abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29264933
De avond dat wij dat mee maakten, was op zaterdag 16 juli.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_29265442
Okay, volgens mij was et dan dezelfde avond
Release Yourself..
pi_29265520
Tegen ons werd trouwens gezegd "Drink or get out" , daar beneden. Maar toen hadden we op donderdag Hollandse kroegentocht en dat tegen die leiding gezegd en toen zei zo'n vrouw dat "dat absoluut niet de bedoeling was" en toen heeft ze er wat van gezegd.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_29265700
Ik weet begod de nummers niet meer per naam/artiest te noemen maarrr als iemand de typische hits uit Turkije weet, graag even doorspelen

Jullie weten vast wel welke ik bedoel, er werden een paar turks achtige nummers vrij vaak gedraaid in de grote clubs. Duss ik ben benieuwd...
pi_29265750
Dale don dale
pi_29265820
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 13:59 schreef cultheld het volgende:
De avond dat wij dat mee maakten, was op zaterdag 16 juli.
Ja toen was ik erook, ik zat beneden aan de bar in Robin Hood. Opeens zag een kerel er hardhandig uitworden gegooid. Buiten kreeg ie nog meer klappen en trappen, daarna zag ik hem wegrennen. sicke turken..
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
pi_29265836
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 14:40 schreef Fillipe het volgende:
Ik weet begod de nummers niet meer per naam/artiest te noemen maarrr als iemand de typische hits uit Turkije weet, graag even doorspelen

Jullie weten vast wel welke ik bedoel, er werden een paar turks achtige nummers vrij vaak gedraaid in de grote clubs. Duss ik ben benieuwd...
Arash - Boro Boro
You are the one
Don Omar - Dale don Dale
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
pi_29270606
Dale Don Dale was vorig jaar een hit in Spanje, wel lekker nummer!
Release Yourself..
pi_29271732
Niet als je 'm 50x hoort in 2 weken tijd.....
pi_29288060
Boro Boro ... ..... ....
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_29288089
En oja.. Robın Hood heeft ıdd de potentıe om de beste club te zıjn.. Maar het personeel c.q. beleıd verzıekt het.
  zondag 31 juli 2005 @ 21:06:35 #137
87485 Stjeafke
ben ik wel echt zo lief?
pi_29304241
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 21:43 schreef -En4Cer- het volgende:

[..]

Dat las ik vandaag in de krant ja..
Iemand die op dit moment in Alanya zit hier nog wat van meegekregen?
Of liggen jullie allemaal in het ziekenhuis ivm schotwonden
Het is gebeurt op het strand voor Holýday Garden Resort. Dit hotel ligt in Incekum.
Ik ben die dag vanaf 10.00 tot 18.00 uur aanwezig geweest in hotel voor Corendon en Jiba gasten. Het was behoorlijk heavy. Het is gebeurt tijdens het ontbijt dus veel mensen hebben het gehoord en/of gezien.

De 2 russiche toeristen zijn dezelfde avond terug gekeerd naar het hotel.
Gewoon doen!
  maandag 1 augustus 2005 @ 10:43:14 #138
60315 survivor-1
Geen Fratsen....Dat Scheelt...
pi_29317352
Joepie, morgen 11.15u is t zover!! Lekker 15dgn Alanya!! Wel een nadeel dat t zolang reizen is vanaf het vliegveld, maar ja helaas...

Tot ziens misschien
Leef vandaag...je hebt geen recht op morgen!!
pi_29317457
Dan ga ik jou nog wel tegenkomen! Ik ga woensdag
Geen idee hoe je eruit ziet maar zonder dat we het weten komen we elkaar vast wel een keer tegen
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
pi_29320371
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 10:43 schreef survivor-1 het volgende:
Joepie, morgen 11.15u is t zover!! Lekker 15dgn Alanya!! Wel een nadeel dat t zolang reizen is vanaf het vliegveld, maar ja helaas...

Tot ziens misschien
Morgen ook voor mij Alanya, we zitten bijelkaar in vliegtuig, dus wie weet zien we elkaar

Ik reis met GoGo en ga 13 dagen, En4cer ik zie jouw een dag later in Cleo Mare.

pi_29331750
quote:
Op zondag 31 juli 2005 21:06 schreef Stjeafke het volgende:

[..]

Het is gebeurt op het strand voor Holýday Garden Resort. Dit hotel ligt in Incekum.
Ik ben die dag vanaf 10.00 tot 18.00 uur aanwezig geweest in hotel voor Corendon en Jiba gasten. Het was behoorlijk heavy. Het is gebeurt tijdens het ontbijt dus veel mensen hebben het gehoord en/of gezien.

De 2 russiche toeristen zijn dezelfde avond terug gekeerd naar het hotel.
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:41 schreef Stjeafke het volgende:
Hallo lieve mensen,

hier een berichtje van Corendon hostess Stephanie!!
Zijn er nog mensen die bij corendon hebben geboekt en binnekort deze kant op komen?
Zelf zit ik hier tot eind oktober!! Voor vragen sta ik altijd open!!

Zonnige groetjes vanuit Alanya
Hoi,

Ben jij 1 van de 2 blonde corendon dames. Die vaak in ons hotel Kleopatra Elite kwamen?
Zwemwater en eten in Elite was niet echt best.
Ik reisde ook via corendon. reisleider was Hamdi.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 16:53:10 #142
87485 Stjeafke
ben ik wel echt zo lief?
pi_29363278
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 18:49 schreef zomer000 het volgende:

[..]

quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:41 schreef Stjeafke het volgende:
Hallo lieve mensen,

hier een berichtje van Corendon hostess Stephanie!!
Zijn er nog mensen die bij corendon hebben geboekt en binnekort deze kant op komen?
Zelf zit ik hier tot eind oktober!! Voor vragen sta ik altijd open!!

Zonnige groetjes vanuit Alanya
Hoi,

Ben jij 1 van de 2 blonde corendon dames. Die vaak in ons hotel Kleopatra Elite kwamen?
Zwemwater en eten in Elite was niet echt best.
Ik reisde ook via corendon. reisleider was Hamdi.
Hee hoı!!

Ja....ik ben idd 1 van die 2 blonde dames!!
Dankje voor je mededeling over het eten en het zwemwater......op deze manier kan ik er iets aan proberen te doen!
Hoe was jullie vakantie verder en wat vinden jullie van Corendon?

Tot slot, wat vonden jullie van mijn Turkse collega Hamdi?

Misschien tot volgend jaar in Alanya
Gewoon doen!
pi_29366109
Woei. Vandaag de tickets binnen gekregen.

Vliegen zondag om 10:30
Terug gaan we al om 6:30. Dat vind ik zelf iets minder, maar goed.
You'll tell the angels in heaven that you had never seen evil so singularly personified as you did in the face of the man who killed you.
pi_29376723
ik ga vrijdag pas om 21:00 pff maar wel en zaterdag 13 augustus ochtend terug om 4:30

ik zit in hotel gold safran (all in)
iemand die dat kent?

we vliegen met inter airlines
pi_29379419
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 12:36 schreef Paulo85 het volgende:

[..]

Morgen ook voor mij Alanya, we zitten bijelkaar in vliegtuig, dus wie weet zien we elkaar

Ik reis met GoGo en ga 13 dagen, En4cer ik zie jouw een dag later in Cleo Mare.

Ik ben net terug uit Alanya, app/hotel Cleo Mare, 15 dagen met GoGoTours.
Cleo Mare is gewoon prima. Schoon, leuk personeel en goed eten.
Reisleiders zie je, gelukkig, niet veel. David is zo'n halve indo en bij z'n welkomsdrankje gaat ie vertellen hoe hij zo bruin komt (alsof 't door de zon komt..)
Hij probeert je dingen aan te smeren zoals een Jeep-safari, boottocht, hamam en party-paketten. GA HIER NIET OP IN! In Alanya kom je namelijk om de 50 meter winkeltjes tegen die hetzelfde aanbieden voor de helft van de prijs (en dan is het zeker zo goed geregeld als via GoGo). Je wordt gewoon bij je appartement opgehaald en keurig weer weggebracht.

Mijn plus en min punten van Alanya:
+ Het weer, 2 dagen half bewolkt, voor de rest zon gehad
+ Het appartement Cleo Mare was prima, met de bus (80 eurocent) was het (uitgaans)centrum goed te bereiken en je zit bij het breedste stuk strand van Alanya (alleen even de weg over).
+ Het eten (voor 15 lira, dus 10 euro, heb je een aardige avondmaaltijd met drankje, maar dan moet je niet in de haven gaan zitten). Ik heb niet veel buiten de deur gegeten trouwens. Ik had All-Inn. Het eten bij CleoMare is wel 'wat aan de hete kant'
+ Afdingen (terugweg van uitgaan naar Cleo Mare met de taxi moet je zeggen "5 lira", de taxichauffeur zal ongetwijfeld met een hoger bedrag komen, maar je moet gewoon stug volhouden "5 lira". En ze zullen je uiteindelijk toch meenemen.
+ Entree in clubs is gratis. Tijdens 't uitgaan even naar buiten lopen. Niet alleen voor de frisse lucht maar bij de fontijn, middenin het uitgaanscentrum, kan je voor 1,5 a 2 lira een koel blikje drinken halen. Meer dan 5 keer zo goedkoop als in de clubs dus.

- De hitte, vooral tijdens uitgaan
- De prijzen, vooral in de discotheken, je betaald al snel 5 euro voor een biertje (overigens wel een groot biertje (halve liter)
- Opdringeringe obers in discotheken. Een fenomeen dat je in Nederland niet snel zult zien. De obers komen om de paar minuten vragen of je wat wil drinken. Bij de Robin Hood is het beleid zelfs zo "niks drinken, 'then go away'". Dat deden we dan ook graag. Bij Havana Club doen ze dit overigens (voor zover ik weet, als enige) niet!
- Iedereen wil je wat verkopen, iedere 5 meter hoor je "My friend", "Ollanda?!" of "Oe gat het?!".
- Kinderen van 6 / 7 jaar die 's nachts nog rondlopen om bloemetjes of kettingen te verkopen
- Strand ligt vol met strandbedjes, waar je tegen betaling van 7 lira (4,5 euro) de hele dag 2 bedjes tot je beschikking hebt. Een handdoekje neerleggen kon gelukkig ook wel, al zit je dan echt heel dicht bijeengepakt.
- Het Kleopatrastrand zou ik niet als zand willen typeren, het zijn nogal grove korrels, als je het water inloopt kom je op super gladde stenen plateau's terecht. Aangezien het strand aangelegd is zijn er rotsen uitgehakt en is deze gladde ondergrond overgebleven.

Lijkt wel allemaal wat negatief, maar is even om je een goede indruk te geven. Het was zeker wel een topvakantie.
Maar toch pak ik volgend jaar lekker weer de tent en de auto en ga ik door Europa toeren

Oja, mensen die naar CleoMare gaan:
Het personeel bestaat uit (en dan noem ik alleen de lui die opvallen):
- Mahmut a.k.a. 'Turbo'. Barman met haren strak achterover en een grijns op zn gezicht, aardige gozer.
- BugsBunny, hulpje van Turbo. Dankt zn bijnaam aan zn voortanden.
- Goudglans, Aziatisch type achter de balie, zn gebit bestaat uit allemaal gouden tanden.
- Ismael a.k.a. Hiawata. Onze 'Arkadas' (vriend). Hij is kofferdrager, heeft z'n haren aan de zijkanten bijgeschoren en draagt een matrozenpakje, doe hem de groeten van me . Zn makker 'Hiawata 2' draagt hetzelfde, hij is ook lachen en kan wél Engels.
- Zwarte Magica, aziatisch typje. Ziet er redelijk uit, alleen ze kijkt vaak nogal boos
- Mevrouw Baktaart, de alleen Turks sprekende schoonmaakster van appartementencomplex 2 (CleoMare bestaat uit 3 complexen achter elkaar). Ik had trouwens kamer 2604. Je kan trouwens van de telefoon intern bellen door het kamernummer in te drukken. De receptie bel je door '0' in te toetsen. Alleen de receptie kan zien wie er belt. De irritante wodka-drinkende Russen naast je dus niet

Ok, nu ben ik moe en ga slapen in mn koele bedje

[ Bericht 21% gewijzigd door Kluupkluup op 03-08-2005 01:14:13 ]
pi_29390050
Ik ook net terug uit Alanya. Ik vond het echt vet maar ik ga er waarschijnlijk niet nog een keer heen.

Wat tips voor als je wil uitgaan maar niet veel wil besteden:
- Als je binnen komt ergens een verlaten glas zien te pakken. Er zijn superveel obers die naar je toekomen om je iets te laten bestellen. Als ze zien dat je nog een glas in je handen hebt laten ze je wel met rust.
- Niet in een grote groep gaan staan. Dan krijg je dus direct zo'n persoon naar je toe en dan moet je iets bestellen.
- Als je niet persee aan de alcohol hoeft dan kun je het beste water bestellen. Krijg je een rlx flesje voor 2 euro en daar kan je echt lang mee doen

Ikzelf vond de robin hood en de Janus het leukste. Er is ook nog een tent langs de janus (die hele witte), die was ook wel oke maar erg duur en opdringerig. Andere tenten zoals James Dean vond ik erg but.

Wanneer je kleding koopt moet je absoluut niet geloven wat die verkopers zeggen. Als ze zeggen dat een shirtje van 14 euro gewoon niet voor 10 euro kan worden verkocht moet je gewoon zeggen "dan niet". Opeens komen ze je dan achterna gelopen dat je em wel kan hebben voor dat geld.
Vroegah was alles beter, zelfs fok O-)
pi_29394085
Zodan, wij hebben ook eindelijk geboekt en het is Alanya geworden. 16 tm 23 augustus

We vliegen met Sky Airlines (dat prima moet zijn), het wordt mijn eerste keer vliegen dus ben wel benieuwd...

We zitten in hotel Blue Star, iemand daar ervaring mee?
En met geld? Dubbel geld daar lees ik hier.. maar met lires is het dus wel goedkoper of?

danku alvast

edit: oja en bij de reis stond ook nog iets over mogelijke inentingen.
Ze waren niet verplicht..het ging om hepatitis en nog iets.. Jullie hebben ze genomen of?

[ Bericht 16% gewijzigd door AltamirA op 03-08-2005 15:48:59 ]
pi_29394459
Ik ben flink ziek geworden toen ik terug kwam, maar nu de eerste vakantiefoto's zo binnen stromen, komt het plezier weer helemaal terug. Op 1 foto ben ik "biddend" vastgelegd in de Murphy's
pi_29394885
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 15:41 schreef AltamirA het volgende:
Zodan, wij hebben ook eindelijk geboekt en het is Alanya geworden. 16 tm 23 augustus

We vliegen met Sky Airlines (dat prima moet zijn), het wordt mijn eerste keer vliegen dus ben wel benieuwd...

En met geld? Dubbel geld daar lees ik hier.. maar met lires is het dus wel goedkoper of?

danku alvast

Ze waren niet verplicht..het ging om hepatitis en nog iets.. Jullie hebben ze genomen of?
Leuk ik ga ook van 16 augustus tot 23 augustus Alleen ik zit in Hotel Boulevard.
pi_29395246
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 15:41 schreef AltamirA het volgende:

danku alvast

Blue Star is wel relaxed. Ben er paar dagen geweest op bezoek bij mn broer. Die magnetische strip voor de airco en zo kun je makkelijk van de sleutel halen (in Alaiye Kleopatra lukte dat echt niet). Het is all-in: dus heel de dag gratis frisdrank, bier en lokale alcoholische dranken (vb: wodka cola is gatis, maar bacardi cola moet je voor betalen). Ook kun je er van 12:00 tot 18:00 hamburgers, friet, verschillende pasta gerechten eten. Het avondeten heb ik niet op, maar scheen ook goed te zijn.
Overdag rijdt er constant een busje van het hotel naar het strand en weer terug (of deze ook naar willekeurige bestemming in het centrum gaat weet ik niet). Als deze niet meer rijdt kun je altijd taxi pakken. Naast het hotel staan altijd wel enkele taxi's te wachten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')