag vervolgens naar de mogelijkheden qua korting en gratis fruit e.d en het werkt. Zo niet, probeer de volgende. Maar in 99% van de gevallen doen ze daar niet moeilijk over. Kijk alleen naderhand wel op de bon of ze er echt zoveel % korting af hebben gehaald. Soms 'vergeten' ze het namelijk.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:27 schreef Paulo85 het volgende:
[..]
Over dat stukje van dat je ook korting kan krijgen, zeg je dat als je ergens gaat zitten, komt iemand naar je toe vragen iets te drinken en te eten, dan vraag je dus gewoon of je korting kan krijgen?
Of vraag je later bij afrekening? En neem aan dat het op de bon is te zien dat je korting hebt gekregen.
Het zit op de hoek van een straat, boven een aantal winkels. Als je de achteringang van Robin Hood uitloopt (dus niet aan de kant van de haven) is het: naar links, dan naar rechts, vervolgens loop je omhoog langs het kleine pleintje met een soort van fontein waar veel turken zitten, en dan weer rechts. Daar op de hoek zit het, je ziet het wel met veel palmbomen en een tv-scherm die je ziet vanaf de straatkant.quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:01 schreef -En4Cer- het volgende:
Waar zit de Havana precies? Ik ben 2 jaar geleden ook in Alanya geweest maar ben deze tent nooit tegengekomen! En aangezien ik woensdag weer naar Alanya ga wil ik het deze keer niet missen!
quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:13 schreef Fillipe het volgende:
Kluupkluup ik heb je gespot op het strand, je was met een luchtbed in de weer. Ik dacht al wat komt die gast me bekend voor, toen ik later in een internetcafe in Alanya zat en vervolgens je fotoboek checkte klopte het. Grappig!
Dat las ik vandaag in de krant ja..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:44 schreef piertje2 het volgende:
http://www.nu.nl/news/566(...)enstrand_Alanya.html
Ik ga nogquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:03 schreef kreuk050 het volgende:
Hehe.
Iemand weet vast wel die er nu zit welk strand dit was?
De gasten bij ons strand waren vet relaxed, voetballen en volleyballen met ze enzo.
Gratis luchtbedden die we mochten lenen als we wilde.
Wil terug....
Klopt...!! Zeker niet 1 van de leukste tenten, bij ons begonnen ze te dreigen dat we wat moesten drinken! anders mochten we er niet blijvenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:19 schreef cultheld het volgende:
1 afrader in ieder geval: De "latino club". Die zit op de 3e/4e verdieping van de Robin Hood. De eerste avond gingen wij daar stappen en we waren daar ooggetuige van zinloos geweld door 5 uitsmijters. Die trokken opeens iemand van de trap af en sloegen hem een paar tanden uit z'n mond, gaven hem elleboogstoten, een gebroken neus en beukten hem met z'n hoofd een keertje of 6 tegen de railing. Daarna gingen ze een verdieping lager met hem en toen wij die trap af liepen lag die trap bezaaid met bloed. Nog een verdieping lager hetzelfde verhaal: Bezaaid met bloed. En wat had die gozer nou eigenlijk gedaan? Hij wilde graag naar hun club, maar dat mocht niet omdat hij bier in z'n hand had. Hij had dat waarschijnlijk niet echt in de gaten, dus liep 1 trede omhoog en toen werd ie dus gepakt.
Ja toen was ik erook, ik zat beneden aan de bar in Robin Hood. Opeens zag een kerel er hardhandig uitworden gegooid. Buiten kreeg ie nog meer klappen en trappen, daarna zag ik hem wegrennen. sicke turken..quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:59 schreef cultheld het volgende:
De avond dat wij dat mee maakten, was op zaterdag 16 juli.
Arash - Boro Boroquote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:40 schreef Fillipe het volgende:
Ik weet begod de nummers niet meer per naam/artiest te noemen maarrr als iemand de typische hits uit Turkije weet, graag even doorspelen
Jullie weten vast wel welke ik bedoel, er werden een paar turks achtige nummers vrij vaak gedraaid in de grote clubs. Duss ik ben benieuwd...
Het is gebeurt op het strand voor Holýday Garden Resort. Dit hotel ligt in Incekum.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:43 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Dat las ik vandaag in de krant ja..
Iemand die op dit moment in Alanya zit hier nog wat van meegekregen?
Of liggen jullie allemaal in het ziekenhuis ivm schotwonden![]()
Morgen ook voor mij Alanya, we zitten bijelkaar in vliegtuig, dus wie weet zien we elkaarquote:Op maandag 1 augustus 2005 10:43 schreef survivor-1 het volgende:
Joepie, morgen 11.15u is t zover!! Lekker 15dgn Alanya!! Wel een nadeel dat t zolang reizen is vanaf het vliegveld, maar ja helaas...
Tot ziens misschien![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:41 schreef Stjeafke het volgende:quote:Op zondag 31 juli 2005 21:06 schreef Stjeafke het volgende:
[..]
Het is gebeurt op het strand voor Holýday Garden Resort. Dit hotel ligt in Incekum.
Ik ben die dag vanaf 10.00 tot 18.00 uur aanwezig geweest in hotel voor Corendon en Jiba gasten. Het was behoorlijk heavy. Het is gebeurt tijdens het ontbijt dus veel mensen hebben het gehoord en/of gezien.
De 2 russiche toeristen zijn dezelfde avond terug gekeerd naar het hotel.
Hee hoı!!quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:49 schreef zomer000 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:41 schreef Stjeafke het volgende:
Hallo lieve mensen,
hier een berichtje van Corendon hostess Stephanie!!
Zijn er nog mensen die bij corendon hebben geboekt en binnekort deze kant op komen?
Zelf zit ik hier tot eind oktober!! Voor vragen sta ik altijd open!!
Zonnige groetjes vanuit Alanya
Hoi,
Ben jij 1 van de 2 blonde corendon dames. Die vaak in ons hotel Kleopatra Elite kwamen?
Zwemwater en eten in Elite was niet echt best.
Ik reisde ook via corendon. reisleider was Hamdi.
Ik ben net terug uit Alanya, app/hotel Cleo Mare, 15 dagen met GoGoTours.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:36 schreef Paulo85 het volgende:
[..]
Morgen ook voor mij Alanya, we zitten bijelkaar in vliegtuig, dus wie weet zien we elkaar![]()
Ik reis met GoGo en ga 13 dagen, En4cer ik zie jouw een dag later in Cleo Mare.
![]()
Leuk ik ga ook van 16 augustus tot 23 augustusquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:41 schreef AltamirA het volgende:
Zodan, wij hebben ook eindelijk geboekt en het is Alanya geworden. 16 tm 23 augustus
We vliegen met Sky Airlines (dat prima moet zijn), het wordt mijn eerste keer vliegen dus ben wel benieuwd...
We zitten in hotel Blue Star, iemand daar ervaring mee?
En met geld? Dubbel geld daar lees ik hier.. maar met lires is het dus wel goedkoper of?
danku alvast
edit: oja en bij de reis stond ook nog iets over mogelijke inentingen.
Ze waren niet verplicht..het ging om hepatitis en nog iets.. Jullie hebben ze genomen of?
Blue Star is wel relaxed. Ben er paar dagen geweest op bezoek bij mn broer. Die magnetische strip voor de airco en zo kun je makkelijk van de sleutel halen (in Alaiye Kleopatra lukte dat echt niet). Het is all-in: dus heel de dag gratis frisdrank, bier en lokale alcoholische dranken (vb: wodka cola is gatis, maar bacardi cola moet je voor betalen). Ook kun je er van 12:00 tot 18:00 hamburgers, friet, verschillende pasta gerechten eten. Het avondeten heb ik niet op, maar scheen ook goed te zijn.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:41 schreef AltamirA het volgende:
Zodan, wij hebben ook eindelijk geboekt en het is Alanya geworden. 16 tm 23 augustus
We vliegen met Sky Airlines (dat prima moet zijn), het wordt mijn eerste keer vliegen dus ben wel benieuwd...
We zitten in hotel Blue Star, iemand daar ervaring mee?
En met geld? Dubbel geld daar lees ik hier.. maar met lires is het dus wel goedkoper of?
danku alvast
edit: oja en bij de reis stond ook nog iets over mogelijke inentingen.
Ze waren niet verplicht..het ging om hepatitis en nog iets.. Jullie hebben ze genomen of?
Ik ben het helemaal met deze meiden eens.!!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:36 schreef HarigeKerel het volgende:
Kijken jullie wel uit voor de Ali's?
http://reiskrant.nl/reisk(...)s_moe_van_Ali_s.html
Ik zal er voor zorgen dat ze niet onder mijn rokje komenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:36 schreef HarigeKerel het volgende:
Kijken jullie wel uit voor de Ali's?
http://reiskrant.nl/reisk(...)s_moe_van_Ali_s.html
Nou dan scheelt het in iedergeval dat wij hun niet kunnen verstaan, en hun ons ook nietquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:54 schreef HarigeKerel het volgende:
Nou versta ik redelijk Turks en het zou je verbazen wat die vriendelijk lachende Turken in het Turks zeggen over meisjes, zelfs waar de ouders gewoon bij zijn![]()
Nou, ik vond dat opvallend veel Turken Nederlands spreken of in ieder geval verstaan. Al is het niet van de toeristen, dan hebben ze wel in Nederland gewoond of familie hier, dus 't is altijd oppassen wat je zegtquote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:45 schreef Caramelo het volgende:
[..]
Nou dan scheelt het in iedergeval dat wij hun niet kunnen verstaan, en hun ons ook niet![]()
Ik heb met de kroegentocht van GoGo meegedaan. Overal waar je binnenkwam kreeg je een gratis 'shotje'.. M.a.w. een glaasje ranjaquote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:50 schreef cultheld het volgende:
Heeft 1 van jullie nog met de Hollandse kroegentocht meegedaan? Dat was echt tof.
En een oranje petjequote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:06 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ik heb met de kroegentocht van GoGo meegedaan. Overal waar je binnenkwam kreeg je een gratis 'shotje'.. M.a.w. een glaasje ranja
Bob Sinclar - Love Generation (S&B Mix) misschien? of anders Carolina Marquez - Killer Song?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:40 schreef Kluupkluup het volgende:
Weet iemand hoe dat fluitlied heet dat je telkens hoorde daar?
Hoi,quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:53 schreef Stjeafke het volgende:
[..]
Hee hoı!!
Ja....ik ben idd 1 van die 2 blonde dames!!![]()
Dankje voor je mededeling over het eten en het zwemwater......op deze manier kan ik er iets aan proberen te doen!
Hoe was jullie vakantie verder en wat vinden jullie van Corendon?
Tot slot, wat vonden jullie van mijn Turkse collega Hamdi?
Misschien tot volgend jaar in Alanya
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:09 schreef AltamirA het volgende:
Carolina Marquez - Killer Song?
Je hebt wel aardig veel gedaan.. Maar waarom telkens in t zwembad liggen en niet aan 't strand? Wij hadden 2 zwembaden, maar niet in geweest.. Ik lig een stuk liever aan t strand. Heb je ook nog wat te zienquote:
Aanvankelijk hadden we gewoon geen zin om naar het strand te gaan, en toen we toch maar een keer zijn geweest viel het nogal tegen: je betaald je rot voor die bedden, het water is gewoon warm, en er is niet veel te doen. Bovendien is het veel makkelijker om uit je bed te rollen en meteen in het zwembad te springen (en als je er dan eenmaal in ligt heb je ook geen zin meer om naar het strand te gaanquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:26 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Je hebt wel aardig veel gedaan.. Maar waarom telkens in t zwembad liggen en niet aan 't strand? Wij hadden 2 zwembaden, maar niet in geweest.. Ik lig een stuk liever aan t strand. Heb je ook nog wat te zien![]()
Zet de titels dan gelijk effe hier onder. Kunnen andere ook downloaden en genietenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:16 schreef FreaCk het volgende:
Ik Joinde Koentje3 met 7 andere maten, Ik download de liedjes van de relaxte discotheke en beluister ze en onmiddellijk vraag ik me af waarom ik al thuis zit.. *zucht
Ja..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:52 schreef Henne19 het volgende:
Ja nog twee weekjes!!! en dan ga ik op weg naar Alanya. Hopen dat de meeste NL'ers dan al zijn opgerot
Ik zit in hotel Eftalia Aytur. Iemand nog leuke verhaaltjes (behalve wat ik al gelezen heb in dit topics) over dit hotel?
Ik ben me alleen vergeten in te enten. Ga ik dat overleven of niet?
een paar mussen, paar katten en veel locals.. verder geen ongediertequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:09 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ja..
Hotels e.d. zijn schoon en ook op straat is alles schoon..
(On)gedierte vind je er nauwelijks trouwens.. Ik heb de hele vakantie (15 dgn.) een paar mussen gezien en 1 hond.. that's all
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:15 schreef Ez3 het volgende:
en veel locals.. verder geen ongedierte
Veel plezier, ik heb erg genoten in dit hotel....tis geen super luxe,maar goed, daar betaal je dan ook nie voor.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:52 schreef Henne19 het volgende:
Ja nog twee weekjes!!! en dan ga ik op weg naar Alanya. Hopen dat de meeste NL'ers dan al zijn opgerot
Ik zit in hotel Eftalia Aytur. Iemand nog leuke verhaaltjes (behalve wat ik al gelezen heb in dit topics) over dit hotel?
Ik ben me alleen vergeten in te enten. Ga ik dat overleven of niet?
Dat zag er indd. wel stoer uit, maar ik heb dus ook even gezien hoe ze dat doen:quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:55 schreef Koentje3 het volgende:
Vond trouwens die lucht-blaas-bar-dingetjes in de havana altijd wel leuk![]()
![]()
Ook dat was leuk jaquote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:42 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
Dat zag er indd. wel stoer uit, maar ik heb dus ook even gezien hoe ze dat doen:
stap 1: zet een zuurstoftank neer, en richt de opening de lucht in.
stap 2: hou een rol wc papier op een stokje voor de spuitmond
stap 3: open de luchttoevoer...
Op deze manier bliezen ze dus hele rollen wc papier de lucht in, die dan als snippertjes papier naar beneden kwamen. De eerste keer stond ik toch wel even heel raar te kijken toen er allemaal papiersnippers uit de lucht kwamen vallen terwijl we in de open lucht stonden![]()
idd in de Robin Hood deden ze er heeele andere dingen meequote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:04 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
Ook dat was leuk ja.. Echter als er wat kort-rokkigen vrouwen op het barretje stonden vond ik het helemaal leuk
![]()
![]()
(ze spoten namelijk nogal vaak de rokjes omhoog)
Ik ben vorig jaar naar chersonissos geweest , dan zal dit wel een domper worden danquote:Op maandag 22 augustus 2005 16:18 schreef ConQuestador het volgende:
Ik vond Chersonissos 10x beter en leuker dan Alanya, er is gewoon veel meer te doen, en het uitgaan is er vele malen groter en beter (en gezelliger, je hebt niet allemaal turken die er puur komen om vrouwen te scoren. )
Dat is inderdaad echt alanya zoals ik t me herrinner ja.. dan ga je uit en zodra je 1 mooie vrouw ziet zie je gelijk het gevolg van 5 tot 10 turkjes eromheen staan.quote:Op maandag 22 augustus 2005 16:18 schreef ConQuestador het volgende:
je hebt niet allemaal turken die er puur komen om vrouwen te scoren
Ik ben nu 2x naar Alanya geweest en heb hier anders echt helemaal niks van gemerkt..quote:Op maandag 16 januari 2006 01:46 schreef AltamirA het volgende:
[..]
Dat is inderdaad echt alanya zoals ik t me herrinner ja.. dan ga je uit en zodra je 1 mooie vrouw ziet zie je gelijk het gevolg van 5 tot 10 turkjes eromheen staan.
Niet echt tof..
En inderdaad, The Doors is erg gezellig! Veel leuke Scandinavische dames die op de bar dansen etc. en wenig locals zoals jij al zegt. In deze tent brengen wij dan ook altijd de meeste tijd door!quote:Op maandag 16 januari 2006 12:08 schreef Ez3 het volgende:
ja sneue figuren zijn het idd, maar bij the Doors rockbar zag je dit tafereel een stuk minder + daar zaten veel Scandinavische schoonheden en weinig locals
Alle tripjes kostten in Alanya tussen de 15 en 25 euro p.p.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:25 schreef DaYwALKuR het volgende:
Een kameraad voor mij heeft in Side liggen Raften voor 10euro (uiteraard na wat gepingel). Zou dit ook in Alanya lukken? want ik zag dat beachmasters zich gewoon 40 euro!!!! hiervoor vraagt :S
jij bent dan ook een manquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:16 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Ik ben nu 2x naar Alanya geweest en heb hier anders echt helemaal niks van gemerkt..
Heeft misschien ook te maken met wat voor soort jongens de meisjes daar binnen komenquote:Op zondag 29 januari 2006 17:24 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
jij bent dan ook een man..
En als je dát niet gemek hebt dan was je ook niet met vrouwen uit.. Want damn, ze stonden nog niet binnen of er kwam een kudde Turkse jongens om hun heen staan...
draaien ze ook ergens hardstyle?quote:Op maandag 30 januari 2006 11:26 schreef Kwyjibo het volgende:
Damn ik verlang weer naar Havana Club en The Doors rockbar (gelukkig nog een t-shirt van). Mooiste en gaafste vakantie tot nu toe
Naar mijn weten heb ik nergens hardstyle gehoord. Vlak bij Alanya heb je de discotheek Auditorium (?) misschien dat ze het daar draaien. En misschien weet iemand anders het hier?quote:Op maandag 30 januari 2006 11:29 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
draaien ze ook ergens hardstyle?
Voor hardstyle moet je naar Marmaris! Daar zit de Casablanca.. gewoon dag en nacht keiharde hardstyle daar!quote:Op maandag 30 januari 2006 11:35 schreef Kwyjibo het volgende:
[..]
Naar mijn weten heb ik nergens hardstyle gehoord. Vlak bij Alanya heb je de discotheek Auditorium (?) misschien dat ze het daar draaien. En misschien weet iemand anders het hier?
Alanya draaien ze idd geen hardstyle, ook niet bij het Auditorium.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:35 schreef Kwyjibo het volgende:
[..]
Naar mijn weten heb ik nergens hardstyle gehoord. Vlak bij Alanya heb je de discotheek Auditorium (?) misschien dat ze het daar draaien. En misschien weet iemand anders het hier?
Ah ok, ben niet naar Auditorium geweest dus wist niet zeker. In Havana Club draaide ze weleens een erg lekkere twist mix. Echt een moment om even los te gaan met de hele groep.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:13 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Alanya draaien ze idd geen hardstyle, ook niet bij het Auditorium.
Je zult hooguit ergens een keer een nummertje tussendoor horen maar nergens hardstyle-only.
Wij hebben alleen een boottocht gemaakt. Ik heb die geestelijk niet meegemaakt want ik was vrij kapotquote:Op maandag 30 januari 2006 18:16 schreef DaYwALKuR het volgende:
En welke excursies zijn echt aan te raden?
- Die boottocht langs al die baaien?
- Jeep Safari
- Raften
Kom maar op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |