Ze mag eerst de douchekop vervangen, als ze daarna wil zingen kan dat ook nog wel.quote:
Wij hebben daar ook op zitten gokken.. En ik heb dus gewonnnen omdat dat G.Michael is gewordenquote:Op zondag 3 juli 2005 01:18 schreef Feestkabouter het volgende:
ik hoorde van iemand dat er om 10 uur (ik weet niet of dat NLse tijd was) een mystery guest zou komen.......... we hadden een etentje en hebben flink zitten gokken wie dat zou zijn (Michael J., de Queen Mummie, Prince Charles, etc).
Wie is het nou uiteindelijk geworden?
Stereophonics vond ik maar matig eigenlijkquote:Op zondag 3 juli 2005 13:19 schreef schatje het volgende:
Stereophonics, Madonna en Pink Floyd.
Nee dat GM de MG niet was is wel duidelijk. MJ ook niet, want die zat ergens in de woestijn. Maar ik had MJ wel als MG verwacht, MJ stond tenslotte wel op het programma. Zou wel leuk geweest zijn, M, GM en MJ samen op het podium.quote:Op zondag 3 juli 2005 13:41 schreef MissyMirjaM het volgende:
GM was niet de MG want GM stond gewoon op de setlist.
Dido is leuk als ze het bij haar eigen repertoire houdt, bij 7 seconds ging ze die verplichte uithalen van haar ook demonstreren en daarnaast deed ze er alles aan om maar op de voorgrond te blijven terwijl dat bij dit nummer nu juist niet werkt.quote:Op zondag 3 juli 2005 12:35 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Dido zong gewoon goed...; heb het gevoel dat iedereen elkaar een beetje napraat hierover...
Something is van Harrison, die helaas verhinderd was gisteren.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:04 schreef spacemangraig het volgende:
The Who, Pink Ployd en Paul McCartney (Helter Skelter!!) achter elkaar was fantastisch![]()
Alleen jammer dat McCartney afsloot met Hey Jude, had liever Something gehoord bijv. (of is dat van Lennon?)
Hey Jude lag meer voor de hand, zoals ik al zei, vanwege het hoge meebruleffect.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:30 schreef Matness het volgende:
Maar dan had ie Hey Jude wel helemaal mogen zingen. En Let It Be was toepasselijker eigenlijk.
Dat klopt, alhoewel McCartney er tijdens zijn toernee wel een hele mooie versie van deed op de ukelele.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:26 schreef nozem het volgende:
[..]
Something is van Harrison, die helaas verhinderd was gisteren.
quote:Op zondag 3 juli 2005 14:26 schreef nozem het volgende:
[..]
Something is van Harrison, die helaas verhinderd was gisteren.
Ik had Jagger nog verwacht, maar van de andere kant, dat is geen persoon die op het laatst nog even aan komt waaien, die wil alle aandacht voor zichzelf.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:38 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Hey Jude was m.i. ook een beetje een anti-climax. Was net een wassenbeeldenmuseum op het podium. En dan die kinderen er loeihard door heen aan het krijsen..
Tja, ik heb het spektakel alleen gevolgd op de radio. Ik moet zeggen dat haar optreden mij niet kon bekoren qua sound en zangkwaliteit. Van Madonna zelf dan, het zangkoor klonk lekker. Maar die gil in Ray of Light deed echt de deur dicht. Holy moly.quote:Ik vond Madonna écht een hoogtepunt. Ik was in het begin gevreesd voor Ray Of Light, maar ze deed het geweldig! Mijn persoonlijke hoogtepunt.
Dat is nou juist leuk en spontaan... geef zon kind een microfoon in z'n handen en laat maar blèren... beter dan alles strak geregeld...quote:Op zondag 3 juli 2005 14:38 schreef Baba-O-Riley het volgende:
En dan die kinderen er loeihard door heen aan het krijsen..
soort van.. het was George Micheal, die misschien zou optreden.. hij trad dus toch op, en dat was het mysteriequote:Op zondag 3 juli 2005 16:14 schreef --Christiaan-- het volgende:
Was er nu nog een mystery guest?
Skytv, woon ook (nog) in London!quote:Op zondag 3 juli 2005 01:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Welke digi TV is dat dan? Of via satelliet?
Ja, kijk, dat is wat anders dan hier in Nederlandquote:
UB40 had er ook wel een aantal hoorquote:Op zondag 3 juli 2005 19:28 schreef dVTB het volgende:
Pet Shop Boys, in Moskou. Iemand moet dit duo toch de credits geven die ze verdienen.
Het optreden van de Pet Shop Boys was met 10 nummers ongetwijfeld één van de langste
Das toch geen 50-plusser?quote:Op zondag 3 juli 2005 19:36 schreef Gert het volgende:
De écht indrukwekkende optreden waren van 50-plussers, vond ik
Madonna was ook leuk om te zien, sjonge wat had miss controlfreak weer haar best gedaan om er een mooie presentatie van te maken.
Jawel hoor. Vrouwen liegen altijd over hun leeftijd. Zij een jaar of 10quote:
Volgens Jonathan Woss was ze al 73quote:Op zondag 3 juli 2005 19:39 schreef Gert het volgende:
Maar ze ziet er fantastisch uit, voor haar 52.
Sting was erg sterk inderdaad. Wat die gozer allemaal zonder kopstem weet te presteren is onvoorstelbaar, zeker gezien z'n leeftijd.quote:Op zondag 3 juli 2005 12:32 schreef Zanderrr het volgende:
Die drummer van Sting kon echter niet in de schaduw staan van Stewart Copeland vond ik. Verder idd wel een ok optreden, de man is nog goed bij stem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |