quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:04 schreef DutchTrain het volgende:
Doen we er net zo gemakkelijk nog even een paar linkjes naar de vorige delen bij:
Alanya 2003
[Centraal] Alanya 2004
[Centraal] Alanya 2005
[Centraal] Alanya '05 - deeltje 2
Game on
Thnx verheug me er wel erg opquote:Op donderdag 20 juli 2006 07:43 schreef nieky het volgende:
bier, wijn, frisdrank, binnenlands gedistileerd volgens mij DaYwALKuR. Dat heb ik tenminste van mijn schoonouders begrepen.
Eten was daar trouwens erg goed ook volgens hun, dus ik wens je veel plezier
onzin, ik heb me erg vermaaktquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:06 schreef Loontjah het volgende:
Alanya is ok, tenminste in 2004
vertelquote:
duurder dan in nederland nogquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:07 schreef rickystyle het volgende:
weet iemand wat drank bij slijter of supermarkt ongeveer kost vergelijkbaar met nederland duurder/goedkoper bv. bacardi of iets dergelijks
als je bij de boot contant betaald, en er dus zelfstandig met de dolmus heen gaat betaal je 12,50quote:Op maandag 24 juli 2006 13:07 schreef Loontjah het volgende:
Ik zeg niet dat het nu niet zo is, want ik kom er niet dit jaar...
Aanrader: Boottochtje langs de kust... erg leuk.. We betaalden geloof ik 25 euro pp voor de tocht, plus onbeperkt eten en drinken. Het duurde van 10 tot 17:00 geloof ik !
Edit: In 2004 kon je met lira's en euro's betalen. Let wel op met euro's want dan tellen ze meestel wel iets extra's... Dus reken even zelf om !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |