Als ik dit plaatje op de site zie:quote:Op zondag 10 juli 2005 18:33 schreef Fillipe het volgende:
Ons appartement is eindelijk bekendwww.bestlifeapart.com
Meteen een hele andere soort lettersquote:Op maandag 11 juli 2005 23:14 schreef kreuk050 het volgende:
Zıt nu ın een ınternetcafe ın alanya en het ıs hıer echt relaxt. lekker zuıpen en prachtıg weer. Vertel jullıe als ık terug ben er meer over1
Weet je zeker dat het niet 6:30 de 24e moet zijn? Anders zouden ze je 2 dagen aftroggelen... Lijkt me niet. En verder, tja.. pech :squote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:44 schreef cultheld het volgende:
Wij hebben dus geboekt voor 16 - 24 juli, maar nu hebben we de vliegtijden gekregen en volgens dat schema vliegen we om 06:30 terug op 23 juli. Er wordt dus in feite een hele dag van ons afgenomen.. Enig idee wat hier nog tegen te doen is?
Nee zeker niet, 06:30 op de 23e. En dan moeten we waarschijnlijk al om 02:30 uit het appartement vertrekken omdat je 2 uur van tevoren op het vliegveld moet zijn en het met de bus naar het vliegveld ook nog eens 2 uur is .quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:08 schreef Phydomir het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet 6:30 de 24e moet zijn? Anders zouden ze je 2 dagen aftroggelen... Lijkt me niet. En verder, tja.. pech :s
Sjeess..!! met welke maatschappij vlieg je? misschien kan je de organisatie bereiken waarmee je gaat? en daarmee iets onderhandelen,of in iedergeval vragen waarom je een dag eerder vertrekt? je betaald er tenslotte ook voor! Succesquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee zeker niet, 06:30 op de 23e. En dan moeten we waarschijnlijk al om 02:30 uit het appartement vertrekken omdat je 2 uur van tevoren op het vliegveld moet zijn en het met de bus naar het vliegveld ook nog eens 2 uur is .
we gaan maar 15 dagen dude..quote:Op zondag 10 juli 2005 22:56 schreef Koenijntje het volgende:
Realzm en Koenijntje zijn in eftalia aythur van 20 juli tm 5 augustus
Op allemaal reis-sites staat dat de organisatie slecht is.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:56 schreef Stjeafke het volgende:
Ohja........wat jammer nou!!![]()
En wat is er dan zo zwaar klote??
Jammer dat je niks uit eigen ervaring kan vertellen.....dus als je niks leuks kan zeggen......kan je maar beter je mondje houden![]()
Erm. Dat hoop jequote:Op zondag 17 juli 2005 02:12 schreef freakysatan het volgende:
dinsdag gaan wij
we vliegen gelukkig optijd.
aha. ok. Das wel een mooie tijd. Ben je 's avonds lekker al in je hotel. Lekker de 1e avond mee pakkenquote:Op zondag 17 juli 2005 10:43 schreef freakysatan het volgende:
op papier om 10:20
Daar ga ik ook vanuit, want onze vliegtuigmaatschappij heeft een reputatie hoog te houden..
Inderdaad. En Lira's haal ik ter plaatste gewoon uit de muur bij een bank. Veel makkelijker dan hier al gaan wisselen.quote:Op zondag 17 juli 2005 12:46 schreef -En4Cer- het volgende:
Ik zou gewoon met Lira's betalen, zeker als de prijs in Lira's aangegeven staat en niet in Euro's want dat ter plaatse omrekenen van die gasten klopt geen zak van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |