Exactemundo, origineel ook vooralquote:Op zondag 3 juli 2005 01:53 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ze hadden vorig jaar een hitje met de Pink Floyd cover 'Comfortably Numb' die ze in een soort van discoversie hadden gegoten en een beetje lieten klinken alsof het door de Bee Gees gezongen werd.
Vandaag hebben ze alleen eigen werk gespeeld, dat ik dus ook voor de eerste keer hoorde. Echt uitstekende muziek om live te spelen, zat iig veel energie in

Nou nou, vooral Bruce was al een heeeeeeeeeeeele grote, hoorquote:Op zondag 3 juli 2005 01:54 schreef Matness het volgende:
Live Aid maakte van U2, Madonna en Bruce Springsteen hele grote sterren.
Wie zal die eer hebben na Live 8?

Robbie Williams maakte natuurlijk een verpletterende indruk.quote:Op zondag 3 juli 2005 01:54 schreef Matness het volgende:

Welke digi TV is dat dan? Of via satelliet?quote:Op zondag 3 juli 2005 01:59 schreef Public_NME het volgende:
Ik vond Linkin Park met Jay-Z wel goed(heb digi tv dus kon over London, berlin, Rome en Phill schakelen).

In Amerika hebben ze nauwelijks wat op TV te zien gekregen, dus dat zal wel meevallen...quote:Op zondag 3 juli 2005 01:58 schreef PLAE@ het volgende:
Misschien dat ie dankzij dit in Amerika wat meer doorbreekt.

Moeilijke vraag, er stonden niet zoveel minder-beroemden op het podium. Misschien dat de carriere van Joss Stone er een boost door krijgt.quote:Op zondag 3 juli 2005 01:54 schreef Matness het volgende:

http://music.channel.aol.com/live_8_concert/homequote:Op zondag 3 juli 2005 02:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Wordt het nog een keer uitgezonden ergens?

quote:Op zondag 3 juli 2005 02:10 schreef Matness het volgende:
Maar zouden jullie echt een DVD-box hier van kopen?

ehm..nou eh..... jaquote:Op zondag 3 juli 2005 02:10 schreef Matness het volgende:
Hoor net dat het die hiphop artiest was die een goed protestnummer liet horen met al die violen op de achtergrond. Die was idd ook erg verassend, het nummer paste ook uitstekend bij het thema van dit festival.quote:Op zondag 3 juli 2005 01:47 schreef Matness het volgende:
Ik vond Kanye West wel oke, ook nog nooit van gehoord.

Ja, kan-ie mooi naast z'n oudere broer staanquote:Op zondag 3 juli 2005 02:10 schreef Matness het volgende:

Euh, ?.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:20 schreef jpzegthallo het volgende:
en dan de potentieel mooie stem van Dido erbij![]()
![]()

Als ie er is ga ik hem gelijk kopen!quote:Op zondag 3 juli 2005 02:10 schreef Matness het volgende:

Potentieel ja, in de studio, op het podium zingt ze valser dan Corry Konings.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:20 schreef jpzegthallo het volgende:
en dan de potentieel mooie stem van Dido erbij![]()
![]()

Inderdaad. Niet zozeer een hoogtepunt, maar zeker een verrassing. Ik ga meer muziek van die meneer zoeken.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:12 schreef Beathoven het volgende:
Hoor net dat het die hiphop artiest was die een goed protestnummer liet horen met al die violen op de achtergrond. Die was idd ook erg verassend, het nummer paste ook uitstekend bij het thema van dit festival.

quote:Op zondag 3 juli 2005 02:23 schreef broer het volgende:
[..]
Ander hoogtepuntje, bedenk ik nu: 'Good vibrations' van Brian Wilson.

Brian Wilson vond ik meer een zielige oude man die tegen zichzelf in bescherming genomen had moeten worden.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:23 schreef broer het volgende:
[..]
Inderdaad. Niet zozeer een hoogtepunt, maar zeker een verrassing. Ik ga meer muziek van die meneer zoeken.
Ander hoogtepuntje, bedenk ik nu: 'Good vibrations' van Brian Wilson.

Over welke track gaat het eigenlijk? Niet gezien namelijk.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:23 schreef broer het volgende:
Inderdaad. Niet zozeer een hoogtepunt, maar zeker een verrassing. Ik ga meer muziek van die meneer zoeken.

Met sample van Diamonds are foreverquote:Op zondag 3 juli 2005 02:25 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Over welke track gaat het eigenlijk? Niet gezien namelijk.

Het had voor het nummer niets uitgemaakt of hij erbij was of niet. Volgens mij stond zijn microfoon zelfs uit!quote:Op zondag 3 juli 2005 02:24 schreef Matness het volgende:
Brian Wilson vond ik meer een zielige oude man die tegen zichzelf in bescherming genomen had moeten worden.

Geen idee. Hij deed het met live strijkers. Klonk echt goed!quote:Op zondag 3 juli 2005 02:30 schreef -Angel- het volgende:
Het was toch niet de remix?

Vond Annie maar een oude heksquote:Op zondag 3 juli 2005 02:30 schreef LennyKravitz het volgende:
Annie Lennox - toch een gaaf wijf met goede muziek... Uitvoering van "Why" was![]()

Shit, ben je me net voor!quote:

Ik vond zijn pak wel okayquote:Op zondag 3 juli 2005 02:31 schreef Jane het volgende:
Niemand die Sir Bobs eigen uitvoering van I Don't Like Mondays het hoogtepunt vond?

Het is maar goed dat The Boomtownrats een eendagsvlieg wasquote:Op zondag 3 juli 2005 02:31 schreef Jane het volgende:
Niemand die Sir Bobs eigen uitvoering van I Don't Like Mondays het hoogtepunt vond?

De vraag is al eens eerder gesteld.. maar waar was Neneh Cherry eigenlijk?quote:Op zondag 3 juli 2005 02:20 schreef jpzegthallo het volgende:
Youssou N'Dour heeft zo'n godse mooie stem, en dan de potentieel mooie stem van Dido erbij![]()
![]()

Omhoog was niet zo simpel, gaat niet tijdens zingen... dus hij kon pas terugklimmen tijdsn een muziekaal stukkie!quote:Op zondag 3 juli 2005 01:58 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Robbie Williams maakte natuurlijk een verpletterende indruk.
Niet zozeer door z'n zang. Maar door z'n opkomst, uistraling enzo. Misschien dat ie dankzij dit in Amerika wat meer doorbreekt. wat vreselijk slecht trouwens dat ie de hele tijd omlaag ging

september/oktober bij emiquote:Op zondag 3 juli 2005 02:21 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Als ie er is ga ik hem gelijk kopen!![]()

Niet helemaal hoor. Niet in de UK iig. Hebben meer dan 1 hit gehad, iig. Alleen nooit zo groot meer als IDLM natuurlijk.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:32 schreef Matness het volgende:
[..]
Het is maar goed dat The Boomtownrats een eendagsvlieg was

toen ze het haar vroegen zei ze "nehneh" volgens Milagroquote:Op zondag 3 juli 2005 02:32 schreef Beathoven het volgende:
[..]
De vraag is al eens eerder gesteld.. maar waar was Neneh Cherry eigenlijk?

Tja ach we worden allemaal ouder... maar mij gaat het om de muziek en muzikaliteit... en voor haar leeftijd mag ze niet klagen qua uiterlijk hoor...quote:

quote:Op zondag 3 juli 2005 02:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
toen ze het haar vroegen zei ze "nehneh" volgens Milagro

hahaquote:Op zondag 3 juli 2005 02:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
toen ze het haar vroegen zei ze "nehneh" volgens Milagro

iedereen blij.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:38 schreef Beathoven het volgende:
[..]
haha
Sheryl Crow vond de Tour iig een stuk belangrijker

als in tour de france?quote:Op zondag 3 juli 2005 02:38 schreef Beathoven het volgende:
[..]
haha
Sheryl Crow vond de Tour iig een stuk belangrijker

ze durfde gewoon nietquote:

N'Dour kan meer, beter, en mooier. Het is dat hij niet een liedje alleen deed.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Ben het aan het kieken, en Dido kon beter maar was absoluut niet slecht. Overigens heeft die Youssou N'ogiets inderdaad een erg mooie stem. Stereophonics vind ik dan weer ietsjes minder, hoewel Maybe Tomorrow puik blijft. Verder ben ik nog niet gekomen
.

quote:Op zondag 3 juli 2005 02:41 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Haar mannetje Lance moest een stukkie fietsen (19 KM doe ik elke dag)

Ja hoor, die waren er ook...quote:Op zondag 3 juli 2005 10:37 schreef Viking84 het volgende:
was Jon Bon Jovi er eigenlijk ook? Lees er hier niets over en het is niets voor hem om hier niet aan mee te doen

Ik doe niet aan roddelbladen, maar het zag er nog allemaal koek en ei uit van wat we van de Tour konden zien, hoor.quote:

In Philadelphia. Optreden was niks mis meequote:Op zondag 3 juli 2005 10:37 schreef Viking84 het volgende:
was Jon Bon Jovi er eigenlijk ook? Lees er hier niets over en het is niets voor hem om hier niet aan mee te doen

eens....samen met het meisje walgelijk vals mee zitten zingen......komt zo'n joost zwangerman met zijn "altijd intellectuele rtl4 geouwehoer"vertellen dat John bon jovi beter niet had kunnen komen...dat had joost beter zelf kunnen laten....quote:Op zondag 3 juli 2005 10:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
In Philadelphia. Optreden was niks mis mee. Lekker meeblèr-nummers
.

kijk er naar uit a.s dinsdag in HMH...zal mij benieuwenquote:Op zondag 3 juli 2005 11:31 schreef SCH het volgende:
Roxy Music

quote:Op zondag 3 juli 2005 11:47 schreef SCH het volgende:
Hoogtepuntje was ook om weer eens met Roel_Juweel in dezelfde topics te zitten

Zo slecht vond ik haar niet, zeker de uitvoering van 7 seconds niet. Die spijkerbroek stond haar uitstekend btwquote:Op zondag 3 juli 2005 12:10 schreef Matness het volgende:
Wat een baggerratings, hebben ze geen smaak die Britten ofzo?
Dido een 7Die verdiende een 3 voor de moeite

Ben je toonoof ofzo? t was zo vals als n kraaiquote:Op zondag 3 juli 2005 12:25 schreef sol1tair het volgende:
[..]
Zo slecht vond ik haar niet, zeker de uitvoering van 7 seconds niet.

quote:Op zondag 3 juli 2005 12:10 schreef Matness het volgende:
Wat een baggerratings, hebben ze geen smaak die Britten ofzo?
Dido een 7Die verdiende een 3 voor de moeite

]quote:Op zondag 3 juli 2005 12:29 schreef Matness het volgende:
[..]
Ben je toonoof ofzo? t was zo vals als n kraai

Vond jij misschien ... ik heb het nummer net nog ff gekeken via aol en ik vond het nog steeds goed klinken. Misschien heb jij nog een mono-tvquote:Op zondag 3 juli 2005 12:29 schreef Matness het volgende:
[..]

Dido zong gewoon goed...; heb het gevoel dat iedereen elkaar een beetje napraat hierover...quote:Op zondag 3 juli 2005 12:29 schreef Matness het volgende:
[..]

over haar uiterlijk zal ik niks negatiefs zeggen, maar het zingen kon beter gisterquote:Op zondag 3 juli 2005 13:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo, en nu verder niks negatiefs meer over Dido![]()
.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |