abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29176684
Kluupkluup ik heb je gespot op het strand, je was met een luchtbed in de weer. Ik dacht al wat komt die gast me bekend voor, toen ik later in een internetcafe in Alanya zat en vervolgens je fotoboek checkte klopte het . Grappig!

Voor de rest ben ik ook de complete vakantie (15 dgn) naar de Havana club geweest, echt een prima tent is dat. Alleen als je bier bestelde duurde het meestal wel minimaal 5 minuten voordat je het kreeg. (Iets van 5 taps voor de hele club)

Strand is inderdaad prima vertoeven. De nadelen zijn alleen dat als je de zee instapt je even moet doorbijten want door die plateaus glij je de hele tijd uit! Vooral als er elke keer een hoge golf aankomt. En tsja die minicule strandsteentjes worden inderdaad aardig heet

Qua kleding en nepperij heb ik een horloge, overhemd en schoenen gekocht, kostte me geen reet. Zat wel even in de zenuwen toen ik de douane gisteravond moest passeren, maar gelukkig pikte ze iemand anders voor mij eruit.

Wij zaten met z'n 4en in het appartment Sultan's Dream dit lag op 10 min afstand van het strand en als we naar het centrum gingen namen we een taxi. De rit kostte gem. zo'n 6 a 7 lira (3 a 4 euro). Appartement was prima, zat een leuk barretje/restaurantje bij waar je prima kon eten en drinken gedurende de dag dat je bij het zwembad lag. Alles op rekening laten zetten voor ons 4'en en waren naderhand zo'n 150 euro per persoon kwijt. Viel ons nog mee omdat we redelijk veel hebben zitten eten en drinken daar en vervolgens 's avonds / s' nachts richting de haven gingen. Er hing tevens een zeer informele sfeer in het apart. en dat maakt het ook extra gezellig. De kok, de barman e.d iedereen werd in het water gegooid! We konnen tevens goed overweg met de nachtwaker en mochten als je we terugkwamen van het stappen gewoon nog een duikje nemen. We hebben dan ook soms tot 08.00 's ochtends bij het zwembad gelegen en nog een beetje gezwommen.

Eten stelt voor de rest weinig voor in Alanya, bij de haven en dus bij bijvoorbeeld de Robin Hood bar zitten de wat betere restaurants. Waar je voor 20 lira per persoon prima kan eten met wat biertjes erbij. Je kan standaard zeggen 'We want free fruit and coffee and a 10 or 20% discount' . Ze gaan allemaal akkoord en dat scheelt weer. De kut restaurants kan je uiteraard herkennen door de (goedkope, lichtgevende) pauperborden aan de kant van de straat waar ze allemaal dezelfde menu's vertonen.

Voor de rest is 15 dagen lang genoeg, kan niet wachten op m'n biefstukje vanavond! Die gaat er wel in denk ik. Ben momenteel wel aardig verkouden door al die klote airco's e.d.

Trouwens Onur Air valt best mee, ze kunnen alleen geen Engels maar je krijgt daarintegen wel gratis eten en drinken aan boord!

Oja en nog één ding: Efes Pilsen! Dat is echt prima bier!

woensdag 27 juli 2005 @ 18:17:11 #102
26023 -En4Cer-
Ducati 749
pi_29176759
Efes is idd goed bier!
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
pi_29177039
Ok, de Havanna is dus een relaxte tent.. kun je daar gewoon je bier in euro's betalen of gaan ze dan lastig doen? Ik heb echt geen zin om constant op te moeten letten wat je terugkrijgt aan wisselgeld, zeker niet als ik gezopen heb.. of valt dat allemaal wel mee?

Verder hebben we nog een probleem, we hebben geen koelkast op onze kamer dus hoe de #$%^ krijgen we ons bier koud.. tips iemand?
pi_29177237
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 18:28 schreef Ez3 het volgende:
Ok, de Havanna is dus een relaxte tent.. kun je daar gewoon je bier in euro's betalen of gaan ze dan lastig doen? Ik heb echt geen zin om constant op te moeten letten wat je terugkrijgt aan wisselgeld, zeker niet als ik gezopen heb.. of valt dat allemaal wel mee?
Nooit met euro's betalen in Turkije, je wordt meestal genaaid. Gewoon in één keer bijvoorbeeld 600 lira pinnen dat is zo'n euhm 300 a 400 euro. Scheelt in transactie kosten en je hoeft als je met de lira betaald niet constant om te rekenen. Qua genaaid worden in clubs valt het mee, gewoon goed opletten het is ons iig niet overkomen.

Trouwens Havana is top maar Robin Hood (de bovenste verdieping) is ook prima te doen.
quote:
Verder hebben we nog een probleem, we hebben geen koelkast op onze kamer dus hoe de #$%^ krijgen we ons bier koud.. tips iemand?
In het begin hebben wij ook elke keer op het balkon ingedronken maar omdat het barretje bij het apart. prima was zijn we daar de hele tijd koude biertjes wezen drinken. Het is bijna even duur en het is misschien wel gezelliger. Beetje met de Turkse barman ouwehoeren e.d.

En een oplossing, tsja misschien een koeltas met water vullen, biertjes ingooien en voor de airco op de kamer neerzetten?

pi_29177319
ah ok, thx voor je snelle reactie trouwens

Maar als je met lira's betaald, krijg je dan niet je wisselgeld half terug in die ouwe munteenheid en de rest in de nieuwe, zodat je het overzicht kwijt raakt en alsnog keihard in je ster wordt gepakt?
pi_29178084
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 18:37 schreef Ez3 het volgende:
ah ok, thx voor je snelle reactie trouwens

Maar als je met lira's betaald, krijg je dan niet je wisselgeld half terug in die ouwe munteenheid en de rest in de nieuwe, zodat je het overzicht kwijt raakt en alsnog keihard in je ster wordt gepakt?
Haha nee hoor, gewoon even de nullen tellen. Bovendien heb ik weinig nieuwe briefjes in Turkije gezien. Ik betaalde en kreeg voornamelijk het vieze oudere papiergeld.
pi_29178270
zou je misschien ff kunnen uitleggen hoe dat werkt met die nullen weglaten?
pi_29179361
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 19:08 schreef Ez3 het volgende:
zou je misschien ff kunnen uitleggen hoe dat werkt met die nullen weglaten?
Ik dacht dat je het als volgt bedoelde met oud en nieuw geld: Je hebt dus de oude lira's dan staat er op een briefje 5000000 (ofterwel 5 miljoen lira). Maar je hebt nu ook nieuwe lira's waar ze dus simpelweg die nullen hebben weggelaten en waar dus gewoon een 5 opstaat (ook 5 miljoen dus).

Ik haalde namelijk geregeld 500000 en 5000000 door elkaar (vijfhonderduizend en vijf miljoen). Die nieuwe briefjes zijn dus veel makkelijker. Staat gewoon 5, 10, 20 of 50 e.d op. In plaats van al die kutnullen: 10000000.

En als je wat gedronken hebt is het nog lastiger.
pi_29179632
En die nieuwe eenheid kan je dus ongeveer door twee delen en dan hebbie euro's?
You'll tell the angels in heaven that you had never seen evil so singularly personified as you did in the face of the man who killed you.
pi_29179743
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 19:50 schreef Phydomir het volgende:
En die nieuwe eenheid kan je dus ongeveer door twee delen en dan hebbie euro's?
Nee, de koers is 1 euro = 1.50 yTL.

Als je 1/3 eraf haalt, dan heb je de prijs in Euro's. Andersom moet je de helft erbij doen
pi_29184775
1 TL = 0,60 euro
pi_29208004
Waar zit de Havana precies? Ik ben 2 jaar geleden ook in Alanya geweest maar ben deze tent nooit tegengekomen! En aangezien ik woensdag weer naar Alanya ga wil ik het deze keer niet missen!
  donderdag 28 juli 2005 @ 19:43:11 #113
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_29210645
Ehm vlakbij Robin Hood en schuin tegenover The Doors....
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_29228307
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 18:13 schreef Fillipe het volgende:
Eten stelt voor de rest weinig voor in Alanya, bij de haven en dus bij bijvoorbeeld de Robin Hood bar zitten de wat betere restaurants. Waar je voor 20 lira per persoon prima kan eten met wat biertjes erbij. Je kan standaard zeggen 'We want free fruit and coffee and a 10 or 20% discount' . Ze gaan allemaal akkoord en dat scheelt weer. De kut restaurants kan je uiteraard herkennen door de (goedkope, lichtgevende) pauperborden aan de kant van de straat waar ze allemaal dezelfde menu's vertonen.
Over dat stukje van dat je ook korting kan krijgen, zeg je dat als je ergens gaat zitten, komt iemand naar je toe vragen iets te drinken en te eten, dan vraag je dus gewoon of je korting kan krijgen?

Of vraag je later bij afrekening? En neem aan dat het op de bon is te zien dat je korting hebt gekregen.
pi_29232783
heb de laatste avond vlak bij de haven op een terrasje gezeten (vond de volgende dag een kaartje in mn portemonee van Queens Garden Restaurant). Was in zon zijstraatje wat uitkwam op een pleintje. Weet niet veel meer aangezien ik redelijk zat was (heb enorm debiel staan doen daar, en allerlei vreemde lui maar foto's maken ), maar ik vond het wel een gezellige sfeer hebben.

En nog 1 goede raad: als je begint met afdingen verwachten ze ook dat je het daadwerkelijk koopt (Had ik in ieder geval bij de juwelier ).
Ik was dus namelijk voor een neppe rolex aan t kijken, en wilde ff kijken hoeveel het ongeveer zou kosten. Dus ik begon beetje met afdingen (wilde 15 euro) en hij wilde niet onder de 20 euro. Aangezien mijn broer en zn vriendin al verder wilde lopen zei ik toen: ik moet gaan, kom misshcien wel ene keer terug. Toen begon ie opeens meer van de prijs af te halen, en ik bleef ff staan om uit te leggen dat ik serieus geen interesse meer had en weg wilde gaan. Toen ie uiteindelijk bij de 15 euro uitkwam en ik nog weigerde gaf ie me een trap richting mn schenen
Mijn broer kwam min of meer dat winkeltje al instormen, toch maar ff gezegd dat t goed was en dat ie rustig moest doen zodat we gewoon konden gaan. Die collega van die vent kwam ook meteen naar me toe of het wel ging en meteen excuses aanbieden en zo. Maarja, het laatste wat je in turkije wil is problemen denk ik zo...
pi_29234638
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 11:27 schreef Paulo85 het volgende:

[..]

Over dat stukje van dat je ook korting kan krijgen, zeg je dat als je ergens gaat zitten, komt iemand naar je toe vragen iets te drinken en te eten, dan vraag je dus gewoon of je korting kan krijgen?

Of vraag je later bij afrekening? En neem aan dat het op de bon is te zien dat je korting hebt gekregen.
Nee nee in de haven (waar de iets betere restaurants dus zitten) hebben ze net zoals in Nederland altijd de menu kaart buiten staan. Ga beetje interessant staan kijken en er komt vanzelf een turk van het restaurant aan, vraag vervolgens naar de mogelijkheden qua korting en gratis fruit e.d en het werkt. Zo niet, probeer de volgende. Maar in 99% van de gevallen doen ze daar niet moeilijk over. Kijk alleen naderhand wel op de bon of ze er echt zoveel % korting af hebben gehaald. Soms 'vergeten' ze het namelijk.

pi_29234783
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 18:01 schreef -En4Cer- het volgende:
Waar zit de Havana precies? Ik ben 2 jaar geleden ook in Alanya geweest maar ben deze tent nooit tegengekomen! En aangezien ik woensdag weer naar Alanya ga wil ik het deze keer niet missen!
Het zit op de hoek van een straat, boven een aantal winkels. Als je de achteringang van Robin Hood uitloopt (dus niet aan de kant van de haven) is het: naar links, dan naar rechts, vervolgens loop je omhoog langs het kleine pleintje met een soort van fontein waar veel turken zitten, en dan weer rechts. Daar op de hoek zit het, je ziet het wel met veel palmbomen en een tv-scherm die je ziet vanaf de straatkant.

Ik hoop dat het duidelijk is, ben niet goed in dingen uitleggen namelijk
pi_29238429
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 18:13 schreef Fillipe het volgende:
Kluupkluup ik heb je gespot op het strand, je was met een luchtbed in de weer. Ik dacht al wat komt die gast me bekend voor, toen ik later in een internetcafe in Alanya zat en vervolgens je fotoboek checkte klopte het . Grappig!

En ık heb lange haren.. nıet te mıssen
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_29244431
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 21:43:40 #120
26023 -En4Cer-
Ducati 749
pi_29248281
quote:
Dat las ik vandaag in de krant ja..
Iemand die op dit moment in Alanya zit hier nog wat van meegekregen?
Of liggen jullie allemaal in het ziekenhuis ivm schotwonden
pi_29249069
Hehe.

Iemand weet vast wel die er nu zit welk strand dit was?
De gasten bij ons strand waren vet relaxed, voetballen en volleyballen met ze enzo.
Gratis luchtbedden die we mochten lenen als we wilde.
Wil terug....
  zaterdag 30 juli 2005 @ 03:01:54 #122
26023 -En4Cer-
Ducati 749
pi_29258453
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 22:03 schreef kreuk050 het volgende:
Hehe.

Iemand weet vast wel die er nu zit welk strand dit was?
De gasten bij ons strand waren vet relaxed, voetballen en volleyballen met ze enzo.
Gratis luchtbedden die we mochten lenen als we wilde.
Wil terug....
Ik ga nog
pi_29262025
Ik ga straks lekker naar Alanya Naar hotel Big Blue Suite. All inclusive. Ik heb er zin in.
Woepsie
pi_29262731
1 afrader in ieder geval: De "latino club". Die zit op de 3e/4e verdieping van de Robin Hood. De eerste avond gingen wij daar stappen en we waren daar ooggetuige van zinloos geweld door 5 uitsmijters. Die trokken opeens iemand van de trap af en sloegen hem een paar tanden uit z'n mond, gaven hem elleboogstoten, een gebroken neus en beukten hem met z'n hoofd een keertje of 6 tegen de railing. Daarna gingen ze een verdieping lager met hem en toen wij die trap af liepen lag die trap bezaaid met bloed. Nog een verdieping lager hetzelfde verhaal: Bezaaid met bloed. En wat had die gozer nou eigenlijk gedaan? Hij wilde graag naar hun club, maar dat mocht niet omdat hij bier in z'n hand had. Hij had dat waarschijnlijk niet echt in de gaten, dus liep 1 trede omhoog en toen werd ie dus gepakt.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_29264892
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 12:19 schreef cultheld het volgende:
1 afrader in ieder geval: De "latino club". Die zit op de 3e/4e verdieping van de Robin Hood. De eerste avond gingen wij daar stappen en we waren daar ooggetuige van zinloos geweld door 5 uitsmijters. Die trokken opeens iemand van de trap af en sloegen hem een paar tanden uit z'n mond, gaven hem elleboogstoten, een gebroken neus en beukten hem met z'n hoofd een keertje of 6 tegen de railing. Daarna gingen ze een verdieping lager met hem en toen wij die trap af liepen lag die trap bezaaid met bloed. Nog een verdieping lager hetzelfde verhaal: Bezaaid met bloed. En wat had die gozer nou eigenlijk gedaan? Hij wilde graag naar hun club, maar dat mocht niet omdat hij bier in z'n hand had. Hij had dat waarschijnlijk niet echt in de gaten, dus liep 1 trede omhoog en toen werd ie dus gepakt.
Klopt...!! Zeker niet 1 van de leukste tenten, bij ons begonnen ze te dreigen dat we wat moesten drinken! anders mochten we er niet blijven ( we zaten net helemaal vol van de Cocktails beneden ) ik heb ook op een avond bloed zien liggen! kweet alleen niet of het diezelfde avond was! Een bekende van ons, kreeg ook een trap na van 1 van die uitsmijters van de Latino Club, omdat ie niet doorliep

beneden worden ook veel jongeren (jongens) geweigerd omdat ze dan met een te grote groep zijn, en er dan meer jongens dan meide binnen zijn..

vage lui daar..!! aan de voorkant kan je zo doorlopen, en aan de achterkant (bij de haven) willen ze helemaal in je tas kijken, en je controleren..

voorderest wel een leuke vakantie gehad hoor..!!
maar geen Turkije meer voor mij
Release Yourself..
pi_29264933
De avond dat wij dat mee maakten, was op zaterdag 16 juli.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_29265442
Okay, volgens mij was et dan dezelfde avond
Release Yourself..
pi_29265520
Tegen ons werd trouwens gezegd "Drink or get out" , daar beneden. Maar toen hadden we op donderdag Hollandse kroegentocht en dat tegen die leiding gezegd en toen zei zo'n vrouw dat "dat absoluut niet de bedoeling was" en toen heeft ze er wat van gezegd.
pi_29265700
Ik weet begod de nummers niet meer per naam/artiest te noemen maarrr als iemand de typische hits uit Turkije weet, graag even doorspelen

Jullie weten vast wel welke ik bedoel, er werden een paar turks achtige nummers vrij vaak gedraaid in de grote clubs. Duss ik ben benieuwd...
pi_29265750
Dale don dale
pi_29265820
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 13:59 schreef cultheld het volgende:
De avond dat wij dat mee maakten, was op zaterdag 16 juli.
Ja toen was ik erook, ik zat beneden aan de bar in Robin Hood. Opeens zag een kerel er hardhandig uitworden gegooid. Buiten kreeg ie nog meer klappen en trappen, daarna zag ik hem wegrennen. sicke turken..
pi_29265836
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 14:40 schreef Fillipe het volgende:
Ik weet begod de nummers niet meer per naam/artiest te noemen maarrr als iemand de typische hits uit Turkije weet, graag even doorspelen

Jullie weten vast wel welke ik bedoel, er werden een paar turks achtige nummers vrij vaak gedraaid in de grote clubs. Duss ik ben benieuwd...
Arash - Boro Boro
You are the one
Don Omar - Dale don Dale
pi_29270606
Dale Don Dale was vorig jaar een hit in Spanje, wel lekker nummer!
Release Yourself..
pi_29271732
Niet als je 'm 50x hoort in 2 weken tijd.....
pi_29288060
Boro Boro ... ..... ....
pi_29288089
En oja.. Robın Hood heeft ıdd de potentıe om de beste club te zıjn.. Maar het personeel c.q. beleıd verzıekt het.
  zondag 31 juli 2005 @ 21:06:35 #137
87485 Stjeafke
ben ik wel echt zo lief?
pi_29304241
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 21:43 schreef -En4Cer- het volgende:

[..]

Dat las ik vandaag in de krant ja..
Iemand die op dit moment in Alanya zit hier nog wat van meegekregen?
Of liggen jullie allemaal in het ziekenhuis ivm schotwonden
Het is gebeurt op het strand voor Holýday Garden Resort. Dit hotel ligt in Incekum.
Ik ben die dag vanaf 10.00 tot 18.00 uur aanwezig geweest in hotel voor Corendon en Jiba gasten. Het was behoorlijk heavy. Het is gebeurt tijdens het ontbijt dus veel mensen hebben het gehoord en/of gezien.

De 2 russiche toeristen zijn dezelfde avond terug gekeerd naar het hotel.
Gewoon doen!
  maandag 1 augustus 2005 @ 10:43:14 #138
60315 survivor-1
Geen Fratsen....Dat Scheelt...
pi_29317352
Joepie, morgen 11.15u is t zover!! Lekker 15dgn Alanya!! Wel een nadeel dat t zolang reizen is vanaf het vliegveld, maar ja helaas...

Tot ziens misschien
Leef vandaag...je hebt geen recht op morgen!!
pi_29317457
Dan ga ik jou nog wel tegenkomen! Ik ga woensdag
Geen idee hoe je eruit ziet maar zonder dat we het weten komen we elkaar vast wel een keer tegen
pi_29320371
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 10:43 schreef survivor-1 het volgende:
Joepie, morgen 11.15u is t zover!! Lekker 15dgn Alanya!! Wel een nadeel dat t zolang reizen is vanaf het vliegveld, maar ja helaas...

Tot ziens misschien
Morgen ook voor mij Alanya, we zitten bijelkaar in vliegtuig, dus wie weet zien we elkaar

Ik reis met GoGo en ga 13 dagen, En4cer ik zie jouw een dag later in Cleo Mare.

pi_29331750
quote:
Op zondag 31 juli 2005 21:06 schreef Stjeafke het volgende:

[..]

Het is gebeurt op het strand voor Holýday Garden Resort. Dit hotel ligt in Incekum.
Ik ben die dag vanaf 10.00 tot 18.00 uur aanwezig geweest in hotel voor Corendon en Jiba gasten. Het was behoorlijk heavy. Het is gebeurt tijdens het ontbijt dus veel mensen hebben het gehoord en/of gezien.

De 2 russiche toeristen zijn dezelfde avond terug gekeerd naar het hotel.
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:41 schreef Stjeafke het volgende:
Hallo lieve mensen,

hier een berichtje van Corendon hostess Stephanie!!
Zijn er nog mensen die bij corendon hebben geboekt en binnekort deze kant op komen?
Zelf zit ik hier tot eind oktober!! Voor vragen sta ik altijd open!!

Zonnige groetjes vanuit Alanya
Hoi,

Ben jij 1 van de 2 blonde corendon dames. Die vaak in ons hotel Kleopatra Elite kwamen?
Zwemwater en eten in Elite was niet echt best.
Ik reisde ook via corendon. reisleider was Hamdi.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 16:53:10 #142
87485 Stjeafke
ben ik wel echt zo lief?
pi_29363278
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 18:49 schreef zomer000 het volgende:

[..]

quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:41 schreef Stjeafke het volgende:
Hallo lieve mensen,

hier een berichtje van Corendon hostess Stephanie!!
Zijn er nog mensen die bij corendon hebben geboekt en binnekort deze kant op komen?
Zelf zit ik hier tot eind oktober!! Voor vragen sta ik altijd open!!

Zonnige groetjes vanuit Alanya
Hoi,

Ben jij 1 van de 2 blonde corendon dames. Die vaak in ons hotel Kleopatra Elite kwamen?
Zwemwater en eten in Elite was niet echt best.
Ik reisde ook via corendon. reisleider was Hamdi.
Hee hoı!!

Ja....ik ben idd 1 van die 2 blonde dames!!
Dankje voor je mededeling over het eten en het zwemwater......op deze manier kan ik er iets aan proberen te doen!
Hoe was jullie vakantie verder en wat vinden jullie van Corendon?

Tot slot, wat vonden jullie van mijn Turkse collega Hamdi?

Misschien tot volgend jaar in Alanya
Gewoon doen!
pi_29366109
Woei. Vandaag de tickets binnen gekregen.

Vliegen zondag om 10:30
Terug gaan we al om 6:30. Dat vind ik zelf iets minder, maar goed.
You'll tell the angels in heaven that you had never seen evil so singularly personified as you did in the face of the man who killed you.
pi_29376723
ik ga vrijdag pas om 21:00 pff maar wel en zaterdag 13 augustus ochtend terug om 4:30

ik zit in hotel gold safran (all in)
iemand die dat kent?

we vliegen met inter airlines
pi_29379419
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 12:36 schreef Paulo85 het volgende:

[..]

Morgen ook voor mij Alanya, we zitten bijelkaar in vliegtuig, dus wie weet zien we elkaar

Ik reis met GoGo en ga 13 dagen, En4cer ik zie jouw een dag later in Cleo Mare.

Ik ben net terug uit Alanya, app/hotel Cleo Mare, 15 dagen met GoGoTours.
Cleo Mare is gewoon prima. Schoon, leuk personeel en goed eten.
Reisleiders zie je, gelukkig, niet veel. David is zo'n halve indo en bij z'n welkomsdrankje gaat ie vertellen hoe hij zo bruin komt (alsof 't door de zon komt..)
Hij probeert je dingen aan te smeren zoals een Jeep-safari, boottocht, hamam en party-paketten. GA HIER NIET OP IN! In Alanya kom je namelijk om de 50 meter winkeltjes tegen die hetzelfde aanbieden voor de helft van de prijs (en dan is het zeker zo goed geregeld als via GoGo). Je wordt gewoon bij je appartement opgehaald en keurig weer weggebracht.

Mijn plus en min punten van Alanya:
+ Het weer, 2 dagen half bewolkt, voor de rest zon gehad
+ Het appartement Cleo Mare was prima, met de bus (80 eurocent) was het (uitgaans)centrum goed te bereiken en je zit bij het breedste stuk strand van Alanya (alleen even de weg over).
+ Het eten (voor 15 lira, dus 10 euro, heb je een aardige avondmaaltijd met drankje, maar dan moet je niet in de haven gaan zitten). Ik heb niet veel buiten de deur gegeten trouwens. Ik had All-Inn. Het eten bij CleoMare is wel 'wat aan de hete kant'
+ Afdingen (terugweg van uitgaan naar Cleo Mare met de taxi moet je zeggen "5 lira", de taxichauffeur zal ongetwijfeld met een hoger bedrag komen, maar je moet gewoon stug volhouden "5 lira". En ze zullen je uiteindelijk toch meenemen.
+ Entree in clubs is gratis. Tijdens 't uitgaan even naar buiten lopen. Niet alleen voor de frisse lucht maar bij de fontijn, middenin het uitgaanscentrum, kan je voor 1,5 a 2 lira een koel blikje drinken halen. Meer dan 5 keer zo goedkoop als in de clubs dus.

- De hitte, vooral tijdens uitgaan
- De prijzen, vooral in de discotheken, je betaald al snel 5 euro voor een biertje (overigens wel een groot biertje (halve liter)
- Opdringeringe obers in discotheken. Een fenomeen dat je in Nederland niet snel zult zien. De obers komen om de paar minuten vragen of je wat wil drinken. Bij de Robin Hood is het beleid zelfs zo "niks drinken, 'then go away'". Dat deden we dan ook graag. Bij Havana Club doen ze dit overigens (voor zover ik weet, als enige) niet!
- Iedereen wil je wat verkopen, iedere 5 meter hoor je "My friend", "Ollanda?!" of "Oe gat het?!".
- Kinderen van 6 / 7 jaar die 's nachts nog rondlopen om bloemetjes of kettingen te verkopen
- Strand ligt vol met strandbedjes, waar je tegen betaling van 7 lira (4,5 euro) de hele dag 2 bedjes tot je beschikking hebt. Een handdoekje neerleggen kon gelukkig ook wel, al zit je dan echt heel dicht bijeengepakt.
- Het Kleopatrastrand zou ik niet als zand willen typeren, het zijn nogal grove korrels, als je het water inloopt kom je op super gladde stenen plateau's terecht. Aangezien het strand aangelegd is zijn er rotsen uitgehakt en is deze gladde ondergrond overgebleven.

Lijkt wel allemaal wat negatief, maar is even om je een goede indruk te geven. Het was zeker wel een topvakantie.
Maar toch pak ik volgend jaar lekker weer de tent en de auto en ga ik door Europa toeren

Oja, mensen die naar CleoMare gaan:
Het personeel bestaat uit (en dan noem ik alleen de lui die opvallen):
- Mahmut a.k.a. 'Turbo'. Barman met haren strak achterover en een grijns op zn gezicht, aardige gozer.
- BugsBunny, hulpje van Turbo. Dankt zn bijnaam aan zn voortanden.
- Goudglans, Aziatisch type achter de balie, zn gebit bestaat uit allemaal gouden tanden.
- Ismael a.k.a. Hiawata. Onze 'Arkadas' (vriend). Hij is kofferdrager, heeft z'n haren aan de zijkanten bijgeschoren en draagt een matrozenpakje, doe hem de groeten van me . Zn makker 'Hiawata 2' draagt hetzelfde, hij is ook lachen en kan wél Engels.
- Zwarte Magica, aziatisch typje. Ziet er redelijk uit, alleen ze kijkt vaak nogal boos
- Mevrouw Baktaart, de alleen Turks sprekende schoonmaakster van appartementencomplex 2 (CleoMare bestaat uit 3 complexen achter elkaar). Ik had trouwens kamer 2604. Je kan trouwens van de telefoon intern bellen door het kamernummer in te drukken. De receptie bel je door '0' in te toetsen. Alleen de receptie kan zien wie er belt. De irritante wodka-drinkende Russen naast je dus niet

Ok, nu ben ik moe en ga slapen in mn koele bedje

[ Bericht 21% gewijzigd door Kluupkluup op 03-08-2005 01:14:13 ]
pi_29390050
Ik ook net terug uit Alanya. Ik vond het echt vet maar ik ga er waarschijnlijk niet nog een keer heen.

Wat tips voor als je wil uitgaan maar niet veel wil besteden:
- Als je binnen komt ergens een verlaten glas zien te pakken. Er zijn superveel obers die naar je toekomen om je iets te laten bestellen. Als ze zien dat je nog een glas in je handen hebt laten ze je wel met rust.
- Niet in een grote groep gaan staan. Dan krijg je dus direct zo'n persoon naar je toe en dan moet je iets bestellen.
- Als je niet persee aan de alcohol hoeft dan kun je het beste water bestellen. Krijg je een rlx flesje voor 2 euro en daar kan je echt lang mee doen

Ikzelf vond de robin hood en de Janus het leukste. Er is ook nog een tent langs de janus (die hele witte), die was ook wel oke maar erg duur en opdringerig. Andere tenten zoals James Dean vond ik erg but.

Wanneer je kleding koopt moet je absoluut niet geloven wat die verkopers zeggen. Als ze zeggen dat een shirtje van 14 euro gewoon niet voor 10 euro kan worden verkocht moet je gewoon zeggen "dan niet". Opeens komen ze je dan achterna gelopen dat je em wel kan hebben voor dat geld.
Vroegah was alles beter, zelfs fok O-)
pi_29394085
Zodan, wij hebben ook eindelijk geboekt en het is Alanya geworden. 16 tm 23 augustus

We vliegen met Sky Airlines (dat prima moet zijn), het wordt mijn eerste keer vliegen dus ben wel benieuwd...

We zitten in hotel Blue Star, iemand daar ervaring mee?
En met geld? Dubbel geld daar lees ik hier.. maar met lires is het dus wel goedkoper of?

danku alvast

edit: oja en bij de reis stond ook nog iets over mogelijke inentingen.
Ze waren niet verplicht..het ging om hepatitis en nog iets.. Jullie hebben ze genomen of?

[ Bericht 16% gewijzigd door AltamirA op 03-08-2005 15:48:59 ]
pi_29394459
Ik ben flink ziek geworden toen ik terug kwam, maar nu de eerste vakantiefoto's zo binnen stromen, komt het plezier weer helemaal terug. Op 1 foto ben ik "biddend" vastgelegd in de Murphy's
pi_29394885
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 15:41 schreef AltamirA het volgende:
Zodan, wij hebben ook eindelijk geboekt en het is Alanya geworden. 16 tm 23 augustus

We vliegen met Sky Airlines (dat prima moet zijn), het wordt mijn eerste keer vliegen dus ben wel benieuwd...

En met geld? Dubbel geld daar lees ik hier.. maar met lires is het dus wel goedkoper of?

danku alvast

Ze waren niet verplicht..het ging om hepatitis en nog iets.. Jullie hebben ze genomen of?
Leuk ik ga ook van 16 augustus tot 23 augustus Alleen ik zit in Hotel Boulevard.
pi_29395246
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 15:41 schreef AltamirA het volgende:

danku alvast

Blue Star is wel relaxed. Ben er paar dagen geweest op bezoek bij mn broer. Die magnetische strip voor de airco en zo kun je makkelijk van de sleutel halen (in Alaiye Kleopatra lukte dat echt niet). Het is all-in: dus heel de dag gratis frisdrank, bier en lokale alcoholische dranken (vb: wodka cola is gatis, maar bacardi cola moet je voor betalen). Ook kun je er van 12:00 tot 18:00 hamburgers, friet, verschillende pasta gerechten eten. Het avondeten heb ik niet op, maar scheen ook goed te zijn.
Overdag rijdt er constant een busje van het hotel naar het strand en weer terug (of deze ook naar willekeurige bestemming in het centrum gaat weet ik niet). Als deze niet meer rijdt kun je altijd taxi pakken. Naast het hotel staan altijd wel enkele taxi's te wachten.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 17:36:54 #151
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_29398155
Kijken jullie wel uit voor de Ali's?

http://reiskrant.nl/reisk(...)s_moe_van_Ali_s.html
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_29400631
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 17:36 schreef HarigeKerel het volgende:

Ik ben het helemaal met deze meiden eens.!!
Release Yourself..
pi_29401306
Hehe, pussy's....
pi_29401461
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 17:36 schreef HarigeKerel het volgende:

Ik zal er voor zorgen dat ze niet onder mijn rokje komen
pi_29403875
Het klopt wel. Overal zag je van die opdringerige kneuzen.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 20:54:31 #156
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_29404193
Op de Telegraaf site staan reacties van "gewoon in elkaar rammen die Turken" nou dat zou ik niet adviseren, gewoon maken dat je weg komt want in Turkije met een Turk vechten is vragen om problemen.
Men zal over het algemeen de kant van de Turk kiezen (de omgeving en politie) en voor je het weet zit je in de penarie/bajes.

Nou versta ik redelijk Turks en het zou je verbazen wat die vriendelijk lachende Turken in het Turks zeggen over meisjes, zelfs waar de ouders gewoon bij zijn

Dan ben je in bv Portugal (ook goedkoop) een stuk beter af.
pi_29404233
Harigekerel houdt van de open deur zo te zien
  woensdag 3 augustus 2005 @ 20:58:52 #158
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_29404312
Da's wel zo makkelijk, geen deur
pi_29422440
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:54 schreef HarigeKerel het volgende:

Nou versta ik redelijk Turks en het zou je verbazen wat die vriendelijk lachende Turken in het Turks zeggen over meisjes, zelfs waar de ouders gewoon bij zijn
Nou dan scheelt het in iedergeval dat wij hun niet kunnen verstaan, en hun ons ook niet
Release Yourself..
pi_29422878
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 13:45 schreef Caramelo het volgende:

[..]

Nou dan scheelt het in iedergeval dat wij hun niet kunnen verstaan, en hun ons ook niet
Nou, ik vond dat opvallend veel Turken Nederlands spreken of in ieder geval verstaan. Al is het niet van de toeristen, dan hebben ze wel in Nederland gewoond of familie hier, dus 't is altijd oppassen wat je zegt
pi_29423548
Heeft 1 van jullie nog met de Hollandse kroegentocht meegedaan? Dat was echt tof.
pi_29431210
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 14:50 schreef cultheld het volgende:
Heeft 1 van jullie nog met de Hollandse kroegentocht meegedaan? Dat was echt tof.
Ik heb met de kroegentocht van GoGo meegedaan. Overal waar je binnenkwam kreeg je een gratis 'shotje'.. M.a.w. een glaasje ranja
pi_29461820
Foto's van onze vakantie vorig jaar in Alanya (App. My Home (OAD Reizen/Martin Air).

http://www.tozty.nl/?main=!image&album=127

Dit jaar weer!! (17 t/m 28 aug)
pi_29467259
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 22:06 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

Ik heb met de kroegentocht van GoGo meegedaan. Overal waar je binnenkwam kreeg je een gratis 'shotje'.. M.a.w. een glaasje ranja
En een oranje petje
pi_29468157
Weet iemand hoe dat fluitlied heet dat je telkens hoorde daar?
pi_29469310
Hahaha geen idee, ik was veel te druk met roeien en het oefenen van de schoolslag.
pi_29470799
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 16:40 schreef Kluupkluup het volgende:
Weet iemand hoe dat fluitlied heet dat je telkens hoorde daar?
Bob Sinclar - Love Generation (S&B Mix) misschien? of anders Carolina Marquez - Killer Song?

Ik hoorde gister iets van een vriend dat er explosieven zouden zijn gevonden en dat 4 cruiseschepen niet de haven in mochten omdat er gevreesd werd voor aanslagen. Zou uit de israelische hoek komen..
Maar heb er verder niks van gelezen of gehoord...iemand die meer weet?
pi_29489170
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 16:53 schreef Stjeafke het volgende:

[..]

Hee hoı!!

Ja....ik ben idd 1 van die 2 blonde dames!!
Dankje voor je mededeling over het eten en het zwemwater......op deze manier kan ik er iets aan proberen te doen!
Hoe was jullie vakantie verder en wat vinden jullie van Corendon?

Tot slot, wat vonden jullie van mijn Turkse collega Hamdi?

Misschien tot volgend jaar in Alanya
Hoi,

Mail anders jouw e-mail adres naar vakantie2003@hotmail.com dan doe ik verslag

Groeten
pi_29491071
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 19:09 schreef AltamirA het volgende:
Carolina Marquez - Killer Song?
thnx
pi_29536111
wat een rust in dit topic
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 15:39:05 #171
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_29582350
Het appartement waar we zaten (Baronessa) was gewoon goed, met aardige mensen, het enige nadeel was dat de slaapbank waar ik op mocht slapen 1.80 breed was, terwijl ik toch echt 15 centimeter langer dan dat ben

Verder hebben we toch wel heel erg veel gedaan deze vakantie :

dag 1 (zaterdag): Vertrek uit Nederland om 9.30 met International express airlines, mijn advies: NOOIT doen, wat een ongelovelijk slechte stoelen waren dat zeg Een uur of 5 waren we in Alanya en hierna hebben we ff afgekoeld in het zwembad dat bij ons appartement zat. Tevens zijn we meteen wezen stappen, er bleken slechts zo'n 5 a 6 discotheken te zijn, en deze hadden met zijn allen afgesproken minstens 6 euro voor een biertje te vragen
dag 2 (zondag): Geen zin om wat te doen, dus hebben we de hele dag maar in het zwembad gelegen. 's avonds hadden we nog een kroegentocht. Hierbij kwamen we er weer achter dat het stappen toch wel duur was, want 120 lira (72 euro) is toch best wel veel voor 7 bacardi cola en een gewone cola.
dag 3 (maandag): Naar de hamam (turks bad) geweest, hier eerst naar de sauna, toen een schrub beurt gehad (HEEL ruw washandje), daarna nog een schuimmassage en een oliemassage.

dag 4 (dinsdag): in zwembad liggen dobberen ;D
dag 5 (woensdag): in zwembad liggen dobberen ;D Tevens had de hamam van het appartement op onze kosten tabak voor de waterpijp gehaald. Wat we vanaf deze dag regelmatig hebben gedaan 's avonds (erg gezellig om te doen met een grote groep)

dag 6 (donderdag): in zwembad liggen dobberen ;D
dag 7 (vrijdag): Op jacht gegaan naar (nep) merkkleding. Winkels die 2x zo groot waren als in Nederland, en de prijzen 4x zo laag. Ik ben dan ook thuis gekomen met een koffer vol kleding (ik kneep 'm wel even toen de vrouw die voor me liep door de duane een koffercontrole kreeg)
dag 8 (zaterdag): in zwembad liggen dobberen, en hierna nog even naar het strand geweest. Het bleek echter dat dit water zo warm was dat dit meteen de laatste keer was dat we hier waren.
dag 9 (zondag): Jeep safari gedaan!! met 6 man in een suzuki samurai mochten we zelf door de bergen crossen. Met vol gas door de bochten over de zandpaden (dit deed ik natuurlijk niet wanneer er een afgrond naast de weg was) was dit gewoonweg genieten ;D

dag 10 (maandag): Excursie: eerst gingen we met de bus naar een of ander dom watervalletje van 2 meter hoog (o joy....), en hierna nog naar de markt bij Manafgat (echt een HUGE markt, met nog meer nep merk kleding ). Toen nog even met de boot naar een strand dat tussen de koude (18 graden) rivier en de warme (>25 graden) zee in lag. Hier hebben we nog even op een veel te snelle (ze kunnen 80 over vlak water) waterscooter gevaren.

dag 11 (dinsdag): hele dag maar weer eens in het zwembad liggen dobberen ;D
dag 12 (woensdag): hele dag in het zwembad liggen dobberen, waarna we de meeste mensen van het personeel nog even zorgvuldig in het zwembad hebben gegooid (inmiddels waren de meesten vrienden geworden, die ook gezellig bij ons aan de tafel kwamen zitten als we daar zaten). 's avonds 12 uur zijn we weer richting huis gevlogen, en vanochtend 6 uur lag ik dan eindelijk in mijn eigen bed.

Uiteindelijk heb ik me prima vermaakt, maar als iemand twijfeld ook hierheen te gaan dan ga ik het toch afraden. De vakanties op kreta en gran canaria waren toch (nog) een stukje leuker. En hier was stappen tenminste wel betaalbaar
pi_29582558
Nepmerkkleding kopen is zó triest
pi_29583872
Nep-horloges dan?
lijntje trekken, iem. aan het lijntje hebben, in het lijntje lopen, langs het lijntje kijken
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 17:22:33 #174
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_29583983
Ik mis de verhalen over het neuken van arbeidersdochters, eigenlijk
pi_29591368
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 15:39 schreef ConQuestador het volgende:

[knip]
Je hebt wel aardig veel gedaan.. Maar waarom telkens in t zwembad liggen en niet aan 't strand? Wij hadden 2 zwembaden, maar niet in geweest.. Ik lig een stuk liever aan t strand. Heb je ook nog wat te zien
pi_29598295
ben ook weer terug
wie hoorde gister die explosies? 1 in het centrum en 1 in oba

er was ook soort van paniek op straat
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 11:07:30 #177
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_29598990
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 23:26 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

Je hebt wel aardig veel gedaan.. Maar waarom telkens in t zwembad liggen en niet aan 't strand? Wij hadden 2 zwembaden, maar niet in geweest.. Ik lig een stuk liever aan t strand. Heb je ook nog wat te zien
Aanvankelijk hadden we gewoon geen zin om naar het strand te gaan, en toen we toch maar een keer zijn geweest viel het nogal tegen: je betaald je rot voor die bedden, het water is gewoon warm, en er is niet veel te doen. Bovendien is het veel makkelijker om uit je bed te rollen en meteen in het zwembad te springen (en als je er dan eenmaal in ligt heb je ook geen zin meer om naar het strand te gaan )
pi_29673124
23 hours left
pi_29689433
Ik ben vandaag terug gekomen uit allanya, 8 dagen in het elysee hotel... PRACHTIG.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 17:16:54 #180
121410 FreaCk
De Grote Beurt
pi_29694034
Ik Joinde Koentje3 met 7 andere maten, Ik download de liedjes van de relaxte discotheke en beluister ze en onmiddellijk vraag ik me af waarom ik al thuis zit.. *zucht
pi_29696033
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 17:16 schreef FreaCk het volgende:
Ik Joinde Koentje3 met 7 andere maten, Ik download de liedjes van de relaxte discotheke en beluister ze en onmiddellijk vraag ik me af waarom ik al thuis zit.. *zucht
Zet de titels dan gelijk effe hier onder. Kunnen andere ook downloaden en genieten

Bedankt
pi_29697828
Don Omar - Dale don Dale
Helena (nog iets) - My number One

En die andere weet ik ook niet
pi_29697890
Vond trouwens die lucht-blaas-bar-dingetjes in de havana altijd wel leuk
pi_29703407
Ja nog twee weekjes!!! en dan ga ik op weg naar Alanya. Hopen dat de meeste NL'ers dan al zijn opgerot

Ik zit in hotel Eftalia Aytur. Iemand nog leuke verhaaltjes (behalve wat ik al gelezen heb in dit topics) over dit hotel?

Ik ben me alleen vergeten in te enten. Ga ik dat overleven of niet?
pi_29704119
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 22:52 schreef Henne19 het volgende:
Ja nog twee weekjes!!! en dan ga ik op weg naar Alanya. Hopen dat de meeste NL'ers dan al zijn opgerot

Ik zit in hotel Eftalia Aytur. Iemand nog leuke verhaaltjes (behalve wat ik al gelezen heb in dit topics) over dit hotel?

Ja..
Hotels e.d. zijn schoon en ook op straat is alles schoon..
(On)gedierte vind je er nauwelijks trouwens.. Ik heb de hele vakantie (15 dgn.) een paar mussen gezien en 1 hond.. that's all
pi_29704349
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:09 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

Ja..
Hotels e.d. zijn schoon en ook op straat is alles schoon..
(On)gedierte vind je er nauwelijks trouwens.. Ik heb de hele vakantie (15 dgn.) een paar mussen gezien en 1 hond.. that's all
een paar mussen, paar katten en veel locals.. verder geen ongedierte
pi_29705772
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:15 schreef Ez3 het volgende:
en veel locals.. verder geen ongedierte
pi_29710657
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 22:52 schreef Henne19 het volgende:

Veel plezier, ik heb erg genoten in dit hotel....tis geen super luxe,maar goed, daar betaal je dan ook nie voor.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 11:28:09 #189
121410 FreaCk
De Grote Beurt
pi_29714140
Over de Turkse Muziekhits 2005 =>> Turkse Zomerhits 2005 succes dermee..
Blijft moeilijk, 1 avond na een hele week uitgaan thuis te zitten..
  woensdag 17 augustus 2005 @ 11:42:40 #190
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_29714563
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 19:55 schreef Koentje3 het volgende:
Vond trouwens die lucht-blaas-bar-dingetjes in de havana altijd wel leuk
Dat zag er indd. wel stoer uit, maar ik heb dus ook even gezien hoe ze dat doen:

stap 1: zet een zuurstoftank neer, en richt de opening de lucht in.
stap 2: hou een rol wc papier op een stokje voor de spuitmond
stap 3: open de luchttoevoer...

Op deze manier bliezen ze dus hele rollen wc papier de lucht in, die dan als snippertjes papier naar beneden kwamen. De eerste keer stond ik toch wel even heel raar te kijken toen er allemaal papiersnippers uit de lucht kwamen vallen terwijl we in de open lucht stonden
pi_29715233
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 11:42 schreef ConQuestador het volgende:

[..]

Dat zag er indd. wel stoer uit, maar ik heb dus ook even gezien hoe ze dat doen:

stap 1: zet een zuurstoftank neer, en richt de opening de lucht in.
stap 2: hou een rol wc papier op een stokje voor de spuitmond
stap 3: open de luchttoevoer...

Op deze manier bliezen ze dus hele rollen wc papier de lucht in, die dan als snippertjes papier naar beneden kwamen. De eerste keer stond ik toch wel even heel raar te kijken toen er allemaal papiersnippers uit de lucht kwamen vallen terwijl we in de open lucht stonden
Ook dat was leuk ja .. Echter als er wat kort-rokkigen vrouwen op het barretje stonden vond ik het helemaal leuk

(ze spoten namelijk nogal vaak de rokjes omhoog )
  zondag 21 augustus 2005 @ 15:36:42 #192
125643 GREED
GREED = GOOD
pi_29840287
Ik ga binnenkort naar hotel Dogynay of zoiets in Alanya. Zijn hier mensen die daar weleens geweest zijn?
Het zal wel niet want het is een 5-sterren TOPhotel maar mocht het toch zo zijn dan ben ik erg benieuwd naar je ervaringen.
SOCIALISTEN TERRORISTEN
pi_29840803
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 12:04 schreef Koentje3 het volgende:

[..]

Ook dat was leuk ja .. Echter als er wat kort-rokkigen vrouwen op het barretje stonden vond ik het helemaal leuk

(ze spoten namelijk nogal vaak de rokjes omhoog )
idd in de Robin Hood deden ze er heeele andere dingen mee
pi_29863215
Haaii uhmm.. maybe voor volgend jaar de planning om naar Alanya te gaan, maar nu ik zo alles lees weet ik in een keer niet meer of ik nog wel zo graag wil gaan. Vorig jaar in Marmaris geweest en dat is me super bevallen, ook het uitgaan. Als ik dit zo lees lijkt me Alanya beetje klein qua uitgaan.. niet dat dat erg is, zolang het maar gezellig is. Wie kan er een vergelijking maken met Marmaris en Alanya? Dit jaar in Chersonissos geweest, gewoon echt een super vakantie gehad!! Gelukkig heb ik nog effe tijd om na te denken maar als je jullie me effe willen helpen.....
Life is just like me..
Everyday a little different
  maandag 22 augustus 2005 @ 16:18:58 #195
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_29866629
Ik vond Chersonissos 10x beter en leuker dan Alanya, er is gewoon veel meer te doen, en het uitgaan is er vele malen groter en beter (en gezelliger, je hebt niet allemaal turken die er puur komen om vrouwen te scoren. )
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 15 januari 2006 @ 15:39:07 #196
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_34086023
Ik zit nu ook te denken aan Alanya , want las net dat Marmaris minder uitgaansleven was
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 15 januari 2006 @ 15:39:31 #197
80791 crew  Paul
pi_34086046
wow lang was hier niet gepost btw
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 15 januari 2006 @ 15:44:03 #198
80791 crew  Paul
pi_34086230
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 16:18 schreef ConQuestador het volgende:
Ik vond Chersonissos 10x beter en leuker dan Alanya, er is gewoon veel meer te doen, en het uitgaan is er vele malen groter en beter (en gezelliger, je hebt niet allemaal turken die er puur komen om vrouwen te scoren. )
Ik ben vorig jaar naar chersonissos geweest , dan zal dit wel een domper worden dan
pi_34110077
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 16:18 schreef ConQuestador het volgende:
je hebt niet allemaal turken die er puur komen om vrouwen te scoren
Dat is inderdaad echt alanya zoals ik t me herrinner ja.. dan ga je uit en zodra je 1 mooie vrouw ziet zie je gelijk het gevolg van 5 tot 10 turkjes eromheen staan.
Niet echt tof..
pi_34116442
ja sneue figuren zijn het idd, maar bij the Doors rockbar zag je dit tafereel een stuk minder + daar zaten veel Scandinavische schoonheden en weinig locals
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')