abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34219192
Zooww dit topic maar weer's effe tot leven wekken dan he!! Toch gekozen voor Alanya dit jaar, nu nog uitzoeken welk hotel of app. iemand nog goede tips waar we ook echt wat aan hebben?? Wil gewoon gunstig liggen qua uitgaan/strand/centrum/winkels enz enz. Marmaris en Chersonissos zijn me het beste bevallen van alle vakantie's tot nu toe, voor degene die naar Rimini willen en dit lezen GEWOON NIET GAAN --> mijn mening dan he!
Hoor van een aantal dat qua uitgaan Alanya beetje tegenvalt terwijl het toch een van de grootste badplaatsen is... raar!
Life is just like me..
Everyday a little different
pi_34234152
quote:
Op maandag 16 januari 2006 01:46 schreef AltamirA het volgende:

[..]

Dat is inderdaad echt alanya zoals ik t me herrinner ja.. dan ga je uit en zodra je 1 mooie vrouw ziet zie je gelijk het gevolg van 5 tot 10 turkjes eromheen staan.
Niet echt tof..
Ik ben nu 2x naar Alanya geweest en heb hier anders echt helemaal niks van gemerkt..
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
pi_34234196
quote:
Op maandag 16 januari 2006 12:08 schreef Ez3 het volgende:
ja sneue figuren zijn het idd, maar bij the Doors rockbar zag je dit tafereel een stuk minder + daar zaten veel Scandinavische schoonheden en weinig locals
En inderdaad, The Doors is erg gezellig! Veel leuke Scandinavische dames die op de bar dansen etc. en wenig locals zoals jij al zegt. In deze tent brengen wij dan ook altijd de meeste tijd door!
pi_34579749
Een kameraad voor mij heeft in Side liggen Raften voor 10euro (uiteraard na wat gepingel). Zou dit ook in Alanya lukken? want ik zag dat beachmasters zich gewoon 40 euro!!!! hiervoor vraagt :S
pi_34586159
quote:
Op zondag 29 januari 2006 14:25 schreef DaYwALKuR het volgende:
Een kameraad voor mij heeft in Side liggen Raften voor 10euro (uiteraard na wat gepingel). Zou dit ook in Alanya lukken? want ik zag dat beachmasters zich gewoon 40 euro!!!! hiervoor vraagt :S
Alle tripjes kostten in Alanya tussen de 15 en 25 euro p.p.
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_34586237
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 11:16 schreef -En4Cer- het volgende:

[..]

Ik ben nu 2x naar Alanya geweest en heb hier anders echt helemaal niks van gemerkt..
jij bent dan ook een man ..
En als je dát niet gemek hebt dan was je ook niet met vrouwen uit.. Want damn, ze stonden nog niet binnen of er kwam een kudde Turkse jongens om hun heen staan...
pi_34591166
quote:
Op zondag 29 januari 2006 17:24 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

jij bent dan ook een man ..
En als je dát niet gemek hebt dan was je ook niet met vrouwen uit.. Want damn, ze stonden nog niet binnen of er kwam een kudde Turkse jongens om hun heen staan...
Heeft misschien ook te maken met wat voor soort jongens de meisjes daar binnen komen
Nogmaals, wij hadden hier dus serieus geen last van.
  maandag 30 januari 2006 @ 11:26:49 #208
82217 Kwyjibo
Apeldoorner
pi_34607701
Damn ik verlang weer naar Havana Club en The Doors rockbar (gelukkig nog een t-shirt van). Mooiste en gaafste vakantie tot nu toe
pi_34607755
quote:
Op maandag 30 januari 2006 11:26 schreef Kwyjibo het volgende:
Damn ik verlang weer naar Havana Club en The Doors rockbar (gelukkig nog een t-shirt van). Mooiste en gaafste vakantie tot nu toe
draaien ze ook ergens hardstyle?
  maandag 30 januari 2006 @ 11:35:10 #210
82217 Kwyjibo
Apeldoorner
pi_34607923
quote:
Op maandag 30 januari 2006 11:29 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

draaien ze ook ergens hardstyle?
Naar mijn weten heb ik nergens hardstyle gehoord. Vlak bij Alanya heb je de discotheek Auditorium (?) misschien dat ze het daar draaien. En misschien weet iemand anders het hier?
pi_34609102
quote:
Op maandag 30 januari 2006 11:35 schreef Kwyjibo het volgende:

[..]

Naar mijn weten heb ik nergens hardstyle gehoord. Vlak bij Alanya heb je de discotheek Auditorium (?) misschien dat ze het daar draaien. En misschien weet iemand anders het hier?
Voor hardstyle moet je naar Marmaris! Daar zit de Casablanca.. gewoon dag en nacht keiharde hardstyle daar!
pi_34609139
quote:
Op maandag 30 januari 2006 11:35 schreef Kwyjibo het volgende:

[..]

Alanya draaien ze idd geen hardstyle, ook niet bij het Auditorium.
Je zult hooguit ergens een keer een nummertje tussendoor horen maar nergens hardstyle-only.
  maandag 30 januari 2006 @ 13:54:23 #213
82217 Kwyjibo
Apeldoorner
pi_34611886
quote:
Op maandag 30 januari 2006 12:13 schreef -En4Cer- het volgende:

[..]

Alanya draaien ze idd geen hardstyle, ook niet bij het Auditorium.
Je zult hooguit ergens een keer een nummertje tussendoor horen maar nergens hardstyle-only.
Ah ok, ben niet naar Auditorium geweest dus wist niet zeker. In Havana Club draaide ze weleens een erg lekkere twist mix. Echt een moment om even los te gaan met de hele groep.

Een video-camera meenemen op vakantie is ook erg aan te raden. Als je die dan later terug ziet lach je je kapot en voel je meteen die sfeer weer
pi_34619789
havana

En hardstyle draaien ze wel redelijk vaak in die club in de buurt van James Dean en Robin hood.. Met die vissenkommen als tafels.. ik meen dat 't die was tenminste.. Was echt zo'n bolwerk van Nederlanders..
pi_34619840
En welke excursies zijn echt aan te raden?
- Die boottocht langs al die baaien?
- Jeep Safari
- Raften

Kom maar op
pi_34621316
Ik heb m'n geld besteed aan uitgaan..
En trouwens naar een turks badhuis geweest.. Was ook wel lekker..
Moet je wel aan het begin van je vakantie doen, ze halen namelijk je dode huidcellen eraf en dat evroorzaakt de bekende witte plekken als je al wat bruiner bent..
komt bij dat het een goede 'bodem'is om bruin te worden (en te verbranden trouwens, dus goed insmeren)
  dinsdag 31 januari 2006 @ 13:35:44 #217
82217 Kwyjibo
Apeldoorner
pi_34645504
quote:
Op maandag 30 januari 2006 18:16 schreef DaYwALKuR het volgende:
En welke excursies zijn echt aan te raden?
- Die boottocht langs al die baaien?
- Jeep Safari
- Raften

Kom maar op
Wij hebben alleen een boottocht gemaakt. Ik heb die geestelijk niet meegemaakt want ik was vrij kapot maar weet wel dat de rest het erg mooi vond. vooral het springen van een 10 meter hoge rots werd erg gewaardeerd. ook heb je zo de kans om extra te bruinen.

Verder hebben we geen excursies gedaan dus kan geen tips geven. Wat wel gaaf is om te doen is een auto huren en dan zelf de bergen in gaan. We werden wel gewaarschuwd om niet te ver te gaan want er kunnen nogal ongure types rondlopen. werd zelfs gesproken over wietplantages met bewaking, maar of we dat moesten geloven... Ook hebben we een poging gedaan om een grot te vinden (Dim Cay) maar halverwege blijven plakken om op het water, drijvende restaurantjes op een rivier, wat te gaan eten. erg leuk!
pi_34655574
boottoch is relaxed, bietje zuipen en eten aan boord, af en toe zwemmen/snorkelen, van die rotsen afduiken.. is wel aan te raden.

dat raften moet je niet aan beginnen, is echt tering eind rijden en dan kom je op een rivier terecht waar geen zak aan is.
pi_34664643
Wij hebben ons verslapen voor alle excursies
Heeft ons ook aardig wat geld gekost maarja.. wat wil je als je om 8.00 uur stuiterdik thuis komt en een uur later paraat moet staan
pi_41555651

Hey allemaal!
Ik ben net terug gekomen van een super vakantie in Alanya! Wat een leuke tenten daar! Mijn vraag aan jullie is of jullie misschien wat leuke foto'shebben gemaakt van tijdens het uitgaan? Mijn vriendin en ik hebben geen fototoestel meegenomen met uitgaan. En dan vooral foto's van het barpersoneel van Robin Hood misschien?
Ik hoop het !
p.s Moesten jullie ook allemaal zo afkicken toen je weer terug kwam in Nederland?
pi_41555687

[ Bericht 100% gewijzigd door Lotte-Eva op 06-09-2006 17:59:54 ]
pi_41555724

[ Bericht 100% gewijzigd door Lotte-Eva op 06-09-2006 18:01:14 ]
pi_41557769
Nog bommen meegemaakt??
pi_41558595
quote:
Op woensdag 6 september 2006 19:03 schreef kreuk050 het volgende:
Nog bommen meegemaakt??
Wel rokende putdeksels en zingende jihad-strijders
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo