Ik ben nu 2x naar Alanya geweest en heb hier anders echt helemaal niks van gemerkt..quote:Op maandag 16 januari 2006 01:46 schreef AltamirA het volgende:
[..]
Dat is inderdaad echt alanya zoals ik t me herrinner ja.. dan ga je uit en zodra je 1 mooie vrouw ziet zie je gelijk het gevolg van 5 tot 10 turkjes eromheen staan.
Niet echt tof..
En inderdaad, The Doors is erg gezellig! Veel leuke Scandinavische dames die op de bar dansen etc. en wenig locals zoals jij al zegt. In deze tent brengen wij dan ook altijd de meeste tijd door!quote:Op maandag 16 januari 2006 12:08 schreef Ez3 het volgende:
ja sneue figuren zijn het idd, maar bij the Doors rockbar zag je dit tafereel een stuk minder + daar zaten veel Scandinavische schoonheden en weinig locals
Alle tripjes kostten in Alanya tussen de 15 en 25 euro p.p.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:25 schreef DaYwALKuR het volgende:
Een kameraad voor mij heeft in Side liggen Raften voor 10euro (uiteraard na wat gepingel). Zou dit ook in Alanya lukken? want ik zag dat beachmasters zich gewoon 40 euro!!!! hiervoor vraagt :S
jij bent dan ook een manquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:16 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Ik ben nu 2x naar Alanya geweest en heb hier anders echt helemaal niks van gemerkt..
Heeft misschien ook te maken met wat voor soort jongens de meisjes daar binnen komenquote:Op zondag 29 januari 2006 17:24 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
jij bent dan ook een man..
En als je dát niet gemek hebt dan was je ook niet met vrouwen uit.. Want damn, ze stonden nog niet binnen of er kwam een kudde Turkse jongens om hun heen staan...
draaien ze ook ergens hardstyle?quote:Op maandag 30 januari 2006 11:26 schreef Kwyjibo het volgende:
Damn ik verlang weer naar Havana Club en The Doors rockbar (gelukkig nog een t-shirt van). Mooiste en gaafste vakantie tot nu toe
Naar mijn weten heb ik nergens hardstyle gehoord. Vlak bij Alanya heb je de discotheek Auditorium (?) misschien dat ze het daar draaien. En misschien weet iemand anders het hier?quote:Op maandag 30 januari 2006 11:29 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
draaien ze ook ergens hardstyle?
Voor hardstyle moet je naar Marmaris! Daar zit de Casablanca.. gewoon dag en nacht keiharde hardstyle daar!quote:Op maandag 30 januari 2006 11:35 schreef Kwyjibo het volgende:
[..]
Naar mijn weten heb ik nergens hardstyle gehoord. Vlak bij Alanya heb je de discotheek Auditorium (?) misschien dat ze het daar draaien. En misschien weet iemand anders het hier?
Alanya draaien ze idd geen hardstyle, ook niet bij het Auditorium.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:35 schreef Kwyjibo het volgende:
[..]
Naar mijn weten heb ik nergens hardstyle gehoord. Vlak bij Alanya heb je de discotheek Auditorium (?) misschien dat ze het daar draaien. En misschien weet iemand anders het hier?
Ah ok, ben niet naar Auditorium geweest dus wist niet zeker. In Havana Club draaide ze weleens een erg lekkere twist mix. Echt een moment om even los te gaan met de hele groep.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:13 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Alanya draaien ze idd geen hardstyle, ook niet bij het Auditorium.
Je zult hooguit ergens een keer een nummertje tussendoor horen maar nergens hardstyle-only.
Wij hebben alleen een boottocht gemaakt. Ik heb die geestelijk niet meegemaakt want ik was vrij kapotquote:Op maandag 30 januari 2006 18:16 schreef DaYwALKuR het volgende:
En welke excursies zijn echt aan te raden?
- Die boottocht langs al die baaien?
- Jeep Safari
- Raften
Kom maar op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |