abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 augustus 2005 @ 17:36:54 #151
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_29398155
Kijken jullie wel uit voor de Ali's?

http://reiskrant.nl/reisk(...)s_moe_van_Ali_s.html
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_29400631
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 17:36 schreef HarigeKerel het volgende:

Ik ben het helemaal met deze meiden eens.!!
Release Yourself..
pi_29401306
Hehe, pussy's....
pi_29401461
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 17:36 schreef HarigeKerel het volgende:

Ik zal er voor zorgen dat ze niet onder mijn rokje komen
You'll tell the angels in heaven that you had never seen evil so singularly personified as you did in the face of the man who killed you.
pi_29403875
Het klopt wel. Overal zag je van die opdringerige kneuzen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 20:54:31 #156
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_29404193
Op de Telegraaf site staan reacties van "gewoon in elkaar rammen die Turken" nou dat zou ik niet adviseren, gewoon maken dat je weg komt want in Turkije met een Turk vechten is vragen om problemen.
Men zal over het algemeen de kant van de Turk kiezen (de omgeving en politie) en voor je het weet zit je in de penarie/bajes.

Nou versta ik redelijk Turks en het zou je verbazen wat die vriendelijk lachende Turken in het Turks zeggen over meisjes, zelfs waar de ouders gewoon bij zijn

Dan ben je in bv Portugal (ook goedkoop) een stuk beter af.
pi_29404233
Harigekerel houdt van de open deur zo te zien
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 20:58:52 #158
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_29404312
Da's wel zo makkelijk, geen deur
pi_29422440
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:54 schreef HarigeKerel het volgende:

Nou versta ik redelijk Turks en het zou je verbazen wat die vriendelijk lachende Turken in het Turks zeggen over meisjes, zelfs waar de ouders gewoon bij zijn
Nou dan scheelt het in iedergeval dat wij hun niet kunnen verstaan, en hun ons ook niet
Release Yourself..
pi_29422878
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 13:45 schreef Caramelo het volgende:

[..]

Nou dan scheelt het in iedergeval dat wij hun niet kunnen verstaan, en hun ons ook niet
Nou, ik vond dat opvallend veel Turken Nederlands spreken of in ieder geval verstaan. Al is het niet van de toeristen, dan hebben ze wel in Nederland gewoond of familie hier, dus 't is altijd oppassen wat je zegt
pi_29423548
Heeft 1 van jullie nog met de Hollandse kroegentocht meegedaan? Dat was echt tof.
pi_29431210
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 14:50 schreef cultheld het volgende:
Heeft 1 van jullie nog met de Hollandse kroegentocht meegedaan? Dat was echt tof.
Ik heb met de kroegentocht van GoGo meegedaan. Overal waar je binnenkwam kreeg je een gratis 'shotje'.. M.a.w. een glaasje ranja
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_29461820
Foto's van onze vakantie vorig jaar in Alanya (App. My Home (OAD Reizen/Martin Air).

http://www.tozty.nl/?main=!image&album=127

Dit jaar weer!! (17 t/m 28 aug)
pi_29467259
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 22:06 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

Ik heb met de kroegentocht van GoGo meegedaan. Overal waar je binnenkwam kreeg je een gratis 'shotje'.. M.a.w. een glaasje ranja
En een oranje petje
pi_29468157
Weet iemand hoe dat fluitlied heet dat je telkens hoorde daar?
pi_29469310
Hahaha geen idee, ik was veel te druk met roeien en het oefenen van de schoolslag.
pi_29470799
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 16:40 schreef Kluupkluup het volgende:
Weet iemand hoe dat fluitlied heet dat je telkens hoorde daar?
Bob Sinclar - Love Generation (S&B Mix) misschien? of anders Carolina Marquez - Killer Song?

Ik hoorde gister iets van een vriend dat er explosieven zouden zijn gevonden en dat 4 cruiseschepen niet de haven in mochten omdat er gevreesd werd voor aanslagen. Zou uit de israelische hoek komen..
Maar heb er verder niks van gelezen of gehoord...iemand die meer weet?
pi_29489170
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 16:53 schreef Stjeafke het volgende:

[..]

Hee hoı!!

Ja....ik ben idd 1 van die 2 blonde dames!!
Dankje voor je mededeling over het eten en het zwemwater......op deze manier kan ik er iets aan proberen te doen!
Hoe was jullie vakantie verder en wat vinden jullie van Corendon?

Tot slot, wat vonden jullie van mijn Turkse collega Hamdi?

Misschien tot volgend jaar in Alanya
Hoi,

Mail anders jouw e-mail adres naar vakantie2003@hotmail.com dan doe ik verslag

Groeten
pi_29491071
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 19:09 schreef AltamirA het volgende:
Carolina Marquez - Killer Song?
thnx
pi_29536111
wat een rust in dit topic
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 15:39:05 #171
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_29582350
Het appartement waar we zaten (Baronessa) was gewoon goed, met aardige mensen, het enige nadeel was dat de slaapbank waar ik op mocht slapen 1.80 breed was, terwijl ik toch echt 15 centimeter langer dan dat ben

Verder hebben we toch wel heel erg veel gedaan deze vakantie :

dag 1 (zaterdag): Vertrek uit Nederland om 9.30 met International express airlines, mijn advies: NOOIT doen, wat een ongelovelijk slechte stoelen waren dat zeg Een uur of 5 waren we in Alanya en hierna hebben we ff afgekoeld in het zwembad dat bij ons appartement zat. Tevens zijn we meteen wezen stappen, er bleken slechts zo'n 5 a 6 discotheken te zijn, en deze hadden met zijn allen afgesproken minstens 6 euro voor een biertje te vragen
dag 2 (zondag): Geen zin om wat te doen, dus hebben we de hele dag maar in het zwembad gelegen. 's avonds hadden we nog een kroegentocht. Hierbij kwamen we er weer achter dat het stappen toch wel duur was, want 120 lira (72 euro) is toch best wel veel voor 7 bacardi cola en een gewone cola.
dag 3 (maandag): Naar de hamam (turks bad) geweest, hier eerst naar de sauna, toen een schrub beurt gehad (HEEL ruw washandje), daarna nog een schuimmassage en een oliemassage.

dag 4 (dinsdag): in zwembad liggen dobberen ;D
dag 5 (woensdag): in zwembad liggen dobberen ;D Tevens had de hamam van het appartement op onze kosten tabak voor de waterpijp gehaald. Wat we vanaf deze dag regelmatig hebben gedaan 's avonds (erg gezellig om te doen met een grote groep)

dag 6 (donderdag): in zwembad liggen dobberen ;D
dag 7 (vrijdag): Op jacht gegaan naar (nep) merkkleding. Winkels die 2x zo groot waren als in Nederland, en de prijzen 4x zo laag. Ik ben dan ook thuis gekomen met een koffer vol kleding (ik kneep 'm wel even toen de vrouw die voor me liep door de duane een koffercontrole kreeg)
dag 8 (zaterdag): in zwembad liggen dobberen, en hierna nog even naar het strand geweest. Het bleek echter dat dit water zo warm was dat dit meteen de laatste keer was dat we hier waren.
dag 9 (zondag): Jeep safari gedaan!! met 6 man in een suzuki samurai mochten we zelf door de bergen crossen. Met vol gas door de bochten over de zandpaden (dit deed ik natuurlijk niet wanneer er een afgrond naast de weg was) was dit gewoonweg genieten ;D

dag 10 (maandag): Excursie: eerst gingen we met de bus naar een of ander dom watervalletje van 2 meter hoog (o joy....), en hierna nog naar de markt bij Manafgat (echt een HUGE markt, met nog meer nep merk kleding ). Toen nog even met de boot naar een strand dat tussen de koude (18 graden) rivier en de warme (>25 graden) zee in lag. Hier hebben we nog even op een veel te snelle (ze kunnen 80 over vlak water) waterscooter gevaren.

dag 11 (dinsdag): hele dag maar weer eens in het zwembad liggen dobberen ;D
dag 12 (woensdag): hele dag in het zwembad liggen dobberen, waarna we de meeste mensen van het personeel nog even zorgvuldig in het zwembad hebben gegooid (inmiddels waren de meesten vrienden geworden, die ook gezellig bij ons aan de tafel kwamen zitten als we daar zaten). 's avonds 12 uur zijn we weer richting huis gevlogen, en vanochtend 6 uur lag ik dan eindelijk in mijn eigen bed.

Uiteindelijk heb ik me prima vermaakt, maar als iemand twijfeld ook hierheen te gaan dan ga ik het toch afraden. De vakanties op kreta en gran canaria waren toch (nog) een stukje leuker. En hier was stappen tenminste wel betaalbaar
pi_29582558
Nepmerkkleding kopen is zó triest
pi_29583872
Nep-horloges dan?
lijntje trekken, iem. aan het lijntje hebben, in het lijntje lopen, langs het lijntje kijken
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 17:22:33 #174
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_29583983
Ik mis de verhalen over het neuken van arbeidersdochters, eigenlijk
pi_29591368
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 15:39 schreef ConQuestador het volgende:

[knip]
Je hebt wel aardig veel gedaan.. Maar waarom telkens in t zwembad liggen en niet aan 't strand? Wij hadden 2 zwembaden, maar niet in geweest.. Ik lig een stuk liever aan t strand. Heb je ook nog wat te zien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')