En het einde van Pink Floyd eigenlijk..quote:Op zondag 3 juli 2005 00:30 schreef qu63 het volgende:
Robie, en als het gerucht dat Queen nog een videoboodschap heeft, wordt dat em
HEIDEN!!!!!!quote:Op zondag 3 juli 2005 00:32 schreef tong80 het volgende:
Ik viel bijna in slapbij het gepiel van Pink Floyd
Robbie rockte the socks of.
denk dat het daar niet veel beter was.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:34 schreef dl3b het volgende:
Tis alleen jammer dat het geluid meestal bagger is, op tv tenminste
Nee het echte hoogtepunt komt nu in de grand finalequote:Op zondag 3 juli 2005 00:32 schreef pascalheister het volgende:
het is nog niet eens afgelopen golfer ?
dat was inderdaad een verasend goed optreden,en ik ben geen fanquote:Op zondag 3 juli 2005 00:22 schreef golfer het volgende:
Mijn hoogtepunten tot nu toe:
Het onverwachte goede live-optreden van Madonna.
Juist, zelfde woorden hierquote:Op zondag 3 juli 2005 00:56 schreef Sakura het volgende:
Hoogtepunt Pink Floyd, Pink Floyd en Pink Floyd. Wat een mega show geven die gasten weg, rillingen over je rug, kippevel over heel je lijf
Pink Floyd![]()
Madonnaquote:Op zondag 3 juli 2005 00:22 schreef golfer het volgende:
Het onverwachte goede live-optreden van Madonna.
The Who
Pink Floyd![]()
http://www.moviemail-online.co.uk/starsRM/16057quote:Op zondag 3 juli 2005 01:05 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
En Jonathan Ross was ook wel een hoogtepunt. Daar moeten ze ook een dvd van uitbrengen.
Jeugdsentiment rules, he yvonne?quote:
Had stiekem gehoopt om een gezamelijk optreden van McCartney met Mick(en de rest van de Stones).quote:Op zondag 3 juli 2005 01:11 schreef Beathoven het volgende:
Had stiekem gehoopt op een 'kleine' Beatles reunie
quote:Op zondag 3 juli 2005 01:15 schreef Beathoven het volgende:
[..]
zoiets ja, met ringo en pete best achter de drums
niemandquote:Op zondag 3 juli 2005 01:18 schreef Feestkabouter het volgende:
ik hoorde van iemand dat er om 10 uur (ik weet niet of dat NLse tijd was) een mystery guest zou komen.......... we hadden een etentje en hebben flink zitten gokken wie dat zou zijn (Michael J., de Queen Mummie, Prince Charles, etc).
Wie is het nou uiteindelijk geworden?
Tis zeker dat Vera Lynn en Maria Callas niet optraden zeker?quote:Op zondag 3 juli 2005 00:22 schreef golfer het volgende:
The Who
Pink Floyd![]()
Hey, jij bent okay!quote:Op zondag 3 juli 2005 01:21 schreef DonStefano het volgende:
je moet gewoon kappen na je 40ste, tenzij je Paul McCartney heet....
Die waren net voor mijn tijd, maar ik miste Q-65 en Wally Tax met The Outsiders en ZZ and the Maskers wel een beetje.quote:Op zondag 3 juli 2005 01:22 schreef Matness het volgende:
Tis zeker dat Vera Lynn en Maria Callas niet optraden zeker?
Je wordt nu echt oud
Uiteraard ben ik dat geheel met je eens!quote:Op zondag 3 juli 2005 01:28 schreef broer het volgende:
Constant hoogtepunt was de presentatie van Jonathan!
quote:Op zondag 3 juli 2005 01:27 schreef Beathoven het volgende:
Die combo The Who gevolgd door Pink Floyd was echt fan-tas-tisch, waar sommige bands ertegenaan zaten te werken (sting vond ik b.v. erg moeizaam) speelden deze 2 bands zo vloeiend dat er geen speld tussen te krijgen was. Alles sloot naadloos op elkaar aan, echt heel erg mooi
quote:Op zondag 3 juli 2005 01:28 schreef broer het volgende:
De grote performer viel een beetje in het niet bij de rest. Vreemd eigenlijk.. had van hem wel meer verwacht. Misschien had hij het publiek niet helemaal mee zoals dat bij z'n eigen shows wel het geval is. Viel me iig op dat het publiek er wat 'dood' op reageerde. HIer zaten toch ook hoofdzakelijk mensen bij die voor the Who, McCartney en Pink Floyd gekomen waren. Williams had misschien beter aan het begin van de dag gekund.quote:Op zondag 3 juli 2005 01:28 schreef broer het volgende:
Ernstig dieptepunt was het slechte optreden van Robbie Williams. Ik heb hem heel hoog zitten, maar wat hij vanavond deed, was echt te slecht voor woorden. Slechte timing, ongeconcentreerd, ongeïnspireerd. Bah.
dat idee had ik ook, ik zag een enthousiast publiek wel eigenlijkquote:Op zondag 3 juli 2005 01:34 schreef Jane het volgende:Ik vond eigenlijk wel dat het publiek uit z'n dak ging bij Robbie W. Toch?
En het optreden was dan misschien minder strak, slecht vond ik het niet hoor.
Als hij even pauzes liet vallen hoorde je hoofdzakelijk de achtergrondmuziek ipv schreeuwende fans, maar dat kan ook aan de registratie van het geluid gelegen hebben. Toen Will Smith aan de andere kant van de wereld iedereen aanmoedigde om met de vingers te gaan knippen hoorde je ook helemaal niks terwijl iedereen toch echt met de handen in de lucht zat en meedeedquote:Op zondag 3 juli 2005 01:34 schreef Jane het volgende:Ik vond eigenlijk wel dat het publiek uit z'n dak ging bij Robbie W. Toch?
En het optreden was dan misschien minder strak, slecht vond ik het niet hoor.
Goed!quote:Op zondag 3 juli 2005 01:45 schreef Beathoven het volgende:
Wat vonden jullie b.t.w. van de Scissor Sisters?
Ja, ik sluit me op beide punten aan bij milagro.quote:Op zondag 3 juli 2005 01:46 schreef milagro het volgende:
[..]
Goed!
Ik had dus nog nooit van hen gehoord
Travis?quote:Op zondag 3 juli 2005 01:48 schreef Jane het volgende:
Oh, en hoe heten die heerlijke Schotten ook alweer?(Sorry, tis laat)
Die vond ik ook erg oké, met hun Bee Gees cover!
That's it!quote:
Die een extra strakke onderbroek had aangetrokken, speciaal voor dat nummer.quote:Op zondag 3 juli 2005 01:48 schreef Jane het volgende:
Die vond ik ook erg oké, met hun Bee Gees cover!
Wat ik dacht hij is blijkbaar toch niet instaat om zo hoog te zingen als op de albums. Overigens Robbie stal de show, ik vroeg me alleen af of hij weer aan de drugs was. Hij keek nog al raar uit zijn ogen.quote:Op zondag 3 juli 2005 01:45 schreef Beathoven het volgende:
Wat vonden jullie b.t.w. van de Scissor Sisters?
dat zei ik ook al tegen mijn gezelschap hierquote:Op zondag 3 juli 2005 01:51 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Wat ik dacht hij is blijkbaar toch niet instaat om zo hoog te zingen als op de albums. Overigens Robbie stal de show, ik vroeg me alleen af of hij weer aan de drugs was. Hij keek nog al raar uit zijn ogen.
Ze hadden vorig jaar een hitje met de Pink Floyd cover 'Comfortably Numb' die ze in een soort van discoversie hadden gegoten en een beetje lieten klinken alsof het door de Bee Gees gezongen werd.quote:Op zondag 3 juli 2005 01:46 schreef milagro het volgende:
[..]
Goed!
Ik had dus nog nooit van hen gehoord
Exactemundo, origineel ook vooralquote:Op zondag 3 juli 2005 01:53 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ze hadden vorig jaar een hitje met de Pink Floyd cover 'Comfortably Numb' die ze in een soort van discoversie hadden gegoten en een beetje lieten klinken alsof het door de Bee Gees gezongen werd.
Vandaag hebben ze alleen eigen werk gespeeld, dat ik dus ook voor de eerste keer hoorde. Echt uitstekende muziek om live te spelen, zat iig veel energie in
Nou nou, vooral Bruce was al een heeeeeeeeeeeele grote, hoorquote:Op zondag 3 juli 2005 01:54 schreef Matness het volgende:
Live Aid maakte van U2, Madonna en Bruce Springsteen hele grote sterren.
Wie zal die eer hebben na Live 8?
Robbie Williams maakte natuurlijk een verpletterende indruk.quote:Op zondag 3 juli 2005 01:54 schreef Matness het volgende:
Welke digi TV is dat dan? Of via satelliet?quote:Op zondag 3 juli 2005 01:59 schreef Public_NME het volgende:
Ik vond Linkin Park met Jay-Z wel goed(heb digi tv dus kon over London, berlin, Rome en Phill schakelen).
In Amerika hebben ze nauwelijks wat op TV te zien gekregen, dus dat zal wel meevallen...quote:Op zondag 3 juli 2005 01:58 schreef PLAE@ het volgende:
Misschien dat ie dankzij dit in Amerika wat meer doorbreekt.
Moeilijke vraag, er stonden niet zoveel minder-beroemden op het podium. Misschien dat de carriere van Joss Stone er een boost door krijgt.quote:Op zondag 3 juli 2005 01:54 schreef Matness het volgende:
http://music.channel.aol.com/live_8_concert/homequote:Op zondag 3 juli 2005 02:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Wordt het nog een keer uitgezonden ergens?
quote:Op zondag 3 juli 2005 02:10 schreef Matness het volgende:
Maar zouden jullie echt een DVD-box hier van kopen?
ehm..nou eh..... jaquote:Op zondag 3 juli 2005 02:10 schreef Matness het volgende:
Hoor net dat het die hiphop artiest was die een goed protestnummer liet horen met al die violen op de achtergrond. Die was idd ook erg verassend, het nummer paste ook uitstekend bij het thema van dit festival.quote:Op zondag 3 juli 2005 01:47 schreef Matness het volgende:
Ik vond Kanye West wel oke, ook nog nooit van gehoord.
Ja, kan-ie mooi naast z'n oudere broer staanquote:Op zondag 3 juli 2005 02:10 schreef Matness het volgende:
Euh, ?.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:20 schreef jpzegthallo het volgende:
en dan de potentieel mooie stem van Dido erbij![]()
![]()
Als ie er is ga ik hem gelijk kopen!quote:Op zondag 3 juli 2005 02:10 schreef Matness het volgende:
Potentieel ja, in de studio, op het podium zingt ze valser dan Corry Konings.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:20 schreef jpzegthallo het volgende:
en dan de potentieel mooie stem van Dido erbij![]()
![]()
Inderdaad. Niet zozeer een hoogtepunt, maar zeker een verrassing. Ik ga meer muziek van die meneer zoeken.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:12 schreef Beathoven het volgende:
Hoor net dat het die hiphop artiest was die een goed protestnummer liet horen met al die violen op de achtergrond. Die was idd ook erg verassend, het nummer paste ook uitstekend bij het thema van dit festival.
quote:Op zondag 3 juli 2005 02:23 schreef broer het volgende:
[..]
Ander hoogtepuntje, bedenk ik nu: 'Good vibrations' van Brian Wilson.
Brian Wilson vond ik meer een zielige oude man die tegen zichzelf in bescherming genomen had moeten worden.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:23 schreef broer het volgende:
[..]
Inderdaad. Niet zozeer een hoogtepunt, maar zeker een verrassing. Ik ga meer muziek van die meneer zoeken.
Ander hoogtepuntje, bedenk ik nu: 'Good vibrations' van Brian Wilson.
Over welke track gaat het eigenlijk? Niet gezien namelijk.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:23 schreef broer het volgende:
Inderdaad. Niet zozeer een hoogtepunt, maar zeker een verrassing. Ik ga meer muziek van die meneer zoeken.
Met sample van Diamonds are foreverquote:Op zondag 3 juli 2005 02:25 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Over welke track gaat het eigenlijk? Niet gezien namelijk.
Het had voor het nummer niets uitgemaakt of hij erbij was of niet. Volgens mij stond zijn microfoon zelfs uit!quote:Op zondag 3 juli 2005 02:24 schreef Matness het volgende:
Brian Wilson vond ik meer een zielige oude man die tegen zichzelf in bescherming genomen had moeten worden.
Geen idee. Hij deed het met live strijkers. Klonk echt goed!quote:Op zondag 3 juli 2005 02:30 schreef -Angel- het volgende:
Het was toch niet de remix?
Vond Annie maar een oude heksquote:Op zondag 3 juli 2005 02:30 schreef LennyKravitz het volgende:
Annie Lennox - toch een gaaf wijf met goede muziek... Uitvoering van "Why" was![]()
Shit, ben je me net voor!quote:
Ik vond zijn pak wel okayquote:Op zondag 3 juli 2005 02:31 schreef Jane het volgende:
Niemand die Sir Bobs eigen uitvoering van I Don't Like Mondays het hoogtepunt vond?
Het is maar goed dat The Boomtownrats een eendagsvlieg wasquote:Op zondag 3 juli 2005 02:31 schreef Jane het volgende:
Niemand die Sir Bobs eigen uitvoering van I Don't Like Mondays het hoogtepunt vond?
De vraag is al eens eerder gesteld.. maar waar was Neneh Cherry eigenlijk?quote:Op zondag 3 juli 2005 02:20 schreef jpzegthallo het volgende:
Youssou N'Dour heeft zo'n godse mooie stem, en dan de potentieel mooie stem van Dido erbij![]()
![]()
Omhoog was niet zo simpel, gaat niet tijdens zingen... dus hij kon pas terugklimmen tijdsn een muziekaal stukkie!quote:Op zondag 3 juli 2005 01:58 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Robbie Williams maakte natuurlijk een verpletterende indruk.
Niet zozeer door z'n zang. Maar door z'n opkomst, uistraling enzo. Misschien dat ie dankzij dit in Amerika wat meer doorbreekt. wat vreselijk slecht trouwens dat ie de hele tijd omlaag ging
september/oktober bij emiquote:Op zondag 3 juli 2005 02:21 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Als ie er is ga ik hem gelijk kopen!![]()
Niet helemaal hoor. Niet in de UK iig. Hebben meer dan 1 hit gehad, iig. Alleen nooit zo groot meer als IDLM natuurlijk.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:32 schreef Matness het volgende:
[..]
Het is maar goed dat The Boomtownrats een eendagsvlieg was
toen ze het haar vroegen zei ze "nehneh" volgens Milagroquote:Op zondag 3 juli 2005 02:32 schreef Beathoven het volgende:
[..]
De vraag is al eens eerder gesteld.. maar waar was Neneh Cherry eigenlijk?
Tja ach we worden allemaal ouder... maar mij gaat het om de muziek en muzikaliteit... en voor haar leeftijd mag ze niet klagen qua uiterlijk hoor...quote:
quote:Op zondag 3 juli 2005 02:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
toen ze het haar vroegen zei ze "nehneh" volgens Milagro
hahaquote:Op zondag 3 juli 2005 02:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
toen ze het haar vroegen zei ze "nehneh" volgens Milagro
iedereen blij.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:38 schreef Beathoven het volgende:
[..]
haha
Sheryl Crow vond de Tour iig een stuk belangrijker
als in tour de france?quote:Op zondag 3 juli 2005 02:38 schreef Beathoven het volgende:
[..]
haha
Sheryl Crow vond de Tour iig een stuk belangrijker
ze durfde gewoon nietquote:
N'Dour kan meer, beter, en mooier. Het is dat hij niet een liedje alleen deed.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Ben het aan het kieken, en Dido kon beter maar was absoluut niet slecht. Overigens heeft die Youssou N'ogiets inderdaad een erg mooie stem. Stereophonics vind ik dan weer ietsjes minder, hoewel Maybe Tomorrow puik blijft. Verder ben ik nog niet gekomen
.
quote:Op zondag 3 juli 2005 02:41 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Haar mannetje Lance moest een stukkie fietsen (19 KM doe ik elke dag)
Ja hoor, die waren er ook...quote:Op zondag 3 juli 2005 10:37 schreef Viking84 het volgende:
was Jon Bon Jovi er eigenlijk ook? Lees er hier niets over en het is niets voor hem om hier niet aan mee te doen
Ik doe niet aan roddelbladen, maar het zag er nog allemaal koek en ei uit van wat we van de Tour konden zien, hoor.quote:
In Philadelphia. Optreden was niks mis meequote:Op zondag 3 juli 2005 10:37 schreef Viking84 het volgende:
was Jon Bon Jovi er eigenlijk ook? Lees er hier niets over en het is niets voor hem om hier niet aan mee te doen
eens....samen met het meisje walgelijk vals mee zitten zingen......komt zo'n joost zwangerman met zijn "altijd intellectuele rtl4 geouwehoer"vertellen dat John bon jovi beter niet had kunnen komen...dat had joost beter zelf kunnen laten....quote:Op zondag 3 juli 2005 10:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
In Philadelphia. Optreden was niks mis mee. Lekker meeblèr-nummers
.
kijk er naar uit a.s dinsdag in HMH...zal mij benieuwenquote:Op zondag 3 juli 2005 11:31 schreef SCH het volgende:
Roxy Music
quote:Op zondag 3 juli 2005 11:47 schreef SCH het volgende:
Hoogtepuntje was ook om weer eens met Roel_Juweel in dezelfde topics te zitten
Zo slecht vond ik haar niet, zeker de uitvoering van 7 seconds niet. Die spijkerbroek stond haar uitstekend btwquote:Op zondag 3 juli 2005 12:10 schreef Matness het volgende:
Wat een baggerratings, hebben ze geen smaak die Britten ofzo?
Dido een 7Die verdiende een 3 voor de moeite
Ben je toonoof ofzo? t was zo vals als n kraaiquote:Op zondag 3 juli 2005 12:25 schreef sol1tair het volgende:
[..]
Zo slecht vond ik haar niet, zeker de uitvoering van 7 seconds niet.
quote:Op zondag 3 juli 2005 12:10 schreef Matness het volgende:
Wat een baggerratings, hebben ze geen smaak die Britten ofzo?
Dido een 7Die verdiende een 3 voor de moeite
]quote:Op zondag 3 juli 2005 12:29 schreef Matness het volgende:
[..]
Ben je toonoof ofzo? t was zo vals als n kraai
Vond jij misschien ... ik heb het nummer net nog ff gekeken via aol en ik vond het nog steeds goed klinken. Misschien heb jij nog een mono-tvquote:Op zondag 3 juli 2005 12:29 schreef Matness het volgende:
[..]
Dido zong gewoon goed...; heb het gevoel dat iedereen elkaar een beetje napraat hierover...quote:Op zondag 3 juli 2005 12:29 schreef Matness het volgende:
[..]
over haar uiterlijk zal ik niks negatiefs zeggen, maar het zingen kon beter gisterquote:Op zondag 3 juli 2005 13:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo, en nu verder niks negatiefs meer over Dido![]()
.
Ze mag eerst de douchekop vervangen, als ze daarna wil zingen kan dat ook nog wel.quote:
Wij hebben daar ook op zitten gokken.. En ik heb dus gewonnnen omdat dat G.Michael is gewordenquote:Op zondag 3 juli 2005 01:18 schreef Feestkabouter het volgende:
ik hoorde van iemand dat er om 10 uur (ik weet niet of dat NLse tijd was) een mystery guest zou komen.......... we hadden een etentje en hebben flink zitten gokken wie dat zou zijn (Michael J., de Queen Mummie, Prince Charles, etc).
Wie is het nou uiteindelijk geworden?
Stereophonics vond ik maar matig eigenlijkquote:Op zondag 3 juli 2005 13:19 schreef schatje het volgende:
Stereophonics, Madonna en Pink Floyd.
Nee dat GM de MG niet was is wel duidelijk. MJ ook niet, want die zat ergens in de woestijn. Maar ik had MJ wel als MG verwacht, MJ stond tenslotte wel op het programma. Zou wel leuk geweest zijn, M, GM en MJ samen op het podium.quote:Op zondag 3 juli 2005 13:41 schreef MissyMirjaM het volgende:
GM was niet de MG want GM stond gewoon op de setlist.
Dido is leuk als ze het bij haar eigen repertoire houdt, bij 7 seconds ging ze die verplichte uithalen van haar ook demonstreren en daarnaast deed ze er alles aan om maar op de voorgrond te blijven terwijl dat bij dit nummer nu juist niet werkt.quote:Op zondag 3 juli 2005 12:35 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Dido zong gewoon goed...; heb het gevoel dat iedereen elkaar een beetje napraat hierover...
Something is van Harrison, die helaas verhinderd was gisteren.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:04 schreef spacemangraig het volgende:
The Who, Pink Ployd en Paul McCartney (Helter Skelter!!) achter elkaar was fantastisch![]()
Alleen jammer dat McCartney afsloot met Hey Jude, had liever Something gehoord bijv. (of is dat van Lennon?)
Hey Jude lag meer voor de hand, zoals ik al zei, vanwege het hoge meebruleffect.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:30 schreef Matness het volgende:
Maar dan had ie Hey Jude wel helemaal mogen zingen. En Let It Be was toepasselijker eigenlijk.
Dat klopt, alhoewel McCartney er tijdens zijn toernee wel een hele mooie versie van deed op de ukelele.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:26 schreef nozem het volgende:
[..]
Something is van Harrison, die helaas verhinderd was gisteren.
quote:Op zondag 3 juli 2005 14:26 schreef nozem het volgende:
[..]
Something is van Harrison, die helaas verhinderd was gisteren.
Ik had Jagger nog verwacht, maar van de andere kant, dat is geen persoon die op het laatst nog even aan komt waaien, die wil alle aandacht voor zichzelf.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:38 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Hey Jude was m.i. ook een beetje een anti-climax. Was net een wassenbeeldenmuseum op het podium. En dan die kinderen er loeihard door heen aan het krijsen..
Tja, ik heb het spektakel alleen gevolgd op de radio. Ik moet zeggen dat haar optreden mij niet kon bekoren qua sound en zangkwaliteit. Van Madonna zelf dan, het zangkoor klonk lekker. Maar die gil in Ray of Light deed echt de deur dicht. Holy moly.quote:Ik vond Madonna écht een hoogtepunt. Ik was in het begin gevreesd voor Ray Of Light, maar ze deed het geweldig! Mijn persoonlijke hoogtepunt.
Dat is nou juist leuk en spontaan... geef zon kind een microfoon in z'n handen en laat maar blèren... beter dan alles strak geregeld...quote:Op zondag 3 juli 2005 14:38 schreef Baba-O-Riley het volgende:
En dan die kinderen er loeihard door heen aan het krijsen..
soort van.. het was George Micheal, die misschien zou optreden.. hij trad dus toch op, en dat was het mysteriequote:Op zondag 3 juli 2005 16:14 schreef --Christiaan-- het volgende:
Was er nu nog een mystery guest?
Skytv, woon ook (nog) in London!quote:Op zondag 3 juli 2005 01:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Welke digi TV is dat dan? Of via satelliet?
Ja, kijk, dat is wat anders dan hier in Nederlandquote:
UB40 had er ook wel een aantal hoorquote:Op zondag 3 juli 2005 19:28 schreef dVTB het volgende:
Pet Shop Boys, in Moskou. Iemand moet dit duo toch de credits geven die ze verdienen.
Het optreden van de Pet Shop Boys was met 10 nummers ongetwijfeld één van de langste
Das toch geen 50-plusser?quote:Op zondag 3 juli 2005 19:36 schreef Gert het volgende:
De écht indrukwekkende optreden waren van 50-plussers, vond ik
Madonna was ook leuk om te zien, sjonge wat had miss controlfreak weer haar best gedaan om er een mooie presentatie van te maken.
Jawel hoor. Vrouwen liegen altijd over hun leeftijd. Zij een jaar of 10quote:
Volgens Jonathan Woss was ze al 73quote:Op zondag 3 juli 2005 19:39 schreef Gert het volgende:
Maar ze ziet er fantastisch uit, voor haar 52.
Sting was erg sterk inderdaad. Wat die gozer allemaal zonder kopstem weet te presteren is onvoorstelbaar, zeker gezien z'n leeftijd.quote:Op zondag 3 juli 2005 12:32 schreef Zanderrr het volgende:
Die drummer van Sting kon echter niet in de schaduw staan van Stewart Copeland vond ik. Verder idd wel een ok optreden, de man is nog goed bij stem.
Nee hoor. Eind van de avond geloof ikquote:Op maandag 4 juli 2005 13:12 schreef webfreak het volgende:
Spijtig dat ik Stevie Wonder heb moeten missen.
Maargoed die kwam in Philadelphia, dus dat moet ergens midden in de nacht/vroeg in de morgen zijn geweest toch?
klopt ja, maar bij Muse staat weer een numer van simple plan.. dat klopt dus niet helemaalquote:Op maandag 4 juli 2005 13:33 schreef Zanderrr het volgende:
Je kunt wel al losse nummers van Live8 zien als je op artiest zoekt en vervolgens op audio/video klikt. Het werkt iig voor Stevie Wonder en Paul McCartney, rest heb ik nog niet geprobeerd.
Was dat met die krullenbol die eerst zo'n kek bontmutsje op had?quote:Op maandag 4 juli 2005 13:57 schreef Doc het volgende:
In dit hele topic heeft nog niemand Razorlight genoemd.
Voor de DE verrassing van het hele Live8. Ik had nog nooit van die gassies gehoord - maar die waren absoluut helemaal top. Ze zagen er uit alsof ze niet ouder dan 21 of waren maar stonden daar op het podium met een overtuiging te spelen voor de enorme mensen massa. Fantastisch. Muziekaal ook erg sterk. Ik ben fan geworden.
het zou me niks verbazen iig..quote:Op maandag 4 juli 2005 14:07 schreef MadGuy het volgende:
Ik heb ergens gelezen dat Mariah een deel van haar optreden playbackte... was dat ook zo?
Yep, dat waren ze.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Was dat met die krullenbol die eerst zo'n kek bontmutsje op had?
Dan ben ik het helemaal met je eens. Wat een power en uitstraling!!!
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:21 schreef linebear het volgende:
Hoogstewaarschijnlijk zouden haar tieten uit haar speelpakje springen als ze bukte....
Ben het alweer met je eensquote:Op maandag 4 juli 2005 14:25 schreef Doc het volgende:
[..]
Yep, dat waren ze.
Op de BBC waren daar ook veel mensen over te spreken - maar zover ik gehoord heb hadden ze de NL tv niet gehaald (of dat klopt weet ik overigens niet - maar ik denk niet dat ze het gehele optreden van ze gedaan hadden; overigens ergernis #1 die muts op NL die een interview of zo onderbrak met de woorden "ik moet je nu onderbreken want in Londen stapt X op NU het podium" - BEK HOUE TEEF! DAT OPTREDEN IS ALLANG ALWEER ACHTER DE RUG - JULLIE DOEN DE RE-RUN. KAP NOU MET DIE FAKE_LIVE BULLSHIT ALS HET VOOR IEDEREEN DUIDELIJK KAN ZIJN DAT JE LIEGT DAT JE BARST!!!!!) zo dat is er ook weeruit - maar goed - een van de vele redenen om NIET via NL te kijken)
echt niet dusquote:
Het was toch Coldplay met de zanger van The Verve?quote:Op maandag 4 juli 2005 14:28 schreef Mauritsz het volgende:
Ik vond The Verve erg goed, met Bittersweet Symphony. U2 vond ik erg tegenvallen trouwens.
En dan die gestoorde gek die bij Elton John op t podium stondgodgod wat heb ik me geërgerd aan die eikel.
Gewoon een gastoptreden jaquote:Op maandag 4 juli 2005 14:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
Het was toch Coldplay met de zanger van The Verve?
Klopt. Richard Ascroft (die imo wel ff een wat betere stem heeft dan Chris Martin, zo zeg).quote:Op maandag 4 juli 2005 14:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ja, kwam niet echt lekker uit de verf imo.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:39 schreef schatje het volgende:
Ik heb net even naar de herhaling gekeken en volgens mij was Madonna ook nog eens instructies aan het geven aan een cameraman die vlak voor het podium stond. Toen ze een paar keer blèrde dat iedereen moest klappen.
Die gassies in de witte kleren waren The Killers. Vond ik ook wel aardig - net zoals ik The Scissor Sisters best OK vond.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Ben het alweer met je eens![]()
Ik vond Razorlight dus ook geweldig - net als dat bandje in die witte kleren en de Scissor Sisters, kortom: nieuwe bandjes leuker dan ouwe meuk eigenlijk.
Ja, LOL!quote:Op maandag 4 juli 2005 14:39 schreef schatje het volgende:
Ik heb net even naar de herhaling gekeken en volgens mij was Madonna ook nog eens instructies aan het geven aan een cameraman die vlak voor het podium stond. Toen ze een paar keer blèrde dat iedereen moest klappen.
Dido hoort in een nachtclub-achtige setting te zingen en Madonna kan gewoon niet zingen en dat is verder helemaal niet erg want ze is Madonnaquote:Op maandag 4 juli 2005 15:12 schreef Doc het volgende:
Wie vonnik slecht: Dido.
Sterophonics von ik ook wat tegen vallen ("doe die zonnebril af MAFKEES!").
En om een of andere manier vond ik Madonna ietsjes tegenvallen (vond haar stem niet echt goed - maar het was wel duidelijk live, dat dan weer wel)
De meisjes mochten op blijven tot en met Madonnaquote:Op maandag 4 juli 2005 16:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Dido hoort in een nachtclub-achtige setting te zingen en Madonna kan gewoon niet zingen en dat is verder helemaal niet erg want ze is Madonna![]()
bronquote:BBC receive 400 complaints over Live 8
Monday, July 4 2005, 14:06 BST -- by Kris Green
The BBC have received more than 400 complaints over their Live 8 broadcast at the weekend.
Various artists breached the 'no swearing before 9 o'clock' rule, including Madonna, who shouted: "Are you f***ing ready London?" She also unintentionally swore in an interview with Jo Whiley, unaware that the cameras were rolling. She moaned: "Can't you do anything about the f***ing lighting? It's really harsh."
Soon after, Johnny Borrell declared: “I say sign the f***ing petition.”
Snoop Dogg, however, was the worst offender when he repeatedly used the phrase “mother f***er” in one of his songs.
A spokeswoman for the BBC acknowledged that they had received a vast amount of complaints.
She said: "Millions of people enjoyed our 12 hours of live broadcasting. We are sorry if any offence was caused."
Waar mensen zich druk om maken...quote:Op maandag 4 juli 2005 17:54 schreef schatje het volgende:
[..]
bron![]()
Valt nog heel erg mee. De uitzending van 'Jerry Springer - The Opera' ontving meer dan 50.000 klachten
quote:Birnah Woldu, the famine survivor who joined Bob Geldolf on stage at Saturday's London Live 8 concert, was intimidated by the worldwide audience watching her until Madonna held her hand.
Woldu, who was reminded of her dead mother and sister when she took to the stage, was terrified by her appearance until the Ray of Light superstar's calming influence made her realise Live 8 will help provide salvation for her troubled continent.
She recalls, "The crowd seemed to stretch for miles, but I'd been telling myself not to be nervous. There was just a huge picture of me as a child on the screen. That photo still upsets me. It was 20 years ago when both my mother and sister died. I knew I must be strong for them but when I walked on I could feel my body shaking."
"Then Madonna took my hand and looked into my eyes. The crowd roared and I realised the world wanted to save my continent. I felt myself grow stronger."
Woldu survived Ethiopia's terrible 1985 famine thanks to aid supplied by 1985's Live Aid fundraising, organised by Bob Geldof and Midge Ure.
Source: contactmusic
1 nummer ja, en de grand finalequote:Op maandag 4 juli 2005 20:58 schreef bibi het volgende:
Klopt het dat George Michael in de finale zat?
klopt, hij zong Drive My Car samen met Paul McCartney, al kwam zijn stem niet echt boven de muziek en McCartney uit.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:58 schreef bibi het volgende:
Klopt het dat George Michael in de finale zat?
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:22 schreef zijle het volgende:
Je kan je hoogtepunten nu ook online terugkijken!
http://music.channel.aol.(...)n_philly_toronto.adp
[offtopic]quote:Op zondag 3 juli 2005 18:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, kijk, dat is wat anders dan hier in Nederland. BBC en SKY geven het hele red button-gebeuren enz. natuurlijk weer niet door aan Nederland
.
Ja, die kan écht enorm zingen! En dat live. Ben onder de indruk (luister het op dit moment terug).quote:Op maandag 4 juli 2005 14:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Klopt. Richard Ascroft (die imo wel ff een wat betere stem heeft dan Chris Martin, zo zeg).
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:41 schreef ma_jojo het volgende:
Hoogtepunt was die dronken gast die the Who aankondigde met 'the Spice Girls'
Sha la la lala lalalaquote:When the day is dawning
On a Texas Sunday morning
How I long to be there
With Marie who's waiting for me there
Every lonely city where I hang my hat
Ain't as half as pretty as where my baby's at
Is this the way to Amarillo
Every night I've been hugging my pillow
Dreaming dreams of Amarillo where sweet Marie who waits for me
Show me the way to Amarillo
I've been weeping like a willow
Crying over Amarillo
Where sweet Marie who waits for me
Sha la la lala lalala
Sha la la lala lalala
Sha la la lala lalala
And sweet Marie who waits for me
zeg maar tegen je pa dat 'hij' wel een goede smaak heeft.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:39 schreef zijle het volgende:
M'n pa gaat hier helemaal uit z'n dak op Pink Floyd
oh ja, wat een malloot.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:41 schreef ma_jojo het volgende:
Hoogtepunt was die dronken gast die the Who aankondigde met 'the Spice Girls'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |