Nee hoor. Eind van de avond geloof ikquote:Op maandag 4 juli 2005 13:12 schreef webfreak het volgende:
Spijtig dat ik Stevie Wonder heb moeten missen.
Maargoed die kwam in Philadelphia, dus dat moet ergens midden in de nacht/vroeg in de morgen zijn geweest toch?
klopt ja, maar bij Muse staat weer een numer van simple plan.. dat klopt dus niet helemaalquote:Op maandag 4 juli 2005 13:33 schreef Zanderrr het volgende:
Je kunt wel al losse nummers van Live8 zien als je op artiest zoekt en vervolgens op audio/video klikt. Het werkt iig voor Stevie Wonder en Paul McCartney, rest heb ik nog niet geprobeerd.
Was dat met die krullenbol die eerst zo'n kek bontmutsje op had?quote:Op maandag 4 juli 2005 13:57 schreef Doc het volgende:
In dit hele topic heeft nog niemand Razorlight genoemd.
Voor de DE verrassing van het hele Live8. Ik had nog nooit van die gassies gehoord - maar die waren absoluut helemaal top. Ze zagen er uit alsof ze niet ouder dan 21 of waren maar stonden daar op het podium met een overtuiging te spelen voor de enorme mensen massa. Fantastisch. Muziekaal ook erg sterk. Ik ben fan geworden.
het zou me niks verbazen iig..quote:Op maandag 4 juli 2005 14:07 schreef MadGuy het volgende:
Ik heb ergens gelezen dat Mariah een deel van haar optreden playbackte... was dat ook zo?
Yep, dat waren ze.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Was dat met die krullenbol die eerst zo'n kek bontmutsje op had?
Dan ben ik het helemaal met je eens. Wat een power en uitstraling!!!
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:21 schreef linebear het volgende:
Hoogstewaarschijnlijk zouden haar tieten uit haar speelpakje springen als ze bukte....
Ben het alweer met je eensquote:Op maandag 4 juli 2005 14:25 schreef Doc het volgende:
[..]
Yep, dat waren ze.
Op de BBC waren daar ook veel mensen over te spreken - maar zover ik gehoord heb hadden ze de NL tv niet gehaald (of dat klopt weet ik overigens niet - maar ik denk niet dat ze het gehele optreden van ze gedaan hadden; overigens ergernis #1 die muts op NL die een interview of zo onderbrak met de woorden "ik moet je nu onderbreken want in Londen stapt X op NU het podium" - BEK HOUE TEEF! DAT OPTREDEN IS ALLANG ALWEER ACHTER DE RUG - JULLIE DOEN DE RE-RUN. KAP NOU MET DIE FAKE_LIVE BULLSHIT ALS HET VOOR IEDEREEN DUIDELIJK KAN ZIJN DAT JE LIEGT DAT JE BARST!!!!!) zo dat is er ook weeruit - maar goed - een van de vele redenen om NIET via NL te kijken)
echt niet dusquote:
Het was toch Coldplay met de zanger van The Verve?quote:Op maandag 4 juli 2005 14:28 schreef Mauritsz het volgende:
Ik vond The Verve erg goed, met Bittersweet Symphony. U2 vond ik erg tegenvallen trouwens.
En dan die gestoorde gek die bij Elton John op t podium stondgodgod wat heb ik me geërgerd aan die eikel.
Gewoon een gastoptreden jaquote:Op maandag 4 juli 2005 14:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
Het was toch Coldplay met de zanger van The Verve?
Klopt. Richard Ascroft (die imo wel ff een wat betere stem heeft dan Chris Martin, zo zeg).quote:Op maandag 4 juli 2005 14:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ja, kwam niet echt lekker uit de verf imo.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:39 schreef schatje het volgende:
Ik heb net even naar de herhaling gekeken en volgens mij was Madonna ook nog eens instructies aan het geven aan een cameraman die vlak voor het podium stond. Toen ze een paar keer blèrde dat iedereen moest klappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |