Zo slecht vond ik haar niet, zeker de uitvoering van 7 seconds niet. Die spijkerbroek stond haar uitstekend btwquote:Op zondag 3 juli 2005 12:10 schreef Matness het volgende:
Wat een baggerratings, hebben ze geen smaak die Britten ofzo?
Dido een 7Die verdiende een 3 voor de moeite
Ben je toonoof ofzo? t was zo vals als n kraaiquote:Op zondag 3 juli 2005 12:25 schreef sol1tair het volgende:
[..]
Zo slecht vond ik haar niet, zeker de uitvoering van 7 seconds niet.
quote:Op zondag 3 juli 2005 12:10 schreef Matness het volgende:
Wat een baggerratings, hebben ze geen smaak die Britten ofzo?
Dido een 7Die verdiende een 3 voor de moeite
]quote:Op zondag 3 juli 2005 12:29 schreef Matness het volgende:
[..]
Ben je toonoof ofzo? t was zo vals als n kraai
Vond jij misschien ... ik heb het nummer net nog ff gekeken via aol en ik vond het nog steeds goed klinken. Misschien heb jij nog een mono-tvquote:Op zondag 3 juli 2005 12:29 schreef Matness het volgende:
[..]
Dido zong gewoon goed...; heb het gevoel dat iedereen elkaar een beetje napraat hierover...quote:Op zondag 3 juli 2005 12:29 schreef Matness het volgende:
[..]
over haar uiterlijk zal ik niks negatiefs zeggen, maar het zingen kon beter gisterquote:Op zondag 3 juli 2005 13:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo, en nu verder niks negatiefs meer over Dido![]()
.
Ze mag eerst de douchekop vervangen, als ze daarna wil zingen kan dat ook nog wel.quote:
Wij hebben daar ook op zitten gokken.. En ik heb dus gewonnnen omdat dat G.Michael is gewordenquote:Op zondag 3 juli 2005 01:18 schreef Feestkabouter het volgende:
ik hoorde van iemand dat er om 10 uur (ik weet niet of dat NLse tijd was) een mystery guest zou komen.......... we hadden een etentje en hebben flink zitten gokken wie dat zou zijn (Michael J., de Queen Mummie, Prince Charles, etc).
Wie is het nou uiteindelijk geworden?
Stereophonics vond ik maar matig eigenlijkquote:Op zondag 3 juli 2005 13:19 schreef schatje het volgende:
Stereophonics, Madonna en Pink Floyd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |