Ik ga ook dinsdag..quote:Op zondag 17 juli 2005 02:12 schreef freakysatan het volgende:
dinsdag gaan wij
we vliegen gelukkig optijd.
Hetzelfde als in Nederland.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:22 schreef Ratt het volgende:
wat voor stopcontacten en stroom hebben die turken daar? want ik moet wel kunnen scheren enz
Jep, ik ga dus vanaf morgen de 19e t/m de 2e..quote:Op maandag 18 juli 2005 16:22 schreef Paulo85 het volgende:
Hey,
Mijn eerste berichtje hier, zat beetje rond te kijken voor info van Alanya.
Ik zit van 2 tot 14 augustus in Alanya in Appertement Cleo Mare, ik zag dat andere er ook heen gingen, wordt vast gave tijd.
GreetZ Paulo![]()
ja, ok, terugreis moet gewoon zo zijn dat ze je rond 10en op komen halen.. Maar heenreis mag van mij gewoon 's ochtends vertrekken zijn hoor..quote:Op maandag 18 juli 2005 13:52 schreef ConQuestador het volgende:
Iedereen zit wel te zeuren dat de laatste dag van je "afgenomen" kan worden, maar ik kan uit ervaring vertellen dat om 10 uur 's avonds vliegen ook niet alles is. Dit hebben wij ooit mee gemaakt, maar we mochten wel 's ochtends om 10 uur uit ons appartement vertrekken. Gelukkig konden we onze koffers daar wel dumpen, maar voor de rest konden we niks meer. Op het strand gaan liggen enzo was niet echt een optie want er was geen douche enzo meer beschikbaar. Dus dan kan je een beetje de hele dag omhangen.
Hoe dan ook: nog 2 weekjes, en ik heb er echt zin aanalleen jammer dat de drank daar zo duur is (bij het boeken werd ons juist verteld dat het mega goedkoop zou zijn
)
Ik zal een 'teken' achterlatenquote:Op maandag 18 juli 2005 16:56 schreef Paulo85 het volgende:
Laat je het appartement wel schoon en netjes achter Kluupkluup?
Misschien kom ik 2 augustus wel aan in jouw appartement.
Hoelang moest je rijden met de bus?quote:Op zondag 17 juli 2005 20:37 schreef kreuk050 het volgende:
Hallo Hallo.
Ik vond het ook cool en sluit me ook bij mezelf aan.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vandaag teruggekomen uit Alanya. Het was cool. Verder sluit ik me aan bij kreuk050...
Dim Cay,quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:08 schreef piertje2 het volgende:
Auto huren is ook een aanrader gewoon zelfs naar DIMTJAI of hoe je het ook schrijft. daar lekker lunchen op het water. heerlijk.
Daar was ik ook regelmatig, laatste half uurtje meestal voordat we weer weggingen, leuke tent maar meer als een uur die hardrock word je ook niet vrolijk van.quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik vond het uitgaan zwaar KLOTE! Alleen maar van kansloze kut dance bars.
Enige leuke tent vond ik "The Doors" en daar was ik dan ook zeer regelmatig!
Hey KluupKluup,quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:00 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik zıt er nu! Morgen ofzo een lang verhaal.. ık heb nog maar 1 mınuut nu.. whehe
Erkan is idd erg lachen. Waarvan kennen jullie hem. Of zaten jullie ook in kleopatra elitequote:Op woensdag 20 juli 2005 19:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vandaag teruggekomen uit Alanya. Het was cool. Verder sluit ik me aan bij kreuk050...
Ik ben nu echt helemaal naar de tyfus, ben al meer dan 36 uur wakker en ik pleur telkens in slaap. Ik wil m'n slaap nog ff rekken tot een uur of 22:00
De reis was goed. Heen met Onur Air en terug met Corendon Air. Beiden keren geen problemen gehad.
p.s. kent iemand "Erkan" uit Hotel Kleopatra Elite? Wat een geweldige gast"Holland Fuck You" en wij dan weer: "We Fuck Turkey"
Hoi,quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:41 schreef Stjeafke het volgende:
Hallo lieve mensen,
hier een berichtje van Corendon hostess Stephanie!!
Zijn er nog mensen die bij corendon hebben geboekt en binnekort deze kant op komen?
Zelf zit ik hier tot eind oktober!! Voor vragen sta ik altijd open!!
Zonnige groetjes vanuit Alanya![]()
Wij zaten ook in Kleopatra Elite. Diverse keren wezen voetballen tegen Erkan, was echt coolquote:Op zondag 24 juli 2005 21:47 schreef zomer000 het volgende:
[..]
Erkan is idd erg lachen. Waarvan kennen jullie hem. Of zaten jullie ook in kleopatra elite
Nee, je kan gewoon je apparaten in het stopcontact doen. In Turkije hebben ze dezelfde stopcontacten als in Nederland.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:48 schreef survivor-1 het volgende:
Ik zag op een site een aanbieding staan voor reisstekkers, heb je die in Alanya ook nodig??
Zorg gewoon dat je euro's bij je hebt (om het visum te betalen en voor noodgevallen) en pin gewoon zodra je in Alanya aankomt bij een bank. Dat werkt het makkelijkste.quote:Ik zag dat er ook nog iemand hier vroeg wat nu het voordeligst was qua geld halen voor de vakantie daar. Ik had er zelf al een topic over geopend, maar tis het voordeligst (volgens de mevr. vd Rabobank) om direct op t vliegveld te pinnen en dan gewoon met Lira's te betalen.
Je moet wel opletten met het geld inderdaad, zeker nu er 2 soorten geld in omloop zijn. De biljetten echter zijn precies hetzelfde, alleen staat er inplaats van 1.000.000 nu gewoon 1 op. Wat wel verwarrend is, is dat de nieuw munten op euromunten lijken. De muntjes van 0,50 lijken op 1 euro en de munten van 1 lijken op de 2 euro, terwijl hij maar 0,67 euro waard is.quote:Heb al wel op verschillende sites gelezen dat het best een lastige munteenheid is en dat je goed moet opletten, zeker als je met ¤ betaalt en als je met Lira betaalt met het terugkrijgen van wisselgeld. Veel ervaringen gelezen van mensen die dit niet deden en er later achterkwamen dat ze veel te weinig hadden terug gekregen.
Veel plezier.quote:Ik ga trouwens van 2-8 tot 16-8 met GoGo Tours (app. Floria), nog meer mensen al via GoGo in Alanya geweest eigenlijk??
See Ya![]()
En wat vond jij van kleopatra Elite?quote:Op maandag 25 juli 2005 09:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wij zaten ook in Kleopatra Elite. Diverse keren wezen voetballen tegen Erkan, was echt cool
Voor ons geld precies het zellfde. Slecht eten, stroom uitval en idd die noodaggregaat ( wat een herrie!!!) en soms warm water. Zwemwater was ook slecht, veel mensen oor ontsteking laaste dagen en afgelopen weekend weer veel overboekingen. Gelukkig wij geen last van gehad. Wij konden direct onze kamer in. Airco was wel super!quote:Op maandag 25 juli 2005 17:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik tot afgelopen woensdag. Hoe heet je? Misschien ken ik je wel...
Ik vond het Hotel matig. De stroom viel erg vaak uit (1 dag op noodaggregaat gedraait). Het eten was vies en eentonig. Het water deed het af en toe niet en we hadden maar heel soms warm water.
Verder wel een toffe tijd gehad hoor
cleo mare ıs zeer ok.. de kamers verschıllen wel enorm.. maar wıj hebben t beste van t beste met aırco en tv.. ıedere dag wordt er schoongemaakt enzo.. gewoon prıma.. het eten (all-ınclusıve) ıs ook goed te eten..quote:Op zondag 24 juli 2005 18:14 schreef Paulo85 het volgende:
[..]
Hey KluupKluup,
Alles goed in appertement Cleo Mare? Vertel me en geef mij wat tips, zodat ik er misschien wat aan kan hebben als ik straks na jouw in Cleo mare zit.
GreetZ Paulo![]()
Welk ýnternetcafe zýt jýj nu? Ik zýt ýn een tattoo-shopquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |